Jut & Jul.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Belana het volgende:
geen bijzonder filmpje, maar wel dat jullie zien hoe mooi Gabber wordten Noes ook trouwens, ze begint breder te worden
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Die koppies @ 1.10![]()
Vandaag weer heerlijk kunnen knuffelen met de vijf pups. De blue merle heeft mijn absolute voorkeur. Veel "rustiger" dan de teef. Laat alles over zich heen komen, maar is toch geen mietje. Het teefje weet precies wat ze wil. Waar ze geaait wil worden, hoe ze wil liggen, welke tepel bij mama het einde is. De reu kan je positioneren hoe je wilt, en gaat dan rustig liggen genieten. Hij weet op sneaky wijze toch elke keer 1 van de 2 beste tepels bij mama te pakken te krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk filmpje van Gabber en noesquote:Op maandag 23 mei 2011 07:39 schreef Belana het volgende:
ow messina, wat lief. Toch de Merle dusben benieuwd hoe hij wordt
Nu nog een toffe naam verzinnenquote:
Teckels zijn altijd tof! Ik wilde altijd een teckel. Een vriendin van mijn moeder had er vroeger drie. Dat waren echt maffe beesten. Voelden zichzelf echt kleine koningen, was duidelijk te merken aan hun gedragquote:
Zo ziet de kat er ook uit!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, hier is de kat toch echt de koning.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:34 schreef Belana het volgende:
geweldig toch!
oh-oh ik vind het zo knap dat jij al die namen van al die beesten onthoud!
Thats what friends are for ...quote:
Of op Billyquote:Op maandag 23 mei 2011 17:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow en willen de mensjes hier ook op Diaz stemmen![]()
![]()
http://fotowedstrijd.tntp(...)tails/?photoId=41147
hehe dat kopje van sjonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |