waar is in de buurt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Of je komt gewoon een keer hier in de buurt wandelenKom ik wel foto's maken
Ik laat ze nooit alleen nee, maar dat zou ik met een kleine hond ook niet doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef spiritoffreedom het volgende:
idd multiply: leuke fotos![]()
@Belana: Ziet er idd een levende knuffelbeer uit.Maareuhm hoe lief die ook is, ik ben ni zo van combi kleine kinderen+grote hond, je blijft toch zeker wel in de buurt altijd?
Oh daar is Thessa weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Belana en Multiply wat een toffe foto's weer![]()
Wij laten Thessa rustig alleen met de honden.
Niet lang natuurlijk maar wel als we elders in huis bezig zijn of zo, Thessa kan ze prima handelen![]()
Deze foto vind ik ontroerend mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Zijn hangende oor is een bloemkooloor, daar is hij in gebeten voor ik hem kreeg en daar hebben ze niks aan gedaan destijds.
Het maakt hem idd uniek![]()
[ afbeelding ]
Wat een baas is Thessa!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Belana en Multiply wat een toffe foto's weer![]()
Wij laten Thessa rustig alleen met de honden.
Niet lang natuurlijk maar wel als we elders in huis bezig zijn of zo, Thessa kan ze prima handelen![]()
Nah, ze draagt liever panterprint of Hello Kittyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Amooma het volgende:
[..]
Wat een baas is Thessa!Ze moet zo'n shirt hebben
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft daar echt zo een tandeloos bekkie ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto vind ik ontroerend mooiEn leuk die blik terug in de tijd als 'jonge god'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |