Ik normaal ook niet, maar deze zijn speciaal, omdat er mogelijk een voor mij bij zit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind puppy's niets aan als ze zooo jong zijn. Pas met een week of 5 zijn ze leuk
Diaz vond ik ook niet veel aan toen hij zo klein wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar deze zijn speciaal, omdat er mogelijk een voor mij bij zit.
Die laatste foto!![]()
Die is niet mislukt, die is perfect
Jaaaa, ze worden al dikkerdjes! Zondag kan ik ze weer vasthouden!quote:
Awww, stiekem wel schattig. Maar ik denk dat dat het is: Schattig. Meer heb je er niet aan als ze nog zo klein zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat verschil is wel leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat die doet als hij een vos tegenkomtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog een foto van Pixel in het bos tijdens onze boswandeling afgelopen zondag.
[ afbeelding ]
Wat voor ras is Pixel? Wat een cuty!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog een foto van Pixel in het bos tijdens onze boswandeling afgelopen zondag.
[ afbeelding ]
Deze zou zo op de cover van een magazine kunnen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind ze leuk! Vooral die mislukte.. M'n pitbullteckel haha.![]()
En deze vind ik ook leuk.![]()
[ afbeelding ]
TE lief!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had als pup al een grijze baardquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Kruising tussen een Chihuahua en een Dwergkees.quote:
HaHa gaat dat iedere ochtend zo?quote:
Hahaha, dat muziekje!quote:
Awww! Leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thanks. Kruising tussen een Chihuahua en een Dwergkees.
In juli, maar alleen midden in de nacht voor die concerten haha!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:09 schreef Dandilion het volgende:
Wanneer ben jij in rotterdam? :-p das mijn hometown ;-)
Jeuj, wat een verschil! En is hij daar enorm fluffyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef Belana het volgende:
foto's gekregen van Gabber toen ie klein was(geboren 28-02-2010)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zie je wel heel goed hoe mooi hij was en weer kan zijn
[ afbeelding ]
Ik vind hem nu al zo mooi, hij is prachtig op al die foto's van de wandeling van jou met oh-ohquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:49 schreef Belana het volgende:
zoals het er nu naar uit ziet gaat ie weer net zo fluffy worden
Nou ja, niet zoals toen ie pup was natuurlijk, maar zijn vacht gaat echt de goeie kant op
Mja met sammy gaat alles goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:02 schreef Belana het volgende:
moest idd nog aan je denken tijdje terug , vroeg me al af waar je gebleven was
Alles goed dus met Sammy? Zo te zien heeft ie een goed leven
Gabber (ja ik heb er 2 inmiddels) jat net 4 boterhammen van het aanrecht die voor de jongens warenMeestal is Nick er eerder uit, ik ben er niet aan gewend
Maar had het kunnen weten natuurlijk, mr jatter himself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |