Hey Banjerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef daantje1044 het volgende:
Banjer wil zich ook even voorstellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuke foto's Guess, geslaagde vakantie dus.
Die pups bij oh-oh zijn Peruaanse naakthonden, alleen deze hebben een vachtje, Peludo's.
En de bruine komt bij mij wonen
klopt Banjer is ''stevig''. we proberen alles om hem af te laten vallen, maar niets lijkt te werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Banjer is wel een beetje "stevig" zeg
Hij komt bij Kees Versluis vandaan, Kennel van de Hoefstal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik toets Peludo's en Puludo in op Google afbeeldingen,whaaaa
![]()
Maar nu weet ik nog niet hoe er een peludo-hond eruit ziet!
DanseMacabre,bij welke fokker komt jullie teckel puppie vandaan? Nieuwsgierig,mischien ken ik hem/haar.
Pisces,ja moet wat vaker m'n camera meenemen naar buiten maar vergeet het meestal.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik toets Peludo's en Puludo in op Google afbeeldingen,whaaaa
![]()
Maar nu weet ik nog niet hoe er een peludo-hond eruit ziet!
DanseMacabre,bij welke fokker komt jullie teckel puppie vandaan? Nieuwsgierig,mischien ken ik hem/haar.
Pisces,ja moet wat vaker m'n camera meenemen naar buiten maar vergeet het meestal.
Jammer, kan de dierenarts ook niet helpen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef daantje1044 het volgende:
[..]
klopt Banjer is ''stevig''. we proberen alles om hem af te laten vallen, maar niets lijkt te werken.
Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
De dierenarts zei dat hij niet zwaarder mocht worden dan hij nu is. Hij is verder ook gewoon gezond, rent en speelt dat het een lieve lust is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jammer, kan de dierenarts ook niet helpen?
Hier is er zon speciaal afvalprogramma wat de assistentes doen..dat is wel handig, als je het nodig hebt.
De laatste is mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt ze in allemaal verschillende soorten en maten, donker, licht..kortharig, ruwharig, iets langer haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste fotoquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef daantje1044 het volgende:
Banjer wil zich ook even voorstellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Mijn dikkerdje heeft zijn eigen ligstoel gekregen.
[ afbeelding ]
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Mijn dikkerdje heeft zijn eigen ligstoel gekregen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |