Heb je bewust gekozen voor een gemengde roedel?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zoveel gedoe vind ik het niet.
Ik heb ervoor gekozen om een gemengde roedel te hebben, ga ze niet laten helpen omdat het "makkelijker" is.
Maar Jules is het dus 2x per jaar en die laat ik wel helpen, omdat zij er veel last van heeft.
Dus dan blijft alleen Jazz over..die is het maar 1x per jaar.
Oh hell, ik schaamde me gisteren echt doodquote:Op zondag 27 februari 2011 14:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hier zijn de teefjes juist erg aanhankelijk. Jules is vanaf dag 1 mijn maatje haha.. wil altijd bij mij zijn. Jules vind iedereen leuk, iedereen is haar beste vriend. Jazz is wel rustig naar andere mensen toe, sociaal, maar ze gaat niet lopen springen. James bijt graagNacho gaat bij iedereen kijken of ze een koekie hebben
Ik vind dat echt zo asoquote:Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had pas bij een wandeling ook steeds honden die in mn jaszakken doken toen ik op de grond zat.. zat een tennisbal in
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijken.
Haha, wat goed gevondenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef zeeeend het volgende:
Ik vind Pixel heel erg op de vos van Steiff lijken(jaren 60 )
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |