waar is in de buurt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Of je komt gewoon een keer hier in de buurt wandelenKom ik wel foto's maken
Ik laat ze nooit alleen nee, maar dat zou ik met een kleine hond ook niet doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef spiritoffreedom het volgende:
idd multiply: leuke fotos![]()
@Belana: Ziet er idd een levende knuffelbeer uit.Maareuhm hoe lief die ook is, ik ben ni zo van combi kleine kinderen+grote hond, je blijft toch zeker wel in de buurt altijd?
Oh daar is Thessa weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Belana en Multiply wat een toffe foto's weer![]()
Wij laten Thessa rustig alleen met de honden.
Niet lang natuurlijk maar wel als we elders in huis bezig zijn of zo, Thessa kan ze prima handelen![]()
Deze foto vind ik ontroerend mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Zijn hangende oor is een bloemkooloor, daar is hij in gebeten voor ik hem kreeg en daar hebben ze niks aan gedaan destijds.
Het maakt hem idd uniek![]()
[ afbeelding ]
Wat een baas is Thessa!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Belana en Multiply wat een toffe foto's weer![]()
Wij laten Thessa rustig alleen met de honden.
Niet lang natuurlijk maar wel als we elders in huis bezig zijn of zo, Thessa kan ze prima handelen![]()
Nah, ze draagt liever panterprint of Hello Kittyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Amooma het volgende:
[..]
Wat een baas is Thessa!Ze moet zo'n shirt hebben
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft daar echt zo een tandeloos bekkie ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto vind ik ontroerend mooiEn leuk die blik terug in de tijd als 'jonge god'!
Dat zou toch wel een keileuk setje zijn of niet dan?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Kees de Cougar
Kids vinden het leuk! Jongste iets minder, want meneer heeft erg scherpe tandjes en nageltjes en gaat er steeds met haar speelgoed vandoor. Maar goed, zal wel kwestie van wennen van beide kanten zijn
Maar 5 hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeroen
Hoeveel honden heb jij nou inmiddels?
Ik ben echt zo zwaar verliefd op Sjonquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar 5 hoor![]()
En ik twijfel nog steeds over een herplaatschihuahua, maar dat wordt m echt niet denk ik![]()
Dan wil ik liever een poedel![]()
Die middelste is inmiddels even groot als die andere twee kale:
[ afbeelding ]
Chico, Karel, Sjon, Kees en Billy.
Hij luistert nergens naar dus dat is geen enkel probleemquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben echt zo zwaar verliefd op Sjon
Als ik 'm ooit erf, dan noem ik 'm Bette
Als ik geen katten had (wat vrijwel onvoorstelbaar is, maar goed), dan kwam ik vannacht nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:03 schreef oh-oh het volgende:
Hij luistert nergens naar dus dat is geen enkel probleem![]()
En je mag m zo komen halen als je van die katten af wil, dat weet je
Ben ik blij dat jij poezels hebt, ik moet nodig mn nest inquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik geen katten had (wat vrijwel onvoorstelbaar is, maar goed), dan kwam ik vannacht nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |