abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93253082

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[CENTRAAL] Honden met foto's #38

Deze OP is hier te vinden
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:03:43 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93253688
TerugVindPixel O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:30:39 #3
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93254885
Sylver komt alvast ff kijken in het nieuwe topic
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:25:23 #4
176471 oh-oh
pi_93257619
Hey ho Silver O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:47:33 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_93273128
Ik kom ook weer om het hoekje gluren ;).

Magic is vandaag 1,5 jaar oud O+.
KuikenGuppy
pi_93274273
Ah Sylver O+

Ik heb even een site in elkaar gefrutseld.. wel via zon gratis ding, moet nog ff kijken hoe ik zelf een echte site kan maken. Heb in ieder geval de naam geregistreerd haha.
www.ingenap.nl
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:21:40 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_93306573
Noes en broer Ben achter haar aan

halfzus Liz corrigeert Ben even :D

Ben in het IJsselmeer

ik kan bij deze foto al neit meer zien of het nou Ben of Noes is, erg he!

halfzus Liz

Noes met mama Bo en Liz

mama Bo (nogal sloom na de loopsheid)

Broer Ben

Noes vind iedereen leuk

grappig zoals broer en zus elkaar wel meteen lijken te herkennen

stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:21:25 #8
176471 oh-oh
pi_93309302
Oh was het leuk?
Ze lijken echt veel op elkaar ja, Ben en Noes O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:27:41 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_93309557
ja het was heerlijk! ze hebben zo lekker gespeeld! En de fokker is gewoon een hele leuke vrouw, das altijd heel gezellig!

ik kijk ook uit naar onze wandeling in mei oh-oh! dat kan nog mooie foto's opleveren ;)

Vandaag had ik ook mijn telelens mee, maar ik kan niet van die mooie foto's maken als Multi hoor :D
Nu was het vandaag ook wel erg mistig.
stormy waters...
sailin'
pi_93310107
Allemaal knuffelberen bij elkaar O+

Hier speelt James ook veel wilder met zn broer..die 2 trekken ook gelijk naar elkaar toe.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:20:29 #11
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_93316377
Tess wil ook een leonberger.
Alleen is mijn huis te klein.... goed excuus om te verhuizen:)

@belana, kun je een beetje hele lange wandelingen maken met ze?
Of zijn ze snel moe?
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:58:51 #12
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93323160
Noes en familie O+
Heb je nou heel veel "vuil" van zo'n vacht?

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Guess: klopt als een zwerende vinger.
Dit is bij het jachttrainingsveld in Dongen, tegen Dorst aan. In het bos zijn een aantal ruiterpaden, mountainbikeroutes en wandelroutes.
Ik heb tot 4jaar terug in Oosterhout gewoond vandaag dat ik het herkende.Die rand van het kanaal vind ik echt drama,ben er zelf een keer ingevallen omdat ik het speeltje van de hond eruit wilde halen :') :') En de labrador van m'n tante kwam de rand bijna niet op omdat de trapjes zo glibberig zijn!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_93356159
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef DakDuuf het volgende:
Tess wil ook een leonberger.
Alleen is mijn huis te klein.... goed excuus om te verhuizen:)

@belana, kun je een beetje hele lange wandelingen maken met ze?
Of zijn ze snel moe?
een beetje hele lange > hoe lang is dat ?
(niet voor de 18e maand.)

[ Bericht 3% gewijzigd door zeeeend op 26-02-2011 18:06:21 ]
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:20:56 #14
176471 oh-oh
pi_93357613
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen. Die kleintjes laat ik gewoon als pup gelijk uren mee wandelen, geen probleem, en die chinezen springen als pup al meters hoog ook, die zijn niet aan banden te houden.
Herder van een vriendin van me heeft zo als pup dr groeischijven in dr voorpoten helemaal verneukt, door te veel te springen, doodzonde....
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:21:21 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_93357627
Dakduuf, ik wandel nu per keer een half uur /3 kwartier dat is zat voor haar, maar wat zeeeend zegt, vanaf 18 maanden mag ze langer lopen en als ik ervoor zorg dat ze voldoende conditie heeft kan je prima lange wandelingen maken met een leonberger :Y

Overigens, huis te klein, het leuke aan een leonberger is dat je er binnen geen last van hebt. Ze zijn wel groot, maar heel rustig. Wij wonen ook niet heel groot :)
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:21:58 #16
176471 oh-oh
pi_93357645
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Belana het volgende:
ja het was heerlijk! ze hebben zo lekker gespeeld! En de fokker is gewoon een hele leuke vrouw, das altijd heel gezellig!

ik kijk ook uit naar onze wandeling in mei oh-oh! dat kan nog mooie foto's opleveren ;)

Vandaag had ik ook mijn telelens mee, maar ik kan niet van die mooie foto's maken als Multi hoor :D
Nu was het vandaag ook wel erg mistig.
Ik heb er ook echt zin in, wanneer waren jullie nog es psies hier?
Oh wacht, niet als PJ Harvey is want daar ga je zelf ook heen, dus dat zit wel goed _O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:22:50 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_93357679
Guess, Noes wordt natuurlijk lekker vuil, maar als het droog is valt het er weer vanaf, ik vind het wel meevallen. Ik borstel haar 1 keer in de week heel goed en dan komen de eventuele restjes er wel af.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:23:42 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_93357711
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb er ook echt zin in, wanneer waren jullie nog es psies hier?
Oh wacht, niet als PJ Harvey is want daar ga je zelf ook heen, dus dat zit wel goed _O-
wij zijn van 2t/m 6 mei in Teuven, net over de grens in Belgie :)
Moet lukken dan toch?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:26:46 #19
176471 oh-oh
pi_93357844
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef Belana het volgende:

[..]

wij zijn van 2t/m 6 mei in Teuven, net over de grens in Belgie :)
Moet lukken dan toch?
Yups ^O^
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:30:57 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_93357981
hoe heet dat gebied waar jij altijd wandelt oh-oh? is dat te vinden op de kaart?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:37:49 #21
176471 oh-oh
pi_93358215
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef Belana het volgende:
hoe heet dat gebied waar jij altijd wandelt oh-oh? is dat te vinden op de kaart?
Uhm, het bos is het Savelsbos, maar wij wandelen net er voor op de heuvel.
Als je kijkt op de kaart van Maastricht is het helemaal in het zuiden, en dan het stukje Maastricht tussen Cadier en Keer en Gronsveld in eigenlijk. Het is bij mij de straat uit, paar honderd meter lopen en je staat al in het veld ^O^
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:40:14 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_93358303
nou dat gaat wel goed komen dan! Ik hoop op een week lang mooi weer ;)
ik ben zo nieuwsgierig naar je hondjes, ik heb nog nooit chineesjes in het echt gezien. Chi's zie je veel hier ook, maar die chineesjes zijn echt apart en ze lijken me erg lief :Y
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:41:18 #23
176471 oh-oh
pi_93358345
Kees zal wel wat bitchen in het begin, doet ze altijd als andere teven met haar mannen willen spelen, maar de rest zal Noes geweldig vinden :D
( Groucho Marx )
pi_93358805
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen. Die kleintjes laat ik gewoon als pup gelijk uren mee wandelen, geen probleem, en die chinezen springen als pup al meters hoog ook, die zijn niet aan banden te houden.
Herder van een vriendin van me heeft zo als pup dr groeischijven in dr voorpoten helemaal verneukt, door te veel te springen, doodzonde....
Herders zijn heel laat lichamelijk volwassen
Sommige geestelijk nooit :P
Daarom moet je pups al schraal houden ,anders schieten ze door qua spier /massa opbouw .
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:53:48 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_93358820
En Noes zal het niet boeien, die gaat hooguit uitdagen :D
Ik ben wel benieuwd hoe ze met kleinere honden om zal gaan, ze zoekt zelf toch meestal de grote uit in het park :D
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:58:05 #26
176471 oh-oh
pi_93358995

Ok, ik ben heeeeeeel slecht in paint en zo, maar zo heb je een idee hoe kort bij het veld ik woon _O-
Die rode knoddel is waar ik woon, en die twee rode strepen zijn de twee routes die ik naar het veld neem. Ik zie het echt gewoon liggen vanuit mijn raam ( in de winter als de bomen kaal zijn :') ). En dat veld strekt zich dan heel ver uit over de heuvel heen en zo, dus je kan er uuuuuuuuren wandelen.
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:59:05 #27
176471 oh-oh
pi_93359025
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Herders zijn heel laat lichamelijk volwassen
Sommige geestelijk nooit :P
Daarom moet je pups al schraal houden ,anders schieten ze door qua spier /massa opbouw .
Chinezen zijn geestelijk heeeeeeel laat volwassen _O-
En als puber zijn het allemaal echt van die vreselijke bonestaken.
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:07:18 #28
24188 Belana
kloon van belana
pi_93359283
ziet er eenvoudig uit oh-oh, komt wel goed ;)

Leonbergers zijn laat volwassen, ze puberen ook pas laat vaak. Soms denk ik dat ze een beetje begint, maar tot op heden luistert ze nog zo goed, dat het geen pubertijd kan zijn nog.
Ze is nu ruim 7 maanden, de 17e maart alweer 8 maanden.
Ze kan in principe ook ieder moment loops worden, ben benieuwd.
We willen haar eigenlijk zo snel mogelijk laten steriliseren, maar dat is erg duur heb ik me laten vertellen, binnenkort eens informeren bij de DA.
stormy waters...
sailin'
pi_93359376
Ja voor zulke grote honden zal dat aardig wat kosten. Waarom laat je haar steriliseren?
Dierenarts van mij zei een keer dat het voor een klein hondje van 10kg al 250 euro was ofzo..weet niet meer precies.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:11:24 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_93359439
die loopsheid lijkt me zo'n gedoe :@
stormy waters...
sailin'
pi_93359581
Haha valt wel mee hoor.. hoe groter de hond, hoe langer het duurt voordat ze loops worden. Waarschijnlijk bij haar maar 1x per jaar. Jazz is klein, maar die was pas loops met 14 maanden. Jules is het 2 keer per jaar. Jules ga ik waarschijnlijk wel laten steriliseren, maar meer omdat zij er best veel last van heeft en ook nog eens schijnzwanger word, nogal heftig.
Jazz heeft nergens last van en heeft ook een korte loopsheid.

Ik hou niet zo van in een gezonde hond snijden, zitten bij beide voor en nadelen aan. Zou het gewoon eens rustig bekijken allemaal, op internet info lezen.. dierenarts zal waarschijnlijk wel meer pushen naar steriliseren, doen ze altijd. Ik krijg het ook elke keer te horen..
pi_93359838
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef Belana het volgende:
die loopsheid lijkt me zo'n gedoe :@
drie weken max.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:47:02 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_93360960
3 weken vind ik best lang, maargoed, eerst maar eens zien idd. De fokker zei gisteren nog dat het bij de leonbergers van haar een dag of 9 duurt.
stormy waters...
sailin'
pi_93361928
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Belana het volgende:
3 weken vind ik best lang, maargoed, eerst maar eens zien idd. De fokker zei gisteren nog dat het bij de leonbergers van haar een dag of 9 duurt.
zou er niet met negen dagen weer los laten lopen
Het kan ook nog twee jaar duren
pi_93363222
Idd. bij 9 dagen zijn ze meestal juist op het hoogtepunt;)

Ik dacht eerst ook wel makkelijk over steriliseren, voordat ik me erin verdiept had.
Zou het niet doen, alleen maar omdat je het makkelijker vind...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:57:03 #37
176471 oh-oh
pi_93364232
Ik zou een teef wel laten helpen als je dr niet mee wil fokken hoor. Daar zitten nogal wat gezondheidsvoordelen aan. Ik ken teveel honden die het net wel of net niet gehaald hebben met een acute baarmoederontsteking :X
Reuen laten castreren ben ik dan weer geen voorstander van :P
( Groucho Marx )
pi_93365730
Er zitten idd ook nadelen aan, maar ook voordelen. Ik ben het in ieder geval niet van plan bij Jazz..
Heb ook al vaak gezien dat het karakter anders word, bij een pittig teefje ga ik daar niet aan beginnen ;)

James castreren doe ik ook niet, word ook afgeraden door de dierenarts en gedragstherapeut omdat hij zo onzeker is en snel angstig.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:29:31 #39
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_93365733
en toch, een leonberger erbij, lijkt mij heel "gezellig".
2 van die grote "monsters".
Nog maar eventjes wachten, eerst een groter huis, ze hebben immers wel ruimte nodig om te liggen.

Qua wandelen met tess, aantal maanden oud X 5 minuten per wandeling.
Dus 1 maand 5 minuten, 2 maanden 10 etc.
Nu een aantal uren achter mekaar, moet ik wel zorgen dat ik wat water bij me heb, of ergens een sloot is, ze heeft namelijk nogal snel dorst ^_^.
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_93366117
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zitten idd ook nadelen aan, maar ook voordelen. Ik ben het in ieder geval niet van plan bij Jazz..
Heb ook al vaak gezien dat het karakter anders word, bij een pittig teefje ga ik daar niet aan beginnen ;)

Hoe oud is Jazz nu?
pi_93366136
Jazz is nu 19 maanden.

Mijn honden liepen met een half jaar ook al 2 uur mee.. ik heb dan wel kleine honden. Heb me nooit gehouden aan de "wandelregeltjes"
Zon grote hond zou voor mij niets zijn dan, ik wandel elke week wel, vaak meerdere keren per week met een groep, dus de hond moet al snel lekker mee kunnen wandelen een paar uur.
James gaat ook altijd minstens een uur mee naast de mountainbike vanaf dat hij ongeveer een jaar was.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:52:03 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_93368845
bij een grote hond verknal je de hond gewoon als je te snel te veel wandelt, dat wil je dat beest niet aan doen :N

Over sterilisatie, de moeder van Noes heeft dus juist heel veel last van de hormonen en is heel lang heel sloom van de loopsheid, lijkt me ook niet leuk.
Ik zie wel even wat ik doe, nu nog niet nodig ten slotte.
stormy waters...
sailin'
pi_93368984
Ik was het topic kwijt ):O

Belana, wat leuk die foto's van Noes en familie, de mama vind ik zoooooooo lief O+!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:05:45 #44
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93369513
Ik weet niet of dat bij teefjes ook zo is maar het nadeel van sterilisatie/casteratie vind ik ook vaak dat honden toch dikker worden en dat de vacht er niet mooier op wordt zeg maar!

Gijs heeft van mij gelijk alles gemogen van pup af aan,wandelen en springen.Joost en Teun ben ik het 1e jaar wel voorzichtig mee geweest ivm de rugjes,nu mogen ze van mij nog niet te veel springen en zo goed als niet traplopen.Zou het zo erg vinden als ze een hernia krijgen.
  zondag 27 februari 2011 @ 02:38:03 #45
176471 oh-oh
pi_93378096
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef _Multiply86_ het volgende:

James castreren doe ik ook niet, word ook afgeraden door de dierenarts en gedragstherapeut omdat hij zo onzeker is en snel angstig.
Maar een open reu en teef bij elkaar houden zorgt toch ook voor heel veel gedoe?
Ik had Kees nooit genomen als ze niet geholpen geweest was hoor.
Moet dr niet aan denken!
Als je een gemengde roedel hebt zou ik sowieso de teven laten helpen.
Kees is idd net iets dikkig en dat gaat dr niet vanaf, maar ze is verder wel fit en gewoon lekker gezellig en pittig, niet sloom of zo ^O^
( Groucho Marx )
  zondag 27 februari 2011 @ 02:38:54 #46
176471 oh-oh
pi_93378114
Oh en Kees heeft een schitterende glimmende vacht en verhaart amper.
Dus vachtproblemen zijn hier ook geen issue gelukkig.
( Groucho Marx )
pi_93380862
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Guess. het volgende:
Ik weet niet of dat bij teefjes ook zo is maar het nadeel van sterilisatie/casteratie vind ik ook vaak dat honden toch dikker worden en dat de vacht er niet mooier op wordt zeg maar!

.
Inderdaad,sinds de sterilisatie/castratie is het hier vijf jaar vinger aan de pols.
Haar vacht is ook nooit meer zo mooi geworden als voorheen .
Stond ze vroeger bekend als de muts op de bank ,nu deelt ze de lakens uit als het er op aan komt.
Tilt nu ook haar poot op bij een boom en dergelijke (karakterverandering).
Tegen het advies van de DA blijft de jongste dus compleet zolang er zich geen problemen voordoen.
Je gooit toch de hele hormoon huishouding door de war .
Eentje minimaal twee keer in de maand bij de dierenarts door de jeuk,en de plekken ,en niet door de rui komen is genoeg.
Complicaties kunnen optreden word er dan naderhand gezegd.
Toen het gesprek ooit in de praktijk weer over de jongste ging, steriliseren ja/nee heb ik gevraagd om een briefje waarin hij verzekerd dat het nu wel probleemloos zou verlopen .
Vond die niet zo'n goed plan . :D

Ik moet nu dus 1 a 2 x per jaar opletten aangezien ik ook een open reu heb .
Peanuts vergeleken wat de oudste heeft doorgemaakt.
Wanneer het allemaal zo positief zou zijn,liet de mens zich ook wel vaker steriliseren/castreren .
ik ken zo iemand die kan haar stoel niet uit van de osteoporose.

Sterilisatie voor de eerste loopsheid ,staat voor mij gelijk aan snijden in een kind .
Ingreep in de vorming van een karakter .
  zondag 27 februari 2011 @ 10:06:06 #48
270082 Arctura
Zoiby want go outside!
pi_93381356
Mijn vriend en ik hebben nu sinds zo'n vijf weken een Jack Russell terriër-teefje. Via DOC-Eindhoven had ik een nest JRT's gevonden (een teefje dat zwanger was geplaatst.. wat een verrassing voor haar nieuwe familie!) en heb ik meteen gereageerd.

Haar naam is Juno, ze is nu zo'n veertien weken oud en ze doet het geweldig. Mijn ouders hebben een Norwichterriër van zo'n zeven maanden, en ze kunnen uitstekend met elkaar overweg.

Ze is af en toe een ontzettende dondersteen, zoals op deze foto. Gaat ze op de stoel zitten "graven" totdat ik haar er af kom halen, en dan krijg je dit soort taferelen wanneer ze begint te blaffen. Er op springen durft ze, er af niet.. :')

Juno is tricolour en ze heeft een hele mooie tekening. Helemaal wit, behalve op haar koppie.

Lastig foto's maken wanneer ze aan de camera hangt.

Bij mijn vriend op schoot. Ik heb concurrentie, denk ik :'(

In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
pi_93381811
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar een open reu en teef bij elkaar houden zorgt toch ook voor heel veel gedoe?
Ik had Kees nooit genomen als ze niet geholpen geweest was hoor.
Moet dr niet aan denken!
Als je een gemengde roedel hebt zou ik sowieso de teven laten helpen.
Kees is idd net iets dikkig en dat gaat dr niet vanaf, maar ze is verder wel fit en gewoon lekker gezellig en pittig, niet sloom of zo ^O^
Valt wel mee hoor, zoveel gedoe vind ik het niet.
Ik heb ervoor gekozen om een gemengde roedel te hebben, ga ze niet laten helpen omdat het "makkelijker" is.
Maar Jules is het dus 2x per jaar en die laat ik wel helpen, omdat zij er veel last van heeft.
Dus dan blijft alleen Jazz over..die is het maar 1x per jaar.
pi_93382821
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:06 schreef Arctura het volgende:
Mijn vriend en ik hebben nu sinds zo'n vijf weken een Jack Russell terriër-teefje. Via DOC-Eindhoven had ik een nest JRT's gevonden (een teefje dat zwanger was geplaatst.. wat een verrassing voor haar nieuwe familie!) en heb ik meteen gereageerd.

Haar naam is Juno, ze is nu zo'n veertien weken oud en ze doet het geweldig. Mijn ouders hebben een Norwichterriër van zo'n zeven maanden, en ze kunnen uitstekend met elkaar overweg.

[ afbeelding ]
Ze is af en toe een ontzettende dondersteen, zoals op deze foto. Gaat ze op de stoel zitten "graven" totdat ik haar er af kom halen, en dan krijg je dit soort taferelen wanneer ze begint te blaffen. Er op springen durft ze, er af niet.. :')

[ afbeelding ]
Juno is tricolour en ze heeft een hele mooie tekening. Helemaal wit, behalve op haar koppie.

[ afbeelding ]
Lastig foto's maken wanneer ze aan de camera hangt.

[ afbeelding ]
Bij mijn vriend op schoot. Ik heb concurrentie, denk ik :'(

[ afbeelding ]
Wat een lieverd is Juno, op de laatste foto zo'n knuffelig neusje O+
  zondag 27 februari 2011 @ 14:03:54 #51
176471 oh-oh
pi_93388592
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, zoveel gedoe vind ik het niet.
Ik heb ervoor gekozen om een gemengde roedel te hebben, ga ze niet laten helpen omdat het "makkelijker" is.
Maar Jules is het dus 2x per jaar en die laat ik wel helpen, omdat zij er veel last van heeft.
Dus dan blijft alleen Jazz over..die is het maar 1x per jaar.
Heb je bewust gekozen voor een gemengde roedel?
Ik heb altijd bewust voor unisex gekozen, omdat ik sowieso altijd op reuen val.
Kees was een "ongelukje" maar gelukkig wel geholpen, anders had ik haar nooit hier gehouden.
Chico zou ik ook niet bij een open teef kunnen houden, die eet niet en loopt allleen te stressen, het is een ex dekreu, hij kan daar echt heel slecht tegen.

Juno is een dropje, en wat een geweldig leuke naam ook O+
( Groucho Marx )
  zondag 27 februari 2011 @ 14:04:55 #52
176471 oh-oh
pi_93388637
Oh en ik ben dan wel voor het helpen van teven, maar dan wel pas nadat ze helemaal uitgegroeid en volwassen zijn, zeker niet voor de eerste loopsheid ;)
( Groucho Marx )
pi_93388713
Nee was niet de bedoeling.. Al die honden zijn een beetje toevallig op mn pad gekomen. Jazz kwam er, omdat de andere hond die ik had uitgezocht was overleden. Jules, omdat de hond waarvoor ik naar het asiel ging..niet echt mijn ding was. En die andere honden waren allebei reutjes.

In de toekomst wil ik alleen nog maar teefjes, vind ik toch wat makkelijker qua karakter.
En dan nog een oud reutje erbij ofzo :)
  zondag 27 februari 2011 @ 14:09:58 #54
176471 oh-oh
pi_93388818
Oh qua karakter ben ik helemaaaaaal van de reuen, Kees is echt de grootste bitch in huis _O-
( Groucho Marx )
pi_93389241
Ook zo'n stelling waar je nooit uitkomt ,wat is makkelijker teef of reu :D
Om er nog wat vooroordelen in te gooien :http://www.doggy.net/raskeuze/stap2.htm
Denk dat de keuze sterk geënt is door ervaringen uit het verleden .
pi_93389526
Het is ook maar net wat je leuk vind qua karakter. Jazz kan ook een bitch zijn, komt voor zichzelf op..maar bijt niet. Ik hou wel van dat pittige.Ze hoeft een andere hond maar aan te kijken die wat bij haar wil flikken en die gaat weg.En Jules is super vrolijk, sociaal, onderdanig.

James is een klootzak buiten haha. En Nacho is ook gewoon een vrolijk ding.
Mijn eigen ervaring, niet alleen met mijn eigen honden, is dat teefjes gewoon wat makkelijker zijn met andere honden. Geen macho gedoe enzo. En bij iemand anders is dat misschien net andersom.
Nooit meer een jonge reu hier in ieder geval.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:31:53 #57
176471 oh-oh
pi_93389689
Bij mij is dat idd precies andersom.
Kees duldt vooral geen andere teven bij haar mannen :')
En de mannen spelen met alles en iedereen en zijn veel liever en aanhankelijker.
Teven zijn zelfstandiger en minder aanhankelijk vind ik.
Ik noem ze ook altijd de jongetjes en de bitch _O-
En Kees is wel heel lief naar mensen ,maar echt zo een troela die zich opdringt aan iedereen en dan heeeeeel overdreven zich loopt uit te sloven :')
Daar hou ik ook helemaal niet van.
Billy gaat op commando bij vreemden hallo zeggen O+
( Groucho Marx )
pi_93389773
Ja hier zijn de teefjes juist erg aanhankelijk. Jules is vanaf dag 1 mijn maatje haha.. wil altijd bij mij zijn. Jules vind iedereen leuk, iedereen is haar beste vriend. Jazz is wel rustig naar andere mensen toe, sociaal, maar ze gaat niet lopen springen. James bijt graag :') Nacho gaat bij iedereen kijken of ze een koekie hebben :{
  zondag 27 februari 2011 @ 14:45:02 #59
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93390295
Hallo iedereen,

Mooie fotootjes allemaal hier. :)

Mijn knuffelhondje. <3

a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
  zondag 27 februari 2011 @ 14:48:42 #60
176471 oh-oh
pi_93390457
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hier zijn de teefjes juist erg aanhankelijk. Jules is vanaf dag 1 mijn maatje haha.. wil altijd bij mij zijn. Jules vind iedereen leuk, iedereen is haar beste vriend. Jazz is wel rustig naar andere mensen toe, sociaal, maar ze gaat niet lopen springen. James bijt graag :') Nacho gaat bij iedereen kijken of ze een koekie hebben :{
Oh hell, ik schaamde me gisteren echt dood _O-
We kwamen hier in de gang een buuv tegen, die heeft zelf een jr teefje en altijd koekjes in dr zak.
Ze hebben 1 keer een koekje van dr gehad, en dat is al maanden geleden. Ging ze zitten op de grond om met de honden te kroelen, doken Sjon en Kees echt zo dr jaszak in, zwijnen _O-
Ik heb zelf echt nooit koekjes mee ...
Honden van andere mensen waar ik echt een klik mee heb zijn ook altijd reuen trouwens :D
Dr is maar 1 teefje dat ik zo leuk vind en dat ik haar wel meteen zou willen hebben _O-
( Groucho Marx )
pi_93390634
_O- Ik had pas bij een wandeling ook steeds honden die in mn jaszakken doken toen ik op de grond zat.. zat een tennisbal in :')
  zondag 27 februari 2011 @ 14:54:34 #62
176471 oh-oh
pi_93390747
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
_O- Ik had pas bij een wandeling ook steeds honden die in mn jaszakken doken toen ik op de grond zat.. zat een tennisbal in :')
Ik vind dat echt zo aso _O-
Ik heb alleen met Sjon in het begin met loslopen snoepjes meegenomen, maar dat was al snel overbodig gelukkig :D
( Groucho Marx )
pi_93391285
Heeft het knuffelhondje hierboven ook nog een naam? :D

Ik heb nu wel voor Nacho altijd wat bij me.. Die loopt nog niet zo lang los en is gek op koekies. En ach.. dat oude mannetje mag wel extra verwend worden

O+
pi_93393292
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 27 februari 2011 @ 16:21:40 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_93395430
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen.
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijken ;).
KuikenGuppy
  zondag 27 februari 2011 @ 18:52:33 #66
291663 Amooma
It's my TURN
pi_93402388

Pixel-update O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Amooma op 27-02-2011 18:59:28 ]
It's so FLUFFY I'm gonna DIE!!
pi_93415860
Ik vind Pixel heel erg op de vos van Steiff lijken :D (jaren 60 )

pi_93416225
Hahah ja _O-
pi_93416564
quote:
Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hahah ja _O-
jaren mijn bedmaat geweest ,denk daar is tie weer. :P
pi_93417319
Dit krijg je als je nog maar een paar tanden hebt..

O+
  zondag 27 februari 2011 @ 22:45:34 #71
176471 oh-oh
pi_93418368
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijken ;).
:@ Maar ze leven gemiddeld ook al minder lang, dus ik vind het tijdsverspilling :P
Pixel is echt Pixellicious O+
En tandenloze bekkies, ik ben dr dol op, Chico heeft ook nog amper voortanden O+
( Groucho Marx )
pi_93418716
Nacho heeft nog wel die lange hoektanden en bovenin in het midden nog een klein schuin tandje haha.. Achterin zitten er ook nog wel een paar kiezen, maar verder niet veel.

Ik heb al een tijdje nog een oudje op het oog.. maar ik mag niet van mezelf -O-
  zondag 27 februari 2011 @ 23:12:18 #73
176471 oh-oh
pi_93419917
Chico heeft nog aan elke kant boven en onder 2 kiezen , geen hoektanden meer, en alleen nog onder 4 snijtandjes _O-
( Groucho Marx )
pi_93420612
Ach.. snijtandjes zijn ook handig. :D Die heeft Nacho dan weer niet. Ze eten smuldier hier, dus dat krijgt hij wel makkelijk naar binnen haha. Brokken in het begin ook, dat duurde alleen wat langer.
pi_93421302
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef zeeeend het volgende:
Ik vind Pixel heel erg op de vos van Steiff lijken :D (jaren 60 )

[ afbeelding ]
Haha, wat goed gevonden :D

En wat een dotje is Pixel toch O+ Klein bolletje wol.
pi_93421320
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft het knuffelhondje hierboven ook nog een naam? :D

Ik heb nu wel voor Nacho altijd wat bij me.. Die loopt nog niet zo lang los en is gek op koekies. En ach.. dat oude mannetje mag wel extra verwend worden

O+
[ afbeelding ]
Die foto's honden van jou _O_ O+

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef spiritoffreedom het volgende:
Hallo iedereen,

Mooie fotootjes allemaal hier. :)

Mijn knuffelhondje. <3

[ afbeelding ]
Hoi :W Hoe heet je knuffelhondje? En heb je nog meer foto's? O+
  zondag 27 februari 2011 @ 23:51:10 #77
176471 oh-oh
pi_93421937
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach.. snijtandjes zijn ook handig. :D Die heeft Nacho dan weer niet. Ze eten smuldier hier, dus dat krijgt hij wel makkelijk naar binnen haha. Brokken in het begin ook, dat duurde alleen wat langer.
Oh Chico eet alles nog, zelfs kippennekken :D ^O^
Hij kauwt ook nog op botjes en zo , gewoon voor de fun _O-
( Groucho Marx )
pi_93423924
Haha ja Nacho ook.. in het begin dacht ik die kan dat helemaal niet..maar wel hoor. Hij doet er alleen heeeeeeeeeel lang mee.
  maandag 28 februari 2011 @ 11:52:21 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_93433564
he wat is wandelen met de hond toch lekker he!!
3 kwartier in de buitenlucht, zalig!
Noes heeft het water aardig ontdekt nu! Ik vind dat wel leuk!
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 februari 2011 @ 13:49:16 #80
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93438114
Jazeker heb ik nog pics. :) Hij heet Patch. Hij is 12-13 jaar oud maar qua gedrag is het soms nog een puppy. :)

maandag 28 februari 2011 @ 14:27:27 #81
291663 Amooma
It's my TURN
pi_93439693
Hihihi Pixel is vandaag voor het eerst naar de puppytrim geweest O+
Hij is gekamd, gewassen, geföhnd en de nageltjes zijn bijgeknipt.
Pixel vond het allemaal maar niks :6 , ik heb me kapot gelachen. :')

Nat is hij serieus een heul ander hondje :')

Nu is Pixel heulemaal fluffy en lekkerruikend. En vooral heel zacht... O+ :@

Een bol haar dat rent. :+

Fluffy O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Amooma op 28-02-2011 18:14:19 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 14:39:15 #82
176471 oh-oh
pi_93440135
Aww Patch is ook al een veteraantje O+
En Pixeltje!
Waarom doen jullie dat niet zelf?
Dat is toch keisimpel?
En nu kun je het hem nog alllemaal makkelijk aanleren :D
( Groucho Marx )
pi_93440184
Wat een onwijs leuke naam; Patch O+

En de kleine Pixel onder de douche, onherkenbaar :D
  maandag 28 februari 2011 @ 16:11:47 #84
176471 oh-oh
pi_93444017
Onder de douche zie je dr ineens de chihuahua in :D
( Groucho Marx )
pi_93445013
Leuke naam, Patch
En Pixel hahah..blijft niet veel van over!

[ Bericht 60% gewijzigd door _Multiply86_ op 28-02-2011 16:41:44 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 16:44:44 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_93445644
patch O+

Pixel :D
stormy waters...
sailin'
pi_93446700
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Amooma het volgende:
Hihihi Pixel is vandaag voor het eerst naar de puppytrim geweest O+
Hij is gekamd, gewassen, geföhnd en de nageltjes zijn bijgeknipt.
Pixel vondt het allemaal maar niks :6 , ik heb me kapot gelachen. :')

[ afbeelding ]Nat is hij serieus een heul ander hondje :')

[ afbeelding ]Nu is Pixel heulemaal fluffy en lekkerruikend. En vooral heel zacht... O+ :@

[ afbeelding ]Een bol haar dat rent. :+

[ afbeelding ]Fluffy O+
Die 2e foto! O+
All good things are wild and free.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:12:25 #88
291663 Amooma
It's my TURN
pi_93449960
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Aww Patch is ook al een veteraantje O+
En Pixeltje!
Waarom doen jullie dat niet zelf?
Dat is toch keisimpel?
En nu kun je het hem nog alllemaal makkelijk aanleren :D
Er zit 1x gratis puppietrim bij het puppiepakket (alle entingen, ontworming etc) van onze dierenarts.
Dan legt de trimster uit hoe je het beste de vacht en de nagels van de pup kan verzorgen en welke kammen voor zijn vacht het beste zijn enzo.. :D
Aangezien wij daar nogal onervaren in zijn, leek me dat wel handig.... en gratis O+ altijd goed. :7
  maandag 28 februari 2011 @ 21:05:54 #89
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93460992
Pixel in de puppytrim,wat een schattig hondje is het toch! O+
Patch,zo lief,ik ben (meestal) gek op die oudjes O+
  maandag 28 februari 2011 @ 22:44:49 #90
176471 oh-oh
pi_93467587
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Amooma het volgende:

[..]

Er zit 1x gratis puppietrim bij het puppiepakket (alle entingen, ontworming etc) van onze dierenarts.
Dan legt de trimster uit hoe je het beste de vacht en de nagels van de pup kan verzorgen en welke kammen voor zijn vacht het beste zijn enzo.. :D
Aangezien wij daar nogal onervaren in zijn, leek me dat wel handig.... en gratis O+ altijd goed. :7
Serieus?
Wat grappig, nooit van gehoord :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:31:41 #91
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93480657
Juh Pixel is ook een cutie. O+
Enneuh hondje trimmen gaat wat moeilijk vanuit een karretje ;) (lees rolstoeler)
pi_93500075

dinsdag 1 maart 2011 @ 19:13:06 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_93502653
oooooowww O+ en ik wil een meeting zodat je van die mooie foto's van Noes kan maken O+
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:26:09 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_93503373

stormy waters...
sailin'
pi_93505084
O+

Of je komt gewoon een keer hier in de buurt wandelen :P Kom ik wel foto's maken :Y
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:54:48 #96
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93514071
Multiply, wat een mooie foto's toch weer,en wat een heerlijk hondje toch O+
Belana,wat een heeeerlijke foto's Noes met je zoon O+
pi_93515180
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze knallen weer van het scherm af.
pi_93520310
Thanx :D

Ik ga met Nacho een sponsorloop lopen..hij heeft al 4 sponsors :P Tja.. wie valt er nou niet voor zon oudje, hij gaat zn best doen :D
pi_93520626
Dat heerlijke onschuldige snuitje van Noes, wat is het toch een heerlijke XL knuffel :D O+

En Multiply, jouw foto's zijn echt prachtig om naar te kijken, en die kleine viervoeter O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:15:38 #100
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93535904
idd multiply: leuke fotos :)
@Belana: Ziet er idd een levende knuffelbeer uit. :) Maareuhm hoe lief die ook is, ik ben ni zo van combi kleine kinderen+grote hond, je blijft toch zeker wel in de buurt altijd?
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:09:38 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_93540570
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
O+

Of je komt gewoon een keer hier in de buurt wandelen :P Kom ik wel foto's maken :Y
waar is in de buurt? :P
stormy waters...
sailin'
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:11:11 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_93540630
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef spiritoffreedom het volgende:
idd multiply: leuke fotos :)
@Belana: Ziet er idd een levende knuffelbeer uit. :) Maareuhm hoe lief die ook is, ik ben ni zo van combi kleine kinderen+grote hond, je blijft toch zeker wel in de buurt altijd?
Ik laat ze nooit alleen nee, maar dat zou ik met een kleine hond ook niet doen.
Noes is een knuffelbeer en ontzettend lief voor kinderen, maar je weet het idd nooit, dat ben ik volkomen met je eens!
stormy waters...
sailin'
pi_93540920
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef Belana het volgende:

[..]

waar is in de buurt? :P
Waar woon jij haha.. plekje in het midden zoeken :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:21:43 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_93541003
Ik woon in de kop van Noord-Holland, in Hoorn.
Maar misschien willen wel meer mensen een hondenmeeting?
In Soesterduinen ofzo? Lekker centraal. Lijkt me wel geinig :)
stormy waters...
sailin'
pi_93541303
Oow dat valt mee ja. Soesterduinen vind ik goed hoor. Op de zandvlakte kan je altijd mooie foto's maken.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:12:10 #106
176471 oh-oh
pi_93546333
Oh Belana en Multiply wat een toffe foto's weer O+
:@ Wij laten Thessa rustig alleen met de honden.
Niet lang natuurlijk maar wel als we elders in huis bezig zijn of zo, Thessa kan ze prima handelen :P
( Groucho Marx )
pi_93546377
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Niet lang natuurlijk maar wel als we elders in huis bezig zijn of zo, Thessa kan ze prima handelen :P
Oh daar is Thessa weer O+ , ik vind haar korte coupe wel stoer. Heeft ze het ooit wel eens langer gehad?
En wat jaagt ze de roedel netjes weg met haar been :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:16:24 #108
176471 oh-oh
pi_93546512
Nee ze heeft geen langer haar gehad, ze trekt er altijd plukken uit , ze draait er met dr vingers in als ze moe is :') Tot grote frustratie van haar moeder die kapster is :')
Gisteren is ze de hele dag hier geweest, ze had dolle pret met de dogz O+
En met SuperSjon _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:23:20 #109
176471 oh-oh
pi_93546828
Oh en ik vond gisteren een cd met de foto's van Chico's eerste echte fotoshoot, dat was de eerste keer dat we zijn kleinzoon Jay en zijn bazinnetje in het echt ontmoetten, in 2004.
Jonge God:

Dat haaaaaaaaar :o
Hijs nu helemaal grijs en heeft veel minder haar aan zn oren en ook minder sok, en veeeeeel meer ouderdomspigmentvlekken op zn lijf :o
Met Jay, zijn kleine dubbelgangertje:

_O- Hij had een snor :')

Opa en kleinzoon O+

Zo grappig, toen zagen we elkaar voor het eerst en ondertussen heb ik zelfs een pup van haar die al 4 jaar is, dat hadden we toen echt nooit kunnen denken zeg :D
( Groucho Marx )
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:25:08 #110
176471 oh-oh
pi_93546911
Ter vergelijking doe ik deze van de shoot van vorig jaar dr nog es bij:
( Groucho Marx )
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:28:39 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_93547070
ik vind hem zo grappig met dat ene oor omhoog :D
stormy waters...
sailin'
pi_93547231
Wat een schattig meisje is Theresa, leuk zo met al die hondjes haha O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:33:46 #113
176471 oh-oh
pi_93547271
Zijn hangende oor is een bloemkooloor, daar is hij in gebeten voor ik hem kreeg en daar hebben ze niks aan gedaan destijds.
Het maakt hem idd uniek O+
( Groucho Marx )
pi_93555037
ouwe dibbes :-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:28:00 #115
176471 oh-oh
pi_93557095
Multiply kijk :D :
( Groucho Marx )
pi_93557430
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Zijn hangende oor is een bloemkooloor, daar is hij in gebeten voor ik hem kreeg en daar hebben ze niks aan gedaan destijds.
Het maakt hem idd uniek O+
[ afbeelding ]
Deze foto vind ik ontroerend mooi O+ En leuk die blik terug in de tijd als 'jonge god'!
pi_93557772
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Multiply kijk :D :
_O- _O- Die achterpootjes ook hahha. Lekker ding O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:18:02 #118
291663 Amooma
It's my TURN
pi_93565340
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat een baas is Thessa! ^O^ Ze moet zo'n shirt hebben >:)
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:37:12 #119
176471 oh-oh
pi_93566719
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Amooma het volgende:

[..]

Wat een baas is Thessa! ^O^ Ze moet zo'n shirt hebben >:)
[ afbeelding ]
Nah, ze draagt liever panterprint of Hello Kitty _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:38:34 #120
176471 oh-oh
pi_93566809
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Deze foto vind ik ontroerend mooi O+ En leuk die blik terug in de tijd als 'jonge god'!
Hij heeft daar echt zo een tandeloos bekkie ook O+
Ik moet de buurman maar es lief aankijken voor een nieuwe studioshoot :P
Die vorige is nu alweer meer dan een jaar geleden :(
( Groucho Marx )
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 23:51:41 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_93571845
Ik kwam zo maar wat oude foto's van Elco tegen O+

Zooo mooi O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:52:46 #122
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93571915
Ik ben sinds afgelopen week ook (weer) een hondenbezitster. Ohhhw *O*
Dus nu kom ik me hier af en toe ook vervelen :P
We hebben een pup chihuahua x dwergpincher. Formaat binnenzak :D
Meneer heet Gimli :)

I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 23:53:51 #123
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_93571987
Ik kwam hem net in FOT ook al tegen :D Wat een beauty! Leuk zeg.
Gefeliciteerd met hem :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:55:29 #124
176471 oh-oh
pi_93572091
Die jonge Elco's had ik al es gezien toch O+
En Gimli, welkom, wat een poppetje O+
Kees wil wel een date :P
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:01:15 #125
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93572485
Hahaha :D Kees O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:03:34 #126
176471 oh-oh
pi_93572620
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahaha :D Kees O+
Dat zou toch wel een keileuk setje zijn of niet dan?
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:06:29 #127
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93572807
Ja man! Euh vrouw :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:10:19 #128
176471 oh-oh
pi_93573027
:D Ze is eigenlijk wel getrouwd met Karel, maar die gaat voortdurend vreemd, dus en Kees is een echte sloerie, dus die wil wel een jong vriendje :P

Hoe vinden de kids het, zo een cute pup?
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:13:47 #129
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93573220
Oh Kees de Cougar :D
Kids vinden het leuk! Jongste iets minder, want meneer heeft erg scherpe tandjes en nageltjes en gaat er steeds met haar speelgoed vandoor. Maar goed, zal wel kwestie van wennen van beide kanten zijn :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:16:05 #130
176471 oh-oh
pi_93573364
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Kees de Cougar :D
Kids vinden het leuk! Jongste iets minder, want meneer heeft erg scherpe tandjes en nageltjes en gaat er steeds met haar speelgoed vandoor. Maar goed, zal wel kwestie van wennen van beide kanten zijn :)
:D Whehehe, Kees dr grootste fan is de dochter van mn vrienden, ze is nu bijna 4 en doet niks als met Prinses Kees rondzeulen en dr in dekentjes draaien en mandjes en prinsessenbedjes voor dr maken :')
Ze zullen idd wel snel aan elkaar wennen.
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:18:01 #131
176471 oh-oh
pi_93573453

_O- CassanovaKarel :')
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:18:34 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93573475
whaha OMG! :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:19:36 #133
176471 oh-oh
pi_93573515
En die bruine is nog wel de vaste vriendin van Chico, mn oudste hond, Karel is een echte lefgozer :')
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:20:19 #134
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93573546
Wat een player die Karel _O-
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:21:21 #135
176471 oh-oh
pi_93573591
Dus Kees mag heus wel een vriendje dr bij :P
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:22:44 #136
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93573657
Snap ik! Kom jij hierheen? Dan regelen we dat ff :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:23:29 #137
176471 oh-oh
pi_93573699
:P Prima ^O^
Hoe hebben jullie die naam in hemelsnaam bedacht?
_O-
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:25:25 #138
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93573803
Gimli..dat is de opperdwerg uit LotR
Nja, zodoende eigenlijk :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:27:01 #139
176471 oh-oh
pi_93573896
Aha, ik ben een echte LoTR hater, dus vandaar dat ik t niet wist _O-
Ik geef die kleintjes juist van die lekkere grote namen :')
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:28:25 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93573976
Ik had ook eerst Bruno of Nero in mijn hoofd. Luvvit O+
Maar Nero lijkt een beetje te veel op de naam van mn dochter en de kinderen kozen toen voor Gimli. Nou ja, ook best :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:30:29 #141
176471 oh-oh
pi_93574095
Als ik ooit nog een jongetjeschihuahua neem noem ik hem Jeroen :P
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:31:28 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93574136
Jeroen :D
Hoeveel honden heb jij nou inmiddels?
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:36:52 #143
176471 oh-oh
pi_93574371
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeroen :D
Hoeveel honden heb jij nou inmiddels?
Maar 5 hoor :P
En ik twijfel nog steeds over een herplaatschihuahua, maar dat wordt m echt niet denk ik :@
Dan wil ik liever een poedel :P
Die middelste is inmiddels even groot als die andere twee kale:

Chico, Karel, Sjon, Kees en Billy.
( Groucho Marx )
pi_93575099
O+ O+ O+
Ik wil er ook nog eentje bij, maar mag voorlopig niet :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:55:59 #145
176471 oh-oh
pi_93575161
Ik wil dr helemaal geen bij, maar die chihuahua is al 5 jaar mijn droomchihuahua :'(
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:01:03 #146
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_93575394
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En ik twijfel nog steeds over een herplaatschihuahua, maar dat wordt m echt niet denk ik :@
[ afbeelding ]
Ik ben echt zo zwaar verliefd op Sjon O+

Als ik 'm ooit erf, dan noem ik 'm Bette O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:03:17 #147
176471 oh-oh
pi_93575477
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ben echt zo zwaar verliefd op Sjon O+

Als ik 'm ooit erf, dan noem ik 'm Bette O+
Hij luistert nergens naar dus dat is geen enkel probleem _O-
En je mag m zo komen halen als je van die katten af wil, dat weet je :P
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:15:42 #148
33954 ElisaB
pi_93576012
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:03 schreef oh-oh het volgende:
Hij luistert nergens naar dus dat is geen enkel probleem _O-
En je mag m zo komen halen als je van die katten af wil, dat weet je :P
Als ik geen katten had (wat vrijwel onvoorstelbaar is, maar goed), dan kwam ik vannacht nog :Y
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:17:23 #149
176471 oh-oh
pi_93576091
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als ik geen katten had (wat vrijwel onvoorstelbaar is, maar goed), dan kwam ik vannacht nog :Y
Ben ik blij dat jij poezels hebt, ik moet nodig mn nest in _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:30:07 #150
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93576558
Even een Crosspostje :P

Faas is loops en mocht dus niet alleen thuis blijven met Pim, dus mocht ze voor de eerste keer mee naar de dierentuin _O- nichtjes en neefje te logeren
let niet op dr coupe aangevreten straathondje, ze verhaard harder dan ik kan kammen op het moment :')

Wat gaan we doen ?

We gaan naar de dierentuin Faas *O*

Rare cavia's hebben ze hier :o

Op olifantensafari 8-)

Kom nou spelen poesje *O*

:Z

What tha hell :o

grote poesjes :D

Jezus Fuck ! Hele Grote Poesjes :o

Spike 4 Lunsj :Y)

Wroaarrrr :D
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 3 maart 2011 @ 02:16:06 #151
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_93577628
Faas in de dierentuin!
Is dat Amersfoort?
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:20:37 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_93584553
heej wat leuk TF!! wat een leukerd!!

en nonneke, whahaha, wat een leuke serie :D
stormy waters...
sailin'
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:45:17 #153
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93585409
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 02:16 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Faas in de dierentuin!
Is dat Amersfoort?
:Y
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93586303
Ow daar wil ik ook een keer heen. Jules vind de grote katten vast ook erg leuk :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:12:14 #155
176471 oh-oh
pi_93586394
Ja ik wil dr ook es heen O+
We zijn wel al drie keer naar Ouwehands geweest, maar we willen tijgers zien O+
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:15:13 #156
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93586503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een mooi koppel :D O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:25:56 #157
176471 oh-oh
pi_93586873
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Wat een mooi koppel :D O+
Thnx :D
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:52:35 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93592595
Hij slaapt al zo`n beetje de hele dag :o Ook geen lol aan zo`n pup :P _O-
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:54:52 #159
176471 oh-oh
pi_93592697
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij slaapt al zo`n beetje de hele dag :o Ook geen lol aan zo`n pup :P _O-
Boh wat saai, breng m maar hierheen ...
( Groucho Marx )
pi_93594077
Precies hetzelfde als een oudje, die slaapt ook de hele dag :P

Heb hier nog wel een stuiterbal van 1,5 8)7
pi_93594288
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:30 schreef Nonneke het volgende:

let niet op dr coupe aangevreten straathondje, ze verhaard harder dan ik kan kammen op het moment :')

Ze ziet er helemaal lekker "knuffig" uit met die vacht O+

En die laatste WROARR-foto :D Wat een leuk dagje uit!
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:36:16 #162
176471 oh-oh
pi_93596576
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Precies hetzelfde als een oudje, die slaapt ook de hele dag :P

Heb hier nog wel een stuiterbal van 1,5 8)7
Oh jij ook al, Sjon is ook niet te houden, Kees en Billy zijn eigenlijk heel relaxed de hele dag, ondanks dat we nu al 5 weken minder wandelen :P
( Groucho Marx )
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:41:51 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_93596777
Magic is ook zo'n stuiterbal momenteel... mal beest.
Hij heeft het nu in zijn hoofd gehaald dat we naar de dijk móéten (daar zal wel een loops teefje rondlopen), dus hij loopt al twee dagen non-stop te piepen. Best irritant -O-.
KuikenGuppy
  FOK!fotograaf donderdag 3 maart 2011 @ 17:57:40 #164
145146 Andyy
pi_93599814

Moest weer eens foto's maken :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:00:16 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_93602484
mooi beest Andyy!!
stormy waters...
sailin'
pi_93603093
Mooie hond O+

Ik ben maar weer eens met Nacho op pad geweest..

[ Bericht 7% gewijzigd door _Multiply86_ op 03-03-2011 22:17:57 ]
pi_93615570
Wat is het stil hier :D
pi_93616495
Ik kan niet typen met een pupnin mijn nek/haar :P
Vanmiddag ging hij zelf op de juiste plek plassen en later poepen. Zo knap! En dat na slechts een paar dagen oefenen. Zal wel een foutje zijn geweest :P
On zeh laptop
pi_93617534
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Moest weer eens foto's maken :D
Prachtig! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef _Multiply86_ het volgende:

Ik ben maar weer eens met Nacho op pad geweest..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuke serie! Nacho met de snuit in de kuil :D
pi_93617839
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik kan niet typen met een pupnin mijn nek/haar :P
Vanmiddag ging hij zelf op de juiste plek plassen en later poepen. Zo knap! En dat na slechts een paar dagen oefenen. Zal wel een foutje zijn geweest :P
Haha je weet maar nooit.. James was ook binnen een week zindelijk.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:35:28 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93620203
Nou ik hoop het van harte! Maakt het leven een stuk simpeler zal ik maar zeggen :P

Hij kan spelen als de beste O+
pi_93620996
_O- _O- Wat een schatje O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:21:53 #173
176471 oh-oh
pi_93622391
Ik ben echt verliefd op Nacho O+
en Gimli, de dappere alufolieridder O+
Ik heb twee logeetjes, Polly en Bella zijn er weer , ze blijven tot dinsdagavond.
De reuen waren niet te houden toen ze binnenkwamen, maar nu de baasjes weg zijn is de rust gelukkig wedergekeerd, het leek er even op dat Bella loops moet worden, zo hysterisch deden ze, maar ik hoop dat het nu gewoon rustig blijft :')
( Groucho Marx )
  vrijdag 4 maart 2011 @ 07:29:56 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_93626817
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ik hoop het van harte! Maakt het leven een stuk simpeler zal ik maar zeggen :P

ow wat een poepie O+ dat staartje dan :D
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:05:34 #175
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93637008
@Andyy en multiply: nice dogs :)
pi_93654386
Nacho en Jules zijn in coma.. lekker gewandeld in Vianen. Vind alleen mijn foto's vandaag kut.. op 1 of 2 na haha.
Nu eerst maar eens boodschappen doen.
pi_93668356
James is echt belachelijk aan het doen.. hij gedraagt zich alsof Jules loops is...terwijl ze dat toch echt niet is en ook niet moet worden.
pi_93672080
En nu waar het in dit topic over gaat :P

zaterdag 5 maart 2011 @ 00:39:59 #179
176471 oh-oh
pi_93672243
Allemaal even mooi weer O+
Ik heb net live een pup geboren zien worden op de webcam O+
Het zijn er inmiddels 5, maar op de echo waren er minstens 8 te zien dus we zijn er nog niet.
Hier zijn de honden ook vervelend, ik denk echt dat een van de twee logeerteefjes elk moment loops kan worden :X
( Groucho Marx )
pi_93672363
Ow leuk! heb ik pas ook gezien, alleen toen werden er een paar dood geboren :N

James slaapt nu gelukkig.. Misschien komt het ook wel door de geur van die andere reu van de wandeling :? Beetje vreemd..
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:45:37 #181
33954 ElisaB
pi_93672474
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:

Wat stoer _O-
  zaterdag 5 maart 2011 @ 01:01:27 #182
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93673046
Mooie foto`s Multiply!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:49:06 #183
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93683750
Wat een mooie foto's allemaal weer :)
Wij vertrekken morgen voor paar dagen naar Brabant (man houd van carnaval).Zal m'n camera
meenemen,hondjes kunnen lekker ravotten bij m'n schoonouders op de boederie!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:07:29 #184
176471 oh-oh
pi_93684383
Veel plezier en maak maar veel foto's op de boerderie O+
( Groucho Marx )
pi_93686115
Veel plezier Guess!

Lazy saturday

Jazz had eerst echt een hekel aan Nacho _O- Ze deed gewoon net of hij niet bestond, dat negeren heeft ze heel lang volgehouden :P
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:55:00 #186
176471 oh-oh
pi_93686293
OMG O+ O+ O+
( Groucho Marx )
  zaterdag 5 maart 2011 @ 18:59:53 #187
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93695337

Nacho en Jazz samen O+
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:08:25 #188
291663 Amooma
It's my TURN
pi_93695783
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Veel plezier Guess!

Lazy saturday
[ afbeelding ]

Jazz had eerst echt een hekel aan Nacho _O- Ze deed gewoon net of hij niet bestond, dat negeren heeft ze heel lang volgehouden :P
Nohhh vet lieieief O+ O+
  zondag 6 maart 2011 @ 12:37:42 #189
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93722378
Wat een prachtfotos allemaal weer. :) Multiply, hoeveel honden heb je eigk?

Groetjes, Spirit of freedom
pi_93723531
4, die 2 hierboven, dat teckeltje en nog 1.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:21:03 #191
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93723798
Das een drukke bende wss.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:30:20 #192
176471 oh-oh
pi_93724081
:X Ik weet weer precies waarom ik geen gemengde roedel wil.
Echt, een van de logeetjes is loops of kan het elk moment worden, Chico Karel en Sjon vliegen elkaar constant in de haren, Chico loopt op zn ouwe dag de hele dag als een debiel rond te rennen, te piepen en te klappertanden.
Als ik de teven in de bench doe gaat ie schreeuwen, als ik de bench in een andere kamer zet flipt ie helemaal de pan uit.
Ik moet elke keer apart met de teven en de reuen wandelen en ik loop al niet al te best.
Ze pissen mn hele huis onder dus ik loop ook nog es de hele dag te dweilen :r
Ik word hier echt knettergek van -O-
( Groucho Marx )
pi_93724340
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:21 schreef spiritoffreedom het volgende:
Das een drukke bende wss.
Nee hoor, binnen zijn ze rustig;)
pi_93724360
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Echt, een van de logeetjes is loops of kan het elk moment worden, Chico Karel en Sjon vliegen elkaar constant in de haren, Chico loopt op zn ouwe dag de hele dag als een debiel rond te rennen, te piepen en te klappertanden.
Als ik de teven in de bench doe gaat ie schreeuwen, als ik de bench in een andere kamer zet flipt ie helemaal de pan uit.
Ik moet elke keer apart met de teven en de reuen wandelen en ik loop al niet al te best.
_O- Arme jij :D
pi_93725609
quote:
Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Waar is de buurvrouw dan ? -O-
  zondag 6 maart 2011 @ 14:44:38 #196
176471 oh-oh
pi_93726537
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:16 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Waar is de buurvrouw dan ? -O-
Die heeft zelf een logeerhond op dit moment.
Tis carnaval hier he, iedereen is of carnavallen, of weggevlucht.
Mn ouders konden hun hond ook al nergens kwijt _O-
( Groucho Marx )
pi_93731594
Oh-oh, heb jij een reclame van blindegeleidehonden al gezien? Ik zie het net voor het eerst op Animal Planet, mét honden die een jasje aan krijgen, oa een Nakie :D
Geen idee of hij al lang bestaat, voor mij is hij nieuw.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:52:29 #198
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_93733572
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, heb jij een reclame van blindegeleidehonden al gezien? Ik zie het net voor het eerst op Animal Planet, mét honden die een jasje aan krijgen, oa een Nakie :D
Geen idee of hij al lang bestaat, voor mij is hij nieuw.

Jouw soort hond zit er ook in :D En een chihuahua, een poedel, een teckel, en een mops O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_93735080
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jouw soort hond zit er ook in :D En een chihuahua, een poedel, een teckel, en een mops O+
:Y Ik vind hem leuk, goed idee van de KNGF zo'n reclame met een jasje ^O^
  zondag 6 maart 2011 @ 18:38:59 #200
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_93735148
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:Y Ik vind hem leuk, goed idee van de KNGF zo'n reclame met een jasje ^O^
Ja, ik vind hem ook goed, en duidelijk ook :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  zondag 6 maart 2011 @ 19:08:50 #201
176471 oh-oh
pi_93736172
Oh ja, die kende ik al, idd hele goede reclame O+
( Groucho Marx )
  zondag 6 maart 2011 @ 21:04:11 #202
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93742128
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

die van 2009 was leuk
Pak de bal ! :')
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 6 maart 2011 @ 22:14:19 #203
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93747309
Pim is depri, de kindjes zijn weer naar huis ;( ;)
Hij is dól op ze O+

O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93747933
Heb je ook een betere foto van zn kop? Lijkt wel een beetje op mijn Jazz O+
  zondag 6 maart 2011 @ 22:48:57 #205
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93749534
Hij is niet zo gek op foto's maken :')

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 6 maart 2011 @ 23:03:48 #206
176471 oh-oh
pi_93750440
Aaaaaaw Pimmie O+
( Groucho Marx )
pi_93751460
Hij is moooi
Dit is Jazz
  zondag 6 maart 2011 @ 23:33:10 #208
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93751863
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij is moooi
Dit is Jazz
[ afbeelding ]
O+
Op die Lazy Saturday foto lijken ze ook erg op elkaar, leuk zeg ! O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 6 maart 2011 @ 23:33:59 #209
176471 oh-oh
pi_93751905
Jazz is net een Pim met halve pootjes :D
( Groucho Marx )
  zondag 6 maart 2011 @ 23:35:11 #210
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93751955
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
:D
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93754055
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
_O- _O-
Ja..dr pootjes zijn gewoon gestopt met groeien :')
pi_93754620
Pim en Jazz hebben allebei zo'n enorm knuffelig koppie O+ En ze lijken wel een beetje ja :)
  maandag 7 maart 2011 @ 12:43:27 #213
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93765064
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Pisces29 het volgende:
Pim en Jazz hebben allebei zo'n enorm knuffelig koppie O+ En ze lijken wel een beetje ja :)
ja idd. :)
  maandag 7 maart 2011 @ 12:48:44 #214
291663 Amooma
It's my TURN
pi_93765252
Pixel is gek op de zonnn <3

Vet hard chillen op de (nu nog) enigste zonnige plek op de boot O+
  maandag 7 maart 2011 @ 12:51:11 #215
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93765329
cuuuuuute :)
  maandag 7 maart 2011 @ 14:41:43 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_93770006
wat een schatjes allemaal weer zeg O+
stormy waters...
sailin'
pi_93772601
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Nonneke het volgende:

[..]

die van 2009 was leuk
Pak de bal ! :')
Ja die was ook leuk :D
pi_93869841
Over een maand komt dit prupke bij ons wonen.

Hij heet Oscar en het is een ruwharige dwergteckel. O+
pi_93870028
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:

[ afbeelding ]

Oooo heeftie ook broertjes :D O+
pi_93870366
Hij heeft nog een rood broertje ja. O+
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:51:45 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_93870469
oi wat een moppie O+ O+
stormy waters...
sailin'
pi_93870581
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:

[ afbeelding ]

Ah wat een liefie! O+

Guess, kom er maar in :D
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:20:09 #223
176471 oh-oh
pi_93871736
Oscar O+ Dat was eigenlijk de naam voor de volgende chinees hier, Oscar of Teddy, maar Sjon was geen Oscar en al helemaaaaaaaal geen Teddy _O-
Pisces, lurk je mee in de SC?
Ik heb flessenkinders O+
( Groucho Marx )
pi_93871999
Z'n stamboomnaam is Osmium, vandaar. Veel makkelijker dan een naam voor een teef bedenken.
Ik vind t wel stoer ook.

Sjon is een echte Sjon.
pi_93874493
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Oscar O+ Dat was eigenlijk de naam voor de volgende chinees hier, Oscar of Teddy, maar Sjon was geen Oscar en al helemaaaaaaaal geen Teddy _O-
Pisces, lurk je mee in de SC?
Ik heb flessenkinders O+
Ohhhhhhhh echt? :o O+ *snel zoeken gaat*

Teddy *;
pi_93875956
Oh-oh, dat gepiep op het filmpje O+
Hoeveel zijn het er? 2 of 3? En wat fijn dat jij wat kunt helpen zo :Y
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:20:51 #227
176471 oh-oh
pi_93878332
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, dat gepiep op het filmpje O+
Hoeveel zijn het er? 2 of 3? En wat fijn dat jij wat kunt helpen zo :Y
2 stuks, een bruine en een zwarte, het zijn behaarde peruaanse naakthonden O+
( Groucho Marx )
pi_93878418
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

2 stuks, een bruine en een zwarte, het zijn behaarde peruaanse naakthonden O+
Wat gaaf, ik dacht gewone Naakies. O+ Hoe lang heb je ze?
Had Thessa nou ook een Peruaan thuis of was dat iemand anders?
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:23:58 #229
176471 oh-oh
pi_93878493
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat gaaf, ik dacht gewone Naakies. O+ Hoe lang heb je ze?
Had Thessa nou ook een Peruaan thuis of was dat iemand anders?
Thessa heeft een naakte peruaan ja,Binkie.
Ik heb ze sinds gisteren, ze zijn vandaag 5 dagen oud.
( Groucho Marx )
pi_93878782
Heb je al nieuw filmpje :D
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:04:16 #231
176471 oh-oh
pi_93880939
Ja maar uploaden mislukt telkens :')
( Groucho Marx )
pi_93881775
-O- :P
pi_93882419
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Thessa heeft een naakte peruaan ja,Binkie.
Ik heb ze sinds gisteren, ze zijn vandaag 5 dagen oud.
Houdt deze dan een vachtje?
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:30:10 #234
176471 oh-oh
pi_93882627
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Houdt deze dan een vachtje?
Deze zijn gewoon behaard ja ^O^
( Groucho Marx )
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:33:38 #235
176471 oh-oh
pi_93882834
Ff crossposten dan maar :P
Bruintje beer met dikke pens en melksnor :P

Plofpup:

Zwartje met zn witte tenen , witte kinnetje en witte befje :P

Die glimt als een spiegel :D

Saampjes O+
( Groucho Marx )
pi_93882935
Oh gos wat een wurmpies O+
Die eerste foto met dat bekkie open en die oogjes, oh wat een diertje :D O+
En wat zijn ze allebei mooi :Y
pi_93883106
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gos wat een wurmpies O+
Die eerste foto met dat bekkie open en die oogjes, oh wat een diertje :D O+
En wat zijn ze allebei mooi :Y
Ja die eerste is leuk he O-)
pi_93883247
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:37 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ja die eerste is leuk he O-)
Ben je op bezoek geweest? O+
pi_93883550
Nee, dat is mijn hondje.. als alles goed gaat natuurlijk :P O+ O+
pi_93883932
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee, dat is mijn hondje.. als alles goed gaat natuurlijk :P O+ O+
Wat gaaf, ga je je roedel uitbreiden? O+ Een kleine feli alvast dan vanuit hier :* *O*
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:53:11 #241
176471 oh-oh
pi_93884127
Ik doe natuurlijk mn stinkende best om ze er goed doorheen te sleuren *)
( Groucho Marx )
pi_93884223
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Als jij dat niet kan, dan kan niemand dat. O+
pi_93884280
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat gaaf, ga je je roedel uitbreiden? O+ Een kleine feli alvast dan vanuit hier :* *O*
Jup, ik wilde sowieso al een bruine peludo en toen kwam dit nestje opeens voorbij hier. Wel heel toevallig _O- Planning was over een jaar of 2 maar ach, nu kan ook wel :P
pi_93884305
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Gaat vast goedkomen, dikke vreetzak is het _O-
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:57:43 #245
176471 oh-oh
pi_93884446
Hij mag alleen wel wat beter schijten, hopelijk kakt ie vannacht weer zo goed als afgelopen nacht, overdag pissen ze voornamelijk.
( Groucho Marx )
pi_93884615
Ach zeikerds ook :D Hopelijk gaat dat ook snel beter.

Ben wel erg benieuwd hoe zn vacht gaat worden O+
pi_93884760
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Jup, ik wilde sowieso al een bruine peludo en toen kwam dit nestje opeens voorbij hier. Wel heel toevallig _O- Planning was over een jaar of 2 maar ach, nu kan ook wel :P
Wat een toeval, dat kan geen toeval zijn. Wat leuk! *O*
pi_93884772
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach zeikerds ook :D
:D
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:18:20 #249
176471 oh-oh
pi_93888388
Kruipende piepertjes, 5 dagen oud , en Karel, die voor ze zorgt, en Chico die ook een oogje in het zeil houdt:
http://v7.tinypic.com/player.swf?file=8yyvr4&s=7
( Groucho Marx )
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:53:56 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_93892996
huh? waar komen die nou ineens vandaan dan oh-oh?
wat een liefjes!!
Het is dat ik mijn man niet zo ver ga krijgen O+
stormy waters...
sailin'
pi_93894718
Och wat lief! O+
@Multiply leuk, gefeliciteerd!

Ik vond het wel grappig, toen ik mijn vriend ontmoette was ie bang voor honden. Ik heb 'm gezegd dat ie daar maar overheen moest komen als ie met mij wilde zijn. _O-

En gisteren zat ie met Oscar op schoot en zei: Hij is lief he? Zullen we deze nemen? Ja? O+ O+ Hij was nog best onhandig met het kleine pupje op schoot en die fokker uitleggen hoe dat dan moest enzo. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door DanseMacabre op 10-03-2011 09:47:52 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:14:35 #252
176471 oh-oh
pi_93904457
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:53 schreef Belana het volgende:
huh? waar komen die nou ineens vandaan dan oh-oh?
wat een liefjes!!
Het is dat ik mijn man niet zo ver ga krijgen O+
Oh die zwarte zou geweldig zijn voor bij Noes!
Wordt middelgroot denk ik, zijn mooie leuke slimme honden!
Ze hebben het vannacht lekker gedaan, ik ging om 3 uur slapen en ze kwamen pas om 6.30 weer voor een voeding, doorgeslapen, kwamen ze om 9.30 pas weer, dus ik ben weer bijgeslapen.
*O*
Ik vang ze op voor een vriendin, ze had een nest van 12 pups, dat is echt achterlijk veel, en de moeder hond kon het niet aan. Helaas zijn er inmiddels 4 naakte pups overleden en kwakkelt er nog eentje...
( Groucho Marx )
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:21:06 #253
176471 oh-oh
pi_93904750
( Groucho Marx )
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:24:46 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_93904934

Noes en haar vriendjes van de uitlaatservice O+

vanmorgen hebben we heerlijk 1.5 uur gewandeld weer met ma en broer, heerlijk!! geen foto's helaas.

oh-oh... tempting....
en 12 is wel erg veel ja! lief van jou dat je dat doet zeg!

[ Bericht 3% gewijzigd door Belana op 10-03-2011 14:41:23 ]
stormy waters...
sailin'
pi_93905648
Noes. O+
@oh-oh 12 is inderdaad veel. Mijn oom had een keer een nest van 10. Werd de moederhond ook niet echt gelukkig van.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:43:17 #256
176471 oh-oh
pi_93905783
Nee, ze had dr niet genoeg melk voor, en al die pups flessen en aanleggen was een race tegen de klok.
Ik zit toch ziek thuis dus ik help dr graag, tis een leuk klusje hoor O+
Oh die eerste foto van Noes is echt geweldig O+
( Groucho Marx )
pi_93905848
Haha die eerste foto/
Dat hondje op die laatste foto, vooraan, ziet er leuk uit. ook al zie ik alleen zn achterkant;p
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:49:18 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_93906018
we lopen altijd bij de Vooroever, een rondje om het meer duur een half uur, hebben we 3 keer gedaan vanmorgen

Dat is een Akita Inu, erg leuk beestje, ook een pup nog O+
stormy waters...
sailin'
pi_93906324
Mooi gebied om te wandelen zeg
pi_93908178
Banjer wil zich ook even voorstellen:

pi_93908390
Die eerste foto. O+

Wij hebben straks ook wel mogelijkheden om goed te wandelen. Was ook wel iets waar de fokker naar vroeg. Niet dat we omdat ie klein is er niet mee hoeven te gaan wandelen. :')

Ben nu z'n puppy-uitzet bij elkaar aan het zoeken.
pi_93909311
Ja k kan ook weer gaan shoppen voor puppyspullen haha. Halsbandjes enzoo.
Mijn teckel gaat ook altijd mee met wandelingen van een paar uur. Aan het einde is ze wel altijd heel moe haha. Echt nog een babytje.
pi_93909455
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Die eerste foto. O+

zeker een hele lieve foto, moet zeggen dat ik er toen ook op uit was om zo'n foto te maken. O+
pi_93909508
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja k kan ook weer gaan shoppen voor puppyspullen haha. Halsbandjes enzoo.
Mijn teckel gaat ook altijd mee met wandelingen van een paar uur. Aan het einde is ze wel altijd heel moe haha. Echt nog een babytje.
Ik verheug me er zo op.
Ik weet alleen helemaal niet welk formaat halsbandje ik moet nemen.
pi_93909738
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Kruipende piepertjes, 5 dagen oud , en Karel, die voor ze zorgt, en Chico die ook een oogje in het zeil houdt:
http://v7.tinypic.com/player.swf?file=8yyvr4&s=7
Zelfs bij een Nakie zijn ze ienimini, wat een wurmpies O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:44:05 #266
176471 oh-oh
pi_93911190
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zelfs bij een Nakie zijn ze ienimini, wat een wurmpies O+
Dit worden middelgrote honden hoor, zijn al dik over de driehonderd gram elk :P
( Groucho Marx )
pi_93914605

Dit is Pim, een standaard ruwhaar teckel, en eigenwijs dat hij is!
pi_93916068
Pim is leuk. O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:28:24 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_93922378
deze is ook leuk

ow en dit hieronder is trouwens bij mij vlakbij het park waar ik altijd wandel, das het IJsselmeer dus :)

stormy waters...
sailin'
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:46:42 #270
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93928819
Ow wat een boel mooie foto's :)
Zag ook 2 lieve teckeltjes voorbij komen O+
Pups bij Oh-Oh,wat lief...over een paar weken vind ik ze leuker O+ Hoe lang blijven ze? Heb je foto van de ouders?Ben neiuwsgierig!

We hebben het prima naar ons zin gehad in Brabant,alleen was ik Joost op de terugweg vergeten op tijd z'n reistablet te geven,voelde me zo schuldig,hij was weer zo ziek.

pi_93928966
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef simsolobim het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit is Pim, een standaard ruwhaar teckel, en eigenwijs dat hij is!
Zijn snoetje lijkt echt zo op die van mij! O+
pi_93931832
Oh Guess met die stok. O+
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:07:25 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_93946770
die samen met de stok is O+
stormy waters...
sailin'
pi_93947553
Leuke foto's Guess, geslaagde vakantie dus.
Die pups bij oh-oh zijn Peruaanse naakthonden, alleen deze hebben een vachtje, Peludo's.
En de bruine komt bij mij wonen O+
pi_93947724
Wat leuk Guess, om jouw woefjes eens buiten op de kiek te zien! :Y

En Belana, wat heeft ze veel leuke vriendjes om mee te ravotten :)

En ik vind Pim de Teckel ook tof O+
pi_93947739
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef daantje1044 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Banjer :W O+
pi_93947779
Banjer is wel een beetje "stevig" zeg :')
pi_93947879
Ik hoor net dat de stamboomnaam Orthos is en dat vind ik ook wel leuk. Heb wel wat met de Griekse Mythologie.

Nu twijfel ik tussen Oscar en Orthos. _O-
pi_93949082
Ik vind Oscar leuker.
Bij mijn hond zal de stamboomnaam helemaal niet lijken op de naam die ik hem geef. :P
pi_93950267
Hoe ga je 'm noemen en wat is de stamboomnaam?
pi_93950971
Volledige stamboomnaam is Chukilla Del Cachorro Diablo.
Chukilla betekend iets van licht van goud ivm zn kleur.

En ik noem hem Diaz :P
pi_93951652
Ik vind de stamboomnaam ook leuk, maar niet als roepnaam. Diaz is tof, past wel bij z'n ras vind ik.
Kreeg een mailtje van de fokker, hij had een goed gevoel bij ons als pupkopers en dat het pupje goed bij ons ging passen.

2 april gaan we nog eens kijken en daarna mag hij snel mee. Ik kan niet wachten.
pi_93951957
Ja spannend. Ik moet tot eind april wachten. Weer heel anders. Jazz en James moest ik op Schiphol ophalen, Jules uit het asiel en Nacho kwam aan met een transport uit Spanje en die kon ik in Breda ophalen. Ik ga kijken als ze weer bij de fokker zijn en als ze een week of 4 zijn. Tot die tijd kan ik het mooi via oh-oh volgen.
pi_93952176
Da's ook leuk. Wij zijn bij Rinske gaan kijken toen ze net geboren was. In de eerste week, met vier weken en toen we haar op gingen halen. Dat was in Friesland, drie uur rijden.

Deze fokker woont drie kwartier van ons af.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:08:30 #285
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93952864
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuke foto's Guess, geslaagde vakantie dus.
Die pups bij oh-oh zijn Peruaanse naakthonden, alleen deze hebben een vachtje, Peludo's.
En de bruine komt bij mij wonen O+
:D Ik toets Peludo's en Puludo in op Google afbeeldingen,whaaaa :D :D Maar nu weet ik nog niet hoe er een peludo-hond eruit ziet!

DanseMacabre,bij welke fokker komt jullie teckel puppie vandaan? Nieuwsgierig,mischien ken ik hem/haar.

Pisces,ja moet wat vaker m'n camera meenemen naar buiten maar vergeet het meestal.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:20:11 #286
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93953315
Wat een leuke honden weer allemaal. :)
En wat een uuuuuuuuuuuuuuberschattige puppys :smelt:
pi_93953349
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Banjer is wel een beetje "stevig" zeg :')
klopt Banjer is ''stevig''. we proberen alles om hem af te laten vallen, maar niets lijkt te werken.
pi_93953400
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Guess. het volgende:

[..]

:D Ik toets Peludo's en Puludo in op Google afbeeldingen,whaaaa :D :D Maar nu weet ik nog niet hoe er een peludo-hond eruit ziet!

DanseMacabre,bij welke fokker komt jullie teckel puppie vandaan? Nieuwsgierig,mischien ken ik hem/haar.

Pisces,ja moet wat vaker m'n camera meenemen naar buiten maar vergeet het meestal.
Hij komt bij Kees Versluis vandaan, Kennel van de Hoefstal.
pi_93953649
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Guess. het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Je hebt ze in allemaal verschillende soorten en maten, donker, licht..kortharig, ruwharig, iets langer haar.

pi_93953702
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef daantje1044 het volgende:

[..]

klopt Banjer is ''stevig''. we proberen alles om hem af te laten vallen, maar niets lijkt te werken.
Jammer, kan de dierenarts ook niet helpen?
Hier is er zon speciaal afvalprogramma wat de assistentes doen..dat is wel handig, als je het nodig hebt.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:39:42 #291
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93954199
[quote]1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Je hebt ze in allemaal verschillende soorten en maten, donker, licht..kortharig, ruwharig, iets langer haar.
[ afbeelding ]

deze is zooooooo cute :)
pi_93954438
Die vind ik juist niet zo mooi :@
pi_93954556
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Jammer, kan de dierenarts ook niet helpen?
Hier is er zon speciaal afvalprogramma wat de assistentes doen..dat is wel handig, als je het nodig hebt.
De dierenarts zei dat hij niet zwaarder mocht worden dan hij nu is. Hij is verder ook gewoon gezond, rent en speelt dat het een lieve lust is.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:53:29 #294
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93954874
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste is mooi :)

DanseMacabre,naam ken ik wel maar verder niet.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:26:32 #295
291663 Amooma
It's my TURN
pi_93976566
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef daantje1044 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste foto O+ O+ O+
pi_93985805
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef Amooma het volgende:

[..]

De eerste foto O+ O+ O+
hij houdt zo van de sneeuw O+
pi_93997034
Mijn dikkerdje heeft zijn eigen ligstoel gekregen. :D

pi_93997856
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Hoe hoog en zwaar is die van jou? Wel een grote kerel of niet.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:47:28 #299
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93999210
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:

[ afbeelding ]
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!

Die van mij zijn 2 standaard teckels,Joost weegt 8 kilo en Teun 9.

"Vroeger" toen Teun er nog niet was hadden Gijs en Joost een eigen stoeltje.

pi_93999265
Jules ligt altijd graag tegen 1 van de andere honden aan of tegen mij.
Teckels houden ook vaak van stapelen, maar de andere honden hier niet :P
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:57:22 #301
24188 Belana
kloon van belana
pi_93999512
lief is dat O+

Mijn rexen (katten) doen dat ook graag. lekker warm.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')