Heb je bewust gekozen voor een gemengde roedel?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zoveel gedoe vind ik het niet.
Ik heb ervoor gekozen om een gemengde roedel te hebben, ga ze niet laten helpen omdat het "makkelijker" is.
Maar Jules is het dus 2x per jaar en die laat ik wel helpen, omdat zij er veel last van heeft.
Dus dan blijft alleen Jazz over..die is het maar 1x per jaar.
Oh hell, ik schaamde me gisteren echt doodquote:Op zondag 27 februari 2011 14:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hier zijn de teefjes juist erg aanhankelijk. Jules is vanaf dag 1 mijn maatje haha.. wil altijd bij mij zijn. Jules vind iedereen leuk, iedereen is haar beste vriend. Jazz is wel rustig naar andere mensen toe, sociaal, maar ze gaat niet lopen springen. James bijt graagNacho gaat bij iedereen kijken of ze een koekie hebben
Ik vind dat echt zo asoquote:Op zondag 27 februari 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had pas bij een wandeling ook steeds honden die in mn jaszakken doken toen ik op de grond zat.. zat een tennisbal in
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel een nadeel van grote honden vind ik. Dat je dat allemaal zo langzaam op moet bouwen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel z'n charme hebben, groot worden ze toch veel te snel, en dan heb je nog wat om naar uit te kijken.
Haha, wat goed gevondenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef zeeeend het volgende:
Ik vind Pixel heel erg op de vos van Steiff lijken(jaren 60 )
[ afbeelding ]
Die foto's honden van jouquote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft het knuffelhondje hierboven ook nog een naam?![]()
Ik heb nu wel voor Nacho altijd wat bij me.. Die loopt nog niet zo lang los en is gek op koekies. En ach.. dat oude mannetje mag wel extra verwend worden
![]()
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef spiritoffreedom het volgende:
Hallo iedereen,
Mooie fotootjes allemaal hier.
Mijn knuffelhondje. <3
[ afbeelding ]
Oh Chico eet alles nog, zelfs kippennekkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach.. snijtandjes zijn ook handig.Die heeft Nacho dan weer niet. Ze eten smuldier hier, dus dat krijgt hij wel makkelijk naar binnen haha. Brokken in het begin ook, dat duurde alleen wat langer.
Die 2e foto!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Amooma het volgende:
Hihihi Pixel is vandaag voor het eerst naar de puppytrim geweest
Hij is gekamd, gewassen, geföhnd en de nageltjes zijn bijgeknipt.
Pixel vondt het allemaal maar niks, ik heb me kapot gelachen.
[ afbeelding ]Nat is hij serieus een heul ander hondje![]()
[ afbeelding ]Nu is Pixel heulemaal fluffy en lekkerruikend. En vooral heel zacht...![]()
![]()
[ afbeelding ]Een bol haar dat rent.![]()
[ afbeelding ]Fluffy
Er zit 1x gratis puppietrim bij het puppiepakket (alle entingen, ontworming etc) van onze dierenarts.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Aww Patch is ook al een veteraantje![]()
En Pixeltje!
Waarom doen jullie dat niet zelf?
Dat is toch keisimpel?
En nu kun je het hem nog alllemaal makkelijk aanleren
Serieus?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Amooma het volgende:
[..]
Er zit 1x gratis puppietrim bij het puppiepakket (alle entingen, ontworming etc) van onze dierenarts.
Dan legt de trimster uit hoe je het beste de vacht en de nagels van de pup kan verzorgen en welke kammen voor zijn vacht het beste zijn enzo..![]()
Aangezien wij daar nogal onervaren in zijn, leek me dat wel handig.... en gratisaltijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |