Ik heb tot 4jaar terug in Oosterhout gewoond vandaag dat ik het herkende.Die rand van het kanaal vind ik echt drama,ben er zelf een keer ingevallen omdat ik het speeltje van de hond eruit wilde halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Guess: klopt als een zwerende vinger.
Dit is bij het jachttrainingsveld in Dongen, tegen Dorst aan. In het bos zijn een aantal ruiterpaden, mountainbikeroutes en wandelroutes.
een beetje hele lange > hoe lang is dat ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef DakDuuf het volgende:
Tess wil ook een leonberger.
Alleen is mijn huis te klein.... goed excuus om te verhuizen:)
@belana, kun je een beetje hele lange wandelingen maken met ze?
Of zijn ze snel moe?
Ik heb er ook echt zin in, wanneer waren jullie nog es psies hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Belana het volgende:
ja het was heerlijk! ze hebben zo lekker gespeeld! En de fokker is gewoon een hele leuke vrouw, das altijd heel gezellig!
ik kijk ook uit naar onze wandeling in mei oh-oh! dat kan nog mooie foto's opleveren
Vandaag had ik ook mijn telelens mee, maar ik kan niet van die mooie foto's maken als Multi hoor
Nu was het vandaag ook wel erg mistig.
wij zijn van 2t/m 6 mei in Teuven, net over de grens in Belgiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt zin in, wanneer waren jullie nog es psies hier?
Oh wacht, niet als PJ Harvey is want daar ga je zelf ook heen, dus dat zit wel goed
Yupsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef Belana het volgende:
[..]
wij zijn van 2t/m 6 mei in Teuven, net over de grens in Belgie
Moet lukken dan toch?
Uhm, het bos is het Savelsbos, maar wij wandelen net er voor op de heuvel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef Belana het volgende:
hoe heet dat gebied waar jij altijd wandelt oh-oh? is dat te vinden op de kaart?
Herders zijn heel laat lichamelijk volwassenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen. Die kleintjes laat ik gewoon als pup gelijk uren mee wandelen, geen probleem, en die chinezen springen als pup al meters hoog ook, die zijn niet aan banden te houden.
Herder van een vriendin van me heeft zo als pup dr groeischijven in dr voorpoten helemaal verneukt, door te veel te springen, doodzonde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |