Nee joh, dat moest toch hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 18:13 schreef Dandilion het volgende:
Scheren en soigneren speciaal voor mij? wow! Ik heb er zo zin in! Neem je ze echt allemaal mee? Word gezellige boel!!
Nice!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:02 schreef -CRASH- het volgende:
Vandaag een test gedaan of de hond het fijn vind op de fiets...
oordeel zelf
[ afbeelding ]
Je kunt beter een zijspan aan je fiets makeenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb vandaag mijn gewonnen postcodeloterijfiets in ontvangst mogen nemen![]()
Ook met een bagagedrager voor, ff kijken hoe ik ze ga verdelen maar ik wil ook gaan fietsen met de bende, Chico ieg voorop, Sjon achterop en Billy naast de fiets is de bedoeling.
Ik wilde ze het liefst samen voor, maar er mag maar 10 kilo voorop helaas.
Dus Chico kan wel voorop samen met Kees eventueel, of met Karel.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt beter een zijspan aan je fiets makeen
Ja zoiets achterop zou ideaal zijn, zeker omdat Sjon wel opgesloten moet zittenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef -CRASH- het volgende:
Hoe breed is de lift? dan maak je een zijspan waar de honden achter elkaar zitten
3 rekjes met 3 van die fietsmanden.
Of net zoiets als van die fietstassen achterop. links 1, rechts 1, en op de bagagedrager 1
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Nee, en ik wil ook geen karretje, dan past de fiets niet meer in de lift hier
Ja die zijn duur, en ik heb net een fiets gewonnen, laten we het daar maar gewoon mee doenquote:
jah, 5 min wakker en al gelijk op de fotoquote:
Al die veeleisende baasjes toch ook hèquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, 5 min wakker en al gelijk op de foto
mja hij komt zelf mee naar benedenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die veeleisende baasjes toch ook hè
Wat handig!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inklapbaar >de breedte
overdekt
http://www.romecotrading.(...)1/20110526-Cabby.JPG
Sammy!quote:Op woensdag 1 juni 2011 05:17 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen namens Sammy en mij:
[ afbeelding ]
en even een lekker hapje:
[ afbeelding ]
Zal het hem doorgevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat handig!
Jammer dat 'ie zo duur is.
[..]
Sammy!
Volgens mij snapt hij het niet helemaalquote:
hehe ok, ziet er wel grappig uitquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz doet niet aan balletjes apporteren![]()
De ballenwerper heb ik daar weggegooid.. vind het te irritant dat Jules steeds de bal wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |