quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:16 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Faas in de dierentuin!
Is dat Amersfoort?
Wat een mooi koppelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar 5 hoor![]()
En ik twijfel nog steeds over een herplaatschihuahua, maar dat wordt m echt niet denk ik![]()
Dan wil ik liever een poedel![]()
Die middelste is inmiddels even groot als die andere twee kale:
[ afbeelding ]
Chico, Karel, Sjon, Kees en Billy.
Thnxquote:
Boh wat saai, breng m maar hierheen ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij slaapt al zo`n beetje de hele dagOok geen lol aan zo`n pup
![]()
Ze ziet er helemaal lekker "knuffig" uit met die vachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:30 schreef Nonneke het volgende:
let niet op dr coupe aangevreten straathondje, ze verhaard harder dan ik kan kammen op het moment![]()
Oh jij ook al, Sjon is ook niet te houden, Kees en Billy zijn eigenlijk heel relaxed de hele dag, ondanks dat we nu al 5 weken minder wandelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Precies hetzelfde als een oudje, die slaapt ook de hele dag![]()
Heb hier nog wel een stuiterbal van 1,5
Prachtig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Moest weer eens foto's maken
Leuke serie! Nacho met de snuit in de kuilquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben maar weer eens met Nacho op pad geweest..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha je weet maar nooit.. James was ook binnen een week zindelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik kan niet typen met een pupnin mijn nek/haar
Vanmiddag ging hij zelf op de juiste plek plassen en later poepen. Zo knap! En dat na slechts een paar dagen oefenen. Zal wel een foutje zijn geweest
ow wat een poepiequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ik hoop het van harte! Maakt het leven een stuk simpeler zal ik maar zeggen
Hij kan spelen als de beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |