Geen idee WAT het kan zijn, want het kan nogal veel oorzaken hebben. Heb je iets van een zachte zalf in huis (Uierzalf, Bepanthen, Sudocrem)? Dat smeerden we bij Bram altijd op z'n buikje als hij weer had liggen "schuren" op z'n kussen. Voor hij geholpen was, zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Belana het volgende:
pfff, Noes heeft echt vreselijke jeuk... nou dat weer...
In haar oksle is haar huis helemaal rooig van irritatie. Van de week maar even langs de dierenarts, maar ben benieuwd of er hier mensen zijn met ervaring, omdat ik me zo afvraag wat het allemaal kan zijn?
Sammy ook even gehad, we hebben hem in de gaten gehouden en als hij weer wou likken ofzo daar gewoon weg gehouden. Na een paar dagen was het weer weg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Belana het volgende:
In haar oksle is haar huis helemaal rooig van irritatie. Van de week maar even langs de dierenarts, maar ben benieuwd of er hier mensen zijn met ervaring, omdat ik me zo afvraag wat het allemaal kan zijn?
Buitenwater >zeker nu en de broei erna (Oksel warm en vochtig geweldige voedingsbodem )quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Belana het volgende:
Speurlijn van 10 meter of een automaat ,zou haar er even uitlaten nu (buitenwater )quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Belana het volgende:
thanks zeeeend, knew I could count on you.
je las het laatst al ws dat ik toch met de voeding iets wil doen.
ze krijgt nog steeds brokken 1 maal daags en daarnaast kvv. misschien toch overstappen op geheel kvv, maar dan wel andere dan nu (zonder granen en dus ook zonder kippeneiwit en rund)
Daarnaast zwemt ze wel veel ja, das hier bijna niet tegen te houden, want het loopgebied zit aan het IJsselmeer. Maargoed, daarna afspoelen dus en calendula heb ik altijd wel in huis, ik ben voor mezelf en de kinderen ook van de homeopatische middelen.
en de dierenarts mag dan gaan zoeken, the package idd.
Hoelang geleden heb je er een gehad?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
kut. Net tijdens fietsen aangevallen door een hond. Schaaf wond op de kuit. De baas van de hond was er gelijk bij. Bloeit minimaal, verstandig voor tetanus prik of niet?
weet niet. Dus al heel lang. Maar nu thuis even beter gekeken. Het is echt net niet door. Gelijk op het moment van de beet gespoeld met water en toen bloeide klein beetje. Maar denk gewoon even in de gaten houden. Kan nu sowieso nergens terecht daarvoorquote:
Even lekker door laten bloeden als het kan (douche)quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet. Dus al heel lang. Maar nu thuis even beter gekeken. Het is echt net niet door. Gelijk op het moment van de beet gespoeld met water en toen bloeide klein beetje. Maar denk gewoon even in de gaten houden. Kan nu sowieso nergens terecht daarvoor
Inderdaad flink door laten bloeden, beste schoonmaakmiddel voor wondjes ooitquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Even lekker door laten bloeden als het kan (douche)
Desnoods betadine erop.
Hondebek is vrij schoon hoor
Ligt ook een beetje aan je weerstand ,hoe vies ben je ?
(Zeker weer zo''n agressieve Jack Russell )
nee, was geen jack rusellquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Even lekker door laten bloeden als het kan (douche)
Desnoods betadine erop.
Hondebek is vrij schoon hoor
Ligt ook een beetje aan je weerstand ,hoe vies ben je ?
mja, thuis even laten zien en toen zei ik al van dat ik twijfelde voor de prik te halen ja of nee. Toen zei mn moeder al: je hebt er vorig jaar nog 1 gehad met je fietsongeluk. Dus jah die dingen zijn 5 jaar geldigquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad flink door laten bloeden, beste schoonmaakmiddel voor wondjes ooit
Nouhou! Hou nou eens op met het demoniseren van de JR!quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
thanks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef zeeeend het volgende:
P.S Laat ook haar anaalklieren even uitdrukken .
P.S II Het is hemelsbreed nog geen 30 kilometer van Almere
http://binnenland.nieuws.(...)nd_blijft_van_kracht
en het is beide het Markermeer
Wow! Ik wist niet dat bloedhonden zo groot waren!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik ben lekker een weekje weg geweest
We zijn gezellig of visite geweest bij Meneer Jansen(bloedhond) en Border collie pup Jumper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Jansen is echt de allerliefste lobbes ooitAlleen jammer van dat gekwijl
Wist ik dus ook niet,zag em voor het laatst als puppy,wist niet wat ik zag nu joh! Grote honden is ook niet echt mijn ding,voor mezelf dan want er zijn echt prachtige bij.Meneer jansen heeft gewoon een eigen bank!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef Messina het volgende:
Wow! Ik wist niet dat bloedhonden zo groot waren!![]()
Wel mooi!
OHHHHHquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik ben lekker een weekje weg geweest
We zijn gezellig of visite geweest bij Meneer Jansen(bloedhond) en Border collie pup Jumper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Jansen is echt de allerliefste lobbes ooitAlleen jammer van dat gekwijl
Sjon doet het gewoon telkens weer helemaal goed in de treinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Sjon vond de trein heel leuk en was ook heel braaf dus![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef Messina het volgende:
Geheel tegen mijn gewoontes; Een foto waar ik herkenbaar op sta.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word helemaal warm van binnen als ik jouw hondjes met die meisjes ziequote:
Tis ook zo'n knap kind die Sjonniequote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren dus heerlijk een paar dagen weg.
*lieve foto's*
Twas leuk
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Tis ook zo'n knap kind die SjonnieHebben ze zich ook gedragen bij hun oppaspapa ?
Thessa doet me altijd zo denken aan Heidi![]()
![]()
![]()
Ja, ik zou niet weten hoe ik die kids bezig zou moeten houden als ik die honden niet hadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik word helemaal warm van binnen als ik jouw hondjes met die meisjes zie![]()
Zo te zien vinden beide partijen elkaars aanwezigheid heerlijk!
Oh Oh ,een dag uit het leven van Oh Ohquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Billy vond Polly een geil ding, dus die liep te piepen en te etteren, tot we Billy en Sjon maar boven gezet hebben.
En toen ik weg was was Chico erg verdrietig en moest ie van boosheid in de keuken poepen en liep ie te blaffen af en toe, maar goed, uiteindelijk viel het wel mee geloof ik.
We zijn ook niet lang weggeweest, dat concert was zo kut, we waren al om tien uur of zo weer weg uit Paradiso, ze was nog bezig![]()
![]()
Maar uiteindelijk viel het wel mee geloof ik.
Chico heeft een half uur of langer na zitten snikken in mn armen toen ik terug was.
Over een paar weken mogen we weer
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:01 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Oh Oh ,een dag uit het leven van Oh Oh![]()
(Inclusief protestpoep)
Hele leuke foto!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Van de befaamde dierenwinkelfotograaf, die man doet dat echt al minimaal sinds ik Frits als pupje had![]()
Deze ' klassefoto ' heb ik maar es gekocht
Geweldige fotoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Van de befaamde dierenwinkelfotograaf, die man doet dat echt al minimaal sinds ik Frits als pupje had![]()
Gewoon laten zitten,zweert er vanzelf uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Geweldige foto!!!
O jee O jee,Joost had een teek in zijn lip,mijn mn en ik em samen verwijderen maar op een of andere manier was die tang niet goed(gin niet goed dicht) dus teek kapot en nu zit er nog een klein stukje in.Ben bang dat ie ziek gaat worden.We proberen het er uit te pulken maar dat lukt niet dus,bovendien is het harstikke gevoellig in zijn lip dus hij wringt zich alle kanten op. Wat kan ik nu het beste doen?
Zoveel schuine koppies, wat geweldigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die achtergrond, lekker stukkie blauw zeilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind die achtergrond alleen nooit mooi bij de dierenwinkel.Beetje zoals bij je school foto's vroegerMaar ze poseren wel goed
![]()
Ik krijg een fotoshoot cadeau voor de honden in augustus.. dus ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |