Knorr Wereldgerechten: Durumquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Heerlijk man, kop meloen-thee en een reepje chocola. En lekker met laptopje erbij VI kijken
Daarvoor hebben we SV.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zitten echt alleen maar voor de grappen te kijken hé? Alleen maar pisreacties van: nee hé, weer anno.
Hallo, ze zitten grotendeels voor de voetbal te praten. Daar kijk ik graag naar... Enkele grappen en geintjes zijn ook wel goed. maar serieuziteit mago ok
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zitten echt alleen maar voor de grappen te kijken hé? Alleen maar pisreacties van: nee hé, weer anno.
Hallo, ze zitten grotendeels voor de voetbal te praten. Daar kijk ik graag naar...
Enkele grappen en geintjes zijn ook wel goed. maar serieuziteit mago ok
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.quote:
De analyses van het Graydon mannetje waren ook niet je van hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Saaiste item ooit dit, ben blij als ze het weer weg laten.
Boeit jou dan een verhaaltje over Mathijs Mandersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar een of ander geschiedenis verhaaltje over een stel voetballers van utrecht boeit gewoon niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |