Breinbipsquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je bips tussen je oren zit moet je even naar de HA
Wow, jij bent echt goed bezig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, knap van manliefOok hier erg herkenbaar helaas
Nouja.
Gisteravond nog weer even 1500 woorden van hfst 3 op papier gezet, nu weer laat wakker met spierpijnYeehaw. Ik heb het idee dat mn saggy bipski wat minder hangt, dat was wel leuk
Al zit dat misschien tussen mn oren
hoe krijg je het weg 's morgens! Bah. Ik moet echt wat zoetigs hebben 's ochtends. Dus eet ik muesli, want dat is het meest gezonde zoetige dat ik kan bedenken...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, maar in de periode dat ik 10 kilo afviel ontbeet ik regelmatig met Optimel-yoghurt met cruesli. Ik kan zo een hoop dingen opnoemen die daar mis mee zijn, maar ik verheugde me wel elke morgen op mijn ontbijt en ik ging er niet van snaaien ofzo, dus waarom dan niet. De rest van de dag at ik gezond genoeg.
Hoewel mijn ontbijtje van vandaag ook niet tegenvalt: tosti met geitenkaas, tomaat en basilicum.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
BreinbipsDie heb ik wel goed getrained de afgelopen tijd, dus hopelijk is die ook minder saggy
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
[..]I loldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ooit een broodje paprikachips gehad?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg 's ochtends echt alles weg, zet het voor en ik eet het. Pizza, brood, zoets, patat, noem het maar
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind een halve kilo per week best veel. ik denk dat je niet meer moet verwachten, spieropbouw of niet. meer dan die halve kilo gaat er niet af als je gezond eet en sport. true dat.
Smurfenblauw?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Op zoek naar een legging in precies een bepaalde kleur blauw
Pics will do!quote:
Nou ja, als je half 12 als 's morgens ziet...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe krijg je het weg 's morgens! Bah. Ik moet echt wat zoetigs hebben 's ochtends. Dus eet ik muesli, want dat is het meest gezonde zoetige dat ik kan bedenken...
donkerblauw.quote:
Ik sponsor 5 euro. Wie nog meer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
donkerblauw.
En geen pics, anders moet ik dadelijk een enkeltje dh kopen
Ik heb een megagoeie methode voor snel werken gevonden!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt goed bezig.
Wat is je geheim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |