Ja, dat snap ik ook niet zo goed. En ze zijn ook altijd bang van de grote honden, van de kleine meestal niet. Terwijl ik die juist minder vertrouw (als ik ze niet ken). Die zijn gewoon vaak wat vinniger.
Rinske is zelfs nog es mee geweest doen een vriendin praktijkexamen veterinair moest doen. Twee uur duurde dat ofzo. En eerst een uur met de trein en de bus. Ze heeft het echt goed gedaan, ze was zo rustig en werkte goed mee. Ze kreeg zelfs vetband om dr poot enzo. 1.5 jaar oud, ik was wel trots.
Daarna was het wel grappig, we liepen door de kantine van die school naar buiten maar daar mochten geen honden (wist ik niet, geen bordje ofzo). Werd ik aangesproken door zo'n vrouw dat ik dat onderhand wel behoorde te weten want het schooljaar was al lang begonnen. Toen ik zei dat ik dat heus niet kon weten omdat er geen bordje hing.

Moest ik m'n naam en klas opgeven en dan zouden er wel consequenties volgen. Toen heb ik maar m'n naam en klas van de Hogeschool Utrecht opgegeven. Ik wacht nog steeds op de consequenties.
Toen ik vroeg trouwens wat ik met Rinske moest als ik dan naar de wc moest zei ze dat ik haar maar even aan een van de meisjes moest geven die buiten stonden te roken. Ik ga m'n grote hond toch niet aan zo'n wildvreemd kind geven.