2 stuks, een bruine en een zwarte, het zijn behaarde peruaanse naakthondenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, dat gepiep op het filmpje![]()
Hoeveel zijn het er? 2 of 3? En wat fijn dat jij wat kunt helpen zo
Wat gaaf, ik dacht gewone Naakies.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 stuks, een bruine en een zwarte, het zijn behaarde peruaanse naakthonden
Thessa heeft een naakte peruaan ja,Binkie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gaaf, ik dacht gewone Naakies.Hoe lang heb je ze?
Had Thessa nou ook een Peruaan thuis of was dat iemand anders?
Houdt deze dan een vachtje?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thessa heeft een naakte peruaan ja,Binkie.
Ik heb ze sinds gisteren, ze zijn vandaag 5 dagen oud.
Deze zijn gewoon behaard jaquote:
Ja die eerste is leuk hequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gos wat een wurmpies![]()
Die eerste foto met dat bekkie open en die oogjes, oh wat een diertje![]()
En wat zijn ze allebei mooi
Ben je op bezoek geweest?quote:
Wat gaaf, ga je je roedel uitbreiden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee, dat is mijn hondje.. als alles goed gaat natuurlijk![]()
![]()
Als jij dat niet kan, dan kan niemand dat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe natuurlijk mn stinkende best om ze er goed doorheen te sleuren
Jup, ik wilde sowieso al een bruine peludo en toen kwam dit nestje opeens voorbij hier. Wel heel toevalligquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gaaf, ga je je roedel uitbreiden?Een kleine feli alvast dan vanuit hier
![]()
Gaat vast goedkomen, dikke vreetzak is hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe natuurlijk mn stinkende best om ze er goed doorheen te sleuren
Wat een toeval, dat kan geen toeval zijn. Wat leuk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jup, ik wilde sowieso al een bruine peludo en toen kwam dit nestje opeens voorbij hier. Wel heel toevalligPlanning was over een jaar of 2 maar ach, nu kan ook wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |