quote:
Ah wat een leukerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:08 schreef DeRakker. het volgende:
Zie t topic voorbij komen en denk daar hoort mijn baas ook tussen![]()
[ afbeelding ]
Loopt naar de cameraman
quote:
Hij heet Rakker en is nu 10.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah wat een leukerdDie hoort hier zeker tussen
Naam en leeftijd? En is het een Cocker spaniël?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Belana het volgende:
ik zit nog eens te kijken, maar die foto van een vliegende sjon is werkelijk geweldig!
Rakker ziet er mooi en knuffelig uit, ik vind zoveel wit heel mooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 2 dan
Belana, bij welke leeftijd begon je die verbetering te merken bij je pup? Dit om mijn ouders een hart onder de riem te stekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Belana het volgende:
[..]
gaat langzamerhand steeds beter! zoals met alles. ik denk dat ik wat veel verwachtte van een pup
we merken nu met alles veel verbetering, ze luistert gewoon veel beter.
[..]
ze is nu 8 maandenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:18 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Belana, bij welke leeftijd begon je die verbetering te merken bij je pup? Dit om mijn ouders een hart onder de riem te steken
6.00 uur beginnen en om 23.00 alles plat ( 7 dagen in de week)quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef Belana het volgende:
hahahaha, 3 uur! waar haal je de tijd vandaan?
doordeweeks red ik dat niet, dan is 1,5 uur zoals vandaag wel max.
Ik merk wel dat Noes haar conditie steeds beter wordt, dus ze kan steeds meer hebben.
Gabber moet op conditie gebracht worden, die zal het weten!
Wat een SNOEPIE!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gimli houdt van buitenspelen
en van alles proeven waar hij zijn tanden in kan zetten
[ afbeelding ]
Oog in oog
[ afbeelding ]
De caafjes waren ook enorm interessant. Dat was redelijk wederzijds
[ afbeelding ]
Na zo`n dag spelen is het goed slapen in het zonnetje ^_^
[ afbeelding ]
Wat een toffe kleuren heeft die Akita!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef zeeeend het volgende:
Wandelmaatje voor Truus aan het zoeken.
De oudjes doen 3 X 5 km maar dan is de jongste nog niet warm gedraaid .
We hadden vandaag een Akita mee van 2 jaar:
[ afbeelding ]
Maar hij was goed geslacht na drie uur
[ afbeelding ]
Schiet nou maar op ,anders loop ik vast door :
[ afbeelding ]
Is dat Aiko?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef zeeeend het volgende:
Wandelmaatje voor Truus aan het zoeken.
De oudjes doen 3 X 5 km maar dan is de jongste nog niet warm gedraaid .
We hadden vandaag een Akita mee van 2 jaar:
[ afbeelding ]
Maar hij was goed geslacht na drie uur
[ afbeelding ]
Schiet nou maar op ,anders loop ik vast door :
[ afbeelding ]
Die serieuze blik van Lara, wat mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Op de linker vleugel Valerie, helemaal onder de indruk van alles en in gevecht met haar Nijntje koekje
[ link | afbeelding ]
Is dat nou Noes er naast? Wat is Gabber HUGEquote:
Ah gos wat geweldigquote:
Mijn hemel dat dacht ik dus ook gelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Belaan![]()
Laat je dat nou een beetje makkelijk in je eentje uit, twee van die kalveren?
Ik dacht net even dat ik een "Noes" zag op Animal planetquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Guess. het volgende:
Over een grote hond gesproken....... nu bij Dogs 101 een deense dog van 115kilo!!!
Zo zie pas goed hoe groooooooooooot zijn koppie is. Wat een beestquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie praat me ff moed in?
De kat slaat de hond 3x daags het licht uit zijn ogen..pup bijt in de enkels en tenen en vingers en handen en gezichten (waar niet eigenlijk?) van de kinderen..hij heeft de bankgemold
en bweugh ik ben hem ff zat
quote:
Ik zit midden in de zindelijkheidsellende van nummer 3. Dus ik ben de poep ff beuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb daarom ook echt een tyfushekel aan pups.
En aan kinderen als ze hun eigen reet nog niet af kunnen vegen
Ik heb een markplaatshoekbank, en daar passen op de zittingen precies twee eenpersoonshoeslakens op, en alle kussenovertrekken kunnen in de was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb ook een 2dehands bank.
Toen Jules kwam is er gelijk een groot gat ingemaakt.
Nu zit er een hoes overheen..moet nog steeds een nieuwe maar wacht Diaz wel ff af
Hahah ja.. iedereen denkt ook altijd als ze haar alleen van foto's kennen, dat ze veel groter is. Als je alleen haar kop ziet is het net een of andere herdershond;pquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:35 schreef oh-oh het volgende:
Hij lijkt nog dieper als je ff vergeet hoe kort dr poten zijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:37 schreef Nonneke het volgende:
even een tvptje![]()
[ afbeelding ]
Pim is vreselijk gewond, er kwam een gil van buitenik dacht dat hij wat brak ofzo, had een van de katten zn neus geschampt met een nagel
dat heeeeeeeele kleine witte streepje op zn neus
![]()
[ afbeelding ]
vanmiddag lekker kluifje eten in de tuin
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij nam Rinske ook steeds mee de bosjes in om daar dingen met haar te doen.
Vorige week 2.5Kgquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Matroos Pixel
![]()
Hijs trouwens helemaal al niet meer zo mini, hij lijkt al even groot als mijn chihuahua's nu , hoeveel weegt ie nu?
Nou alleen voor in huis of alleen voor een blokje om of alleen voor in de tuin, dat zie je toch meer dan je denkt hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:45 schreef Belana het volgende:
ik vind dat zo raar, mensen die een hond alleen voor in huis willen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:05 schreef Bellissimo het volgende:
@ Oh Oh
Wat lief! Die hondjes van jeMe like
Ohhhhhhh, te liefquote:
Die blik naar elkaarquote:
Ze is ook heul knuffelig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is PIXEL gegroeid![]()
Ik dacht dat ze zo klein zou blijven
[..]
Die blik naar elkaarIk vind Rinske zo'n knuffelige vacht hebben met die krullen
inderdaad Mr. Longtongquote:
Doe mij ook zo'n leenhond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn leenhond voor het weekend
[ afbeelding ]
wa een held!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zet ze gewoon een voor een onder de douche,maar Gijs is dan ook maar 5 kilo en de andere 2 9quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Belana het volgende:
Hoe doen andere grote hondenbezitters dat met wassen?
Smeltquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar dat kan je in de winter toch niet doen,of wel?quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn ouders wassen de grote hond ook gewoon in de tuin. Riem vast aan het hek en de tuinslang erop. Gewoon de slang uit het raam vanuit de douche, dus warm water.
Alsof het nooit anders is geweest, zo leukquote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef Belana het volgende:
samen rennen, Gabber gaat goed!!
[ afbeelding ]
Wat een liefie en die zachte blikquote:
Hah, wat grappig, dus geen eenmalige actiequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef blup het volgende:
inderdaad Mr. Longtong
[ [url=http://94.100.120.212/1269750001-1269800000/1269786601-1269786700
S'winters zo min mogelijk en dan in de inloopdouchequote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Belana het volgende:
Hoe doen andere grote hondenbezitters dat met wassen?
Anders een waterdief ,die knelt om de buitendiameter ben je niet afhankelijk van de juiste draad .quote:Op maandag 4 april 2011 19:50 schreef Belana het volgende:
grrrr... aansluiting voor onze kraan in de keuken is lastig want vreemde maat
morgen nog even ergens proberen, hopen dat het lukt.
anders heb ik nogal pech
Hoeveel uur per dag ben je actief met hem bezig ,en/of sport je met hem?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:34 schreef pups het volgende:
heb thuis ook zelf een hond een amerikaanse stafford met echt een appart kleur.
binnenkort plaats ik hier ook foto's op.
ik moet zeggen dat het echt bij ons thuis een heel lief beest is maar 1 maal ik buiten kom draait hij volledig om en moet iedereen in zen gebuurte wijken van hem.
zelf vind ik dit niet tof en heb ook al alles geprobeerd maar zelf de honden psygiater wil me niet helpen omdat hij te is. als er iamand raad weet laat maar horen dan.
nooit van gehoord! thanks ik ga zoeken of dat hier te krijgen is!quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Anders een waterdief ,die knelt om de buitendiameter ben je niet afhankelijk van de juiste draad .
Hoef je enkel binnen de 15 /20 mm marge te vallen
https://www.tuincentrumha(...)&sub2=334&artnr=2058
Al doende leert men hequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Belana het volgende:
[..]
nooit van gehoord! thanks ik ga zoeken of dat hier te krijgen is!
Zo, net weer terug van mijn uurtje park. vies weer vandaag helaas.
Ze hebben wel lekker gespeeld, het zijn echt maatjes geworden!
Gabber heeft alleen ontdekt dat ie een mannetje is en begint op teefjes te rijden
Hoe gaan jullie daarmee om?
Die suffe blikquote:
Hoe bedoel je? Wandel je nooit met je hond?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:46 schreef pups het volgende:
met buiten gaan op straat durf ik niet meer want als hij iemand ziet kan ik geen weg meer met hem. het is zo precies eens ik buiten kom met hem dat ik niet meer besta voor hem.
ik heb buiten een grote tuin en daar geeft hij beweging genoeg.
gelijk voetballen met hem is hij zot van maar mag wel telkens nieuwe bal kopen:-)
Daar hoef je geen whizzkid voor te zijn hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Afgezien van het verhaal is het knap dat je de opmaak code kent als je nooit hier zitGoed het linkje verkapt verbergen.
Nee maar de meesten die 4 posts op de naam hebben weten amper hoe ze een foto plaatsen, laat staan datquote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar hoef je geen whizzkid voor te zijn hoor
Naja, dat zegt op zich niet zoveel toch? Er zijn meer foraquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar de meesten die 4 posts op de naam hebben weten amper hoe ze een foto plaatsen, laat staan dat
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik las laatst een heel verhaal over de clubmatch van de Nederlandse teckelclub.
De voorzitter van de Teckelclub zou zelf keuren en z'n eigen hond had gewonnen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik las laatst een heel verhaal over de clubmatch van de Nederlandse teckelclub.
De voorzitter van de Teckelclub zou zelf keuren en z'n eigen hond had gewonnen.
neen ik durf niet meer hij valt constant de mensen aan als ik er mee buiten kom.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wandel je nooit met je hond?
korf je hem toch :quote:Op donderdag 7 april 2011 10:05 schreef pups het volgende:
[..]
neen ik durf niet meer hij valt constant de mensen aan als ik er mee buiten kom.
nogtans dat hij bij ons kweet nie hoe lief is.
Dat ben je toch gefaald met opvoeden.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:05 schreef pups het volgende:
[..]
neen ik durf niet meer hij valt constant de mensen aan als ik er mee buiten kom.
nogtans dat hij bij ons kweet nie hoe lief is.
Nogal.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef blup het volgende:
[..]
Dat ben je toch gefaald met opvoeden..
Aaaah heeft die andere geen tanden?quote:
Crosspost dan maarquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je nog meer kiekjes of was het eenmalig speelmomentfotodinges?
Ja ophalenquote:
Dan moet je nog de hele dag wachten, vreselijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Jaaa.![]()
We hebben vanavond om half 7 afgesproken bij de fokker.
Ik heb er zo'n zin in!
Dankjequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef spiritoffreedom het volgende:
@Zeeend en Hara: wat een prachthonden.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Dan moet je nog de hele dag wachten, vreselijk
ow wat geweldig!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft 'm al een kopje gegeven, gelijk toen ie binnenkwam.
Dat is goed, Jip was eerst. Fiep heeft ook respect voor onze kat al is dat de laatste tijd wel wat minder geworden want ze ziet de kat ook om mee te spelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij is echt zo lief. En hij heeft enorm veel respect voor Jip.
Het scheelt wel hoor. Jip is best beschermend naar mij toe. Oscar was aan m'n tenen aan het bijten en had meteen een blaas van Jip te pakken. Was meteen klaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is goed, Jip was eerst. Fiep heeft ook respect voor onze kat al is dat de laatste tijd wel wat minder geworden want ze ziet de kat ook om mee te spelen.
Zo..dat worden drukke wekenquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Belana het volgende:
wij hebben een loopse Noes
Gabber had ineens wel erg veel interesse in haar snoesje
Dus nu apart slapen voor de dame en de heer, want hij probeerde er al op te duiken ook en dat kunnen haar botten echt niet hebben.
Hij kan eventueel logeren in Friesland, maar hij is nog maar zo kort bij ons en dat voelt niet goed, ik ben zo bang dat hij zich dan van het kastje naar de muur geslingerd voelt.
Ze is er wel lekker vroeg bij .quote:Op maandag 11 april 2011 08:07 schreef Belana het volgende:
yep, we zullen zien hoe het gaat. Als dit hem te veel stress geeft gaat ie logeren, want die stress is ook niet prettig natuurlijk. kiezen uit 2 kwaden.
redelijk normaal voor een leo, ze is bijna 9 maanden nu al he. dan begint gemiddeld de pubertijd ook bij ze. (en dat merken we ook wel de laatste tijdquote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ze is er wel lekker vroeg bij .
Geeft aan dat ze het goed naar der zin heeft thuis ,.......
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij was vandaag ook al even mee op pad. Stukje zelf lopen (deed ie echt al heel goed zo voor de eerste keer).
En een stukje in z'n tas. Lekker rondkijken maar toch nog even veilig.
[ afbeelding ]
Hij apporteert ook al, met Jip z'n speeltjes. Hij kwam er eentje brengen en ik moest 'm weer weggooien. Als ie 'm terug brengt zeg ik 'los' en dan laat ie 'm ook echt los.En een lol dat ie had.
Net liep hij zelf naar buiten om te plassen.![]()
Even lekker op het balkon gezeten op de schommelstoel. Terwijl Jip lekker rond aan het lopen was.![]()
[ afbeelding ]
Jip zat net op de bankleuning en ik zat met Oscar op schoot op de bank en ik was Jip aan 't kroelen. Oscar dacht dat Jip vast ook wel een knuffel van hem wilde en gaf Jip een lik over z'n (niet meer kale) kont. Jip keek zo![]()
. Maar liet het wel toe.
![]()
En dat op de tweede dag.
Ga je een van de 2 laten helpen of zie je dat nog wel ?quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Belana het volgende:
Gabber gaat logeren.
ik ben alleen maar heen en weer aan het hollen tussen een loeiende Gabber, Noes en de kinderen. Ik kan niks doen, want dan moeten ze apart en dan gaat Gabber janken. en hij houdt niet op zeg maar
Dit is gewoon even de beste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |