Ohhhhhhh, te liefquote:
Die blik naar elkaarquote:
Ze is ook heul knuffelig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is PIXEL gegroeid![]()
Ik dacht dat ze zo klein zou blijven
[..]
Die blik naar elkaarIk vind Rinske zo'n knuffelige vacht hebben met die krullen
inderdaad Mr. Longtongquote:
Doe mij ook zo'n leenhond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn leenhond voor het weekend
[ afbeelding ]
wa een held!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zet ze gewoon een voor een onder de douche,maar Gijs is dan ook maar 5 kilo en de andere 2 9quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Belana het volgende:
Hoe doen andere grote hondenbezitters dat met wassen?
Smeltquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar dat kan je in de winter toch niet doen,of wel?quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn ouders wassen de grote hond ook gewoon in de tuin. Riem vast aan het hek en de tuinslang erop. Gewoon de slang uit het raam vanuit de douche, dus warm water.
Alsof het nooit anders is geweest, zo leukquote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef Belana het volgende:
samen rennen, Gabber gaat goed!!
[ afbeelding ]
Wat een liefie en die zachte blikquote:
Hah, wat grappig, dus geen eenmalige actiequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef blup het volgende:
inderdaad Mr. Longtong
[ [url=http://94.100.120.212/1269750001-1269800000/1269786601-1269786700
S'winters zo min mogelijk en dan in de inloopdouchequote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Belana het volgende:
Hoe doen andere grote hondenbezitters dat met wassen?
Anders een waterdief ,die knelt om de buitendiameter ben je niet afhankelijk van de juiste draad .quote:Op maandag 4 april 2011 19:50 schreef Belana het volgende:
grrrr... aansluiting voor onze kraan in de keuken is lastig want vreemde maat
morgen nog even ergens proberen, hopen dat het lukt.
anders heb ik nogal pech
Hoeveel uur per dag ben je actief met hem bezig ,en/of sport je met hem?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:34 schreef pups het volgende:
heb thuis ook zelf een hond een amerikaanse stafford met echt een appart kleur.
binnenkort plaats ik hier ook foto's op.
ik moet zeggen dat het echt bij ons thuis een heel lief beest is maar 1 maal ik buiten kom draait hij volledig om en moet iedereen in zen gebuurte wijken van hem.
zelf vind ik dit niet tof en heb ook al alles geprobeerd maar zelf de honden psygiater wil me niet helpen omdat hij te is. als er iamand raad weet laat maar horen dan.
nooit van gehoord! thanks ik ga zoeken of dat hier te krijgen is!quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Anders een waterdief ,die knelt om de buitendiameter ben je niet afhankelijk van de juiste draad .
Hoef je enkel binnen de 15 /20 mm marge te vallen
https://www.tuincentrumha(...)&sub2=334&artnr=2058
Al doende leert men hequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Belana het volgende:
[..]
nooit van gehoord! thanks ik ga zoeken of dat hier te krijgen is!
Zo, net weer terug van mijn uurtje park. vies weer vandaag helaas.
Ze hebben wel lekker gespeeld, het zijn echt maatjes geworden!
Gabber heeft alleen ontdekt dat ie een mannetje is en begint op teefjes te rijden
Hoe gaan jullie daarmee om?
Die suffe blikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |