Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zitten echt alleen maar voor de grappen te kijken hé? Alleen maar pisreacties van: nee hé, weer anno.
Hallo, ze zitten grotendeels voor de voetbal te praten. Daar kijk ik graag naar...
Enkele grappen en geintjes zijn ook wel goed. maar serieuziteit mago ok
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.quote:
De analyses van het Graydon mannetje waren ook niet je van hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Saaiste item ooit dit, ben blij als ze het weer weg laten.
Boeit jou dan een verhaaltje over Mathijs Mandersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.
"Ik zit in het vuurwerrak!"quote:
Echt he, moet in training bij Gijpquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
PFFFFFFF alsof hij iets heel ernstig aan het vertellen is
what.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef San_Andreas het volgende:
wist trouwens niet dat het ook op vrijdag was
Newbie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef San_Andreas het volgende:
ROFL, Gijp die munsterman nadoet "we gaan de wijken in"
Is ook pas sinds een x aantal seizoenenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef San_Andreas het volgende:
ROFL, Gijp die munsterman nadoet "we gaan de wijken in"
En dito matquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom had iedereen zo'n tokkie snor in de jaren 80? Wat vonden ze daar mooi aan?
quote:
Wat een logicaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor de grappen. ze zitten wel voor het onderwerp voetbal. niet voor het onderwerp grappen. Hallo, ik ga toch ook niet naar Knevel en van den Brink kijken voor grappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |