Ik heb in Schoorl gewoond, vroeger.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Belana het volgende:
ken je het daar pisces?
we konden ook heerlijk eten met zijn allen in een strandtent en alle honden mochten mee naar binnen, echt een leuke plek!
Ik gebruik de 05: http://www.t-maatje.com/?(...)duct&product_id=7die is wat smallerquote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Belana het volgende:
zeeeend, wat voor borstel gebruik jij voor je langhaar?
ik heb nu gewoon slickers, groot en klein, maar overweeg deze: http://www.t-maatje.com/?page=catalog&view=product&product_id=9
Noes heeft zo'n dichte viltende ondervacht, komt slecht los ondanks de rui.
Wauw!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Belana het volgende:
portretjes gemaakt om in een lijstje te doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn, kreeg een hoop verbaasde blikken van mens en dier tijdens het uitlatenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog niet aan het werk maar wellicht dat ik het daar tzt kan opzoeken.
Jij woont gewoon bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Leuke foto's oh-oh, moet fijn zijn geweest om weer lekker te kunnen wandelen.
M'n vrienden vinden me allemaal maar 'paris hilton' dat ik een tas heb voor de hond.
Ah gos ie orenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:17 schreef Macka66 het volgende:
Ik geniet zo van die foto's en verhalen hier!
Wat, allemaal modder vanuit de moestuinbak in de kamer?
[ afbeelding ]
Ik heb geeeen idee hoe dat komt, maar ik wil wel even het spoor bekijken hoor!
[ afbeelding ]
Wat een tofferd is dat!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef zeeeend het volgende:
Momenteel ook een Australian Cattledog als uitlaathond .
Die is gebeten bij de uitlaatcentrale ,en mag het water niet in .
Vandaag ter controle bij de DA geweest ,nog vijf dagen droog houden
[ afbeelding ]
Ik woon in west, vlakbij de Ellekoot.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, ik las 't.
Waar ongeveer woon je?
Die flats die in t water lijken te staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik woon in west, vlakbij de Ellekoot.
En jij
Ah oke, kunnen we wel een keer bij de surfvijver afspreken..of het bos bij de slaperdijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die flats die in t water lijken te staan.![]()
Tussen de surfvijver en het centrum in.
Kan wel ja. Leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah oke, kunnen we wel een keer bij de surfvijver afspreken..of het bos bij de slaperdijk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:17 schreef Macka66 het volgende:
Ik geniet zo van die foto's en verhalen hier!
Wat, allemaal modder vanuit de moestuinbak in de kamer?
[ afbeelding ]
Ik heb geeeen idee hoe dat komt, maar ik wil wel even het spoor bekijken hoor!
[ afbeelding ]
wat leuk !quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:55 schreef Belana het volgende:
de man van waar Gabber nu verblijft belde me net, of we na een paar dagen nadenken er nog steeds hetzelfde over denken. Hij komt zaterdag langs met Gabber om te kijken of het klikt!
Whaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Hoe is het nu met Noes aan de lijn ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:08 schreef Belana het volgende:
ja, je moet elkaar echt leren kennen en hij moet opgevoed, dus flink oefenen en hij moet flink geborsteld
gaat langzamerhand steeds beter! zoals met alles. ik denk dat ik wat veel verwachtte van een pupquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Hoe is het nu met Noes aan de lijn ?
De fokker is ernstig ziek geworden en kon niet goed meer voor haar honden zorgen. in overleg met haar worden nu via de club haar honden geherplaatstquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Guess. het volgende:
Belana wat spannend![]()
Waarom wil de huidige eigenaar hem weg doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |