Damn boy weet je haar man, godvertering die is lekkahhhhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer gewoon jaloers en wil je Blossem zelf hebben. Mag hoor , neem haar maar mee
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trio's![]()
Ik heb Kally al
Wordt eens snel wakkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
RacoonOok eenmalig hitje en nooit meer wat van gehoord.
DJ STFU!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is eigenlijk weer 1 groot reclameblok voor al die artiesten met nieuwe cd's, net als vorige week met die loser DJ.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
Wat leren we van deze show: Martijn is het kleiner dan de zanger van racoon, Pyke is het langst. Tot zo ver Klokhuis.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is eigenlijk weer 1 groot reclameblok voor al die artiesten met nieuwe cd's, net als vorige week met die loser DJ.
Op 3fm regelmatig te horenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oneensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zingt Leuke Pyke alleen maar stomme nummers? #xfactor
Yep!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ja, hoeveel top 5 hits de laatste jaren gehad dan?quote:
Dat maakt het nog niet goed of een hit.quote:
Graseter?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Pyke was aan het zingen en dacht dat ik Bart hoorde
dan had je de afgelopen jaren toch echt vaker naar de radio moeten luisterenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |