Even, heel even dacht ik: Wtf doet mijn moeder op fok?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
En hier hebben we Sammy weer:
[ afbeelding ]
Zo de mand is vol dus sammy kan slapen ...
[ afbeelding ]
Even lekker lui naast het baasje liggen.
[ afbeelding ]
Tjah, een zonnebril is toch maar een onding ...
[ afbeelding ]
En wachten tot het vrouwtje klaar is met de afwas. Om daarna uit gelaten te worden.
Sammy zul je trouwens niet zien zitten in een stoel zonder kussen, gaat hij gewoon niet op zitten ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moppie is Sammy
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Even, heel even dacht ik: Wtf doet mijn moeder op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moppie is Sammy
die gelijkenis
ik zal ook gelijk denken wtf
edit:
zojuist foto aan moeder laten zien, die dacht dat je het hoofd van sammy erop had geplaatst tot ze goed keek
die van ons heeft alleen meer bruine vlekken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
De hond van mijn ouders, Dexter dus, is echt een duivel. Dominant, wil niet luisteren... Mijn moeder vindt dat allemaal schattig. En wij zijn like:quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die gelijkenis
ik zal ook gelijk denken wtf
edit:
zojuist foto aan moeder laten zien, die dacht dat je het hoofd van sammy erop had geplaatst tot ze goed keek
die van ons heeft alleen meer bruine vlekken
hij is nu 3. Ogen doen we wel geregeld schoonmaken maar je houdt het niet tegen. En met zijn riempje dan om kan hij echt zo zielig kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
[..]
De hond van mijn ouders, Dexter dus, is echt een duivel. Dominant, wil niet luisteren... Mijn moeder vindt dat allemaal schattig. En wij zijn like:![]()
Sammy's ogen lijken iets meer "Droopey" dan die van DexHoe oud is Sammy?
En nog een foto van mijn "wolkje". Gewoon, omdat ik vet verliefd op 'm ben.
[ afbeelding ]
Houd je inderdaad niet tegen, hoort er een beetje bij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij is nu 3. Ogen doen we wel geregeld schoonmaken maar je houdt het niet tegen. En met zijn riempje dan om kan hij echt zo zielig kijken.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
[..]
De hond van mijn ouders, Dexter dus, is echt een duivel. Dominant, wil niet luisteren... Mijn moeder vindt dat allemaal schattig. En wij zijn like:![]()
Sammy's ogen lijken iets meer "Droopey" dan die van DexHoe oud is Sammy?
[ afbeelding ]
mja we hebben een doos onder de computertafel staan met zijn speelgoed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
SammyMet de hele mand vol speelgoed
En wat gaaf de look-a-like Messina
mja idd en dan vooral niet toegevenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Houd je inderdaad niet tegen, hoort er een beetje bij.
En die 'Oh, kijk mij zielig zijn blik' is altijd
Tuurlijk,gewoon (gecontroleerd ) mee blijven confronteren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef Belana het volgende:
. Hij zal die angst niet kwijt raken denk ik, maar hij was bedoeld voor de witte herder en niet voor de plaats op zich en dat is wel prettig.
Inderdaad,hij hoeft niet iedereen leuk te vinden ,dat hebben wij ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn echt een tweekoppig monster samen he, heerlijk!
Fijn dat ie niet bang is voor die plek maar alleen voor die ene hond.
En goed dat jullie samen gewoon terug gegaan zijn en de situatie niet uit de weg gaan of er moeilijk over doen.
Ik heb Kees ook meteen de dag nadat jullie kwamen weer los gegooid in het veld hoor.
Als je er zelf vertrouwen in hebt heeft de hond dat het snelste ook weer
Zij heeft een evenwichtige start gehad en ze behoort de bloedlijn door te zetten .quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef Belana het volgende:
ja dat is ook zo. ik vond het best spannend hoor, maar hij was in dat gebied volkomen happy.
de angst kwam echt pas toen die herder op hem af kwam stuiven.
Ik ben ook niet van plan weg te blijven van dat soort situaties, dat kan niet.
Hier zie je wel dat hij in zijn jongere jeugd te beschermd is geweest, alleen in de eigen roedel.
Maar verder is het een hele sociale hond gelukkig en ik hoop dat hij nog wat zelfverzekerder wordt.
ook leuk om te zien dat Noes in deze groep volkomen de baas is. Ze is veel dominanter dan we dachten toen ze klein was. wat een tante is het zeg!
Maar wel op een leuke manier, ze is vrolijk en speelt met iedereen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Tjah, een zonnebril is toch maar een onding ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |