Ja Sjon was toen nog pupje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat is het leuke, als je het vaker doet, dan heb je een tof rijtje bij elkaar
Is dat die shoot die je vorig jaar of het jaar ervoor had? Sjon had je toen al toch?
Wat rot Guess, ik hoop dat het ook gewoon meevalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:01 schreef Guess. het volgende:
Heb nog ff gegoogled,de meningen zijn verdeeld maar idd over het algemeen zeggen ze dat het er uit zweert.Hou 't gewoon goed in de gaten.Ik heb teek en tang al in de kliko liggen,rotdingmorgen gelijk naar de dierenwinkel voor een goeie!! Wel schattig mijn stoere man van meer dan 2 meter lang schoot gelijk in de stress omdat z'n hondje pijn heeft aan zijn lip
Ben jij ff mal, zie je die geblurde achtegrond?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die eerste zo leuk, ze staan op een leuke manier bij elkaar en die grijze achtergrond, en een streepkleed
En Kees met bloemen, ik dacht dat je die zelf gewoon ff geschoten had![]()
Ja maar je had hem ook thuis na kunnen bewerken en blurren met fotosoepquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij ff mal, zie je die geblurde achtegrond?
Hij is met een of andere speciale flitser gemaakt ook nog, ik heb echt een baggercamera
Magic Zwabsquote:
Ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik moet gewoon vaker de buum inschakelen, das een pro
en genoeg draaienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:01 schreef Guess. het volgende:
Heb nog ff gegoogled,de meningen zijn verdeeld maar idd over het algemeen zeggen ze dat het er uit zweert.Hou 't gewoon goed in de gaten.Ik heb teek en tang al in de kliko liggen,rotdingmorgen gelijk naar de dierenwinkel voor een goeie!! Wel schattig mijn stoere man van meer dan 2 meter lang schoot gelijk in de stress omdat z'n hondje pijn heeft aan zijn lip
grappig filmpje.quote:
Mij dus ook niet,ik deed het altijd met een gewone plincet,heb ik zo'n speciaal ding aangeschaft mislukt hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon helemaal niet trekken, alleen maar draaien, dan heb je als het goed is altijd het hele beest eruit. Mij is het nog nooit overkomen dat er iets bleef zitten ieg.
Daar heb je dan ook een waterhond voorquote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
Vanmorgen genoeg regen, vond ze niet interessant. 's Middags wandelen, zonnetje komt door en wat doet madam..
[ afbeelding ]
Water..lekkkerrrr...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |