Jut & Jul.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Belana het volgende:
geen bijzonder filmpje, maar wel dat jullie zien hoe mooi Gabber wordten Noes ook trouwens, ze begint breder te worden
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Die koppies @ 1.10![]()
Vandaag weer heerlijk kunnen knuffelen met de vijf pups. De blue merle heeft mijn absolute voorkeur. Veel "rustiger" dan de teef. Laat alles over zich heen komen, maar is toch geen mietje. Het teefje weet precies wat ze wil. Waar ze geaait wil worden, hoe ze wil liggen, welke tepel bij mama het einde is. De reu kan je positioneren hoe je wilt, en gaat dan rustig liggen genieten. Hij weet op sneaky wijze toch elke keer 1 van de 2 beste tepels bij mama te pakken te krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk filmpje van Gabber en noesquote:Op maandag 23 mei 2011 07:39 schreef Belana het volgende:
ow messina, wat lief. Toch de Merle dusben benieuwd hoe hij wordt
Nu nog een toffe naam verzinnenquote:
Teckels zijn altijd tof! Ik wilde altijd een teckel. Een vriendin van mijn moeder had er vroeger drie. Dat waren echt maffe beesten. Voelden zichzelf echt kleine koningen, was duidelijk te merken aan hun gedragquote:
Zo ziet de kat er ook uit!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, hier is de kat toch echt de koning.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef Belana het volgende:
geweldig toch!
oh-oh ik vind het zo knap dat jij al die namen van al die beesten onthoud!
Thats what friends are for ...quote:
Of op Billyquote:Op maandag 23 mei 2011 17:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow en willen de mensjes hier ook op Diaz stemmen![]()
![]()
http://fotowedstrijd.tntp(...)tails/?photoId=41147
hehe dat kopje van sjonquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Guess. het volgende:
Zow op deze foto's zie je pas echt goed het verschil van groote,die chi's zijn echt mini he(of zijn je naakies gewoon best groot?)!Dat mensen ze gewoon nog kleiner willen hebben dan dat ze al zijn snap ik echt niet hoor.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of Sjon geen ogen heeft op deze foto.En wat kan Kees een bitch-look opzetten zeg!
Belana,heerlijke foto's.Vind het zo jammer dat Gijs niet altijd met alle honden overweg kan(vooral als de andere ook een dominante reu is) ik hoef dat dus ook zo niet te laten doen.
Sjeekie,gezellig dat je er weer bent!Zat pas nog te denken hoe het zou zijn met mooie Lara
Ja tuurlijk, Gabje is een jongen, dat zijn lieve watjes, maar die Noes is nog een ergere bitch dan Kees zelf isquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:16 schreef Belana het volgende:
ik denk dat als Kees 1 keer flink blaft Gabber er weer vandoor gaat
gisteren werd er weer tegen hem geblaft en je zag hem ineen krimpen, erg zielig eigenlijk.
Lara is dus ook een keer weg gelopen? zoiets begreep ik al vorige week. vreselijk he sjeekie
zo jong zijn ze voor alles nog bang jahquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Gabje is een jongen, dat zijn lieve watjes, maar die Noes is nog een ergere bitch dan Kees zelf is
Nee echt, Noes en Kees waren overduidelijk de enige twee teven in de groep, of niet dan Belaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo jong zijn ze voor alles nog bang jah
hehe, en nu weer rustig op kantoor ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt, Noes en Kees waren overduidelijk de enige twee teven in de groep, of niet dan Belaan?
![]()
![]()
Kansloze viswijven
yepquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt, Noes en Kees waren overduidelijk de enige twee teven in de groep, of niet dan Belaan?
![]()
![]()
Kansloze viswijven
jah dat wordt echt goed in de gaten houden nu.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:02 schreef Belana het volgende:
[..]
yep
deden wij het nog best netjes eigenlijk
Noes is een echt wijf ja, een felle tante, een jatteneur (ballen, takken) ze speelt overal de baas.
Bij de uitlaatservice is zij ook de baas over de groep. ze laat bepaalt niet over zich heen lopen nee
Gabber is bij 1 ding fel: zijn eten. en dat van Noes. Hij wil namelijk alles eten. ALLES! want je weet niet wanneer je weer krijgt he!
Hij had al een eet-trauma en nu na het wegren debacle is dat helemaal erg.
Gisteren greep ie Noes zowat, ik heb hem de hele huid volgescholden en hem buiten gezet. rot op! Dat pik ik dus niet.
Wat was de reactie van Noes?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:02 schreef Belana het volgende:
[..]
yep
deden wij het nog best netjes eigenlijk
Noes is een echt wijf ja, een felle tante, een jatteneur (ballen, takken) ze speelt overal de baas.
Bij de uitlaatservice is zij ook de baas over de groep. ze laat bepaalt niet over zich heen lopen nee
Gabber is bij 1 ding fel: zijn eten. en dat van Noes. Hij wil namelijk alles eten. ALLES! want je weet niet wanneer je weer krijgt he!
Hij had al een eet-trauma en nu na het wegren debacle is dat helemaal erg.
Gisteren greep ie Noes zowat, ik heb hem de hele huid volgescholden en hem buiten gezet. rot op! Dat pik ik dus niet.
En die witte hond, tijdens het spelen, 30 cm lange donkere "kousjes"quote:
Ik vind de foto's op het trappetje altijd zo leuk!quote:
Wat zijn ze toch mooi, die kleurenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Messina het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Just kidding, you know, right?
[ afbeelding ]
En nog even ons fotomodel![]()
[ afbeelding ]
oh-oh, hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar om je honden, met z'n allen, zo mooi op de foto te krijgen?
jawel, we voeren 's morgens rond 6 uur en 's middags rond 5 uur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:38 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Wat was de reactie van Noes?
Je voert geen vaste tijden ( geloof ik) eerder gelezen te hebben?
we hebben hier in het park van die sloten die nu "droog" staan, heerlijke modderpoelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag een Noes & Gabber helemaal moe![]()
[..]
En die witte hond, tijdens het spelen, 30 cm lange donkere "kousjes"
[..]
Ik vind de foto's op het trappetje altijd zo leuk!Ik weet niet waarom, er zit iets sfeervols aan dat plekje ofzo
Zou de eerste teef zijn die niet de baas in huis isquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:49 schreef Belana het volgende:
[..]
jawel, we voeren 's morgens rond 6 uur en 's middags rond 5 uur.
Noes piepte, maar ging gewoon door met eten, ze is geen watje.
Nou, die van mij is dat ook echt niet hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:03 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zou de eerste teef zijn die niet de baas in huis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |