Wat stoerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ik hoop het van harte! Maakt het leven een stuk simpeler zal ik maar zeggen
Hij kan spelen als de beste
Nohhh vet lieieiefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Veel plezier Guess!
Lazy saturday
[ afbeelding ]
Jazz had eerst echt een hekel aan NachoZe deed gewoon net of hij niet bestond, dat negeren heeft ze heel lang volgehouden
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik geen gemengde roedel wil.
Echt, een van de logeetjes is loops of kan het elk moment worden, Chico Karel en Sjon vliegen elkaar constant in de haren, Chico loopt op zn ouwe dag de hele dag als een debiel rond te rennen, te piepen en te klappertanden.
Als ik de teven in de bench doe gaat ie schreeuwen, als ik de bench in een andere kamer zet flipt ie helemaal de pan uit.
Ik moet elke keer apart met de teven en de reuen wandelen en ik loop al niet al te best.
Ze pissen mn hele huis onder dus ik loop ook nog es de hele dag te dweilen![]()
Ik word hier echt knettergek van
Waar is de buurvrouw dan ?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:Ik weet weer precies waarom ik geen gemengde roedel wil.
Echt, een van de logeetjes is loops of kan het elk moment worden, Chico Karel en Sjon vliegen elkaar constant in de haren, Chico loopt op zn ouwe dag de hele dag als een debiel rond te rennen, te piepen en te klappertanden.
Als ik de teven in de bench doe gaat ie schreeuwen, als ik de bench in een andere kamer zet flipt ie helemaal de pan uit.
Ik moet elke keer apart met de teven en de reuen wandelen en ik loop al niet al te best.
Ze pissen mn hele huis onder dus ik loop ook nog es de hele dag te dweilen![]()
Ik word hier echt knettergek van
Die heeft zelf een logeerhond op dit moment.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, heb jij een reclame van blindegeleidehonden al gezien? Ik zie het net voor het eerst op Animal Planet, mét honden die een jasje aan krijgen, oa een Nakie
Geen idee of hij al lang bestaat, voor mij is hij nieuw.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jouw soort hond zit er ook inEn een chihuahua, een poedel, een teckel, en een mops
Ja, ik vind hem ook goed, en duidelijk ookquote:Op zondag 6 maart 2011 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, goed idee van de KNGF zo'n reclame met een jasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |