Op de ander zittenquote:
Ja, en de honden gaan onderling ook zo leuk met elkaar om! Worden ze speciaal daarom samen uitgelaten ofzo, door de uitlaatservice? Of zijn het gewoon allemaal heel sociale honden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
Leuk filmpje Bel
zo te zien wordt die leuk uitziende meid van de honden uitlaat service ook volkomen geaccepteerd door de honden
jah viel mij ook opquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en de honden gaan onderling ook zo leuk met elkaar om! Worden ze speciaal daarom samen uitgelaten ofzo, door de uitlaatservice? Of zijn het gewoon allemaal heel sociale honden?
mja hij zat eerst goed op zn kop, alleen net voor de foto zakte de bril aan 1 kant afquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah wat een lieve foto's! Vooral die laatste![]()
Om een of andere reden doet Diaz mij aan mijn eigen hond denken, terwijl ze niet echt (of echt niet)op elkaar lijken.
[..]
haha ja ik ken het, het is me nog niet gelukt om een geslaagde zonnebril foto met mijn hond te maken hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja hij zat eerst goed op zn kop, alleen net voor de foto zakte de bril aan 1 kant af
mja die laatste foto ook dat hij zielig kijkt. Hij keek echt heel zielig recht in de cam, draaide ook net kop weg toen ik door druktequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha ja ik ken het, het is me nog niet gelukt om een geslaagde zonnebril foto met mijn hond te maken haha
Mooi kopje heeft iequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij deze weer eens wat foto's van mijn hondje, Abu. Ik heb een tijd terug ook al eens een foto gepost maar dat herinneren jullie je misschien niet meer![]()
Het is een kruising tussen een labrador en een herder, en hij wordt volgende maand alweer 4 jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die andere hond is de hond van mijn vader (oftewel zijn tante, zoals mijn stiefmoeder zegt)
Hoi!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij deze weer eens wat foto's van mijn hondje, Abu. Ik heb een tijd terug ook al eens een foto gepost maar dat herinneren jullie je misschien niet meer![]()
Het is een kruising tussen een labrador en een herder, en hij wordt volgende maand alweer 4 jaar![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Verstoppertje spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ging er zelf onder zitten zelfs. Hij was aan het spelen met zijn mand en daardoor zat hij eronder.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en daar blijft hij ook gewoon onder zitten ?
Ik vond het al zo'n lelijke poef.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij ging er zelf onder zitten zelfs. Hij was aan het spelen met zijn mand en daardoor zat hij eronder.
Prachtig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
2 puppy's proberen te laten poseren.. en dit is het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Abu![]()
Wat is die andere hond voor iets, een kees? Ik kan er niks van bakken![]()
En Messina, je wolkje
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Verstoppertje spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef bianca en michael het volgende:
Kijk mij nou toch eens mooi zijn met m'n 12,5 jaar.
[ afbeelding ]
Ik moet rond vier uur in Delft zijn, ik dacht dat ik mss ff snel een meet met je kon doen voor die tijdquote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef Dandilion het volgende:
Ik ben aan het Werk, ben je in de buurt? Ik kan misschien wat tijd opnemen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |