abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95092696
Ja spreken wel een keer af!
De chipper komt rond de 7 weken en daarna mag ik Diaz ophalen. Dus hopelijk kan ik hem al in het weekend van 23/24 april ophalen en anders nog een paar dagen langer wachten -O-
pi_95093409
Spannend!
Oscar wordt donderdag gechipt en vrijdag mag ie mee.
Ik vind dat al lang duren.
pi_95093865
Wat leuk, nieuwe hondjes in aantocht O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 6 april 2011 @ 07:41:22 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_95106697
ja leuk, vers volk *O*

Ik was gisteravond met de dame en heer naar de dierenarts voor de rabies enting omdat we in de meivakantie naar belgie gaan. Ik heb een nieuwe dierenarts en deze bevalt me een stuk beter. De oude was belachelijk duur en ik werd gek van alle dingen die me aangesmeerd werden.
Deze reageerde ook meteen veel leuker op de beesies O+
En ze is ook niet voor steriliseren bij deze honden vanwege de vacht, kreeg goeie tips mee om bij Noes op te letten op symptomen van baarmoederhalskanker, want dat is het enige risico.
Gabber weegt 52 kilo en Noes 39 inmiddels :D
stormy waters...
sailin'
pi_95106804
Dat zijn flinke gewichten zeg.
Onze dierenarts is een beetje bang voor Rinske die roept altijd heel hard dat we d'r goed vast moeten houden als we met haar de behandelkamer inlopen. Van Asko was ie veel minder bang terwijl die veeel minder vriendelijk was. Rinske wilde hij ook steriliseren maar dat doen we ook niet, niet als het niet nodig is. Wetterhounen krijgen dan ook zo'n vervilte castratie-vacht.

Oscar laten we ook niet castreren.

Nog twee nachtjes. *O*
  woensdag 6 april 2011 @ 07:55:28 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_95106815
ik vind dat dus echt vervelend als een dierenarts bang is, dan denk ik: waarom ben je dierenarts?
de vorige was trouwens niet bang, maar ook nooit echt enthousiast.
stormy waters...
sailin'
pi_95106892
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. En ze zijn ook altijd bang van de grote honden, van de kleine meestal niet. Terwijl ik die juist minder vertrouw (als ik ze niet ken). Die zijn gewoon vaak wat vinniger.

Rinske is zelfs nog es mee geweest doen een vriendin praktijkexamen veterinair moest doen. Twee uur duurde dat ofzo. En eerst een uur met de trein en de bus. Ze heeft het echt goed gedaan, ze was zo rustig en werkte goed mee. Ze kreeg zelfs vetband om dr poot enzo. 1.5 jaar oud, ik was wel trots.

Daarna was het wel grappig, we liepen door de kantine van die school naar buiten maar daar mochten geen honden (wist ik niet, geen bordje ofzo). Werd ik aangesproken door zo'n vrouw dat ik dat onderhand wel behoorde te weten want het schooljaar was al lang begonnen. Toen ik zei dat ik dat heus niet kon weten omdat er geen bordje hing. :') Moest ik m'n naam en klas opgeven en dan zouden er wel consequenties volgen. Toen heb ik maar m'n naam en klas van de Hogeschool Utrecht opgegeven. Ik wacht nog steeds op de consequenties.

Toen ik vroeg trouwens wat ik met Rinske moest als ik dan naar de wc moest zei ze dat ik haar maar even aan een van de meisjes moest geven die buiten stonden te roken. Ik ga m'n grote hond toch niet aan zo'n wildvreemd kind geven. :X
pi_95108743
Mijn dierenarts heeft het weleens over steriliseren gehad, maar ik doe het gewoon niet.
Kreeg ook al 2 keer een kaartje voor Jazz om te laten enten, maar dat doe ik ook niet meer, alleen Weil voor Jules, want die zwemt. Voor de rest doe ik voortaan alleen een titerbepaling.
pi_95108924
met buiten gaan op straat durf ik niet meer want als hij iemand ziet kan ik geen weg meer met hem. het is zo precies eens ik buiten kom met hem dat ik niet meer besta voor hem.
ik heb buiten een grote tuin en daar geeft hij beweging genoeg.
gelijk voetballen met hem is hij zot van maar mag wel telkens nieuwe bal kopen:-)
pi_95109009
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:46 schreef pups het volgende:
met buiten gaan op straat durf ik niet meer want als hij iemand ziet kan ik geen weg meer met hem. het is zo precies eens ik buiten kom met hem dat ik niet meer besta voor hem.
ik heb buiten een grote tuin en daar geeft hij beweging genoeg.
gelijk voetballen met hem is hij zot van maar mag wel telkens nieuwe bal kopen:-)
Hoe bedoel je? Wandel je nooit met je hond?
pi_95109084
heb al inlichtingen weest vragen hoe en wat en ze zeggen meestal ook omdat ik 2 kinderen heb dat ik hem moet laten inslapen maar er is geen haar op men hoofd die daar aan denkt.
men hond doet bij ons thuis geen vlieg kwaad. als hij nog pups was dan was hij zo nog niet ik denk dat men hond trauma opgedaan geeft van brand naast ons deur want vanaf toen is hij beginnen veranderen.

[ Bericht 3% gewijzigd door senesta op 06-04-2011 10:36:01 (spamlink) ]
pi_95109214
SPAM? bij de username ging m'n alarm al af..
pi_95109247
Denk het ook, aangezien er een link van een broodfokker staat.

En anders is het een achterlijk persoon die niet snapt dat elke hond beweging nodig heeft en alleen een tuin niet genoeg is.
pi_95109293
Afgezien van het verhaal is het knap dat je de opmaak code kent als je nooit hier zit :') Goed het linkje verkapt verbergen.
pi_95109350
Ja beetje vreemd weer..
En trieste site ;(
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 10:25:50 #216
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95110120
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Afgezien van het verhaal is het knap dat je de opmaak code kent als je nooit hier zit :') Goed het linkje verkapt verbergen.
Daar hoef je geen whizzkid voor te zijn hoor ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_95110180
quote:
Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Daar hoef je geen whizzkid voor te zijn hoor ;)
Nee maar de meesten die 4 posts op de naam hebben weten amper hoe ze een foto plaatsen, laat staan dat ;)
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 10:36:40 #218
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95110514
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee maar de meesten die 4 posts op de naam hebben weten amper hoe ze een foto plaatsen, laat staan dat ;)
Naja, dat zegt op zich niet zoveel toch? Er zijn meer fora ;)
Maar het linkje is weg :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_95110545
^O^
  woensdag 6 april 2011 @ 11:21:00 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_95112121
het huis ruikt wel wat meer naar hond hier zeg maar sinds gabber er is _O-
stormy waters...
sailin'
pi_95114171
Ik las laatst een heel verhaal over de clubmatch van de Nederlandse teckelclub.
De voorzitter van de Teckelclub zou zelf keuren en z'n eigen hond had gewonnen. _O-
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 12:17:19 #222
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95114204
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
De voorzitter van de Teckelclub zou zelf keuren en z'n eigen hond had gewonnen. _O-
:o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_95114314
En die mevrouw die dat verhaal had geschreven werd gelijk geroyeerd.
En ook dat een vrouw eens ging kijken bij een nest van de voorzitter die in een schuur op het stro lagen. Toen ze vroeg of ze even van het toilet gebruik mag maken kreeg ze een emmer. Want hun toilet gebruiken ging niet vanwege de honden.

Ik hoop niet dat het allemaal waar is. :X
pi_95114743
quote:
Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
_O-
pi_95116047
Ik ga ook een show organiseren en dan ga ik zelf keuren en ik alleen mag meedoen met Oscar en met Rinske en dan wordt Rinske beste Wetterhoun en Oscar beste Teckel. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')