Ik heb tot 4jaar terug in Oosterhout gewoond vandaag dat ik het herkende.Die rand van het kanaal vind ik echt drama,ben er zelf een keer ingevallen omdat ik het speeltje van de hond eruit wilde halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Guess: klopt als een zwerende vinger.
Dit is bij het jachttrainingsveld in Dongen, tegen Dorst aan. In het bos zijn een aantal ruiterpaden, mountainbikeroutes en wandelroutes.
een beetje hele lange > hoe lang is dat ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef DakDuuf het volgende:
Tess wil ook een leonberger.
Alleen is mijn huis te klein.... goed excuus om te verhuizen:)
@belana, kun je een beetje hele lange wandelingen maken met ze?
Of zijn ze snel moe?
Ik heb er ook echt zin in, wanneer waren jullie nog es psies hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Belana het volgende:
ja het was heerlijk! ze hebben zo lekker gespeeld! En de fokker is gewoon een hele leuke vrouw, das altijd heel gezellig!
ik kijk ook uit naar onze wandeling in mei oh-oh! dat kan nog mooie foto's opleveren
Vandaag had ik ook mijn telelens mee, maar ik kan niet van die mooie foto's maken als Multi hoor
Nu was het vandaag ook wel erg mistig.
wij zijn van 2t/m 6 mei in Teuven, net over de grens in Belgiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt zin in, wanneer waren jullie nog es psies hier?
Oh wacht, niet als PJ Harvey is want daar ga je zelf ook heen, dus dat zit wel goed
Yupsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef Belana het volgende:
[..]
wij zijn van 2t/m 6 mei in Teuven, net over de grens in Belgie
Moet lukken dan toch?
Uhm, het bos is het Savelsbos, maar wij wandelen net er voor op de heuvel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef Belana het volgende:
hoe heet dat gebied waar jij altijd wandelt oh-oh? is dat te vinden op de kaart?
Herders zijn heel laat lichamelijk volwassenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen. Die kleintjes laat ik gewoon als pup gelijk uren mee wandelen, geen probleem, en die chinezen springen als pup al meters hoog ook, die zijn niet aan banden te houden.
Herder van een vriendin van me heeft zo als pup dr groeischijven in dr voorpoten helemaal verneukt, door te veel te springen, doodzonde....
Chinezen zijn geestelijk heeeeeeel laat volwassenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Herders zijn heel laat lichamelijk volwassen
Sommige geestelijk nooit
Daarom moet je pups al schraal houden ,anders schieten ze door qua spier /massa opbouw .
zou er niet met negen dagen weer los laten lopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Belana het volgende:
3 weken vind ik best lang, maargoed, eerst maar eens zien idd. De fokker zei gisteren nog dat het bij de leonbergers van haar een dag of 9 duurt.
Hoe oud is Jazz nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zitten idd ook nadelen aan, maar ook voordelen. Ik ben het in ieder geval niet van plan bij Jazz..
Heb ook al vaak gezien dat het karakter anders word, bij een pittig teefje ga ik daar niet aan beginnen![]()
Maar een open reu en teef bij elkaar houden zorgt toch ook voor heel veel gedoe?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zitten idd ook nadelen aan, maar ook voordelen. Ik ben het in ieder geval niet van plan bij Jazz..
Heb ook al vaak gezien dat het karakter anders word, bij een pittig teefje ga ik daar niet aan beginnen![]()
James castreren doe ik ook niet, word ook afgeraden door de dierenarts en gedragstherapeut omdat hij zo onzeker is en snel angstig.
Inderdaad,sinds de sterilisatie/castratie is het hier vijf jaar vinger aan de pols.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Guess. het volgende:
Ik weet niet of dat bij teefjes ook zo is maar het nadeel van sterilisatie/casteratie vind ik ook vaak dat honden toch dikker worden en dat de vacht er niet mooier op wordt zeg maar!
.
Valt wel mee hoor, zoveel gedoe vind ik het niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar een open reu en teef bij elkaar houden zorgt toch ook voor heel veel gedoe?
Ik had Kees nooit genomen als ze niet geholpen geweest was hoor.
Moet dr niet aan denken!
Als je een gemengde roedel hebt zou ik sowieso de teven laten helpen.
Kees is idd net iets dikkig en dat gaat dr niet vanaf, maar ze is verder wel fit en gewoon lekker gezellig en pittig, niet sloom of zo
Wat een lieverd is Juno, op de laatste foto zo'n knuffelig neusjequote:Op zondag 27 februari 2011 10:06 schreef Arctura het volgende:
Mijn vriend en ik hebben nu sinds zo'n vijf weken een Jack Russell terriër-teefje. Via DOC-Eindhoven had ik een nest JRT's gevonden (een teefje dat zwanger was geplaatst.. wat een verrassing voor haar nieuwe familie!) en heb ik meteen gereageerd.
Haar naam is Juno, ze is nu zo'n veertien weken oud en ze doet het geweldig. Mijn ouders hebben een Norwichterriër van zo'n zeven maanden, en ze kunnen uitstekend met elkaar overweg.
[ afbeelding ]
Ze is af en toe een ontzettende dondersteen, zoals op deze foto. Gaat ze op de stoel zitten "graven" totdat ik haar er af kom halen, en dan krijg je dit soort taferelen wanneer ze begint te blaffen. Er op springen durft ze, er af niet..![]()
[ afbeelding ]
Juno is tricolour en ze heeft een hele mooie tekening. Helemaal wit, behalve op haar koppie.
[ afbeelding ]
Lastig foto's maken wanneer ze aan de camera hangt.
[ afbeelding ]
Bij mijn vriend op schoot. Ik heb concurrentie, denk ik
[ afbeelding ]
Heb je bewust gekozen voor een gemengde roedel?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zoveel gedoe vind ik het niet.
Ik heb ervoor gekozen om een gemengde roedel te hebben, ga ze niet laten helpen omdat het "makkelijker" is.
Maar Jules is het dus 2x per jaar en die laat ik wel helpen, omdat zij er veel last van heeft.
Dus dan blijft alleen Jazz over..die is het maar 1x per jaar.
Oh hell, ik schaamde me gisteren echt doodquote:Op zondag 27 februari 2011 14:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hier zijn de teefjes juist erg aanhankelijk. Jules is vanaf dag 1 mijn maatje haha.. wil altijd bij mij zijn. Jules vind iedereen leuk, iedereen is haar beste vriend. Jazz is wel rustig naar andere mensen toe, sociaal, maar ze gaat niet lopen springen. James bijt graagNacho gaat bij iedereen kijken of ze een koekie hebben
Ik vind dat echt zo asoquote:Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had pas bij een wandeling ook steeds honden die in mn jaszakken doken toen ik op de grond zat.. zat een tennisbal in
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijken.
Haha, wat goed gevondenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef zeeeend het volgende:
Ik vind Pixel heel erg op de vos van Steiff lijken(jaren 60 )
[ afbeelding ]
Die foto's honden van jouquote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft het knuffelhondje hierboven ook nog een naam?![]()
Ik heb nu wel voor Nacho altijd wat bij me.. Die loopt nog niet zo lang los en is gek op koekies. En ach.. dat oude mannetje mag wel extra verwend worden
![]()
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef spiritoffreedom het volgende:
Hallo iedereen,
Mooie fotootjes allemaal hier.
Mijn knuffelhondje. <3
[ afbeelding ]
Oh Chico eet alles nog, zelfs kippennekkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach.. snijtandjes zijn ook handig.Die heeft Nacho dan weer niet. Ze eten smuldier hier, dus dat krijgt hij wel makkelijk naar binnen haha. Brokken in het begin ook, dat duurde alleen wat langer.
Die 2e foto!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Amooma het volgende:
Hihihi Pixel is vandaag voor het eerst naar de puppytrim geweest
Hij is gekamd, gewassen, geföhnd en de nageltjes zijn bijgeknipt.
Pixel vondt het allemaal maar niks, ik heb me kapot gelachen.
[ afbeelding ]Nat is hij serieus een heul ander hondje![]()
[ afbeelding ]Nu is Pixel heulemaal fluffy en lekkerruikend. En vooral heel zacht...![]()
![]()
[ afbeelding ]Een bol haar dat rent.![]()
[ afbeelding ]Fluffy
Er zit 1x gratis puppietrim bij het puppiepakket (alle entingen, ontworming etc) van onze dierenarts.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Aww Patch is ook al een veteraantje![]()
En Pixeltje!
Waarom doen jullie dat niet zelf?
Dat is toch keisimpel?
En nu kun je het hem nog alllemaal makkelijk aanleren
Serieus?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Amooma het volgende:
[..]
Er zit 1x gratis puppietrim bij het puppiepakket (alle entingen, ontworming etc) van onze dierenarts.
Dan legt de trimster uit hoe je het beste de vacht en de nagels van de pup kan verzorgen en welke kammen voor zijn vacht het beste zijn enzo..![]()
Aangezien wij daar nogal onervaren in zijn, leek me dat wel handig.... en gratisaltijd goed.
waar is in de buurt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Of je komt gewoon een keer hier in de buurt wandelenKom ik wel foto's maken
Ik laat ze nooit alleen nee, maar dat zou ik met een kleine hond ook niet doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef spiritoffreedom het volgende:
idd multiply: leuke fotos![]()
@Belana: Ziet er idd een levende knuffelbeer uit.Maareuhm hoe lief die ook is, ik ben ni zo van combi kleine kinderen+grote hond, je blijft toch zeker wel in de buurt altijd?
Oh daar is Thessa weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Belana en Multiply wat een toffe foto's weer![]()
Wij laten Thessa rustig alleen met de honden.
Niet lang natuurlijk maar wel als we elders in huis bezig zijn of zo, Thessa kan ze prima handelen![]()
Deze foto vind ik ontroerend mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Zijn hangende oor is een bloemkooloor, daar is hij in gebeten voor ik hem kreeg en daar hebben ze niks aan gedaan destijds.
Het maakt hem idd uniek![]()
[ afbeelding ]
Wat een baas is Thessa!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Belana en Multiply wat een toffe foto's weer![]()
Wij laten Thessa rustig alleen met de honden.
Niet lang natuurlijk maar wel als we elders in huis bezig zijn of zo, Thessa kan ze prima handelen![]()
Nah, ze draagt liever panterprint of Hello Kittyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Amooma het volgende:
[..]
Wat een baas is Thessa!Ze moet zo'n shirt hebben
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft daar echt zo een tandeloos bekkie ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto vind ik ontroerend mooiEn leuk die blik terug in de tijd als 'jonge god'!
Dat zou toch wel een keileuk setje zijn of niet dan?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Kees de Cougar
Kids vinden het leuk! Jongste iets minder, want meneer heeft erg scherpe tandjes en nageltjes en gaat er steeds met haar speelgoed vandoor. Maar goed, zal wel kwestie van wennen van beide kanten zijn
Maar 5 hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeroen
Hoeveel honden heb jij nou inmiddels?
Ik ben echt zo zwaar verliefd op Sjonquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar 5 hoor![]()
En ik twijfel nog steeds over een herplaatschihuahua, maar dat wordt m echt niet denk ik![]()
Dan wil ik liever een poedel![]()
Die middelste is inmiddels even groot als die andere twee kale:
[ afbeelding ]
Chico, Karel, Sjon, Kees en Billy.
Hij luistert nergens naar dus dat is geen enkel probleemquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben echt zo zwaar verliefd op Sjon
Als ik 'm ooit erf, dan noem ik 'm Bette
Als ik geen katten had (wat vrijwel onvoorstelbaar is, maar goed), dan kwam ik vannacht nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:03 schreef oh-oh het volgende:
Hij luistert nergens naar dus dat is geen enkel probleem![]()
En je mag m zo komen halen als je van die katten af wil, dat weet je
Ben ik blij dat jij poezels hebt, ik moet nodig mn nest inquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik geen katten had (wat vrijwel onvoorstelbaar is, maar goed), dan kwam ik vannacht nog
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:16 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Faas in de dierentuin!
Is dat Amersfoort?
Wat een mooi koppelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar 5 hoor![]()
En ik twijfel nog steeds over een herplaatschihuahua, maar dat wordt m echt niet denk ik![]()
Dan wil ik liever een poedel![]()
Die middelste is inmiddels even groot als die andere twee kale:
[ afbeelding ]
Chico, Karel, Sjon, Kees en Billy.
Thnxquote:
Boh wat saai, breng m maar hierheen ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij slaapt al zo`n beetje de hele dagOok geen lol aan zo`n pup
![]()
Ze ziet er helemaal lekker "knuffig" uit met die vachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:30 schreef Nonneke het volgende:
let niet op dr coupe aangevreten straathondje, ze verhaard harder dan ik kan kammen op het moment![]()
Oh jij ook al, Sjon is ook niet te houden, Kees en Billy zijn eigenlijk heel relaxed de hele dag, ondanks dat we nu al 5 weken minder wandelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Precies hetzelfde als een oudje, die slaapt ook de hele dag![]()
Heb hier nog wel een stuiterbal van 1,5
Prachtig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Moest weer eens foto's maken
Leuke serie! Nacho met de snuit in de kuilquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben maar weer eens met Nacho op pad geweest..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha je weet maar nooit.. James was ook binnen een week zindelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik kan niet typen met een pupnin mijn nek/haar
Vanmiddag ging hij zelf op de juiste plek plassen en later poepen. Zo knap! En dat na slechts een paar dagen oefenen. Zal wel een foutje zijn geweest
ow wat een poepiequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ik hoop het van harte! Maakt het leven een stuk simpeler zal ik maar zeggen
Hij kan spelen als de beste
Wat stoerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ik hoop het van harte! Maakt het leven een stuk simpeler zal ik maar zeggen
Hij kan spelen als de beste
Nohhh vet lieieiefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Veel plezier Guess!
Lazy saturday
[ afbeelding ]
Jazz had eerst echt een hekel aan NachoZe deed gewoon net of hij niet bestond, dat negeren heeft ze heel lang volgehouden
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik geen gemengde roedel wil.
Echt, een van de logeetjes is loops of kan het elk moment worden, Chico Karel en Sjon vliegen elkaar constant in de haren, Chico loopt op zn ouwe dag de hele dag als een debiel rond te rennen, te piepen en te klappertanden.
Als ik de teven in de bench doe gaat ie schreeuwen, als ik de bench in een andere kamer zet flipt ie helemaal de pan uit.
Ik moet elke keer apart met de teven en de reuen wandelen en ik loop al niet al te best.
Ze pissen mn hele huis onder dus ik loop ook nog es de hele dag te dweilen![]()
Ik word hier echt knettergek van
Waar is de buurvrouw dan ?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:Ik weet weer precies waarom ik geen gemengde roedel wil.
Echt, een van de logeetjes is loops of kan het elk moment worden, Chico Karel en Sjon vliegen elkaar constant in de haren, Chico loopt op zn ouwe dag de hele dag als een debiel rond te rennen, te piepen en te klappertanden.
Als ik de teven in de bench doe gaat ie schreeuwen, als ik de bench in een andere kamer zet flipt ie helemaal de pan uit.
Ik moet elke keer apart met de teven en de reuen wandelen en ik loop al niet al te best.
Ze pissen mn hele huis onder dus ik loop ook nog es de hele dag te dweilen![]()
Ik word hier echt knettergek van
Die heeft zelf een logeerhond op dit moment.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, heb jij een reclame van blindegeleidehonden al gezien? Ik zie het net voor het eerst op Animal Planet, mét honden die een jasje aan krijgen, oa een Nakie
Geen idee of hij al lang bestaat, voor mij is hij nieuw.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jouw soort hond zit er ook inEn een chihuahua, een poedel, een teckel, en een mops
Ja, ik vind hem ook goed, en duidelijk ookquote:Op zondag 6 maart 2011 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, goed idee van de KNGF zo'n reclame met een jasje
die van 2009 was leukquote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jouw soort hond zit er ook inEn een chihuahua, een poedel, een teckel, en een mops
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij is moooi
Dit is Jazz
[ afbeelding ]
ja idd.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Pisces29 het volgende:
Pim en Jazz hebben allebei zo'n enorm knuffelig koppieEn ze lijken wel een beetje ja
Ja die was ook leukquote:
Oooo heeftie ook broertjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Over een maand komt dit prupke bij ons wonen.
[ afbeelding ]
Hij heet Oscar en het is een ruwharige dwergteckel.
Ah wat een liefie!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Over een maand komt dit prupke bij ons wonen.
[ afbeelding ]
Hij heet Oscar en het is een ruwharige dwergteckel.
Ohhhhhhhh echt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:20 schreef oh-oh het volgende:
OscarDat was eigenlijk de naam voor de volgende chinees hier, Oscar of Teddy, maar Sjon was geen Oscar en al helemaaaaaaaal geen Teddy
![]()
Pisces, lurk je mee in de SC?
Ik heb flessenkinders
2 stuks, een bruine en een zwarte, het zijn behaarde peruaanse naakthondenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, dat gepiep op het filmpje![]()
Hoeveel zijn het er? 2 of 3? En wat fijn dat jij wat kunt helpen zo
Wat gaaf, ik dacht gewone Naakies.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 stuks, een bruine en een zwarte, het zijn behaarde peruaanse naakthonden
Thessa heeft een naakte peruaan ja,Binkie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gaaf, ik dacht gewone Naakies.Hoe lang heb je ze?
Had Thessa nou ook een Peruaan thuis of was dat iemand anders?
Houdt deze dan een vachtje?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thessa heeft een naakte peruaan ja,Binkie.
Ik heb ze sinds gisteren, ze zijn vandaag 5 dagen oud.
Deze zijn gewoon behaard jaquote:
Ja die eerste is leuk hequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gos wat een wurmpies![]()
Die eerste foto met dat bekkie open en die oogjes, oh wat een diertje![]()
En wat zijn ze allebei mooi
Ben je op bezoek geweest?quote:
Wat gaaf, ga je je roedel uitbreiden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee, dat is mijn hondje.. als alles goed gaat natuurlijk![]()
![]()
Als jij dat niet kan, dan kan niemand dat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe natuurlijk mn stinkende best om ze er goed doorheen te sleuren
Jup, ik wilde sowieso al een bruine peludo en toen kwam dit nestje opeens voorbij hier. Wel heel toevalligquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gaaf, ga je je roedel uitbreiden?Een kleine feli alvast dan vanuit hier
![]()
Gaat vast goedkomen, dikke vreetzak is hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe natuurlijk mn stinkende best om ze er goed doorheen te sleuren
Wat een toeval, dat kan geen toeval zijn. Wat leuk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jup, ik wilde sowieso al een bruine peludo en toen kwam dit nestje opeens voorbij hier. Wel heel toevalligPlanning was over een jaar of 2 maar ach, nu kan ook wel
quote:
Oh die zwarte zou geweldig zijn voor bij Noes!quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:53 schreef Belana het volgende:
huh? waar komen die nou ineens vandaan dan oh-oh?
wat een liefjes!!
Het is dat ik mijn man niet zo ver ga krijgen
Ik verheug me er zo op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja k kan ook weer gaan shoppen voor puppyspullen haha. Halsbandjes enzoo.
Mijn teckel gaat ook altijd mee met wandelingen van een paar uur. Aan het einde is ze wel altijd heel moe haha. Echt nog een babytje.
Zelfs bij een Nakie zijn ze ienimini, wat een wurmpiesquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Kruipende piepertjes, 5 dagen oud , en Karel, die voor ze zorgt, en Chico die ook een oogje in het zeil houdt:
http://v7.tinypic.com/player.swf?file=8yyvr4&s=7
Dit worden middelgrote honden hoor, zijn al dik over de driehonderd gram elkquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs bij een Nakie zijn ze ienimini, wat een wurmpies
Zijn snoetje lijkt echt zo op die van mij!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef simsolobim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is Pim, een standaard ruwhaar teckel, en eigenwijs dat hij is!
Hey Banjerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef daantje1044 het volgende:
Banjer wil zich ook even voorstellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuke foto's Guess, geslaagde vakantie dus.
Die pups bij oh-oh zijn Peruaanse naakthonden, alleen deze hebben een vachtje, Peludo's.
En de bruine komt bij mij wonen
klopt Banjer is ''stevig''. we proberen alles om hem af te laten vallen, maar niets lijkt te werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Banjer is wel een beetje "stevig" zeg
Hij komt bij Kees Versluis vandaan, Kennel van de Hoefstal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik toets Peludo's en Puludo in op Google afbeeldingen,whaaaa
![]()
Maar nu weet ik nog niet hoe er een peludo-hond eruit ziet!
DanseMacabre,bij welke fokker komt jullie teckel puppie vandaan? Nieuwsgierig,mischien ken ik hem/haar.
Pisces,ja moet wat vaker m'n camera meenemen naar buiten maar vergeet het meestal.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik toets Peludo's en Puludo in op Google afbeeldingen,whaaaa
![]()
Maar nu weet ik nog niet hoe er een peludo-hond eruit ziet!
DanseMacabre,bij welke fokker komt jullie teckel puppie vandaan? Nieuwsgierig,mischien ken ik hem/haar.
Pisces,ja moet wat vaker m'n camera meenemen naar buiten maar vergeet het meestal.
Jammer, kan de dierenarts ook niet helpen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef daantje1044 het volgende:
[..]
klopt Banjer is ''stevig''. we proberen alles om hem af te laten vallen, maar niets lijkt te werken.
De dierenarts zei dat hij niet zwaarder mocht worden dan hij nu is. Hij is verder ook gewoon gezond, rent en speelt dat het een lieve lust is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jammer, kan de dierenarts ook niet helpen?
Hier is er zon speciaal afvalprogramma wat de assistentes doen..dat is wel handig, als je het nodig hebt.
De laatste is mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt ze in allemaal verschillende soorten en maten, donker, licht..kortharig, ruwharig, iets langer haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste fotoquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef daantje1044 het volgende:
Banjer wil zich ook even voorstellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Mijn dikkerdje heeft zijn eigen ligstoel gekregen.
[ afbeelding ]
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Mijn dikkerdje heeft zijn eigen ligstoel gekregen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |