quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk Badboyz, maar anders klopte mijn vrouwenlijstje niet
whehehehehehequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ben nooit jaloers op mooie vrouwen, denk hooguit
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ben nooit jaloers op mooie vrouwen, denk hooguit
Nee, verslaafd.quote:
Ik denk als wij soppen bij de Victoria's secret's modellen, wat zo'n beetje de mooiste vrouwen op aarde zijn, dat er weinig over jaloezie te melken valtquote:
En een verbannen kind ergensquote:
O ja sttttt ik zat echt te soppen, gvd die lichamenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk als wij soppen bij de Victoria's secret's modellen, wat zo'n beetje de mooiste vrouwen op aarde zijn, dat er weinig over jaloezie te melken valt
Die kleding, die vrouwen, die pakjes, die schoenen, mohhhhhhhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
O ja sttttt ik zat echt te soppen, gvd die lichamen
Duh, het is Racoon.quote:
Victoria's secret!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk als wij soppen bij de Victoria's secret's modellen, wat zo'n beetje de mooiste vrouwen op aarde zijn, dat er weinig over jaloezie te melken valt
Volgens mij ben je weer gewoon jaloers en wil je Blossem zelf hebben. Mag hoor , neem haar maar meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok we hebben een match![]()
Alleen vind ik blossom te leuk voor jou
Raap me opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen vind ik blossom te leuk voor jou
Nee, eerder van een constante stijve.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trio'squote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer gewoon jaloers en wil je Blossem zelf hebben. Mag hoor , neem haar maar mee
Damn boy weet je haar man, godvertering die is lekkahhhhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer gewoon jaloers en wil je Blossem zelf hebben. Mag hoor , neem haar maar mee
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trio's![]()
Ik heb Kally al
Wordt eens snel wakkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
RacoonOok eenmalig hitje en nooit meer wat van gehoord.
DJ STFU!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is eigenlijk weer 1 groot reclameblok voor al die artiesten met nieuwe cd's, net als vorige week met die loser DJ.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
Wat leren we van deze show: Martijn is het kleiner dan de zanger van racoon, Pyke is het langst. Tot zo ver Klokhuis.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is eigenlijk weer 1 groot reclameblok voor al die artiesten met nieuwe cd's, net als vorige week met die loser DJ.
Op 3fm regelmatig te horenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oneensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zingt Leuke Pyke alleen maar stomme nummers? #xfactor
Yep!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ja, hoeveel top 5 hits de laatste jaren gehad dan?quote:
Dat maakt het nog niet goed of een hit.quote:
Graseter?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Pyke was aan het zingen en dacht dat ik Bart hoorde
dan had je de afgelopen jaren toch echt vaker naar de radio moeten luisterenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |