abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97021482
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1475 - Met tante Co!

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97021513
Mogguh!

:o XM of Vik nog niet gezeurd over hoe de ander snurkt? :P

Beterschap Jagar!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97021544
lol viz!

Trouwens ik las iets over bewaren van broccoli? Ik doe dat gewoon in de groentela van de koelkast, is dat niet goed?

Wij hebben wel een megakoelkast, zo'n amerikaans geval, dus er past tamelijk veel in.
pi_97021548
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

:o XM of Vik nog niet gezeurd over hoe de ander snurkt? :P

Beterschap Jagar!
Vik zal weinig te zeuren hebben denk ik zo :P .

En ik sloot net af met een lijstje van gister:
O: brinta
T: koffie met melk, frambozenyoghurt
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: gele kiwi, flinke hand amandelen
T: zuurtje, automatenchocolademelk
D: valess grieks geval, aardappelen, broccoli
T: stuk of 5 bonbonnetjes (damn, waarom haal ik het in huis :') )

Vandaag zal grotendeels hetzelfde zijn (hopelijk minus de chocolade), alleen D weet ik nog niet. Eet bij la mama en waarschijnlijk wordt het een diepvries-magnetronmaaltijd van een soort tafeltje-dekje. Ach ja.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:46:08 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97021569
Mogge...
Poging doen tot hardlopen, zie er tegenop, raar is dat toch?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97021592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge...
Poging doen tot hardlopen, zie er tegenop, raar is dat toch?
Mwah, had ik ook wel es als ik ging sporten, maar zodra ik bezig was voelde het dan wel lekker, dus gewoon even negeren dat je er tegenop ziet ;) :*
pi_97021594
Lijstjesdump

O: bakje bulgaarse yoghurt met een klein banaantje er door heen
T: boterham appelstroop
L: 2 boterhammen slankie sambal, soepje
T: bakje aardbeien, hand nootjes
T: boterham appelstroop
D: ? eet bij vrienden :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_97021633
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97021736
:6
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97021769
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers met filet Américain
L: restje van het paprika/gehakt prutje op een meergranen pistoletje
T: volle kwark met citroensap en diepvriesfruit
S: hardlopen 7km
T: wodka, gemengde nootjes
D: Met ui gewokte snijboontjes, 2x vegetarische Toscaanse carré
T: citroendropijsje

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2x wasa original crispcrackers met gerookte kip
L: meergranen pistoletje met 30+ kaas en tomaat
D: groententempura, yakitori, rijst
T: B&J
pi_97021806
Hoi. Essay ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 09:57:41 #12
70532 loveli
N
pi_97021858
:O
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:58:56 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97021883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D.

Shoppen :9. XM is nu een jurkje aan t passen bij Steps :)
Niet meer actief op Fok!
pi_97021911
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.

Shoppen :9. XM is nu een jurkje aan t passen bij Steps :)
Welke?
pi_97021928
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:54 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
L: restje van het paprika/gehakt prutje op een meergranen pistoletje
T: volle kwark met citroensap en diepvriesfruit
S: hardlopen 7km
D: Met ui gewokte snijboontjes, 2x vegetarische Toscaanse carré
T: citroendropijsje

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2x wasa original crispcrackers met gerookte kip
L: meergranen pistoletje met 30+ kaas en tomaat
D: groententempura, yakitori, rijst
T: B&J

Zijn die ook lekker? Gister de Griekse rondo (?) gegeten (best oké!), de Toscaanse liggen nog in de vriezer. Lang leve de bonus :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97021943
O+ en op nog een huis gereageerd O+
Ja doei.
pi_97022052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

En ik sloot net af met een lijstje van gister:
O: brinta
T: koffie met melk, frambozenyoghurt
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: gele kiwi, flinke hand amandelen
T: zuurtje, automatenchocolademelk
D: valess grieks geval, aardappelen, broccoli
T: stuk of 5 bonbonnetjes (damn, waarom haal ik het in huis :') )

Vandaag zal grotendeels hetzelfde zijn (hopelijk minus de chocolade), alleen D weet ik nog niet. Eet bij la mama en waarschijnlijk wordt het een diepvries-magnetronmaaltijd van een soort tafeltje-dekje. Ach ja.
Min de chocolade is het een prima lijstje toch?

MarMar, ik moet even kwijt hoe knap ik het vind dat je je dieet zo goed volhoud. Echt bijna nooit zie ik troep op jouw lijstjes, thumbs up! Hoe is het trouwens met je man?
pi_97022089
Tsss, krijg ik van Coco een trap onder m'n reet op feestboek. :D

Mooi huisje Mo, volgens mij krijg je al echt de kriebels niet?
pi_97022106
planning:

T: banaan
B: 30 minuten wandelen
O: bak vruchtenyoghurt met allbran
T: boterham met ham, kaas en komkommer, paar druiven
L: restje bonenprut met courgette, aubergine en chorizo en rucola, wat brood
T: appel
D: 3 gangen met alcohol op een feestje, als ik het red om daarheen te gaan

Daarna de duutser ophalen, om elf of 12 uur..
pi_97022127
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zijn die ook lekker? Gister de Griekse rondo (?) gegeten (best oké!), de Toscaanse liggen nog in de vriezer. Lang leve de bonus :P .
Ik vind die Toscaanse één van de lekkerste. :) Fijn dat ze niet proberen om vlees na te maken.
Wij hadden gisteren de spinazie-kaasrondo, die was ook wel lekker. Hoe is die Griekse?

[/AH-vegadingen]
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97022138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, ik vond de Toscaanse carré lekkerder dan de spinazie/kaas burger die ik ook had geprobeerd.
pi_97022154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Essay ;(
Goed aan de slag jij!

Collega is weer terug, dus ik kan duimen draaien...

Oh en mn bestelling rokje stond in een grote doos in de gang!
pi_97022155
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Twee fornuizen. O+
Everything has changed
pi_97022160
quote:
11s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Twee fornuizen. O+
ja hè? O+ :o
Ja doei.
pi_97022175
Huisje ziet er wel leuk uit Mo, lekker fris en goed onderhouden lijkt me.

Mijn lijstje is:
O: 1,5 gekookt ei, banaan
T: 200 gr rauwkost met dressing , appel
L: pistoletje kaas met dingen, nader te bepalen hoeveelheid en soort soep
T: 200 gr rauwkost met dressing (huhu)
D: salade (eikenbladsla, olijven, spekjes, avocado denk ik)
S: bodycombat
T: rabarber. En nu Echt.

Weet iemand trouwens of ik tuinboontjes kan invriezen als ik ze dop? moet ik ze dan blancheren eerst?
pi_97022176
quote:
11s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Twee fornuizen. O+
Als je de één niet hebt schoongemaakt kook je gewoon op de andere :')
pi_97022190
OK, dat zegt wel weer eea over mijn capaciteiten als huisvrouw/kok. :')
pi_97022198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:

Weet iemand trouwens of ik tuinboontjes kan invriezen als ik ze dop? moet ik ze dan blancheren eerst?
Ik denk dat je ze moet blancheren!
pi_97022209
Oh en van de vegadingen ben ik erg benieuwd naar Seitan, wil het graag weer eens proberen. Heb het een keer in Italie gegeten en toen was het wel lekker :)
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 10:10:24 #30
70532 loveli
N
pi_97022210
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Bonduelle blancheert ze eerst.
crap in = crap out
pi_97022213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Tsss, krijg ik van Coco een trap onder m'n reet op feestboek. :D
Hihi, ik logde ook snel uit zodat ik er geen terug zou krijgen :P
pi_97022252
En hai iedereen!

Vandaag houd ik mijn eten wel binnen O+ De weegschaal tikte vanmorgen de 63 kilo aan (da's dan 4 kilo afgevallen sinds een week of 3, 4). Maar een deel ervan zal wel 'nep' zijn; vocht enzo.

XM & Vik lekker aan het winkelen hier? Nice :)
pi_97022266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Bonduelle blancheert ze eerst.
ik wil ze lekkerder dan die van bonduelle. Beetje dom, ik heb veel groente ingeslagen bij de winkel maar niet gerealiseerd dat ik deze week weinig thuis zou zijn en weinig tijd zou hebben om te koken. Dus nu liggen er nog heerlijke tomaatjes, rabarber een avocado, een venkel, tuinboontjes op me te wachten. Nou ja. Alles op voor zaterdagmiddag :P

Maar die avocado vanavond, rabarber ook vanavond, morgen en zaterdag (gewoon tussendoor). Avocado gaat vanavond de helft en morgen de helft op brood voor mijn O. Tuinboontjes doppen en in de vriezer. Venkel vrijdag avond denk ik, met een stukje vis.
pi_97022271
Oh maar thanks voor de antwoorden dames!!
pi_97022276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Open haard O+
pi_97022297
oh, en ik durf dus gewoon niet op de weegschaal te gaan staan hè? :') Voorlopig kijk ik gewoon naar hoe los m'n kleding gaat zitten (en dat doet 't al *O* *) dus wil me niet weer op gewicht gaan fixeren :Y )
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 10:14:26 #37
70532 loveli
N
pi_97022298
Winkelen in Maastricht O+ Heb ik m'n eerste 'echte' paar schoenen gekocht in '97 of '98, nu zijn ze een beetje bijna op.
crap in = crap out
pi_97022305
tuinboontjes... O+
pi_97022385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
tuinboontjes... O+
Ja dat dacht ik ook! De eerste van het seizoen, biologisch en ze waren maar 2 euro voor 1.5 kilo (ongedopt). maar nu kan ik er niet van genieten ;( nou ja beter bewaar ik ze voor als ik terug kom uit Londen.
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:21:38 #40
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97022480
die toscaanse carre's zijn lekker ja O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97022946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

MarMar, ik moet even kwijt hoe knap ik het vind dat je je dieet zo goed volhoud. Echt bijna nooit zie ik troep op jouw lijstjes, thumbs up! Hoe is het trouwens met je man?
Dank je wel!!! Ik vind eigenlijk fruit ook het lekkerste wat er is, doe je me veel meer een plezier mee dan koekjes of iets..
En het is een beetje zelfbescherming, ik moest echt wel afkicken van de zoete hapjes en ik wil dat niet opnieuw. Bovendien is mijn spiegelbeeld wel een hele grote stimulator ;)
Verder zit het gewoon in mijn karakter, als ik echt iets wil bereiken, dan ga ik door tot ik het heb. En als er dan ook nog een handjevol mensen zegt dat ik er niet op moet rekenen dat ik weer zo slank word als voordat ik kindjes had, zet ik nog harder door ;)

Koppigheid, discipline == potato poteto, ik heb het vaker gezegd ;)

Manlief is wel een beetje sad, maar ook opgelucht. Voelt zich sterk doordat hij eindelijk de waarheid eens gezegd heeft en de grens getrokken heeft. Erkent nu eindelijk ook voor zichzelf dat het niet heel makkelijk was als kind to say the least. Dingen waar hij zich verantwoordelijk voor voelde van kinds af aan, dat valt nu van hem af.
Ik ben reuze trots op hem, sowieso dat hij als zo'n mooi mens uit zo'n jeugd gekomen is en dat hij nu zijn grens durft en kan stellen.
Nu hopen dat er vanavond bij de finish van de avondvierdaagse geen drama komt met een bezopen opa.. maar genoeg mensen ingeschakeld die hem dan wel even op afstand kunnen houden, de kinderen gaan er in elk geval geen last van krijgen, daar zorgen we wel voor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97023022
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ben verder ook wel tevreden :Y . Ik heb ook weinig behoefte aan slechte dingen, maar als ik eenmaal 1 chocolaatje eet, volgen er meer :+ .

edit: mijn "ach ja" sloeg meer op de diepvries-magnetronmaaltijd. Die vind ik over het algemeen niet zo denderend lekker.

[ Bericht 8% gewijzigd door Phaidra op 19-05-2011 10:55:14 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97023110
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97023180
ahw, niet tof!
pi_97023229
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:07 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik vind die Toscaanse één van de lekkerste. :) Fijn dat ze niet proberen om vlees na te maken.
Wij hadden gisteren de spinazie-kaasrondo, die was ook wel lekker. Hoe is die Griekse?

[/AH-vegadingen]
Ik ben benieuwd dan! Ik vond de Griekse ook erg lekker, idd fijn dat het niet vlezig gemaakt wordt. De spinazie-kaasrondo heb ik volgens mij nog nooit geprobeerd.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:47:59 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97023293
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
wat lullig idd. Maar ik moet ook meteen denken aan wat hij tegen jou zei vorige week :X
Niet meer actief op Fok!
pi_97023411
quote:
SPOILER
Dat is idd sneu! En ik betwijfel of het beter wordt als je door dit soort ervaringen zo onzeker gemaakt wordt...

Marmar, ^O^ voor je man! Hoewel de situaties absoluut niet te vergelijken zijn, weet ik hoe lastig het is om tegenover je ouders grenzen te stellen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:52:46 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97023432
MarMar, inderdaad ontzettend goed!! _O_

7 km met 10.9 km/uur.. volgend doel: 11 km/uur :P
Maar zaterdag eerst 25 km wandelen O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97023475
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat lullig idd. Maar ik moet ook meteen denken aan wat hij tegen jou zei vorige week :X
Ja het is een idioot op dat gebied.
Maar het is dus de tweede keer en ze moeten wel goed om te tafel zitten en een plan maken als iets niet goed gaat vind ik.
En ze zijn al bezig met uitvinden wat voor steekje er precies los zit bij hem.

Mooi gezin zijn we zo bij elkaar :')
pi_97023737
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

Manlief is wel een beetje sad, maar ook opgelucht. Voelt zich sterk doordat hij eindelijk de waarheid eens gezegd heeft en de grens getrokken heeft. Erkent nu eindelijk ook voor zichzelf dat het niet heel makkelijk was als kind to say the least. Dingen waar hij zich verantwoordelijk voor voelde van kinds af aan, dat valt nu van hem af.
Ik ben reuze trots op hem, sowieso dat hij als zo'n mooi mens uit zo'n jeugd gekomen is en dat hij nu zijn grens durft en kan stellen.
Nu hopen dat er vanavond bij de finish van de avondvierdaagse geen drama komt met een bezopen opa.. maar genoeg mensen ingeschakeld die hem dan wel even op afstand kunnen houden, de kinderen gaan er in elk geval geen last van krijgen, daar zorgen we wel voor.

SPOILER
Ik zie hetzelfde wel een beetje bij mijn vriend (wel andere problemen), het is niet makkelijk om met de problemen van je ouders om te gaan. Je blijft proberen om goed met ze om te gaan, alleen al voor hun, maar sommige ouders maken dat wel heel moeilijk. Nog afgezien van het feit dat je voor jezelf ook alles mist dat andere mensen wel bij hun ouders vinden (steun, een luisterend oor, wijze raad). Jammer dat afkappen de enige optie is, maar hij verdient het om ook aan zichzelf te denken.
Het is inderdaad een wonder dat er soms toch nog zulke leuke mensen uit slechte ouders komen. Fijn dat jij dat in elk geval inziet, zeg dat maar vaak tegen hem. O+
Everything has changed
pi_97023774
Hardloop - mapmyrun - Googlemaps vraagje:

Google Maps zegt: 3km
MapmyRun, maakt gebruik van Google Maps zegt: veel minder dan 3km..

:') wat moet ik nou geloven
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 11:04:45 #52
70532 loveli
N
pi_97023834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:

Met de motor hetzelfde rondje rijden en je dagteller vertrouwen?
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:06:52 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97023908
En waar slaag je vervolgens, bij de WE :'). Een broek maat 40, een tuniekje maat S en een colbert maat 38 :'). Maar voor de rest heb ik geen raar figuur hoor! ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97023918
kan niet, zitten voetpaden bij :+
Ja doei.
pi_97023945
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waar slaag je vervolgens, bij de WE :'). Een broek maat 40, een tuniekje maat S en een colbert maat 38 :'). Maar voor de rest heb geen raar figuur hoor! ;(.
Maten schmaten :{w Zijn jullie niet bij de Ladysting geweest?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97023947
Lijstje voor vandaag:

O - 250ml volle bio yoghurt, 40 gram VolVezel cruesli, halve banaan
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees, tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
T - 12 ongezouten cashews
S - 20 minuten yoga en daarna 25 minuten aerobics
D - halve grote stronk broccolli en wortels, gestoomde makreel met tomaten, beetje zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd met hv melk en 1 tl suiker

Leuk winkelen in Maastricht! Ik ben geboren en getogen Amsterdamse, maar ik vind steden zoals Maastricht en Den Haag eigenlijk veel leuker/mooier/schoner dan Amsterdam!

Het afvallen gaat best langzaam overigens...Ik ben al een jaar bezig met gezonder te eten, maar de snacks bleven er maar tussendoor kruipen en ik deed niet aan sport.
Bijna drie weken geleden heb ik de knop goed omgezet en eet ik dus zoals nu en sport ik, maar er gaat maar een halve kilo per week af...Ik weet dat dat gezond is, maar met een lagere calorieinname en van 0 sport naar 3 tot 4 uur per week sport had ik wel wat meer verwacht.
Misschien spieropbouw, maar gaat dat wel zo snel?
Ach het maakt ook niet uit, het bevalt me goed zo!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_97023977
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waar slaag je vervolgens, bij de WE :'). Een broek maat 40, een tuniekje maat S en een colbert maat 38 :'). Maar voor de rest heb geen raar figuur hoor! ;(.
Valt wel mee?
Je hebt best lange stelten, die hebben een goede basis nodig, dus maat 40.
Tuniekje rekt waarschijnlijk wat, dus small en colberts zijn volgens mij gemaakt op platte vrouwen.
pi_97023979
Ik ga vanmiddag weer eens naar Duitsland :9 DM-drogerie-en. Etc.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97024002
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja het is een idioot op dat gebied.
Maar het is dus de tweede keer en ze moeten wel goed om te tafel zitten en een plan maken als iets niet goed gaat vind ik.
En ze zijn al bezig met uitvinden wat voor steekje er precies los zit bij hem.

Mooi gezin zijn we zo bij elkaar :')
Da's wel waar ja, je moet iemand eerst de kans geven om zich te verbeteren, daar is een stage toch voor... Ik vind het sowieso wel erg hard om iemand te ontslaan van een stage. :o
Maar ja, als er echt meer aan de hand is dan is een stage misschien ook niet de juiste plek om er iets aan te doen.
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:10:04 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97024003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maten schmaten :{w Zijn jullie niet bij de Ladysting geweest?
Dat vind ik meestal echt helemaal niks :@.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 11:10:15 #61
70532 loveli
N
pi_97024011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
kan niet, zitten voetpaden bij :+
Motor afzetten en duwen :+
crap in = crap out
pi_97024023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Novem het volgende:
Lijstje voor vandaag:

T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees, tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
D - halve grote stronk broccolli en wortels, gestoomde makreel met tomaten, beetje zilvervliesrijst

Leuk winkelen in Maastricht! Ik ben geboren en getogen Amsterdamse, maar ik vind steden zoals Maastricht en Den Haag eigenlijk veel leuker/mooier/schoner dan Amsterdam!

Het afvallen gaat best langzaam overigens...Ik ben al een jaar bezig met gezonder te eten, maar de snacks bleven er maar tussendoor kruipen en ik deed niet aan sport.
Bijna drie weken geleden heb ik de knop goed omgezet en eet ik dus zoals nu en sport ik, maar er gaat maar een halve kilo per week af...Ik weet dat dat gezond is, maar met een lagere calorieinname en van 0 sport naar 3 tot 4 uur per week sport had ik wel wat meer verwacht.
Als je normaal niet aan sport deed, ja :)

Mo!
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:11:56 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97024066
Ik weet niet of ik nou helemaal blij word van het label 'platte vrouw' :').
pi_97024067
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat vind ik meestal echt helemaal niks :@.
Ik heb 'm pas ontdekt, vandaar :+ maar hij ligt in elk geval in dat grote winkelcentrum naast de markt (mosae forum). Daar ligt ook een grote Esprit etc.
pi_97024083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Motor afzetten en duwen :+
no way :')
Ja doei.
pi_97024110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef Mini. het volgende:

[..]

Da's wel waar ja, je moet iemand eerst de kans geven om zich te verbeteren, daar is een stage toch voor... Ik vind het sowieso wel erg hard om iemand te ontslaan van een stage. :o
Maar ja, als er echt meer aan de hand is dan is een stage misschien ook niet de juiste plek om er iets aan te doen.
Het is MBO. Die moeten toch wel kunnen inspelen op probleemgedrag lijkt me.
pi_97024124
quote:
Lijstje voor vandaag:

T - appel
T - 125 ml volle yoghurt

Als je zoveel meer bent gaan sporten kan het best dat je van de spieren juist aankomt. :)
Dan wordt de vorm van je lichaam wel mooier, da's nog veel belangrijker dan gewicht. Meet je jezelf ook? Want daar zou je het misschien wel aan kunnen zien.
Everything has changed
pi_97024180
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik nou helemaal blij word van het label 'platte vrouw' :').
Nee ik bedoel, je hebt juist wel tiet, anders zou je wel ook small hebben van colbert (34 of 36)
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 11:16:18 #69
70532 loveli
N
pi_97024209
quote:
Lijstje voor vandaag:

T - appel
T - 125 ml volle yoghurt
Ik zie goede dingen op je lijst!!! Alleen doe jezelf een lol en ga die noten niet tellen ;)
Meergranen is meestal niet volkoren (dus doet zich gezonder voor dan het is), cruesli is vaak nog veel suiker.
quote:

Hoe snel spieropbouw gaat hangt af van je aanleg en ook van voeding. Eet je bewust eiwitten voor sport, dan groeien je spieren merkbaar sneller dan als je dat niet doet. Hou sport vast voor in de toekomst, niet alleen nu om af te vallen. Verander je levensstijl zodat je gezonder oud wordt.
crap in = crap out
pi_97024213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:

Misschien ook nog proberen bij afstandmeten.nl?
pi_97024219
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is MBO. Die moeten toch wel kunnen inspelen op probleemgedrag lijkt me.
Op zich wel ja, maar een stagebegeleider heeft waarschijnlijk vooral verstand van zijn vak, en niet van lesgeven/pedagogiek oid.
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 11:16:52 #72
70532 loveli
N
pi_97024238
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
en colberts zijn volgens mij gemaakt op platte vrouwen.
Nee hoor ;)
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:19:38 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97024336
Hmmmm, zo even langs de Lidl fietsen, aardbeien 1.59 :9
pi_97024347
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:13 schreef Mini. het volgende:

[..]

Als je zoveel meer bent gaan sporten kan het best dat je van de spieren juist aankomt. :)
Dan wordt de vorm van je lichaam wel mooier, da's nog veel belangrijker dan gewicht. Meet je jezelf ook? Want daar zou je het misschien wel aan kunnen zien.
Nee, ik meet mezelf niet, maar dat is misschien wel een goed idee, misschien zie ik dan meer verschil dan alleen in de kilo's.
pi_97024411
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien ook nog proberen bij afstandmeten.nl?
hm, die zegt ook 3km :) ^O^
Ja doei.
pi_97024427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm, zo even langs de Lidl fietsen, aardbeien 1.59 :9
Lekker! Thx
pi_97024449
marMar, lijkt me inderdaad moeilijk, knap dat jullie er zo mee omgaan. Hoe gaat het work-wise, laatst was er toch iets wat wellicht leuk zou zijn voor je man?

Zou jij trouwens (weer?) willen werken als je kinderen naar school gaan (middelbare) straks? je lijf werkt misschien niet mee maar thuiswerk of iets achter de computer ofzo, of heb je daar geen zin in/ geen puf voor? /benieuwd :@
pi_97024673
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hm, die zegt ook 3km :) ^O^
Ik heb mijn rondje van gister net nagemeten op mapmyrun en die zei wel hetzelfde als afstandmeten.nl, maar het is wel een minder fijne site. Hij pakt de punten steeds niet goed.
pi_97024700
Oops, helemaal vergeten te ontbijten. :o Nu maar even doen...

Wel eindelijk een begin gemaakt aan een heel belangrijke presentatie, alleen jammer dat ik als ik zulke dingen ga doen alles om me heen vergeet.
Misschien een mooi minpunt-dat-stiekem-ook-pluspunt-is om bij mijn sollicitatie te vermelden. O-)
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 11:29:57 #80
70532 loveli
N
pi_97024707
De laatste keer dat ik in Maastricht was viel me op dat de kleding net wat aparter was en meer *x-factor* had dan de massaproducten die ik in R'dam gewend was.
crap in = crap out
pi_97024732
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef Perruche het volgende:
marMar, lijkt me inderdaad moeilijk, knap dat jullie er zo mee omgaan. Hoe gaat het work-wise, laatst was er toch iets wat wellicht leuk zou zijn voor je man?

Zou jij trouwens (weer?) willen werken als je kinderen naar school gaan (middelbare) straks? je lijf werkt misschien niet mee maar thuiswerk of iets achter de computer ofzo, of heb je daar geen zin in/ geen puf voor? /benieuwd :@
I wish I could.. laten we het daar maar ophouden. Ik mis mijn werk enorm, maar het kleine beetje energie wat ik heb.. (ik merk dat ik de laatste weken alweer veel te veel doe) gaat niet lukken. Wie weet wordt het ooit beter, maar aangezien het de laatste jaren alleen achteruit gaat en hard ook, reken ik daar niet op.

Job-wise is het even afwachten wanneer de juiste persoon er is.. het is de bedoeling dat hij daar langs gaat om kennis te maken cq proef te draaien, maar het is druk, dus afwachten en nog even verder duimen. Ze houden wel contact, dus dat is alvast een goed teken denk ik dan maar :)
pi_97024750
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb mijn rondje van gister net nagemeten op mapmyrun en die zei wel hetzelfde als afstandmeten.nl, maar het is wel een minder fijne site. Hij pakt de punten steeds niet goed.
als ik straks 5 weer fijn aankan ligt er hier door een park heen een 5km route die ik dan ga lopen :)
Ja doei.
pi_97024825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zie goede dingen op je lijst!!! Alleen doe jezelf een lol en ga die noten niet tellen ;)
Meergranen is meestal niet volkoren (dus doet zich gezonder voor dan het is), cruesli is vaak nog veel suiker.

[..]

Hoe snel spieropbouw gaat hangt af van je aanleg en ook van voeding. Eet je bewust eiwitten voor sport, dan groeien je spieren merkbaar sneller dan als je dat niet doet. Hou sport vast voor in de toekomst, niet alleen nu om af te vallen. Verander je levensstijl zodat je gezonder oud wordt.
Ik vond het noten tellen ook ietwat overdreven, maar ik heb gemerkt dat ik niet echt kan inschatten hoeveel ik eet :') Ik nam altijd gewoon een flinke hand, onder het mom van "gezond", maar dat bleken er dan altijd 25 ofzo te zijn en dat is denk ik ook weer iets teveel van het goede.

Het brood kan ik op dit moment niets aan doen, wordt verzorgd door mijn werk. Ik zal overleggen of we iets anders kunnen bestellen.

Ik at eerst bran flakes van AH, totdat ik er achter kwam dat er iets van 20 gram suiker per 100 gr inzat, hierin zit bij de noten versie 5 gram als ik het goed heb.
De crunch van cruesli vind ik echt lekker, dus ik kies dan voor iets meer suiker dan bijv. muesli, dat vind ik namelijk echt niet lekker.

Wat betreft de spieren; ik denk dat ik best wat eiwitten eet en dat ik ook aanleg heb voor spieropbouw, dus dan zal het daardoor komen.
Ik wil zeker altijd blijven sporten, het voelt echt goed!

Kick- of thaiboxen lijkt me heel leuk!
Probability, jij woont toch in Amsterdam? Waar doe je aan kickboxen?
Bij mij in de buurt zijn er alleen van die dodgy sportschooltjes met 90% Marokkaanse jongens, dus dat lijkt me niet echt leuk :P
pi_97024839
@Novem lees anders mijn blog eens (zie ondertitel) en scroll even door naar de foto's en kijk watvoor verschil "maar" een pondje per week kan maken in een jaar tijd.

:*
pi_97025455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:33 schreef MarMar het volgende:
@Novem lees anders mijn blog eens (zie ondertitel) en scroll even door naar de foto's en kijk watvoor verschil "maar" een pondje per week kan maken in een jaar tijd.

:*
Dat maakt inderdaad een groot verschil! Goed hoor :) Ik denk dat ik gewoon vreselijk ongeduldig ben! Maar goed, ik moet gewoon doorgaan op dezelfde voet, dan gaat het gewicht vanzelf wel naar beneden.
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 11:49:55 #86
70532 loveli
N
pi_97025510
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef Novem het volgende:
De crunch van cruesli vind ik echt lekker, dus ik kies dan voor iets meer suiker dan bijv. muesli, dat vind ik namelijk echt niet lekker.
Dat is ook belangrijk, dingen eten die je ook echt lust ipv dat je met lange tanden eet en alsnog ongezond gaat snaaien.
crap in = crap out
pi_97025555
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:29 schreef loveli het volgende:
De laatste keer dat ik in Maastricht was viel me op dat de kleding net wat aparter was en meer *x-factor* had dan de massaproducten die ik in R'dam gewend was.
Rotterdam is dan ook het summum van massakledingwinkels! Wel jammer.
pi_97025581
argh, ik loop helemaal vast met m'n essay, er is sinds vanochtend nog niets nuttigs uit m'n toetsenbord gekomen, terwijl ik vandaag toch écht wel wat moet aanleveren -O-
Ja doei.
pi_97025613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is ook belangrijk, dingen eten die je ook echt lust ipv dat je met lange tanden eet en alsnog ongezond gaat snaaien.
Jaaa! Da's ook mijn motto: ik eet niet alles wat ik lekker vind, maar alles wat ik eet moet ik wel lekker vinden!
pi_97025630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Jaaa! Da's ook mijn motto: ik eet niet alles wat ik lekker vind, maar alles wat ik eet moet ik wel lekker vinden!
*noteert*

:Y
Ja doei.
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:54:29 #91
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97025697
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:19 schreef Novem het volgende:

[..]

Nee, ik meet mezelf niet, maar dat is misschien wel een goed idee, misschien zie ik dan meer verschil dan alleen in de kilo's.
ik vind een halve kilo per week best veel. ik denk dat je niet meer moet verwachten, spieropbouw of niet. meer dan die halve kilo gaat er niet af als je gezond eet en sport. true dat.
Kwak
pi_97025786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd, maar in de periode dat ik 10 kilo afviel ontbeet ik regelmatig met Optimel-yoghurt met cruesli. Ik kan zo een hoop dingen opnoemen die daar mis mee zijn, maar ik verheugde me wel elke morgen op mijn ontbijt en ik ging er niet van snaaien ofzo, dus waarom dan niet. De rest van de dag at ik gezond genoeg.

Hoewel mijn ontbijtje van vandaag ook niet tegenvalt: tosti met geitenkaas, tomaat en basilicum. :9~
Everything has changed
pi_97025791
En ik weet wel zeker dat als ik veel harder dan die gemiddelde pond per week was gegaan, nu had gezeten met hangende vellen.
Niet wetenschappelijk bewezen, maar ik weet het toch zeker :s)
pi_97025840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook! De eerste van het seizoen, biologisch en ze waren maar 2 euro voor 1.5 kilo (ongedopt). maar nu kan ik er niet van genieten ;( nou ja beter bewaar ik ze voor als ik terug kom uit Londen.
dat vind ik redelijk duur anders. Daar haal je 200 gram gedopt uit?

Volgens mij eten ze ze hier niet, heb ze nog nooit gezien!

blegh, m'n dag is van de ene meeting naar de andere hollen....bah.
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:58:08 #95
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97025855
en bleurgh. ik moet vet veel nakijken (ben al bezig sinds vanochtend) heb de afwas gedaan, ga zo nog stofzuigen, moet nog meer nakijken, lessen voorbereiden, om 15 uur naar de studentdecaan om te praten over diplomatermijnverlenging/studieproblemen en voor die tijd op t studentencentrum mn formulieren uitprinten, en ohja, nog meer nakijken, de rotzooi op mn tafel opruimen (zo'n ik weet niet wat ik hier mee moet stapel met zooi).

ik heb even niet zo'n zin :')
Kwak
pi_97025883
ohja cm meten, zou ik ook nog even doen vandaag :) brb
pi_97025916
quote:
SPOILER
SPOILER
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:00:48 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97025961
MarMar, knap van manlief :Y Ook hier erg herkenbaar helaas :') Nouja.

Gisteravond nog weer even 1500 woorden van hfst 3 op papier gezet, nu weer laat wakker met spierpijn :+ Yeehaw. Ik heb het idee dat mn saggy bipski wat minder hangt, dat was wel leuk :7 Al zit dat misschien tussen mn oren :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:02:27 #99
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97026030
ohja, ik vergeet mn proefschrift daar moest ik vandaag ook aan werken, en het fiet dat ik mn orkestproject moet opstarten met een nieuwsbrief en een uitnodiging.

zo suf dat ik daar zo tegenopzie allemaal. /aansteller
Kwak
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:02:56 #100
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97026057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

Gisteravond nog weer even 1500 woorden van hfst 3 op papier gezet, nu weer laat wakker met spierpijn :+ Yeehaw. Ik heb het idee dat mn saggy bipski wat minder hangt, dat was wel leuk :7 Al zit dat misschien tussen mn oren :P
Als je bips tussen je oren zit moet je even naar de HA :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:03:51 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97026103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Als je bips tussen je oren zit moet je even naar de HA :Y
Breinbips :o Die heb ik wel goed getrained de afgelopen tijd, dus hopelijk is die ook minder saggy :7
pi_97026156
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wow, jij bent echt goed bezig. _O_
Wat is je geheim? :+
Everything has changed
pi_97026163
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd, maar in de periode dat ik 10 kilo afviel ontbeet ik regelmatig met Optimel-yoghurt met cruesli. Ik kan zo een hoop dingen opnoemen die daar mis mee zijn, maar ik verheugde me wel elke morgen op mijn ontbijt en ik ging er niet van snaaien ofzo, dus waarom dan niet. De rest van de dag at ik gezond genoeg.

Hoewel mijn ontbijtje van vandaag ook niet tegenvalt: tosti met geitenkaas, tomaat en basilicum. :9~
hoe krijg je het weg 's morgens! Bah. Ik moet echt wat zoetigs hebben 's ochtends. Dus eet ik muesli, want dat is het meest gezonde zoetige dat ik kan bedenken...
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:05:34 #104
148689 Muis006
pi_97026166
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Breinbips :o Die heb ik wel goed getrained de afgelopen tijd, dus hopelijk is die ook minder saggy :7
_O-

Na de billen- en de borstenman, nu ook de brainman.

"Zoooo schatje, loop je lekker je synapsen te vuren?"
pi_97026187
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:59 schreef Probability het volgende:

[..]

SPOILER
I lold :@ :D
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:06:19 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97026199
Op zoek naar een legging in precies een bepaalde kleur blauw :O
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:07:03 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97026228
Krijg 's ochtends echt alles weg, zet het voor en ik eet het. Pizza, brood, zoets, patat, noem het maar :9
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:07:31 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97026237
Getraind, maria en mo, niet getrained :+
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:07:35 #109
148689 Muis006
pi_97026240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg 's ochtends echt alles weg, zet het voor en ik eet het. Pizza, brood, zoets, patat, noem het maar :9
Ooit een broodje paprikachips gehad?

Nomnom.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:09:35 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97026308
XM is in een pashokje. Viz? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_97026311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind een halve kilo per week best veel. ik denk dat je niet meer moet verwachten, spieropbouw of niet. meer dan die halve kilo gaat er niet af als je gezond eet en sport. true dat.
Blijkbaar niet :) Ik ben ook zeker niet van plan minder te gaan eten om meer gewichtsverlies te bereiken. Ik wil wel gezond blijven en genieten natuurlijk.
pi_97026351
ik ga me nooit meer wegen :')
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 12:11:22 #113
70532 loveli
N
pi_97026362
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

I lold :@ :D
Me too :@
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 12:11:38 #114
70532 loveli
N
pi_97026373
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Op zoek naar een legging in precies een bepaalde kleur blauw :O
Smurfenblauw?
crap in = crap out
pi_97026386
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:09 schreef Viking84 het volgende:
XM is in een pashokje. Viz? :P
Pics will do! :Y
pi_97026405
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe krijg je het weg 's morgens! Bah. Ik moet echt wat zoetigs hebben 's ochtends. Dus eet ik muesli, want dat is het meest gezonde zoetige dat ik kan bedenken...
Nou ja, als je half 12 als 's morgens ziet... :@ Was vergeten te ontbijten.
Op zich krijg ik ook wel op elk moment van de dag alles weg, daar niet van.
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:12:26 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97026408
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Me too :@
en ik! Maar precies dat dacht ik ook toen ik het las :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97026441
oeh oeh
de 5 weken maand:
3 cm van mijn heupen (het moeilijkste deel!)
4 cm van mijn taille (is wel goed zo!)
5 cm van mijn borstlijn (onder de tetten)
en helaas ook 5 cm van de tieten, maar die wijzen iig nog gewoon vooruit, dus dat is ook wel prima.

tis nu tetten 93, borstlijn 81, taille 74, heupen 100. I'm happy :)

edit: bij een lengte van 1.80 dus, niet onbelangrijk detail ;)
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:13:45 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97026452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Smurfenblauw?
donkerblauw.
En geen pics, anders moet ik dadelijk een enkeltje dh kopen :P
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 12:14:35 #120
70532 loveli
N
pi_97026485
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

donkerblauw.
En geen pics, anders moet ik dadelijk een enkeltje dh kopen :P
Ik sponsor 5 euro. Wie nog meer?
crap in = crap out
pi_97026500
tijd voor lunch :W
pi_97026507
Noteer mij maar voor 10! (wel minimaal een side- dan wel underboob)
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:15:08 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97026514
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wow, jij bent echt goed bezig. _O_
Wat is je geheim? :+
Ik heb een megagoeie methode voor snel werken gevonden! :+
SPOILER
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 12:15:37 #124
70532 loveli
N
pi_97026533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Noteer mij maar voor 10!
Dan hebben we nog 8.60 nodig!
crap in = crap out
pi_97026586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan hebben we nog 8.60 nodig!
Vik kan dat laatste stukje wel hardlopen! :D
pi_97026596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga me nooit meer wegen :')
Viel het tegen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik kleren ook niet erg betrouwbaar vind. Als iets net gewassen is zit het bijv. strakker dan na een dag, en dingen die je al een tijdje hebt rekken gewoon mee heb ik het idee. Maar ja, ik heb dan ook de neiging om te blijven denken dat het wel meevalt tot ik weer eens op de weegschaal sta en ineens 5 kilo zwaarder ben. :@
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:17:21 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97026597
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:13 schreef MarMar het volgende:
oeh oeh
de 5 weken maand:
3 cm van mijn heupen (het moeilijkste deel!)
4 cm van mijn taille (is wel goed zo!)
5 cm van mijn borstlijn (onder de tetten)
en helaas ook 5 cm van de tieten, maar die wijzen iig nog gewoon vooruit, dus dat is ook wel prima.

tis nu tetten 93, borstlijn 81, taille 74, heupen 100. I'm happy :)

edit: bij een lengte van 1.80 dus, niet onbelangrijk detail ;)
:o _O_

Ik ben 1.68, heb geen kiddies, en heb een taille van ongeveer 80 geloof ik :')
pi_97026633
Ik ben geeneens een vrouw en m'n borstomvang is 35cm groter :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:18:22 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97026640
en ontbijten was ik ook al vergeten :')

*stiefelt naar de keuken*
Kwak
pi_97026661
MarMar, ik ben nog breder dan jij en ik ben 1m60! Echt knap. :)
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb een megagoeie methode voor snel werken gevonden! :+
SPOILER
Hmm, dat lijkt eigenlijk best op mijn methode. :) Belangrijke dingen verzamelen uit bronnen, achter elkaar zetten, beetje groeperen op onderwerp en dan een lopend verhaal ervan maken. Lukt alleen niet meer zo goed als je toe bent aan het hoofdstuk waarin alles bij elkaar moet worden gebracht tot een zinnige theorie, daar ben ik nu. :P
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 12:20:03 #131
70532 loveli
N
pi_97026709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:18 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben geeneens een vrouw en m'n borstomvang is 35cm groter :')
Moobs O+
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:20:18 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97026715
quote:
11s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef Mini. het volgende:
MarMar, ik ben nog breder dan jij en ik ben 1m60! Echt knap. :)

[..]

Hmm, dat lijkt eigenlijk best op mijn methode. :) Belangrijke dingen verzamelen uit bronnen, achter elkaar zetten, beetje groeperen op onderwerp en dan een lopend verhaal ervan maken. Lukt alleen niet meer zo goed als je toe bent aan het hoofdstuk waarin alles bij elkaar moet worden gebracht tot een zinnige theorie, daar ben ik nu. :P
Ohzo! Ja die moet ik nog :+ Maar da's gelukkig een korte als het goed is :P
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 12:20:32 #133
70532 loveli
N
pi_97026723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vik kan dat laatste stukje wel hardlopen! :D
Ik werk wel een half uurtje langer vanavond :P
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:20:38 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97026726
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:o _O_

Ik ben 1.68, heb geen kiddies, en heb een taille van ongeveer 80 geloof ik :')
Ik ook hoor, met 6 cm lengte extra.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:21:18 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97026750
Uitgeshopt, zo maar terug naar Den Haag.
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 12:21:55 #136
70532 loveli
N
pi_97026769
Oi, ik keek verkeerd op de site, een eerste klas kaartje met korting was 23.60, tweede klas is onder de 15 euro.

Vik, kom maar door met de pics!
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:27:10 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97026961
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook hoor, met 6 cm lengte extra.
Is je niet aan te zien dan :P
pi_97027218
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:54 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
Oja co, ik verspreid nu ook het evangelie van de rozemarijncrackers! Iedereen die ik ze voorschotel is er meteen verzot op. Nadeel is wel dat er inmiddels een pakje per dag doorheen gaat nu de meneer en de atelierdames ze ook hebben ontdekt. :( En ik moet speciaal naar de Jumbo of de AHXL om ze te kopen. Het lekkerst vind ik ze met ossenworst, of humus met plakjes komkommer, peper en (toch nog) zout!
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:35:19 #139
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97027255
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef Laureline het volgende:

[..]

Oja co, ik verspreid nu ook het evangelie van de rozemarijncrackers! Iedereen die ik ze voorschotel is er meteen verzot op. Nadeel is wel dat er inmiddels een pakje per dag doorheen gaat nu de meneer en de atelierdames ze ook hebben ontdekt. :( En ik moet speciaal naar de Jumbo of de AHXL om ze te kopen. Het lekkerst vind ik ze met ossenworst, of humus met plakjes komkommer, peper en (toch nog) zout!
oeh vertel, ik heb ook een AHXL!
Kwak
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:43:00 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97027508
Vind ze niks aan, die crackers... Geef mij maar de nep wasa volkorencrackers van de LIdl :9
pi_97027547
Bie de Lidl!
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:47:23 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97027625
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Bie de Lidl!
Best een goed nummer
pi_97027721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Moobs O+
SPOILER: moobs
pi_97027941
Typisch geval van...

Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:00:05 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97028057
Lekker hoor :D

Yeah, loon en vakantiegeld is binnen :9
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:01:32 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97028096
Hihi als je het hoofd eraf zou halen en de rest in fokkers sexy en gewaagd zou plempen oids zou je volgens mij nog 'lekkere tietehhh'-reacties krijgen ook! :') _O-
pi_97028215
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi als je het hoofd eraf zou halen en de rest in fokkers sexy en gewaagd zou plempen oids zou je volgens mij nog 'lekkere tietehhh'-reacties krijgen ook! :') _O-
_O-
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 13:13:37 #148
70532 loveli
N
pi_97028460
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wie kan dat even uitvoeren?
crap in = crap out
pi_97028819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker hoor :D

Yeah, loon en vakantiegeld is binnen :9
Je bracht me op een idee :+ *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Wie kan dat even uitvoeren?
_O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:35:07 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97029173
Ik zou het doen als ik niet in de auto zat ;)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:42:38 #151
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_97029464
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het doen als ik niet in de auto zat ;)
Lekker onderweg?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:52:03 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97029822
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Duvel het volgende:

[..]

Lekker onderweg?
yep bijna bij den bosch, geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_97030076
Al bijna bij Den Bosch? Oh, dan is 's Hertogen Bosch ook niet meer ver :')
pi_97030211
Aparte route rijden jullie dan. :P Hoewel, het scheelt waarschijnlijk niet zo heel veel.
Everything has changed
pi_97030333
Blablablaaa. Rustig :)
pi_97030645
Hi. Ja niet zoveel te melden. Ik moet nog even 1 ding doen en dat moet ik ook wel echt even doen, voor het werk.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:18:54 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97030813
Zo lekker een uurtje in de keuken gestaan, gevulde paprika's en champ. gemaakt.
Kan dat vanavond zo de oven in, heerlijk.
Nog een half uurtje dan komt aanstaande ook weer thuis, kunnen we fijn even van de middag en avond genieten O+
pi_97030871
Tijd voor een biertje dan maar uniekje!
pi_97030878
Hoi, zal ik, om jullie te entertainen een lijstje posten? Gekkigheid!!

O: havermout met framboos, bosbessen en kwark
T: plakje twentse krentenweg
L: twee boterhammen pindakaas
T: wortels en tomaatjes
T: plakje twente krentenweg (het was de laatste en die kan maar beter op zijn)
T: cracker kaas
S: evy ivm gister niet gedaan
B: buikspieroefeningetjes ivm gister niet gedaan

Zo maar even bie de Lidl in't schap kijken!
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:21:15 #160
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_97030902
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

yep bijna bij den bosch, geloof ik.
Gaat goed :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_97030974
Ik heb een heel leuk themafeest! Haha wil het thema niet neerzetten ivm herkenbaarheid maar het is zo een leuk thema :D Zinnnn!
Worry is a misuse of imagination
pi_97031062
ok ik post een lijstje van gisteren en vandaag. En dan werken. Moet even de knop weer vinden ofzo :S
Gisteren:
O: smoothie banaan/magere yoghurt//rijstmelk
T: peer, mandarijn, handje noten
L: pistolet tonijnsalade, groentensoep
T: onbijtkoekje
B: 2x 20 minuten fietsen
T: stukje brownie, 2 blokjes kaas
D: 4 dunne pannenkoeken van speltmeel

Hm, niet zo slecht eigenlijk? Als ik die laatste T had laten staan was het eigenlijk wel goed!Vandaag:
O: 1,5 gekookt ei, banaan
T: appel, pakje sultana (ik had zo'n honger!!)
L: broodje hamburger met frietjes :@
T: 200 gr rauwkost
D: salade met eikenbladsla, avocado, tomaatjes, spekjes
S: bodycombat
T: rabarber

hm, kan ook slechter, lunch niet de beste keuze natuurlijk, maar soit.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:25:42 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97031071
Aaaaaaaaah.

SPOILER
Zo, dat lucht op :')
pi_97031098
SPOILER: wegens late lunchtijd
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:26:56 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97031108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:21 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gaat goed :)
utreg

Pm met thema, perr?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:27:14 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97031122
Ik kan geen spoilers op deze pc openen. ;(
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 14:27:39 #167
70532 loveli
N
pi_97031137
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

utreg

Pm met thema, perr prob?
crap in = crap out
pi_97031139
Boh, het schiet echt niet op hier. Morgen waarschijnlijk mijn laatste tentamen ooit, en natuurlijk de sollicitatie en de scriptie, maar er komt echt niks nuttigs uit mijn handen. Kan iemand de tijd even stilzetten zodat ik eerst een week kan gaan slapen? :')
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:28:06 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97031156
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Ewelina het volgende:
In mijn geval misschien maar goed ook, want scriptie-stress-dingen werken veelal aanstekelijk :')
pi_97031168
_O-
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER: wegens late lunchtijd
pi_97031179
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Ewelina het volgende:
Geeft niet denk ik :P
pi_97031198
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

utreg

Pm met thema, perr?
Billy :P ik heb geen feestje ;(
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:30:46 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97031241
Ohh, ik kan ook niet quoten. :') Artikel moet af. X:
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:38:02 #174
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97031478
@ Mini: succes, je kunt het!
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:41:29 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97031600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Mini. het volgende:
Boh, het schiet echt niet op hier. Morgen waarschijnlijk mijn laatste tentamen ooit, en natuurlijk de sollicitatie en de scriptie, maar er komt echt niks nuttigs uit mijn handen. Kan iemand de tijd even stilzetten zodat ik eerst een week kan gaan slapen? :')
Hibernation, ik ben voor!

Go Miiiiini, go Miiiiini *O*
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:43:04 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97031659
Oh sorry, billy. Ik ben zo gaar. Maar we zijn er bijna *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_97031876
Hier nog iemand geïnteresseerd in een goedkoop autootje?

Die van ons gaat dus binnenkort weg :)

Het is een Daihatsu Charade uit 1994 geloof ik :)
Is in januari door de APK gekomen met advies op de bandjes: moeten dus alleen nieuwe bandjes onder eigenlijk, wellicht nieuwe remblokjes.

Weet nog niet zo snel wat we er voor zullen vragen, maar 't is een lekker autootje :) snelweg alles is er prima mee te doen, al is hij natuurlijk niet echt stil ofzo :P
Ja doei.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:51:12 #178
344469 Amsel
zonder t
pi_97031971
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jaaaa de rozemarijncrackers! Ik ben ook fan, heeeeerrrrlijk! :9
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:51:51 #179
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97031989
Ik geloof dat ik die rozemarijncrackers maar niet moet kopen. Voor het weet heb ik er een verslaving bij. :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:52:21 #180
344469 Amsel
zonder t
pi_97032002
Wel kopen, je weet niet wat je mist!
pi_97032020
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hier nog iemand geïnteresseerd in een goedkoop autootje?

Die van ons gaat dus binnenkort weg :)

Het is een Daihatsu Charade uit 1994 geloof ik :)
Is in januari door de APK gekomen met advies op de bandjes: moeten dus alleen nieuwe bandjes onder eigenlijk, wellicht nieuwe remblokjes.

Weet nog niet zo snel wat we er voor zullen vragen, maar 't is een lekker autootje :) snelweg alles is er prima mee te doen, al is hij natuurlijk niet echt stil ofzo :P
Ik hou m in gedachten. Maar ik hoop voor je dat je m voor die tijd al kwijt bent!
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:52:47 #182
344469 Amsel
zonder t
pi_97032021
Ik zit te klooien op m'n werk, kan me nergens toe zetten, ben er met m'n gedachten niet bij. Wil naar huis!
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:54:26 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97032080
Mweh het is hier een zooitje maar ik heb geen tijd om op te ruimen :')

En ik heb zin om te mekkeren maar ik moet een presentatie fixen voor morgen.

Meh.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:55:22 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97032105
En mn oud-brood-dus-alleen-lekker-mits-geroosterd-kaastosti is aangefikt.

This is not a fiiine day for science :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:56:29 #185
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97032149
Opruimen is toch juist heel voor studie ontwijkend gedrag?

(de reden dat ik nu maar in de UB zit :') )
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:57:08 #186
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97032180
Meh, woordje 'geschikt' vergeten in mijn post en ik kan niet editten. :')
pi_97032208
Heb je adblocker aan Ewa?
pi_97032230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Meh, woordje 'geschikt' vergeten in mijn post en ik kan niet editten. :')
Staat je adblocker aan ofzo?
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:59:05 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97032255
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Opruimen is toch juist heel voor studie ontwijkend gedrag?

(de reden dat ik nu maar in de UB zit :') )
Nja maar dat probeer ik te voorkomen :')

Want de leuke onderzoeksmastermensen hebben besloten dat een thesis conference 3 weken vóór de Grote Deadline een goed idee is :') Dus ik mag morgen naar Utrecht om 10 minuten te gaan presenteren over een scriptie die nog niet af is en daarna de blaatsels aan te horen van mensen van allerlei verschillende opleidingen. Yeehaa. Gelukkig daarna eten met een vriendinnetje.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:00:44 #190
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97032330
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kennelijk!
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:01:13 #191
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97032354
Al kan ik nog steeds niet editten. Zal wel aan de pc's van de uni liggen.
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 15:03:15 #192
70532 loveli
N
pi_97032444
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ban! Mo?
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:06:52 #193
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97032589
Ik zie overigens wel gewoon reclame hoor.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:07:32 #194
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97032622
Fuck, ik bedoel dus pop-up blocker ipv adblocker. Die stond wel aan.
pi_97032712
Het is hier echt zo fantastisch mooi O+

Zo blij dat ik dit heb gekozen voor onze huwelijksreis O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97032743

Nieuw O+
pi_97032759
Geniet er nog maar lekker van progje! O+
pi_97032765
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef progje het volgende:

Awwww O+ *O*
pi_97032786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef Ewelina het volgende:
@ Mini: succes, je kunt het!
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hibernation, ik ben voor!

Go Miiiiini, go Miiiiini *O*
Thanks. O+ Jullie ook succes! :)
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 15:13:09 #200
70532 loveli
N
pi_97032862
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw O+
http://tweakers.net/nieuw(...)endo-controller.html
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:13:37 #201
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97032879
Klaar, nu nog een titel verzinnen.
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 15:13:45 #202
70532 loveli
N
pi_97032887
quote:

Zet dat internet eens uit :P
crap in = crap out
pi_97032904
Doet mee met de gestressten. :+. Komende weken 17 uren per week lesgeven, eindverslag voor stage moet af (m'n tussenverslag bestond al uit ruim 50 pagina's :') ), scriptie-achtig afsluitend onderdeel van de opleiding moet af... Komend weekend hoef ik in ieder geval niet te werken bij m'n bijbaantje, maar ik ben bang dat Baardmans m'n 'zullen we iets leuks doen, uit eten of zo' iets te ruim heeft opgevat, te zien aan de kasteelovernachting waar 'ie gister mee kwam. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 15:15:58 #205
70532 loveli
N
pi_97032986
Blegh, werk.
crap in = crap out
pi_97032991
quote:

Wat fijn, geniet ervan! :)

Dat filmpje zag ik net ook ja, leuk. :D Alleen al het muziekje erachter...
Everything has changed
pi_97033123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doet mee met de gestressten. :+. Komende weken 17 uren per week lesgeven, eindverslag voor stage moet af (m'n tussenverslag bestond al uit ruim 50 pagina's :') ), scriptie-achtig afsluitend onderdeel van de opleiding moet af... Komend weekend hoef ik in ieder geval niet te werken bij m'n bijbaantje, maar ik ben bang dat Baardmans m'n 'zullen we iets leuks doen, uit eten of zo' iets te ruim heeft opgevat, te zien aan de kasteelovernachting waar 'ie gister mee kwam. :@.
Herkenbaar, ik heb mijn vriend gisteren ook duidelijk gemaakt dat ik de komende tijd waarschijnlijk niet veel tijd heb om samen dingen te doen. Halen we wel weer in als de ergste drukte voorbij is.
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:23:02 #208
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97033273
Hmmm, mijn tekst heeft trouwens wel een enorme moraal. :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:48:36 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97034363
:W thuis en supergaar :z . De heenreis was leuker dan de terugreis, maar dat is altijd zo :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:49:49 #210
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_97034420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
:W thuis en supergaar :z . De heenreis was leuker dan de terugreis, maar dat is altijd zo :P.
Zitten er nu bloedvlekken in de bekleding van de auto?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_97034463
:')!
Ja doei.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:51:31 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97034508
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:49 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zitten er nu bloedvlekken in de bekleding van de auto?
Nee, wel andere vlekken van onbestemde herkomst, maar daar zouden XM en ik over zwijgen :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_97034560
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, wel andere vlekken van onbestemde herkomst, maar daar zouden XM en ik over zwijgen :X.

:')
Ja doei.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:04:40 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97034985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
jouw baardmans is zo'n schatje! O+

en boks voor de stress. als ik niet al onwijs achterliep en de boel liet hangen dan was ik nu op hetzelfde punt denk ik (maar dan met minder lesuren met + dissertatie).

goed nieuws: de decaan is ervan overtuigd dat ik 6 maanden diploma-uitstel krijg van de duo (heb niet gevraagd om verlenging prestatiebeurs, vind ik niet nodig) en als t dan nog niet gelukt is ziet ie nog een andere reden om verlenging te vragen. *O* (ik wil gewoon voor de herfstvakantie klaar zijn eigenlijk blijkbaar is t een ongeschreven regel met precedent dat promoveren tussen je studie en je lerarenopleiding een reden is voor wel 4 jaar verlenging. maar goed, we zijn gegaan voor 6 maanden op medische gronden (en t interesseerde hem niet zoveel wat die gronden dan waren, dat hoeft duo bovendien niet te weten)

*O* hoera! ik hoef ws. niet mn hele ov-lening van dit jaar + basisbeurs terug te betalen, hoera, geen 10000 euro maar "slechts" 4000 euro extra studieschuld door mn lerarenopleiding
Kwak
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:05:56 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97035030
en bijna klaar met nakijken *O* en vriendje zit in t vliegtuig naar huis *O*
Kwak
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:08:44 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97035128
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
En jij hebt niet eens van 12:30 - 15:45 achter het stuur gezeten!
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:09:21 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97035151
@ kwak: waarom niet meteen die 4 jaar verlenging aanvragen? Als die regel er toch is kun je er net zo goed gebruik van maken.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:10:58 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97035218
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef Ewelina het volgende:
@ kwak: waarom niet meteen die 4 jaar verlenging aanvragen? Als die regel er toch is kun je er net zo goed gebruik van maken.
omdat ik niet geloof dat t zomaar kan, met die promotie (bij geneeskunde doen ze dat, maar bij letteren nog neit van gehoord, vond die meneer een beetje makkelijk doen erover) en ik t een beetje overbodig vind, als ik toch van plan ben om voor de kerst t af te hebben (is ook zeker haalbaar). op medische gronden is de 4 jaar niet te beargumenteren en de 6 maanden wel.
Kwak
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:11:37 #219
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_97035241
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Chocolade-ijs zeker...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:24:40 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97035853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En jij hebt niet eens van 12:30 - 15:45 achter het stuur gezeten!
Daarom juist, denk ik :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:25:50 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97035900
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daarom juist, denk ik :P.
Nou, ik heb het ook wel gehad hoor :').
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:28:28 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97036005
En sinds ik hardloop, vergis ik me altijd in wandelafstanden :P. Maar ik was evengoed eerder thuis dan wanneer ik eerst m'n fiets nog had opgehaald.

Dadelijk nog even boodschappen doen. Huis is iig netjes, want ik heb dinsdagavond nog opgeruimd, ook al was ik toen ook gaar :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:35:09 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97036241
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:02 schreef Mini. het volgende:
Aparte route rijden jullie dan. :P Hoewel, het scheelt waarschijnlijk niet zo heel veel.
Nee hoor. Gewoon de route die de tomtom/anwb/mijn logisch verstand ook aangeeft: Gouda - Utrecht - Den Bosch - Eindhoven - Maastricht en vice versa dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 19-05-2011 16:41:47 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:41:01 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97036487
Buurman op visite, nagels gelakt (ja, heb nog steeds nagels *O* )
En nu een lekker blokje pure choco (1 blokje is zoveel lekkerder dan een hele reep! )
pi_97036581
Wow :o je buurman lakt je nagels?! :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:45:08 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97036649
Nou lijstje dan maar, een bescheiden lijstje want gister was het niet al te tof :')

O1: volkoren cracker met vv kaas, paar wortels
S: 7 km hardlopen
O2: zie O1
T: grote granny smith, peer
L: gebakken ei met van alles met twee volkorencrackers
T's: trosje druiven, beschuit aardbeien, boterham grilworst, boterham komijnkaas, blokje choco, cola'berenburg
D: gevulde paprika's en champignons met salade
T's: 450 magere kwark met zoetstof en verse aardbeien, cola berenburgers, bakje chips
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:45:54 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97036682
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Wow :o je buurman lakt je nagels?! :P
Nope maar hij heeft wel zo'n toffe wolven t-shirt :9
pi_97036741
Baas! ^O^
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:48:00 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97036775
Ik post ook ff een lijstje 8-).

Gisteren:
O: half bakje Danio limoenkokoskwark
L: baquette oude kaas, verse jus
T: glas cola, Kriek (voor het eerst, lekkerrr!! :9), 4 bitterballen 8-)
D: entrecôte met frietjes en mayo, vanille-ijs met aardbeien, basilicum, merengue en nog iets wat ik vergeten ben toe :9 :9 :9
T: thee, Kriek

Vandaag:
O/L: croissantje, hard bolletje oude kaas, hard bolletje ham, schaaltje fruit, melk
T: glas cola
T: 500 ml fruitsap banaan/sinaasappel
D: weet ik nog niet

Oh, wat bagger, vooral die van vandaag _O-.

[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 19-05-2011 17:21:03 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_97036886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik post ook ff een lijstje 8-).

Gisteren:
O: half bakje Danio limoenkokoskwark
L: baquette oude kaas, verse jus
T: glas cola, Kriek (voor het eerst, lekkerrr!! :9)
D: entrecôte met frietjes en mayo, vanille-ijs met aardbeien, basilicum, merengue en nog iets wat ik vergeten ben toe :9 :9 :9
T: thee, Kriek

Vandaag:
O/L: croissantje, hard bolletje oude kaas, hard bolletje ham, schaaltje fruit, melk
T: glas cola
T: 500 ml fruitsap banaan/sinaasappel
D: weet ik nog niet

Oh, wat bagger, vooral die van vandaag _O-.
:N

Volgende keer uniek meenemen, die verzorgt zichzelf en anderen altijd goed! Geeft je snoeptomaatjes en mandarijntjes enzo...
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 16:50:52 #231
70532 loveli
N
pi_97036894
Oi, vanaf nu wordt rosebier vervangen door Kriek?
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:50:57 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97036896
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nope maar hij heeft wel zo'n toffe wolven t-shirt :9
Mental image van de buurman: ongeschoren, oorbel, bril, wellicht een bierbuikje?
Klopt het? :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:51:19 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97036909
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef loveli het volgende:
Oi, vanaf nu wordt rosebier vervangen door Kriek?
Is wel de bedoeling ja :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:52:13 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97036947
Ik ben nog bij de AH geweest voor we de auto in gingen, dus achteraf had ik nog even iets eetbaars mee moeten nemen. Zak worteltjes ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:53:53 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97037011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:N

Volgende keer uniek meenemen, die verzorgt zichzelf en anderen altijd goed! Geeft je snoeptomaatjes en mandarijntjes enzo...
Sigme snoeptomaatjes O+

Vik: 60, bierbuik, geen oorbel, wel bril... Jij wint opzich wel :D
Staat er zo'n ontbijtbuffet voor je neus een je alleen maar dat... Dat kan ik niet eens :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:55:12 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97037077
Het ontbijtbuffet was waardeloos. En zeker voor een viersterrenhotel. Alleen maar naturel kwark, ipv meerdere kwarksoorten, qua jam alleen de 'keuze' uit abrikozenjam en smerige koffie.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:55:31 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97037085
We hebben allebei wel meer gegeten dan we normaal doen bij het ontbijt en ik wilde ook weer niet als een schransmonster overkomen :'). Vond het op zich wel genoeg en heb ook geen honger gehad. Nu wel, dus ik lepel nu wat kwark weg.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:56:21 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97037126
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ontbijtbuffet was waardeloos. En zeker voor een viersterrenhotel. Alleen maar naturel kwark, ipv meerdere kwarksoorten, qua jam alleen de 'keuze' uit abrikozenjam en smerige koffie.
Mja, ik zal wel niks gewend zijn dan :P.

Ze boden wel aan een spiegeleitje voor ons te bakken!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:58:21 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97037208
Ik denk het.. Ik ben het de afgelopen periode althans nog niet zo slecht tegengekomen als vanochtend.
pi_97037286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Sigme snoeptomaatjes O+
Oja, dat was Sigme! Nou, werd in ieder geval goed verwend :D

Wat vibe muziek voor onderweg, en dan weer los in de sportschool!

:W
pi_97037888
Las ik gisteren niet iets over bitterballen? Of heeft XM die in haar eentje op?
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:20:17 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97037974
Irri: ik zit op M te wachten, whatsappt 'ie (ook nog pas nadat ik whatsappte) doodleuk dat 'ie nog op het werk zit en dat het nog wel ff kan duren. Zeg dat ff eerder ofzo.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:20:43 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97037991
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:18 schreef Mini. het volgende:
Las ik gisteren niet iets over bitterballen? Of heeft XM die in haar eentje op?
O ja, die ben ik vergeten idd :D.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 17:22:46 #244
70532 loveli
N
pi_97038058
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Irri: ik zit op M te wachten, whatsappt 'ie (ook nog pas nadat ik whatsappte) doodleuk dat 'ie nog op het werk zit en dat het nog wel ff kan duren. Zeg dat ff eerder ofzo.
Misschien wist 'ie niet dat je zat te wachten tot je whatsappte :+
crap in = crap out
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:23:40 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97038089
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat ik me kan voorstellen, want ik had zelf ook niet verwacht zo vroeg terug te zijn :).
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:23:56 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038099
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ja, hij komt altijd rond deze tijd thuis, dus dan kun je toch verwachten dat ik dan ga denken: hmm, waar blijft 'ie nou?

En ja, hij wist al dat ik terug was :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 19 mei 2011 @ 17:26:00 #247
70532 loveli
N
pi_97038166
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, hij komt altijd rond deze tijd thuis, dus dan kun je toch verwachten dat ik dan ga denken: hmm, waar blijft 'ie nou?
Nee want man.
crap in = crap out
pi_97038205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee want man.
Ik wou net zeggen, hij kan er ook niks aan doen.
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:27:47 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038228
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee want man.
:P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:28:11 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038244
Dan mag ik hem de huid volschelden straks, want vrouw *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:29:44 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97038299
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ja, hij wist al dat ik terug was :P.
Je mobiel nog niet vastgegroeid aan je hand? :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:30:58 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038334
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je mobiel nog niet vastgegroeid aan je hand? :P
En dat zeg jij :D.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:32:50 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97038388
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat zeg jij :D.
Werkt twee kanten op. Als mijn gesprekspartner veel op de mobiel zit te klooien, ga ik dat ook doen. Maar ik had 'm vanochtend niet bij me hoor tijdens het ontbijt :Y).
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:33:56 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Werkt twee kanten op. Als mijn gesprekspartner veel op de mobiel zit te klooien, ga ik dat ook doen. Maar ik had 'm vanochtend niet bij me hoor tijdens het ontbijt :Y).
Alleen maar omdat je geen zak of tas had.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:34:38 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97038461
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alleen maar omdat je geen zak of tas had.
Dat had me echt niet weerhouden hoor :').
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:35:21 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat had me echt niet weerhouden hoor :').
Hmm hmm :P.

Mijn vriendje komt er zo aan *O* O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_97038563
Ik onderbreek jullie gekibbel even met een lijstje... :P

O: tosti met geitenkaas, tomaat, basilicum
T: koffie met melk
L: 2 sneetjes brood en een cup-a-soup
T: bakje kwark (150g ofzo) met een banaan en een klein schepje hagelslag
T: koffie met melk
D: chili met guacamole en iets minder tortillachips dan de vorige keer O-)
T: een glaasje wijn of eventueel nog wat kwark
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:38:06 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038606
We kibbelen niet hoor *; .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:38:45 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038634
En: chiliiii *O*. Volgende week ook maar weer eens eten :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:38:50 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97038636
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
We kibbelen niet hoor *; .
Maar op zich is het wel ernstig dat ik op FB moet lezen dat ik goed gezelschap ben ipv dat het tegen me gezegd wordt :P :').
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:40:59 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97038713
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar op zich is het wel ernstig dat ik op FB moet lezen dat ik goed gezelschap ben ipv dat het tegen me gezegd wordt :P :').
Als ik niet al wist dat je goed gezelschap was, was ik niet eens meegegaan :P. Dus! :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:41:53 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97038748
:D

Zo, gevulde paprika's enzo staan in de oven, Achmed is bijna klaar dus even was hangen.
Straks nog maar eens douchen en dan keihard scrubben, ben aan het vervellen niet normaal. Vorig weekend verbrand :')
pi_97038868
Zit ik net in de metro, zie ik al vanaf het perron dat mijn bus eraan komt, ik sprint dus uit de metro, van een trap van 10 meter af, door de ov chip poortjes, ik zie dat de bus er nog staat met de deur open en iemand check nog in, ik kijk de chauffeur aan en zwaai en hij kijkt terug, ik sprint, wat doet die eikel, hij sluit gewoon de deur en rijdt weg terwijl ik en nog 2 anderen nog maar 10 meter hoefden te rennen ofzo!! Toen heb ik hem maar de vinger gegeven...

Plusje is wel dat ik niet bijna k.o. ging na deze sprint haha
pi_97039371
Dat is het hoogtepunt van de dag van de buschauffeur Novem!
Er komt wel weer een volgende bus. :)

Iemand nog een kaartje uit Milwaukee hebben? *)
quote:
Freebies: Beer (for those 21 years of age and older with proper ID), soda, peanuts, and postcards (Miller will cover postage to any world destination).
PM me je adres en ik ga zitten schrijven!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:59:14 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97039432
Getrouwde kerel met een minnares bij Dr Phil: een auto voor het weekend en één voor door de week _O-.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:04:30 #266
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97039624
Mine. O+

Bah, het rokje wat ik gekocht heb staat niet op de site.
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:04:52 #267
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97039635
@HPKW: ik wil wel een kaartje :)

Bah, mijn eetdate voor vanavond heeft afgezegd.
pi_97039762
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Getrouwde kerel met een minnares bij Dr Phil: een auto voor het weekend en één voor door de week _O-.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dat is best slim. :P

quote:
17s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:04 schreef Ewelina het volgende:
Mine. O+

[ afbeelding ]

Bah, het rokje wat ik gekocht heb staat niet op de site.
Leuk! O+
Ik ben al zo lang op zoek naar zo'n bolerootje dat er ook bij een grote voorgevel een beetje leuk/niet lomp uitziet. Ik heb er één, van Esprit, maar alle andere die ik ooit gepast heb waren geen succes.
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:09:51 #269
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97039813
@ Mini: hij is er in heel veel kleuren en ik vind hem echt heel leuk. Wel prijzig (30 euro) maar misschien ga ik hem ook nog in een andere kleur halen. Want hij kan overal bij.
pi_97039823
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:04 schreef Ewelina het volgende:
@HPKW: ik wil wel een kaartje :)
Kom maar op! :)
quote:
Bah, mijn eetdate voor vanavond heeft afgezegd.
:{ Dat is altijd jammer!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:10:23 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97039839
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar dat is best slim. :P

Maar niet echt leuk voor z'n vrouw :P. Ik zou iig niet graag een auto voor door de week genoemd worden, alleen goed voor het moederen en het schoonmaken.
Niet meer actief op Fok!
pi_97039857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar niet echt leuk voor z'n vrouw :P. Ik zou iig niet graag een auto voor door de week genoemd worden, alleen goed voor het moederen en het schoonmaken.
Ooh, hij noemt z'n vrouwen zo? :D Dat is een ander verhaal...
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:13:00 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97039930
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:17:26 #274
148689 Muis006
pi_97040087
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Jij en Vik zijn ook naar het strand geweest?
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:18:08 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97040111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

En wie is hier dan wie hmmm?
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:18:37 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97040130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

_O-.

Wat is die vrouw op die foto eigs aan t doen :?.
Niet meer actief op Fok!
pi_97040149
O+ pizza O+
Ja doei.
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:19:18 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97040157
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Wat is die vrouw op die foto eigs aan t doen :?.
Dat wil ik dus ook weten! Of niet eigenlijk :').
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:19:55 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97040183
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat wil ik dus ook weten! Of niet eigenlijk :').
Hoe kom je in godsnaam aan dat plaatje dan? :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:20:19 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97040201
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe kom je in godsnaam aan dat plaatje dan? :').
nu.nl
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:20:20 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97040202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
O+ pizza O+
vanille-ijs met aardbeien en merengue :9~.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:20:42 #282
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97040212
Met balsamico is ook lekker. O+
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:21:04 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97040221
pi_97041355
Oja, ik heb nog zo'n pak voor pizzadeeg liggen, binnenkort eens maken! Heb het ook weleens zelf gemaakt maar dat is me nu iets te veel werk. Vroeger gebruikte ik helemaal kant-en-klare bodems, maar die die ik toen lekker vond bestaan niet meer. ;(
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:56:08 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97041457
Zat ik ineens in het John Mayertopic :'). Als ik de naam van een Slankie ergens bovenaan zie staan in MyAT, dan denk ik meteen dat het Slank is :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97041585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Zat ik ineens in het John Mayertopic :'). Als ik de naam van een Slankie ergens bovenaan zie staan in MyAT, dan denk ik meteen dat het Slank is :P.
Sorry! :D
Maar als je er toch zit moet je die nieuwe nummers eens luisteren, relaxte muziek. :)

Jeej, deel 1 van mijn sollicitatie-presentatie is af. *O* Acht slides, dat moet wel in een kwartier lukken toch?
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:01:50 #287
139770 Miasan
Roemer has it
pi_97041674
Hoi :W ik kom ook meedoen met afvallen.
Ik weeg nu zo'n 66 kg en wil naar de 60. Normaal zit ik rond de 63/64 maar tijdens de paasdagen heb ik erg lekker gegeten dus tja :')
Mijn tactiek is: stoppen met snoepen en snacken. Nu eet ik doorgaans 3 x per dag brood (ontbijt, lunch, en gewoon nog een keer!) en dan avondeten. Daar zit wel genoeg groente in, maar ik krijg niet genoeg fruit binnen. Ik wil ook sporten maar dat schiet nog niet zoveel op. Mijn conditie is iig prut en mijn weerstand kan ook beter.

Succes allemaal :*
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:04:17 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97041779
Wij eten njokkie. Ze moeten dat alleen eens in een zak gaan verkopen, want de huidige verpakking werkt niet.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:07:32 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97041932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:59 schreef Mini. het volgende:

[..]

Sorry! :D
Maar als je er toch zit moet je die nieuwe nummers eens luisteren, relaxte muziek. :)

Jeej, deel 1 van mijn sollicitatie-presentatie is af. *O* Acht slides, dat moet wel in een kwartier lukken toch?
oeh, nieuwe nummers? *hopt naar JM topic*
Kwak
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:08:10 #290
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97041972
zo, en verder ben ik klaar voor vandaag. alles nagekeken en nog zeker 4 uur aan mn proefschrift gezeten. nu heb ik honger en ga ik naar huis. *telt af tot vriendje belt hoe laat ie thuis komt*
Kwak
pi_97042564
Hoi miasan :)

ik ga sporten. Geen zin maar ja moet he.
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:25:47 #292
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97042838
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:26:52 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97042894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:04 schreef Viking84 het volgende:
Wij eten njokkie. Ze moeten dat alleen eens in een zak gaan verkopen, want de huidige verpakking werkt niet.
Bij topchef hadden ze een masterclass met gnocci.. maandag of dinsdag?? Leek makkelijk, lijkt mij niet niet zo bijzonder.,.
Masterclassen kan je terugkijken op rtlgemist
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:27:50 #294
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97042932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Bij topchef hadden ze een masterclass met gnocci.. maandag of dinsdag?? Leek makkelijk, lijkt mij niet niet zo bijzonder.,.
Masterclassen kan je terugkijken op rtlgemist
Ik heb hem ook gezien! Moest meteen aan dit topic denken :P.
Ik vond de street food-opdracht leuk!
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:27:59 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97042941
Goed bezig Kwak, veel af voor vandaag, top!
Al samenwoonplannen ofzo?
pi_97043076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Viking84 het volgende:
die fout maak ik ook wel eens :')

-O- vandaag NIETS bereikt met m'n essay, niets..... bah! ;(

oh, en de pizza was wel lekker en ik ga niet zwemmen want ik heb hoofdpijn!
Maar morgen wel fietsen en hardlopen... :Y
Ja doei.
pi_97043143
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
zo, en verder ben ik klaar voor vandaag. alles nagekeken en nog zeker 4 uur aan mn proefschrift gezeten. nu heb ik honger en ga ik naar huis. *telt af tot vriendje belt hoe laat ie thuis komt*
Wow, goed bezig! :)

Zie je je vriend vanavond alweer? Veel plezier!
Everything has changed
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:33:37 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97043219
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wow, goed bezig! :)

Zie je je vriend vanavond alweer? Veel plezier!
Dat idd :).

En wel zen doen, hè, Kwak! :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:36:06 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97043332
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gezien! Moest meteen aan dit topic denken :P.
Ik vond de street food-opdracht leuk!
Ja was heel leuk.
Nog 2 aflveringen :(

Miasan.. hebbie een lijstje?
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:37:05 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97043386
mm
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:37:17 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97043394
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')