Utrecht moet echt wel wat hoger kunnen. Sowieso minstens playoffs.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef Geo3kant het volgende:
4/5, dat is toch niet de maatstaaf voor Utrecht? Tussen 6 en 9 is toch prima voor hun?
Als je je team alleen voor beladen wedstrijden weet te motiveren wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef Geo3kant het volgende:
4/5, dat is toch niet de maatstaaf voor Utrecht? Tussen 6 en 9 is toch prima voor hun?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef HenkieVdV het volgende:
Zou wel mooi zijn om Adriaanse terug te zien in de eredivisie.Jammer dat die onzinlanden zoveel geld geven.
Leer het nou eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha Gomez terughalen .Met z'n bitje en waarschijnlijk ook een tok, mietje.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Gomesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef handboek het volgende:
psv gomez halen? Daar hebben ze heul het geld niet voor...
Denk niet dat hij Bayern gaat verlaten voor PSV...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Jij ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef handboek het volgende:
psv gomez halen? Daar hebben ze heul het geld niet voor...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk niet dat hij Bayern gaat verlaten voor PSV...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk niet dat hij Bayern gaat verlaten voor PSV...
Wat een vergelijking.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Specularium het volgende:
Gullit,![]()
Straks schuift ie nog een keer aan om de van Breukelen uit te hangen.
Hier wel...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hadden ze het over Gomez van Bayern dan?
Ik ken geen andere Gomez in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wie anders?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hutchinson - Toivonen - Labyadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Roorda - Janssen - Brama zou mooi voor Twente zijn.
Geweldig, super.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hutchinson - Toivonen - Labyad
Lens - Reis - Assaidi (als balazs weggaat)
is ook wel leuk
Ja vooral houden zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
is ook wel leuk
quote:
Met dat middenveld wordt je echt geen kampioenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
is ook wel leuk
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik dacht bij Twente - Inter te zien dat Theo Janssen op hoger niveau beter gaat voetballen.
Blijkbaar kan Ajax het ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Met dat middenveld wordt je echt geen kampioen
Nee manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Hij is goed voor Ajax, maar ik ben toch bang dat hij flopt.
Labydad en Toivonen zie ik niet terug op eigen helft komen, en zo goed is Hutchinson nou ook weer nietquote:
Op de een of andere manier ben ik er ook bang voor. Maar het is dat het "maar" 3 miljoen is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Hij is goed voor Ajax, maar ik ben toch bang dat hij flopt.
Met wat geluk hebben we volgend jaar toch een aardig team manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ben ik er ook bang voor. Maar het is dat het "maar" 3 miljoen is.
Beetje geluk met de CL poule en je hebt daar ook nog kansenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat geluk hebben we volgend jaar toch een aardig team man
Zeker, zoals Kopenhagen dit jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beetje geluk met de CL poule en je hebt daar ook nog kansen
Dat hebben we sowieso.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat geluk hebben we volgend jaar toch een aardig team man
Moeten ze wel in Pot 2 komen ...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beetje geluk met de CL poule en je hebt daar ook nog kansen
Is Maradonna dan een analist is een semi serieus voetbal praatprogramma?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:10 schreef maril het volgende:
Heeft maradonna een uitspraak ala Johan Derksen ,noemt Dersken hem een patjepeeër
O mag Johan Derksen alleen maar om zich heen slaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Maradonna dan een analist is een semi serieus voetbal praatprogramma?
Als trainer dien je je te gedragen ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef maril het volgende:
[..]
O mag Johan Derksen alleen maar om zich heen slaan?
waarom?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als trainer dien je je te gedragen ja.
Ja, vindt Verhoek omdat hij een hagenees is. Die staan niet echt bekend om het warme hart wat ze ajax toedragen.quote:
Maar ''slimme'' mensen denken wel vaker dingen (ik noem maar at,BERG IN DIE FOCKING SPITS,ZO VERDEDIGEND SPELEN..) over PSV maar volgens de directie ligt het aan het spelers materiaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Toch denk ik -als buitenstaander- dat Rutten wel degelijk deels aanleiding van het spel van PSV is.
woensdag ook al 10 minuten langquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Hahahahahaha het applaudisseren analyseren
Hij moet wel spelen, VDS ging ook gewoon naar Fulhamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Stekelenburg moet naar een echte topclub...
Noem eens een topclub die nog een keeper nodig heeft?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Steek moet zicht verder ontwikkelen bij een top club zodat we volgend jaar het EK winnen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Stekelenburg moet naar een echte topclub...
Precies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Steek moet zicht verder ontwikkelen bij een top club zodat we volgend jaar het EK winnen
Man Unitedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Noem eens een topclub die nog een keeper nodig heeft?
PSV?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken maar kom er zo ook niet op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan maar die hebben 2 hele goede keepers toch.quote:
Arsenalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
PSVquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lekker Seedorf in je team.quote:
Arsenal x10000, Juventus heeft ook genoeg geld om weer een topclub te worden en wat loopt er momenteel bij Milan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zitten ze bij VVV eigenlijk met PVV vlaggen op de tribune? Limburg is ook een vrij fascistisch land.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Italië is wel vrij fascistisch toch? Die fans altijd, in Nederland kan je zoiets echt niet maken, word je gewoon van de tribune geslagen als je met een hakenkruis of zo loopt..
Af en toe? dat is juist zijn charmequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen kan soms aardig ad rem uit de hoek komen
Gezien hun geschiedenis met het Romeinse Rijk snap ik het van de Italianen nog wel een klein beetje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Italië is wel vrij fascistisch toch? Die fans altijd, in Nederland kan je zoiets echt niet maken, word je gewoon van de tribune geslagen als je met een hakenkruis of zo loopt..
Skippen die handel!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk wordt anno ook leuk...maar ik vrees met grote vrezen
Je vergeet HansieHansie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Anno met Van Loen, de smerigste schopper aller tijden
Knorr Wereldgerechten: Durumquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Heerlijk man, kop meloen-thee en een reepje chocola. En lekker met laptopje erbij VI kijken
Daarvoor hebben we SV.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zitten echt alleen maar voor de grappen te kijken hé? Alleen maar pisreacties van: nee hé, weer anno.
Hallo, ze zitten grotendeels voor de voetbal te praten. Daar kijk ik graag naar... Enkele grappen en geintjes zijn ook wel goed. maar serieuziteit mago ok
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zitten echt alleen maar voor de grappen te kijken hé? Alleen maar pisreacties van: nee hé, weer anno.
Hallo, ze zitten grotendeels voor de voetbal te praten. Daar kijk ik graag naar...
Enkele grappen en geintjes zijn ook wel goed. maar serieuziteit mago ok
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.quote:
De analyses van het Graydon mannetje waren ook niet je van hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Saaiste item ooit dit, ben blij als ze het weer weg laten.
Boeit jou dan een verhaaltje over Mathijs Mandersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.
"Ik zit in het vuurwerrak!"quote:
Echt he, moet in training bij Gijpquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
PFFFFFFF alsof hij iets heel ernstig aan het vertellen is
what.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef San_Andreas het volgende:
wist trouwens niet dat het ook op vrijdag was
Newbie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef San_Andreas het volgende:
ROFL, Gijp die munsterman nadoet "we gaan de wijken in"
Is ook pas sinds een x aantal seizoenenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef San_Andreas het volgende:
ROFL, Gijp die munsterman nadoet "we gaan de wijken in"
En dito matquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom had iedereen zo'n tokkie snor in de jaren 80? Wat vonden ze daar mooi aan?
quote:
Wat een logicaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor de grappen. ze zitten wel voor het onderwerp voetbal. niet voor het onderwerp grappen. Hallo, ik ga toch ook niet naar Knevel en van den Brink kijken voor grappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |