Ik heb tot 4jaar terug in Oosterhout gewoond vandaag dat ik het herkende.Die rand van het kanaal vind ik echt drama,ben er zelf een keer ingevallen omdat ik het speeltje van de hond eruit wilde halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Guess: klopt als een zwerende vinger.
Dit is bij het jachttrainingsveld in Dongen, tegen Dorst aan. In het bos zijn een aantal ruiterpaden, mountainbikeroutes en wandelroutes.
een beetje hele lange > hoe lang is dat ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef DakDuuf het volgende:
Tess wil ook een leonberger.
Alleen is mijn huis te klein.... goed excuus om te verhuizen:)
@belana, kun je een beetje hele lange wandelingen maken met ze?
Of zijn ze snel moe?
Ik heb er ook echt zin in, wanneer waren jullie nog es psies hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Belana het volgende:
ja het was heerlijk! ze hebben zo lekker gespeeld! En de fokker is gewoon een hele leuke vrouw, das altijd heel gezellig!
ik kijk ook uit naar onze wandeling in mei oh-oh! dat kan nog mooie foto's opleveren
Vandaag had ik ook mijn telelens mee, maar ik kan niet van die mooie foto's maken als Multi hoor
Nu was het vandaag ook wel erg mistig.
wij zijn van 2t/m 6 mei in Teuven, net over de grens in Belgiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt zin in, wanneer waren jullie nog es psies hier?
Oh wacht, niet als PJ Harvey is want daar ga je zelf ook heen, dus dat zit wel goed
Yupsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef Belana het volgende:
[..]
wij zijn van 2t/m 6 mei in Teuven, net over de grens in Belgie
Moet lukken dan toch?
Uhm, het bos is het Savelsbos, maar wij wandelen net er voor op de heuvel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef Belana het volgende:
hoe heet dat gebied waar jij altijd wandelt oh-oh? is dat te vinden op de kaart?
Herders zijn heel laat lichamelijk volwassenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen. Die kleintjes laat ik gewoon als pup gelijk uren mee wandelen, geen probleem, en die chinezen springen als pup al meters hoog ook, die zijn niet aan banden te houden.
Herder van een vriendin van me heeft zo als pup dr groeischijven in dr voorpoten helemaal verneukt, door te veel te springen, doodzonde....
Chinezen zijn geestelijk heeeeeeel laat volwassenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Herders zijn heel laat lichamelijk volwassen
Sommige geestelijk nooit
Daarom moet je pups al schraal houden ,anders schieten ze door qua spier /massa opbouw .
zou er niet met negen dagen weer los laten lopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Belana het volgende:
3 weken vind ik best lang, maargoed, eerst maar eens zien idd. De fokker zei gisteren nog dat het bij de leonbergers van haar een dag of 9 duurt.
Hoe oud is Jazz nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zitten idd ook nadelen aan, maar ook voordelen. Ik ben het in ieder geval niet van plan bij Jazz..
Heb ook al vaak gezien dat het karakter anders word, bij een pittig teefje ga ik daar niet aan beginnen![]()
Maar een open reu en teef bij elkaar houden zorgt toch ook voor heel veel gedoe?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er zitten idd ook nadelen aan, maar ook voordelen. Ik ben het in ieder geval niet van plan bij Jazz..
Heb ook al vaak gezien dat het karakter anders word, bij een pittig teefje ga ik daar niet aan beginnen![]()
James castreren doe ik ook niet, word ook afgeraden door de dierenarts en gedragstherapeut omdat hij zo onzeker is en snel angstig.
Inderdaad,sinds de sterilisatie/castratie is het hier vijf jaar vinger aan de pols.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Guess. het volgende:
Ik weet niet of dat bij teefjes ook zo is maar het nadeel van sterilisatie/casteratie vind ik ook vaak dat honden toch dikker worden en dat de vacht er niet mooier op wordt zeg maar!
.
Valt wel mee hoor, zoveel gedoe vind ik het niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar een open reu en teef bij elkaar houden zorgt toch ook voor heel veel gedoe?
Ik had Kees nooit genomen als ze niet geholpen geweest was hoor.
Moet dr niet aan denken!
Als je een gemengde roedel hebt zou ik sowieso de teven laten helpen.
Kees is idd net iets dikkig en dat gaat dr niet vanaf, maar ze is verder wel fit en gewoon lekker gezellig en pittig, niet sloom of zo
Wat een lieverd is Juno, op de laatste foto zo'n knuffelig neusjequote:Op zondag 27 februari 2011 10:06 schreef Arctura het volgende:
Mijn vriend en ik hebben nu sinds zo'n vijf weken een Jack Russell terriër-teefje. Via DOC-Eindhoven had ik een nest JRT's gevonden (een teefje dat zwanger was geplaatst.. wat een verrassing voor haar nieuwe familie!) en heb ik meteen gereageerd.
Haar naam is Juno, ze is nu zo'n veertien weken oud en ze doet het geweldig. Mijn ouders hebben een Norwichterriër van zo'n zeven maanden, en ze kunnen uitstekend met elkaar overweg.
[ afbeelding ]
Ze is af en toe een ontzettende dondersteen, zoals op deze foto. Gaat ze op de stoel zitten "graven" totdat ik haar er af kom halen, en dan krijg je dit soort taferelen wanneer ze begint te blaffen. Er op springen durft ze, er af niet..![]()
[ afbeelding ]
Juno is tricolour en ze heeft een hele mooie tekening. Helemaal wit, behalve op haar koppie.
[ afbeelding ]
Lastig foto's maken wanneer ze aan de camera hangt.
[ afbeelding ]
Bij mijn vriend op schoot. Ik heb concurrentie, denk ik
[ afbeelding ]
Heb je bewust gekozen voor een gemengde roedel?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zoveel gedoe vind ik het niet.
Ik heb ervoor gekozen om een gemengde roedel te hebben, ga ze niet laten helpen omdat het "makkelijker" is.
Maar Jules is het dus 2x per jaar en die laat ik wel helpen, omdat zij er veel last van heeft.
Dus dan blijft alleen Jazz over..die is het maar 1x per jaar.
Oh hell, ik schaamde me gisteren echt doodquote:Op zondag 27 februari 2011 14:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hier zijn de teefjes juist erg aanhankelijk. Jules is vanaf dag 1 mijn maatje haha.. wil altijd bij mij zijn. Jules vind iedereen leuk, iedereen is haar beste vriend. Jazz is wel rustig naar andere mensen toe, sociaal, maar ze gaat niet lopen springen. James bijt graagNacho gaat bij iedereen kijken of ze een koekie hebben
Ik vind dat echt zo asoquote:Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had pas bij een wandeling ook steeds honden die in mn jaszakken doken toen ik op de grond zat.. zat een tennisbal in
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijken.
Haha, wat goed gevondenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef zeeeend het volgende:
Ik vind Pixel heel erg op de vos van Steiff lijken(jaren 60 )
[ afbeelding ]
Die foto's honden van jouquote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft het knuffelhondje hierboven ook nog een naam?![]()
Ik heb nu wel voor Nacho altijd wat bij me.. Die loopt nog niet zo lang los en is gek op koekies. En ach.. dat oude mannetje mag wel extra verwend worden
![]()
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef spiritoffreedom het volgende:
Hallo iedereen,
Mooie fotootjes allemaal hier.
Mijn knuffelhondje. <3
[ afbeelding ]
Oh Chico eet alles nog, zelfs kippennekkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach.. snijtandjes zijn ook handig.Die heeft Nacho dan weer niet. Ze eten smuldier hier, dus dat krijgt hij wel makkelijk naar binnen haha. Brokken in het begin ook, dat duurde alleen wat langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |