Ik word helemaal warm van binnen als ik jouw hondjes met die meisjes ziequote:
Tis ook zo'n knap kind die Sjonniequote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren dus heerlijk een paar dagen weg.
*lieve foto's*
Twas leuk
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Tis ook zo'n knap kind die SjonnieHebben ze zich ook gedragen bij hun oppaspapa ?
Thessa doet me altijd zo denken aan Heidi![]()
![]()
![]()
Ja, ik zou niet weten hoe ik die kids bezig zou moeten houden als ik die honden niet hadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik word helemaal warm van binnen als ik jouw hondjes met die meisjes zie![]()
Zo te zien vinden beide partijen elkaars aanwezigheid heerlijk!
Oh Oh ,een dag uit het leven van Oh Ohquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Billy vond Polly een geil ding, dus die liep te piepen en te etteren, tot we Billy en Sjon maar boven gezet hebben.
En toen ik weg was was Chico erg verdrietig en moest ie van boosheid in de keuken poepen en liep ie te blaffen af en toe, maar goed, uiteindelijk viel het wel mee geloof ik.
We zijn ook niet lang weggeweest, dat concert was zo kut, we waren al om tien uur of zo weer weg uit Paradiso, ze was nog bezig![]()
![]()
Maar uiteindelijk viel het wel mee geloof ik.
Chico heeft een half uur of langer na zitten snikken in mn armen toen ik terug was.
Over een paar weken mogen we weer
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:01 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Oh Oh ,een dag uit het leven van Oh Oh![]()
(Inclusief protestpoep)
Hele leuke foto!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Van de befaamde dierenwinkelfotograaf, die man doet dat echt al minimaal sinds ik Frits als pupje had![]()
Deze ' klassefoto ' heb ik maar es gekocht
Geweldige fotoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Van de befaamde dierenwinkelfotograaf, die man doet dat echt al minimaal sinds ik Frits als pupje had![]()
Gewoon laten zitten,zweert er vanzelf uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Geweldige foto!!!
O jee O jee,Joost had een teek in zijn lip,mijn mn en ik em samen verwijderen maar op een of andere manier was die tang niet goed(gin niet goed dicht) dus teek kapot en nu zit er nog een klein stukje in.Ben bang dat ie ziek gaat worden.We proberen het er uit te pulken maar dat lukt niet dus,bovendien is het harstikke gevoellig in zijn lip dus hij wringt zich alle kanten op. Wat kan ik nu het beste doen?
Zoveel schuine koppies, wat geweldigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die achtergrond, lekker stukkie blauw zeilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind die achtergrond alleen nooit mooi bij de dierenwinkel.Beetje zoals bij je school foto's vroegerMaar ze poseren wel goed
![]()
Ik krijg een fotoshoot cadeau voor de honden in augustus.. dus ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |