die van 2009 was leukquote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jouw soort hond zit er ook inEn een chihuahua, een poedel, een teckel, en een mops
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij is moooi
Dit is Jazz
[ afbeelding ]
ja idd.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Pisces29 het volgende:
Pim en Jazz hebben allebei zo'n enorm knuffelig koppieEn ze lijken wel een beetje ja
Ja die was ook leukquote:
Oooo heeftie ook broertjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Over een maand komt dit prupke bij ons wonen.
[ afbeelding ]
Hij heet Oscar en het is een ruwharige dwergteckel.
Ah wat een liefie!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Over een maand komt dit prupke bij ons wonen.
[ afbeelding ]
Hij heet Oscar en het is een ruwharige dwergteckel.
Ohhhhhhhh echt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:20 schreef oh-oh het volgende:
OscarDat was eigenlijk de naam voor de volgende chinees hier, Oscar of Teddy, maar Sjon was geen Oscar en al helemaaaaaaaal geen Teddy
![]()
Pisces, lurk je mee in de SC?
Ik heb flessenkinders
2 stuks, een bruine en een zwarte, het zijn behaarde peruaanse naakthondenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, dat gepiep op het filmpje![]()
Hoeveel zijn het er? 2 of 3? En wat fijn dat jij wat kunt helpen zo
Wat gaaf, ik dacht gewone Naakies.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 stuks, een bruine en een zwarte, het zijn behaarde peruaanse naakthonden
Thessa heeft een naakte peruaan ja,Binkie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gaaf, ik dacht gewone Naakies.Hoe lang heb je ze?
Had Thessa nou ook een Peruaan thuis of was dat iemand anders?
Houdt deze dan een vachtje?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thessa heeft een naakte peruaan ja,Binkie.
Ik heb ze sinds gisteren, ze zijn vandaag 5 dagen oud.
Deze zijn gewoon behaard jaquote:
Ja die eerste is leuk hequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gos wat een wurmpies![]()
Die eerste foto met dat bekkie open en die oogjes, oh wat een diertje![]()
En wat zijn ze allebei mooi
Ben je op bezoek geweest?quote:
Wat gaaf, ga je je roedel uitbreiden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee, dat is mijn hondje.. als alles goed gaat natuurlijk![]()
![]()
Als jij dat niet kan, dan kan niemand dat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe natuurlijk mn stinkende best om ze er goed doorheen te sleuren
Jup, ik wilde sowieso al een bruine peludo en toen kwam dit nestje opeens voorbij hier. Wel heel toevalligquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gaaf, ga je je roedel uitbreiden?Een kleine feli alvast dan vanuit hier
![]()
Gaat vast goedkomen, dikke vreetzak is hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe natuurlijk mn stinkende best om ze er goed doorheen te sleuren
Wat een toeval, dat kan geen toeval zijn. Wat leuk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jup, ik wilde sowieso al een bruine peludo en toen kwam dit nestje opeens voorbij hier. Wel heel toevalligPlanning was over een jaar of 2 maar ach, nu kan ook wel
quote:
Oh die zwarte zou geweldig zijn voor bij Noes!quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:53 schreef Belana het volgende:
huh? waar komen die nou ineens vandaan dan oh-oh?
wat een liefjes!!
Het is dat ik mijn man niet zo ver ga krijgen
Ik verheug me er zo op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja k kan ook weer gaan shoppen voor puppyspullen haha. Halsbandjes enzoo.
Mijn teckel gaat ook altijd mee met wandelingen van een paar uur. Aan het einde is ze wel altijd heel moe haha. Echt nog een babytje.
Zelfs bij een Nakie zijn ze ienimini, wat een wurmpiesquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Kruipende piepertjes, 5 dagen oud , en Karel, die voor ze zorgt, en Chico die ook een oogje in het zeil houdt:
http://v7.tinypic.com/player.swf?file=8yyvr4&s=7
Dit worden middelgrote honden hoor, zijn al dik over de driehonderd gram elkquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs bij een Nakie zijn ze ienimini, wat een wurmpies
Zijn snoetje lijkt echt zo op die van mij!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef simsolobim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is Pim, een standaard ruwhaar teckel, en eigenwijs dat hij is!
Hey Banjerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef daantje1044 het volgende:
Banjer wil zich ook even voorstellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuke foto's Guess, geslaagde vakantie dus.
Die pups bij oh-oh zijn Peruaanse naakthonden, alleen deze hebben een vachtje, Peludo's.
En de bruine komt bij mij wonen
klopt Banjer is ''stevig''. we proberen alles om hem af te laten vallen, maar niets lijkt te werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Banjer is wel een beetje "stevig" zeg
Hij komt bij Kees Versluis vandaan, Kennel van de Hoefstal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik toets Peludo's en Puludo in op Google afbeeldingen,whaaaa
![]()
Maar nu weet ik nog niet hoe er een peludo-hond eruit ziet!
DanseMacabre,bij welke fokker komt jullie teckel puppie vandaan? Nieuwsgierig,mischien ken ik hem/haar.
Pisces,ja moet wat vaker m'n camera meenemen naar buiten maar vergeet het meestal.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik toets Peludo's en Puludo in op Google afbeeldingen,whaaaa
![]()
Maar nu weet ik nog niet hoe er een peludo-hond eruit ziet!
DanseMacabre,bij welke fokker komt jullie teckel puppie vandaan? Nieuwsgierig,mischien ken ik hem/haar.
Pisces,ja moet wat vaker m'n camera meenemen naar buiten maar vergeet het meestal.
Jammer, kan de dierenarts ook niet helpen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef daantje1044 het volgende:
[..]
klopt Banjer is ''stevig''. we proberen alles om hem af te laten vallen, maar niets lijkt te werken.
Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
De dierenarts zei dat hij niet zwaarder mocht worden dan hij nu is. Hij is verder ook gewoon gezond, rent en speelt dat het een lieve lust is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jammer, kan de dierenarts ook niet helpen?
Hier is er zon speciaal afvalprogramma wat de assistentes doen..dat is wel handig, als je het nodig hebt.
De laatste is mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt ze in allemaal verschillende soorten en maten, donker, licht..kortharig, ruwharig, iets langer haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste fotoquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef daantje1044 het volgende:
Banjer wil zich ook even voorstellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Mijn dikkerdje heeft zijn eigen ligstoel gekregen.
[ afbeelding ]
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Mijn dikkerdje heeft zijn eigen ligstoel gekregen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |