Dan moet je nog de hele dag wachten, vreselijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Jaaa.![]()
We hebben vanavond om half 7 afgesproken bij de fokker.
Ik heb er zo'n zin in!
Dankjequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef spiritoffreedom het volgende:
@Zeeend en Hara: wat een prachthonden.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Dan moet je nog de hele dag wachten, vreselijk
ow wat geweldig!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft 'm al een kopje gegeven, gelijk toen ie binnenkwam.
Dat is goed, Jip was eerst. Fiep heeft ook respect voor onze kat al is dat de laatste tijd wel wat minder geworden want ze ziet de kat ook om mee te spelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij is echt zo lief. En hij heeft enorm veel respect voor Jip.
Het scheelt wel hoor. Jip is best beschermend naar mij toe. Oscar was aan m'n tenen aan het bijten en had meteen een blaas van Jip te pakken. Was meteen klaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is goed, Jip was eerst. Fiep heeft ook respect voor onze kat al is dat de laatste tijd wel wat minder geworden want ze ziet de kat ook om mee te spelen.
Zo..dat worden drukke wekenquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Belana het volgende:
wij hebben een loopse Noes
Gabber had ineens wel erg veel interesse in haar snoesje
Dus nu apart slapen voor de dame en de heer, want hij probeerde er al op te duiken ook en dat kunnen haar botten echt niet hebben.
Hij kan eventueel logeren in Friesland, maar hij is nog maar zo kort bij ons en dat voelt niet goed, ik ben zo bang dat hij zich dan van het kastje naar de muur geslingerd voelt.
Ze is er wel lekker vroeg bij .quote:Op maandag 11 april 2011 08:07 schreef Belana het volgende:
yep, we zullen zien hoe het gaat. Als dit hem te veel stress geeft gaat ie logeren, want die stress is ook niet prettig natuurlijk. kiezen uit 2 kwaden.
redelijk normaal voor een leo, ze is bijna 9 maanden nu al he. dan begint gemiddeld de pubertijd ook bij ze. (en dat merken we ook wel de laatste tijdquote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ze is er wel lekker vroeg bij .
Geeft aan dat ze het goed naar der zin heeft thuis ,.......
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij was vandaag ook al even mee op pad. Stukje zelf lopen (deed ie echt al heel goed zo voor de eerste keer).
En een stukje in z'n tas. Lekker rondkijken maar toch nog even veilig.
[ afbeelding ]
Hij apporteert ook al, met Jip z'n speeltjes. Hij kwam er eentje brengen en ik moest 'm weer weggooien. Als ie 'm terug brengt zeg ik 'los' en dan laat ie 'm ook echt los.En een lol dat ie had.
Net liep hij zelf naar buiten om te plassen.![]()
Even lekker op het balkon gezeten op de schommelstoel. Terwijl Jip lekker rond aan het lopen was.![]()
[ afbeelding ]
Jip zat net op de bankleuning en ik zat met Oscar op schoot op de bank en ik was Jip aan 't kroelen. Oscar dacht dat Jip vast ook wel een knuffel van hem wilde en gaf Jip een lik over z'n (niet meer kale) kont. Jip keek zo![]()
. Maar liet het wel toe.
![]()
En dat op de tweede dag.
Ga je een van de 2 laten helpen of zie je dat nog wel ?quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Belana het volgende:
Gabber gaat logeren.
ik ben alleen maar heen en weer aan het hollen tussen een loeiende Gabber, Noes en de kinderen. Ik kan niks doen, want dan moeten ze apart en dan gaat Gabber janken. en hij houdt niet op zeg maar
Dit is gewoon even de beste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |