aangepastquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef saaw het volgende:
Er staat nog een linkje naar topic #41 in de OP
Zal morgen mn fototoestel weer eens meenemen naar het park.
zo danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Belana het volgende:
als je de OP van wiki haalt staat er zelfs ook een foto van Gabber en Noes samen in de OP
een naamtopic voor Gabbertje
Hij slaapt al bijna de hele dag met soms een opleving, voornamelijk voor eten
Dat kontje!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Paar foto´s die andere mensen hebben gemaakt bij een wandeling vandaag van Jazz en Diaz
[ afbeelding ]
lekker kontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Belana het volgende:
Net heerlijk gewandeld. Gab is moe, maar alles is goed.
We kunnen weer over tot de orde van de dag
Oh wat een leuke, dankje voor de linkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij iemand van het hondenforum.. ze heeft ook een website. www.dogsexclusives.nl
Zit ook een naamplaatje op met telefoonnummer
Oh, dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef saaw het volgende:
Ik heb net hier een halsband besteld. Kun je uitzoeken en dan maakt ze het verder helemaal op maat! Ben benieuwdFoto's volgend natuurlijk. Nu heeft hij nog een simpel zwart leren bandje van de intratuin
Maar vind die felgekleurde ook leuk! Is dat plastic? Lekkere kleurtjes wel.
Deze is echt mooi,jazz is zowiezo een leukerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Paar foto´s die andere mensen hebben gemaakt bij een wandeling vandaag van Jazz en Diaz
[ afbeelding ]
Als je dat voor elkaar krijgt dan kom ik les bij je nemen,ik krijg het nu eindelijk voor elkaar om een beetje fatsoenlijk met 3honden en kinderwagen te lopen,maar dan moet ik ook geen hindernissen tegen komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd!
Hij wordt binnen nu en een maand bezorgd op mn werk![]()
Ik wil Chico voorop, Sjon achterop en Billy leren naast de fiets, dan kunnen we voortaan met de fiets gaan werken als het droog is
Ik wilde bestellen maar de verzendkosten zijn bijna net zoveel als het bandje zelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij iemand van het hondenforum.. ze heeft ook een website. www.dogsexclusives.nl
Zit ook een naamplaatje op met telefoonnummer
Past het niet in een envelop?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik wilde bestellen maar de verzendkosten zijn bijna net zoveel als het bandje zelf.
Als je dat zou willen doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kan wel in een envelop hoor..zal ik het ff voor je vragen.
Rood, dan heeft ie dezelfde kleur als z'n mattie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik twijfel of ik oranje of rood neem voor Diaz. Of royal blauw.
Die koppies @ 1.10quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Belana het volgende:
geen bijzonder filmpje, maar wel dat jullie zien hoe mooi Gabber wordten Noes ook trouwens, ze begint breder te worden
Jut & Jul.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Belana het volgende:
geen bijzonder filmpje, maar wel dat jullie zien hoe mooi Gabber wordten Noes ook trouwens, ze begint breder te worden
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Die koppies @ 1.10![]()
Vandaag weer heerlijk kunnen knuffelen met de vijf pups. De blue merle heeft mijn absolute voorkeur. Veel "rustiger" dan de teef. Laat alles over zich heen komen, maar is toch geen mietje. Het teefje weet precies wat ze wil. Waar ze geaait wil worden, hoe ze wil liggen, welke tepel bij mama het einde is. De reu kan je positioneren hoe je wilt, en gaat dan rustig liggen genieten. Hij weet op sneaky wijze toch elke keer 1 van de 2 beste tepels bij mama te pakken te krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk filmpje van Gabber en noesquote:Op maandag 23 mei 2011 07:39 schreef Belana het volgende:
ow messina, wat lief. Toch de Merle dusben benieuwd hoe hij wordt
Nu nog een toffe naam verzinnenquote:
Teckels zijn altijd tof! Ik wilde altijd een teckel. Een vriendin van mijn moeder had er vroeger drie. Dat waren echt maffe beesten. Voelden zichzelf echt kleine koningen, was duidelijk te merken aan hun gedragquote:
Zo ziet de kat er ook uit!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, hier is de kat toch echt de koning.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef Belana het volgende:
geweldig toch!
oh-oh ik vind het zo knap dat jij al die namen van al die beesten onthoud!
Thats what friends are for ...quote:
Of op Billyquote:Op maandag 23 mei 2011 17:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow en willen de mensjes hier ook op Diaz stemmen![]()
![]()
http://fotowedstrijd.tntp(...)tails/?photoId=41147
hehe dat kopje van sjonquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Guess. het volgende:
Zow op deze foto's zie je pas echt goed het verschil van groote,die chi's zijn echt mini he(of zijn je naakies gewoon best groot?)!Dat mensen ze gewoon nog kleiner willen hebben dan dat ze al zijn snap ik echt niet hoor.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of Sjon geen ogen heeft op deze foto.En wat kan Kees een bitch-look opzetten zeg!
Belana,heerlijke foto's.Vind het zo jammer dat Gijs niet altijd met alle honden overweg kan(vooral als de andere ook een dominante reu is) ik hoef dat dus ook zo niet te laten doen.
Sjeekie,gezellig dat je er weer bent!Zat pas nog te denken hoe het zou zijn met mooie Lara
Ja tuurlijk, Gabje is een jongen, dat zijn lieve watjes, maar die Noes is nog een ergere bitch dan Kees zelf isquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:16 schreef Belana het volgende:
ik denk dat als Kees 1 keer flink blaft Gabber er weer vandoor gaat
gisteren werd er weer tegen hem geblaft en je zag hem ineen krimpen, erg zielig eigenlijk.
Lara is dus ook een keer weg gelopen? zoiets begreep ik al vorige week. vreselijk he sjeekie
zo jong zijn ze voor alles nog bang jahquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Gabje is een jongen, dat zijn lieve watjes, maar die Noes is nog een ergere bitch dan Kees zelf is
Nee echt, Noes en Kees waren overduidelijk de enige twee teven in de groep, of niet dan Belaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo jong zijn ze voor alles nog bang jah
hehe, en nu weer rustig op kantoor ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt, Noes en Kees waren overduidelijk de enige twee teven in de groep, of niet dan Belaan?
![]()
![]()
Kansloze viswijven
yepquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt, Noes en Kees waren overduidelijk de enige twee teven in de groep, of niet dan Belaan?
![]()
![]()
Kansloze viswijven
jah dat wordt echt goed in de gaten houden nu.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:02 schreef Belana het volgende:
[..]
yep
deden wij het nog best netjes eigenlijk
Noes is een echt wijf ja, een felle tante, een jatteneur (ballen, takken) ze speelt overal de baas.
Bij de uitlaatservice is zij ook de baas over de groep. ze laat bepaalt niet over zich heen lopen nee
Gabber is bij 1 ding fel: zijn eten. en dat van Noes. Hij wil namelijk alles eten. ALLES! want je weet niet wanneer je weer krijgt he!
Hij had al een eet-trauma en nu na het wegren debacle is dat helemaal erg.
Gisteren greep ie Noes zowat, ik heb hem de hele huid volgescholden en hem buiten gezet. rot op! Dat pik ik dus niet.
Wat was de reactie van Noes?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:02 schreef Belana het volgende:
[..]
yep
deden wij het nog best netjes eigenlijk
Noes is een echt wijf ja, een felle tante, een jatteneur (ballen, takken) ze speelt overal de baas.
Bij de uitlaatservice is zij ook de baas over de groep. ze laat bepaalt niet over zich heen lopen nee
Gabber is bij 1 ding fel: zijn eten. en dat van Noes. Hij wil namelijk alles eten. ALLES! want je weet niet wanneer je weer krijgt he!
Hij had al een eet-trauma en nu na het wegren debacle is dat helemaal erg.
Gisteren greep ie Noes zowat, ik heb hem de hele huid volgescholden en hem buiten gezet. rot op! Dat pik ik dus niet.
En die witte hond, tijdens het spelen, 30 cm lange donkere "kousjes"quote:
Ik vind de foto's op het trappetje altijd zo leuk!quote:
Wat zijn ze toch mooi, die kleurenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Messina het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Just kidding, you know, right?
[ afbeelding ]
En nog even ons fotomodel![]()
[ afbeelding ]
oh-oh, hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar om je honden, met z'n allen, zo mooi op de foto te krijgen?
jawel, we voeren 's morgens rond 6 uur en 's middags rond 5 uur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:38 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Wat was de reactie van Noes?
Je voert geen vaste tijden ( geloof ik) eerder gelezen te hebben?
we hebben hier in het park van die sloten die nu "droog" staan, heerlijke modderpoelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag een Noes & Gabber helemaal moe![]()
[..]
En die witte hond, tijdens het spelen, 30 cm lange donkere "kousjes"
[..]
Ik vind de foto's op het trappetje altijd zo leuk!Ik weet niet waarom, er zit iets sfeervols aan dat plekje ofzo
Zou de eerste teef zijn die niet de baas in huis isquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:49 schreef Belana het volgende:
[..]
jawel, we voeren 's morgens rond 6 uur en 's middags rond 5 uur.
Noes piepte, maar ging gewoon door met eten, ze is geen watje.
Nou, die van mij is dat ook echt niet hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:03 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zou de eerste teef zijn die niet de baas in huis is
Even, heel even dacht ik: Wtf doet mijn moeder op fok?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
En hier hebben we Sammy weer:
[ afbeelding ]
Zo de mand is vol dus sammy kan slapen ...
[ afbeelding ]
Even lekker lui naast het baasje liggen.
[ afbeelding ]
Tjah, een zonnebril is toch maar een onding ...
[ afbeelding ]
En wachten tot het vrouwtje klaar is met de afwas. Om daarna uit gelaten te worden.
Sammy zul je trouwens niet zien zitten in een stoel zonder kussen, gaat hij gewoon niet op zitten ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moppie is Sammy
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Even, heel even dacht ik: Wtf doet mijn moeder op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moppie is Sammy
die gelijkenis
ik zal ook gelijk denken wtf
edit:
zojuist foto aan moeder laten zien, die dacht dat je het hoofd van sammy erop had geplaatst tot ze goed keek
die van ons heeft alleen meer bruine vlekken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
De hond van mijn ouders, Dexter dus, is echt een duivel. Dominant, wil niet luisteren... Mijn moeder vindt dat allemaal schattig. En wij zijn like:quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die gelijkenis
ik zal ook gelijk denken wtf
edit:
zojuist foto aan moeder laten zien, die dacht dat je het hoofd van sammy erop had geplaatst tot ze goed keek
die van ons heeft alleen meer bruine vlekken
hij is nu 3. Ogen doen we wel geregeld schoonmaken maar je houdt het niet tegen. En met zijn riempje dan om kan hij echt zo zielig kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
[..]
De hond van mijn ouders, Dexter dus, is echt een duivel. Dominant, wil niet luisteren... Mijn moeder vindt dat allemaal schattig. En wij zijn like:![]()
Sammy's ogen lijken iets meer "Droopey" dan die van DexHoe oud is Sammy?
En nog een foto van mijn "wolkje". Gewoon, omdat ik vet verliefd op 'm ben.
[ afbeelding ]
Houd je inderdaad niet tegen, hoort er een beetje bij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij is nu 3. Ogen doen we wel geregeld schoonmaken maar je houdt het niet tegen. En met zijn riempje dan om kan hij echt zo zielig kijken.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
[..]
De hond van mijn ouders, Dexter dus, is echt een duivel. Dominant, wil niet luisteren... Mijn moeder vindt dat allemaal schattig. En wij zijn like:![]()
Sammy's ogen lijken iets meer "Droopey" dan die van DexHoe oud is Sammy?
[ afbeelding ]
mja we hebben een doos onder de computertafel staan met zijn speelgoed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
SammyMet de hele mand vol speelgoed
En wat gaaf de look-a-like Messina
mja idd en dan vooral niet toegevenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Houd je inderdaad niet tegen, hoort er een beetje bij.
En die 'Oh, kijk mij zielig zijn blik' is altijd
Tuurlijk,gewoon (gecontroleerd ) mee blijven confronteren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef Belana het volgende:
. Hij zal die angst niet kwijt raken denk ik, maar hij was bedoeld voor de witte herder en niet voor de plaats op zich en dat is wel prettig.
Inderdaad,hij hoeft niet iedereen leuk te vinden ,dat hebben wij ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn echt een tweekoppig monster samen he, heerlijk!
Fijn dat ie niet bang is voor die plek maar alleen voor die ene hond.
En goed dat jullie samen gewoon terug gegaan zijn en de situatie niet uit de weg gaan of er moeilijk over doen.
Ik heb Kees ook meteen de dag nadat jullie kwamen weer los gegooid in het veld hoor.
Als je er zelf vertrouwen in hebt heeft de hond dat het snelste ook weer
Zij heeft een evenwichtige start gehad en ze behoort de bloedlijn door te zetten .quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef Belana het volgende:
ja dat is ook zo. ik vond het best spannend hoor, maar hij was in dat gebied volkomen happy.
de angst kwam echt pas toen die herder op hem af kwam stuiven.
Ik ben ook niet van plan weg te blijven van dat soort situaties, dat kan niet.
Hier zie je wel dat hij in zijn jongere jeugd te beschermd is geweest, alleen in de eigen roedel.
Maar verder is het een hele sociale hond gelukkig en ik hoop dat hij nog wat zelfverzekerder wordt.
ook leuk om te zien dat Noes in deze groep volkomen de baas is. Ze is veel dominanter dan we dachten toen ze klein was. wat een tante is het zeg!
Maar wel op een leuke manier, ze is vrolijk en speelt met iedereen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Tjah, een zonnebril is toch maar een onding ...
Op de ander zittenquote:
Ja, en de honden gaan onderling ook zo leuk met elkaar om! Worden ze speciaal daarom samen uitgelaten ofzo, door de uitlaatservice? Of zijn het gewoon allemaal heel sociale honden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
Leuk filmpje Bel
zo te zien wordt die leuk uitziende meid van de honden uitlaat service ook volkomen geaccepteerd door de honden
jah viel mij ook opquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en de honden gaan onderling ook zo leuk met elkaar om! Worden ze speciaal daarom samen uitgelaten ofzo, door de uitlaatservice? Of zijn het gewoon allemaal heel sociale honden?
mja hij zat eerst goed op zn kop, alleen net voor de foto zakte de bril aan 1 kant afquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah wat een lieve foto's! Vooral die laatste![]()
Om een of andere reden doet Diaz mij aan mijn eigen hond denken, terwijl ze niet echt (of echt niet)op elkaar lijken.
[..]
haha ja ik ken het, het is me nog niet gelukt om een geslaagde zonnebril foto met mijn hond te maken hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja hij zat eerst goed op zn kop, alleen net voor de foto zakte de bril aan 1 kant af
mja die laatste foto ook dat hij zielig kijkt. Hij keek echt heel zielig recht in de cam, draaide ook net kop weg toen ik door druktequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha ja ik ken het, het is me nog niet gelukt om een geslaagde zonnebril foto met mijn hond te maken haha
Mooi kopje heeft iequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij deze weer eens wat foto's van mijn hondje, Abu. Ik heb een tijd terug ook al eens een foto gepost maar dat herinneren jullie je misschien niet meer![]()
Het is een kruising tussen een labrador en een herder, en hij wordt volgende maand alweer 4 jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die andere hond is de hond van mijn vader (oftewel zijn tante, zoals mijn stiefmoeder zegt)
Hoi!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij deze weer eens wat foto's van mijn hondje, Abu. Ik heb een tijd terug ook al eens een foto gepost maar dat herinneren jullie je misschien niet meer![]()
Het is een kruising tussen een labrador en een herder, en hij wordt volgende maand alweer 4 jaar![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Verstoppertje spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ging er zelf onder zitten zelfs. Hij was aan het spelen met zijn mand en daardoor zat hij eronder.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en daar blijft hij ook gewoon onder zitten ?
Ik vond het al zo'n lelijke poef.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij ging er zelf onder zitten zelfs. Hij was aan het spelen met zijn mand en daardoor zat hij eronder.
Prachtig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
2 puppy's proberen te laten poseren.. en dit is het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Abu![]()
Wat is die andere hond voor iets, een kees? Ik kan er niks van bakken![]()
En Messina, je wolkje
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Verstoppertje spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef bianca en michael het volgende:
Kijk mij nou toch eens mooi zijn met m'n 12,5 jaar.
[ afbeelding ]
Ik moet rond vier uur in Delft zijn, ik dacht dat ik mss ff snel een meet met je kon doen voor die tijdquote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef Dandilion het volgende:
Ik ben aan het Werk, ben je in de buurt? Ik kan misschien wat tijd opnemen :-)
Ben je met of zonder honden :-Pquote:Op zondag 29 mei 2011 19:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet rond vier uur in Delft zijn, ik dacht dat ik mss ff snel een meet met je kon doen voor die tijd
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaay!
Zo heet Chico zn kleinzoon ook, roept heerlijk , ik zeg doen !
Ik heb tijd!!! Morgen ochtend regel Ik watquote:
Heeft ie een opperatie gehad ?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Kennismaken met de oppas ridgeback van de buuf vanmiddag:
En weer een nieuwe vriend erbij
Meen je dat serieus?quote:Op maandag 30 mei 2011 05:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Heeft ie een opperatie gehad ?
lijkt veel op een litteken op zijn rug
ok idd,quote:Op maandag 30 mei 2011 05:56 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
Zoek het ras Ridgeback eens op...
quote:
3de die me uitlachtquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Crazy toch
![]()
Zoo de hondjes zijn allemaal gewassen en de nakies zijn netjes geschoren, morgen gaan we op pad, en we meeten Dandilion ook nog es, hoe cool is dat
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
Crazy
En dat muziekje oh-oh![]()
Gaaf die Ridge, mooi
En ik zie het idd stuiven.
Dat is wel heel zoetquote:Op maandag 30 mei 2011 19:02 schreef -CRASH- het volgende:
Vandaag een test gedaan of de hond het fijn vind op de fiets...
oordeel zelf
[ afbeelding ]
Tja is lekker warm in de zon in haar tijdelijke hondemand.quote:
Mooiquote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Messina het volgende:
Vandaag weer lekker gecuddle'd
[ afbeelding ]
Met onze Tygo/Silvester/Tyler/Jay ()
[ afbeelding ]
Nee joh, dat moest toch hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 18:13 schreef Dandilion het volgende:
Scheren en soigneren speciaal voor mij? wow! Ik heb er zo zin in! Neem je ze echt allemaal mee? Word gezellige boel!!
Nice!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:02 schreef -CRASH- het volgende:
Vandaag een test gedaan of de hond het fijn vind op de fiets...
oordeel zelf
[ afbeelding ]
Je kunt beter een zijspan aan je fiets makeenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb vandaag mijn gewonnen postcodeloterijfiets in ontvangst mogen nemen![]()
Ook met een bagagedrager voor, ff kijken hoe ik ze ga verdelen maar ik wil ook gaan fietsen met de bende, Chico ieg voorop, Sjon achterop en Billy naast de fiets is de bedoeling.
Ik wilde ze het liefst samen voor, maar er mag maar 10 kilo voorop helaas.
Dus Chico kan wel voorop samen met Kees eventueel, of met Karel.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt beter een zijspan aan je fiets makeen
Ja zoiets achterop zou ideaal zijn, zeker omdat Sjon wel opgesloten moet zittenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef -CRASH- het volgende:
Hoe breed is de lift? dan maak je een zijspan waar de honden achter elkaar zitten
3 rekjes met 3 van die fietsmanden.
Of net zoiets als van die fietstassen achterop. links 1, rechts 1, en op de bagagedrager 1
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Nee, en ik wil ook geen karretje, dan past de fiets niet meer in de lift hier
Ja die zijn duur, en ik heb net een fiets gewonnen, laten we het daar maar gewoon mee doenquote:
jah, 5 min wakker en al gelijk op de fotoquote:
Al die veeleisende baasjes toch ook hèquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, 5 min wakker en al gelijk op de foto
mja hij komt zelf mee naar benedenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die veeleisende baasjes toch ook hè
Wat handig!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inklapbaar >de breedte
overdekt
http://www.romecotrading.(...)1/20110526-Cabby.JPG
Sammy!quote:Op woensdag 1 juni 2011 05:17 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen namens Sammy en mij:
[ afbeelding ]
en even een lekker hapje:
[ afbeelding ]
Zal het hem doorgevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat handig!
Jammer dat 'ie zo duur is.
[..]
Sammy!
Volgens mij snapt hij het niet helemaalquote:
hehe ok, ziet er wel grappig uitquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz doet niet aan balletjes apporteren![]()
De ballenwerper heb ik daar weggegooid.. vind het te irritant dat Jules steeds de bal wil
Geen idee WAT het kan zijn, want het kan nogal veel oorzaken hebben. Heb je iets van een zachte zalf in huis (Uierzalf, Bepanthen, Sudocrem)? Dat smeerden we bij Bram altijd op z'n buikje als hij weer had liggen "schuren" op z'n kussen. Voor hij geholpen was, zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Belana het volgende:
pfff, Noes heeft echt vreselijke jeuk... nou dat weer...
In haar oksle is haar huis helemaal rooig van irritatie. Van de week maar even langs de dierenarts, maar ben benieuwd of er hier mensen zijn met ervaring, omdat ik me zo afvraag wat het allemaal kan zijn?
Sammy ook even gehad, we hebben hem in de gaten gehouden en als hij weer wou likken ofzo daar gewoon weg gehouden. Na een paar dagen was het weer weg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Belana het volgende:
In haar oksle is haar huis helemaal rooig van irritatie. Van de week maar even langs de dierenarts, maar ben benieuwd of er hier mensen zijn met ervaring, omdat ik me zo afvraag wat het allemaal kan zijn?
Buitenwater >zeker nu en de broei erna (Oksel warm en vochtig geweldige voedingsbodem )quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Belana het volgende:
Speurlijn van 10 meter of een automaat ,zou haar er even uitlaten nu (buitenwater )quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Belana het volgende:
thanks zeeeend, knew I could count on you.
je las het laatst al ws dat ik toch met de voeding iets wil doen.
ze krijgt nog steeds brokken 1 maal daags en daarnaast kvv. misschien toch overstappen op geheel kvv, maar dan wel andere dan nu (zonder granen en dus ook zonder kippeneiwit en rund)
Daarnaast zwemt ze wel veel ja, das hier bijna niet tegen te houden, want het loopgebied zit aan het IJsselmeer. Maargoed, daarna afspoelen dus en calendula heb ik altijd wel in huis, ik ben voor mezelf en de kinderen ook van de homeopatische middelen.
en de dierenarts mag dan gaan zoeken, the package idd.
Hoelang geleden heb je er een gehad?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
kut. Net tijdens fietsen aangevallen door een hond. Schaaf wond op de kuit. De baas van de hond was er gelijk bij. Bloeit minimaal, verstandig voor tetanus prik of niet?
weet niet. Dus al heel lang. Maar nu thuis even beter gekeken. Het is echt net niet door. Gelijk op het moment van de beet gespoeld met water en toen bloeide klein beetje. Maar denk gewoon even in de gaten houden. Kan nu sowieso nergens terecht daarvoorquote:
Even lekker door laten bloeden als het kan (douche)quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet. Dus al heel lang. Maar nu thuis even beter gekeken. Het is echt net niet door. Gelijk op het moment van de beet gespoeld met water en toen bloeide klein beetje. Maar denk gewoon even in de gaten houden. Kan nu sowieso nergens terecht daarvoor
Inderdaad flink door laten bloeden, beste schoonmaakmiddel voor wondjes ooitquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Even lekker door laten bloeden als het kan (douche)
Desnoods betadine erop.
Hondebek is vrij schoon hoor
Ligt ook een beetje aan je weerstand ,hoe vies ben je ?
(Zeker weer zo''n agressieve Jack Russell )
nee, was geen jack rusellquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Even lekker door laten bloeden als het kan (douche)
Desnoods betadine erop.
Hondebek is vrij schoon hoor
Ligt ook een beetje aan je weerstand ,hoe vies ben je ?
mja, thuis even laten zien en toen zei ik al van dat ik twijfelde voor de prik te halen ja of nee. Toen zei mn moeder al: je hebt er vorig jaar nog 1 gehad met je fietsongeluk. Dus jah die dingen zijn 5 jaar geldigquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad flink door laten bloeden, beste schoonmaakmiddel voor wondjes ooit
Nouhou! Hou nou eens op met het demoniseren van de JR!quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
thanks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef zeeeend het volgende:
P.S Laat ook haar anaalklieren even uitdrukken .
P.S II Het is hemelsbreed nog geen 30 kilometer van Almere
http://binnenland.nieuws.(...)nd_blijft_van_kracht
en het is beide het Markermeer
Wow! Ik wist niet dat bloedhonden zo groot waren!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik ben lekker een weekje weg geweest
We zijn gezellig of visite geweest bij Meneer Jansen(bloedhond) en Border collie pup Jumper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Jansen is echt de allerliefste lobbes ooitAlleen jammer van dat gekwijl
Wist ik dus ook niet,zag em voor het laatst als puppy,wist niet wat ik zag nu joh! Grote honden is ook niet echt mijn ding,voor mezelf dan want er zijn echt prachtige bij.Meneer jansen heeft gewoon een eigen bank!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef Messina het volgende:
Wow! Ik wist niet dat bloedhonden zo groot waren!![]()
Wel mooi!
OHHHHHquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik ben lekker een weekje weg geweest
We zijn gezellig of visite geweest bij Meneer Jansen(bloedhond) en Border collie pup Jumper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Jansen is echt de allerliefste lobbes ooitAlleen jammer van dat gekwijl
Sjon doet het gewoon telkens weer helemaal goed in de treinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Sjon vond de trein heel leuk en was ook heel braaf dus![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef Messina het volgende:
Geheel tegen mijn gewoontes; Een foto waar ik herkenbaar op sta.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word helemaal warm van binnen als ik jouw hondjes met die meisjes ziequote:
Tis ook zo'n knap kind die Sjonniequote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren dus heerlijk een paar dagen weg.
*lieve foto's*
Twas leuk
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Tis ook zo'n knap kind die SjonnieHebben ze zich ook gedragen bij hun oppaspapa ?
Thessa doet me altijd zo denken aan Heidi![]()
![]()
![]()
Ja, ik zou niet weten hoe ik die kids bezig zou moeten houden als ik die honden niet hadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik word helemaal warm van binnen als ik jouw hondjes met die meisjes zie![]()
Zo te zien vinden beide partijen elkaars aanwezigheid heerlijk!
Oh Oh ,een dag uit het leven van Oh Ohquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Billy vond Polly een geil ding, dus die liep te piepen en te etteren, tot we Billy en Sjon maar boven gezet hebben.
En toen ik weg was was Chico erg verdrietig en moest ie van boosheid in de keuken poepen en liep ie te blaffen af en toe, maar goed, uiteindelijk viel het wel mee geloof ik.
We zijn ook niet lang weggeweest, dat concert was zo kut, we waren al om tien uur of zo weer weg uit Paradiso, ze was nog bezig![]()
![]()
Maar uiteindelijk viel het wel mee geloof ik.
Chico heeft een half uur of langer na zitten snikken in mn armen toen ik terug was.
Over een paar weken mogen we weer
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:01 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Oh Oh ,een dag uit het leven van Oh Oh![]()
(Inclusief protestpoep)
Hele leuke foto!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Van de befaamde dierenwinkelfotograaf, die man doet dat echt al minimaal sinds ik Frits als pupje had![]()
Deze ' klassefoto ' heb ik maar es gekocht
Geweldige fotoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Van de befaamde dierenwinkelfotograaf, die man doet dat echt al minimaal sinds ik Frits als pupje had![]()
Gewoon laten zitten,zweert er vanzelf uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Geweldige foto!!!
O jee O jee,Joost had een teek in zijn lip,mijn mn en ik em samen verwijderen maar op een of andere manier was die tang niet goed(gin niet goed dicht) dus teek kapot en nu zit er nog een klein stukje in.Ben bang dat ie ziek gaat worden.We proberen het er uit te pulken maar dat lukt niet dus,bovendien is het harstikke gevoellig in zijn lip dus hij wringt zich alle kanten op. Wat kan ik nu het beste doen?
Zoveel schuine koppies, wat geweldigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die achtergrond, lekker stukkie blauw zeilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind die achtergrond alleen nooit mooi bij de dierenwinkel.Beetje zoals bij je school foto's vroegerMaar ze poseren wel goed
![]()
Ik krijg een fotoshoot cadeau voor de honden in augustus.. dus ben benieuwd.
Ja Sjon was toen nog pupje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat is het leuke, als je het vaker doet, dan heb je een tof rijtje bij elkaar
Is dat die shoot die je vorig jaar of het jaar ervoor had? Sjon had je toen al toch?
Wat rot Guess, ik hoop dat het ook gewoon meevalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:01 schreef Guess. het volgende:
Heb nog ff gegoogled,de meningen zijn verdeeld maar idd over het algemeen zeggen ze dat het er uit zweert.Hou 't gewoon goed in de gaten.Ik heb teek en tang al in de kliko liggen,rotdingmorgen gelijk naar de dierenwinkel voor een goeie!! Wel schattig mijn stoere man van meer dan 2 meter lang schoot gelijk in de stress omdat z'n hondje pijn heeft aan zijn lip
Ben jij ff mal, zie je die geblurde achtegrond?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die eerste zo leuk, ze staan op een leuke manier bij elkaar en die grijze achtergrond, en een streepkleed
En Kees met bloemen, ik dacht dat je die zelf gewoon ff geschoten had![]()
Ja maar je had hem ook thuis na kunnen bewerken en blurren met fotosoepquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij ff mal, zie je die geblurde achtegrond?
Hij is met een of andere speciale flitser gemaakt ook nog, ik heb echt een baggercamera
Magic Zwabsquote:
Ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik moet gewoon vaker de buum inschakelen, das een pro
en genoeg draaienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:01 schreef Guess. het volgende:
Heb nog ff gegoogled,de meningen zijn verdeeld maar idd over het algemeen zeggen ze dat het er uit zweert.Hou 't gewoon goed in de gaten.Ik heb teek en tang al in de kliko liggen,rotdingmorgen gelijk naar de dierenwinkel voor een goeie!! Wel schattig mijn stoere man van meer dan 2 meter lang schoot gelijk in de stress omdat z'n hondje pijn heeft aan zijn lip
grappig filmpje.quote:
Mij dus ook niet,ik deed het altijd met een gewone plincet,heb ik zo'n speciaal ding aangeschaft mislukt hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon helemaal niet trekken, alleen maar draaien, dan heb je als het goed is altijd het hele beest eruit. Mij is het nog nooit overkomen dat er iets bleef zitten ieg.
Daar heb je dan ook een waterhond voorquote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
Vanmorgen genoeg regen, vond ze niet interessant. 's Middags wandelen, zonnetje komt door en wat doet madam..
[ afbeelding ]
Water..lekkkerrrr...
Shetland Sheepdogquote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef Belana het volgende:
ben volkomen kwijt wat voor ras het nou is messina
Nog 4 tot 5 wekenquote:
Wat ontzettend naar!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef tinoburg het volgende:
vandaag is onze kleine saar , jack russel van net 2jr (en 5kg) aangevallen door een 10x zo grote hond. Eentje kwam snuffelen, en een 2e kwam erbij gooide dr om, en hapte in dr hals en liet niet meer los. toen ze eenmaal los was onder het bloed en snel naar de DA gegaan.. injecties gehad en 9 nietjes om de 3 gaatjes/gaten te dichten..
Eigenaar kwam nog wel langs om zijn excuses te maken, maar de honden mogen hier helemaal niet los! Hij is gelukkig wel verzekerd en wil meewerken, maar wat moet ik hier verder mee?
1 cm hoger/lager en ze was doodgebloed:( + het was al een bangerd, zal nu niet minder worden...
iemand ervaring?
[ link | afbeelding ]
http://tynipic.com/viewer.php?id=klz1307298568i.jpg
Altijd aangifte doen. Ten eerste voor de verzekering (de 'schade' moeten zij namelijk vergoeden), ten tweede: Misschien is dit de eerste keer, misschien ook niet. In ieder geval vind ik dat elk bijt-geval geregistreerd moet worden. ALS er een tweede (derde, vierde, vijfde) keer komt, moet er actie ondernomen worden tegen zo'n hond. Hoe hard het ook is; Als een hond meerdere keren een andere hond aanvalt, moet deze worden afgemaakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:24 schreef tinoburg het volgende:
Ja, gewoon ik weet het niet. er zijn mensen die vinden dat ik aangifte moet doen.(maar de eigenaar wil gewoon meewerken, tot nu iigeval) en ja verder, ik denk dat ze wel moeite gaat hebben met het ontmoeten van andere (grote) honden buiten. had ze al, maar dat bange gedrag negeerde ik dan. en nu komt er een die gewoon zo ineens dr probeert dood te maken en te schudden!
ik krijg geen andere foto geupload bij tynipic, zijn er nog andere goede hosts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Messina op 05-06-2011 23:10:56 ]Je raekt an de dinge geweun.
Och jemig, wat vreselijk, wat zul je geschrokken zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef tinoburg het volgende:
vandaag is onze kleine saar , jack russel van net 2jr (en 5kg) aangevallen door een 10x zo grote hond. Eentje kwam snuffelen, en een 2e kwam erbij gooide dr om, en hapte in dr hals en liet niet meer los. toen ze eenmaal los was onder het bloed en snel naar de DA gegaan.. injecties gehad en 9 nietjes om de 3 gaatjes/gaten te dichten..
Eigenaar kwam nog wel langs om zijn excuses te maken, maar de honden mogen hier helemaal niet los! Hij is gelukkig wel verzekerd en wil meewerken, maar wat moet ik hier verder mee?
1 cm hoger/lager en ze was doodgebloed:( + het was al een bangerd, zal nu niet minder worden...
iemand ervaring?
[ link | afbeelding ]
http://tynipic.com/viewer.php?id=klz1307298568i.jpg
Ik kan m niet op canvas doen want ik heb alleen de foto's, geen digitaal bestand of zo, en ik vind m dr ook niet mooi genoeg voor hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
Oh-Oh, ik zal die foto op canvas doen, komt mooier over dan een gewone foto vind ik
@Tinoburg, zolang de eigenaar wil meewerken is het goed vind ik.
je weet ook niet of de gene die hem aanviel een agresieve hond is of niet.
Het kan ook iets zijn dat hem getriggered heeft en dat het dus echt een kind of bevlieging is.
Wat een vreselijk toffe foto!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
Vanmorgen genoeg regen, vond ze niet interessant. 's Middags wandelen, zonnetje komt door en wat doet madam..
[ afbeelding ]
Water..lekkkerrrr...
mooie foto!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef -CRASH- het volgende:
@ Tino
Ik vraag me af wat de hond heeft getriggert
En doe zeker aangifte ..
Het is niet altijd het geval.... eerste ontmoeting met een Rottweiler,
Ziet er dreigent uit... maar ze hebben samen gespeelt
[ afbeelding ]
Tja ...Wat Kopenhagen heeft. Hadden we hier eventjes ook
[ afbeelding ]
Dat koppiequote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef -CRASH- het volgende:
Het is niet altijd het geval.... eerste ontmoeting met een Rottweiler,
Ziet er dreigent uit... maar ze hebben samen gespeelt
[ afbeelding ]
Liep Saar los?In dat geval is het coulance van de eigenaar van de aanvallende hond .quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och jemig, wat vreselijk, wat zul je geschrokken zijn."Gelukkig" dat het niet erger is afgelopen, maar wat een schrik joh zoveel gaten. Arme Saar
![]()
![]()
Ik sluit me aan bij de rest; aangifte doen en het idd niet verwijtend over te laten komen, gewoon het verhaal duidelijk op papier.
Dit moet je niet verkeerdt opvatten.... Het is altijd erg als zoiets gebeurdtquote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef tinoburg het volgende:
en de foto met dank aan dana
http://poezels.com/saarnietjes1.jpg
Ik zeg ook niet dat de schuld bij jouw hond ligt, ik geef alleen aan dat dieren vaak feilloos aanvoelen dat een ander dier bang is en daar dan zo fel op kunnen reageren helaas.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef tinoburg het volgende:
ja dat zou natuurlijk wel kunnen. maar we ze is nu net 2 jr, we laten dr meerdere keren per dag uit, we gaan vaak wandelen (strand/bos etc) altijd en overal komen we (grotere) honden tegen, de een vindt ze wel leuker als de ander, maar er heeft er nog nooit 1 in een keer zomaar zo toegeslagen. lijkt me ook niet normaal , en er zullen wel vaker andere honden bang zijn voor deze, het is een bulldog achtige hele grote dikke lobbes. juist voor dat bange negeer ik Saar en laat ik de honden hun ding doen zonder mij er in te mengen, 9 van de 10 x resulteert dat er in dat ze ook terug gaat snuffelen en gewoon normaal sociaal gedrag vertoont.
Bij Bram zag je minder. Maar die was mooi dood.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit moet je niet verkeerdt opvatten.... Het is altijd erg als zoiets gebeurdt
Maar ik vind het meevallen.
Als ik dat zo zie heeft ie alleen het vel vast gehad
en geen beschadeging aan de luchtpijp.
Blugh ja precies, die kleintjes zijn toch maar mooi kwetsbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Bij Bram zag je minder. Maar die was mooi dood.
Dat kan...quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Bij Bram zag je minder. Maar die was mooi dood.
Dat is bij elke hond zo. Maar feit is wel dat dit geen speels beetje is geweest.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat kan...
Het ligt er ook aan hoe een beet gezet wordt
Nou, en zelfs zonder bijten, een poot op de rug of es goed schudden en dat breekt wel helaas hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat kan...
Het ligt er ook aan hoe een beet gezet wordt
Helaas is het bij sommige dogachtigen natuurlijk gedrag als ze niet goed onder appèl staan enquote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef tinoburg het volgende:
ja dat zou natuurlijk wel kunnen. maar we ze is nu net 2 jr, we laten dr meerdere keren per dag uit, we gaan vaak wandelen (strand/bos etc) altijd en overal komen we (grotere) honden tegen, de een vindt ze wel leuker als de ander, maar er heeft er nog nooit 1 in een keer zomaar zo toegeslagen. lijkt me ook niet normaal , en er zullen wel vaker andere honden bang zijn voor deze, het is een bulldog achtige hele grote dikke lobbes. juist voor dat bange negeer ik Saar en laat ik de honden hun ding doen zonder mij er in te mengen, 9 van de 10 x resulteert dat er in dat ze ook terug gaat snuffelen en gewoon normaal sociaal gedrag vertoont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |