Ik normaal ook niet, maar deze zijn speciaal, omdat er mogelijk een voor mij bij zit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind puppy's niets aan als ze zooo jong zijn. Pas met een week of 5 zijn ze leuk
Diaz vond ik ook niet veel aan toen hij zo klein wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar deze zijn speciaal, omdat er mogelijk een voor mij bij zit.
Die laatste foto!![]()
Die is niet mislukt, die is perfect
Jaaaa, ze worden al dikkerdjes! Zondag kan ik ze weer vasthouden!quote:
Awww, stiekem wel schattig. Maar ik denk dat dat het is: Schattig. Meer heb je er niet aan als ze nog zo klein zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat verschil is wel leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat die doet als hij een vos tegenkomtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog een foto van Pixel in het bos tijdens onze boswandeling afgelopen zondag.
[ afbeelding ]
Wat voor ras is Pixel? Wat een cuty!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog een foto van Pixel in het bos tijdens onze boswandeling afgelopen zondag.
[ afbeelding ]
Deze zou zo op de cover van een magazine kunnen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind ze leuk! Vooral die mislukte.. M'n pitbullteckel haha.![]()
En deze vind ik ook leuk.![]()
[ afbeelding ]
TE lief!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had als pup al een grijze baardquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Kruising tussen een Chihuahua en een Dwergkees.quote:
HaHa gaat dat iedere ochtend zo?quote:
Hahaha, dat muziekje!quote:
Awww! Leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thanks. Kruising tussen een Chihuahua en een Dwergkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |