quote:
Ah wat een leukerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:08 schreef DeRakker. het volgende:
Zie t topic voorbij komen en denk daar hoort mijn baas ook tussen![]()
[ afbeelding ]
Loopt naar de cameraman
quote:
Hij heet Rakker en is nu 10.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah wat een leukerdDie hoort hier zeker tussen
Naam en leeftijd? En is het een Cocker spaniël?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Belana het volgende:
ik zit nog eens te kijken, maar die foto van een vliegende sjon is werkelijk geweldig!
Rakker ziet er mooi en knuffelig uit, ik vind zoveel wit heel mooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 2 dan
Belana, bij welke leeftijd begon je die verbetering te merken bij je pup? Dit om mijn ouders een hart onder de riem te stekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Belana het volgende:
[..]
gaat langzamerhand steeds beter! zoals met alles. ik denk dat ik wat veel verwachtte van een pup
we merken nu met alles veel verbetering, ze luistert gewoon veel beter.
[..]
ze is nu 8 maandenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:18 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Belana, bij welke leeftijd begon je die verbetering te merken bij je pup? Dit om mijn ouders een hart onder de riem te steken
6.00 uur beginnen en om 23.00 alles plat ( 7 dagen in de week)quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef Belana het volgende:
hahahaha, 3 uur! waar haal je de tijd vandaan?
doordeweeks red ik dat niet, dan is 1,5 uur zoals vandaag wel max.
Ik merk wel dat Noes haar conditie steeds beter wordt, dus ze kan steeds meer hebben.
Gabber moet op conditie gebracht worden, die zal het weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |