Vik zal weinig te zeuren hebben denk ik zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!XM of Vik nog niet gezeurd over hoe de ander snurkt?
Beterschap Jagar!
Mwah, had ik ook wel es als ik ging sporten, maar zodra ik bezig was voelde het dan wel lekker, dus gewoon even negeren dat je er tegenop zietquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge...
Poging doen tot hardlopen, zie er tegenop, raar is dat toch?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vik zal weinig te zeuren hebben denk ik zo.
Welke?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Shoppen. XM is nu een jurkje aan t passen bij Steps
Zijn die ook lekker? Gister de Griekse rondo (?) gegeten (best oké!), de Toscaanse liggen nog in de vriezer. Lang leve de bonusquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:54 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers met filet Américain
L: restje van het paprika/gehakt prutje op een meergranen pistoletje
T: volle kwark met citroensap en diepvriesfruit
S: hardlopen 7km
T: wodka, gemengde nootjes
D: Met ui gewokte snijboontjes, 2x vegetarische Toscaanse carré
T: citroendropijsje
Vandaag:
O: gekookt eitje, 2x wasa original crispcrackers met gerookte kip
L: meergranen pistoletje met 30+ kaas en tomaat
T: wodka, gemengde nootjes
D: groententempura, yakitori, rijst
T: B&J
Min de chocolade is het een prima lijstje toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vik zal weinig te zeuren hebben denk ik zo.
En ik sloot net af met een lijstje van gister:
O: brinta
T: koffie met melk, frambozenyoghurt
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: gele kiwi, flinke hand amandelen
T: zuurtje, automatenchocolademelk
D: valess grieks geval, aardappelen, broccoli
T: stuk of 5 bonbonnetjes (damn, waarom haal ik het in huis)
Vandaag zal grotendeels hetzelfde zijn (hopelijk minus de chocolade), alleen D weet ik nog niet. Eet bij la mama en waarschijnlijk wordt het een diepvries-magnetronmaaltijd van een soort tafeltje-dekje. Ach ja.
Ik vind die Toscaanse één van de lekkerste.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zijn die ook lekker? Gister de Griekse rondo (?) gegeten (best oké!), de Toscaanse liggen nog in de vriezer. Lang leve de bonus.
Ja, ik vond de Toscaanse carré lekkerder dan de spinazie/kaas burger die ik ook had geprobeerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zijn die ook lekker? Gister de Griekse rondo (?) gegeten (best oké!), de Toscaanse liggen nog in de vriezer. Lang leve de bonus.
Goed aan de slag jij!quote:
Als je de één niet hebt schoongemaakt kook je gewoon op de anderequote:
Ik denk dat je ze moet blancheren!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Weet iemand trouwens of ik tuinboontjes kan invriezen als ik ze dop? moet ik ze dan blancheren eerst?
Bonduelle blancheert ze eerst.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Weet iemand trouwens of ik tuinboontjes kan invriezen als ik ze dop? moet ik ze dan blancheren eerst?
Hihi, ik logde ook snel uit zodat ik er geen terug zou krijgenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Tsss, krijg ik van Coco een trap onder m'n reet op feestboek.
ik wil ze lekkerder dan die van bonduelle. Beetje dom, ik heb veel groente ingeslagen bij de winkel maar niet gerealiseerd dat ik deze week weinig thuis zou zijn en weinig tijd zou hebben om te koken. Dus nu liggen er nog heerlijke tomaatjes, rabarber een avocado, een venkel, tuinboontjes op me te wachten. Nou ja. Alles op voor zaterdagmiddagquote:
Ja dat dacht ik ook! De eerste van het seizoen, biologisch en ze waren maar 2 euro voor 1.5 kilo (ongedopt). maar nu kan ik er niet van genietenquote:
Dank je wel!!! Ik vind eigenlijk fruit ook het lekkerste wat er is, doe je me veel meer een plezier mee dan koekjes of iets..quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Min de chocolade is het een prima lijstje toch?
MarMar, ik moet even kwijt hoe knap ik het vind dat je je dieet zo goed volhoud. Echt bijna nooit zie ik troep op jouw lijstjes, thumbs up! Hoe is het trouwens met je man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, ik ben verder ook wel tevredenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Min de chocolade is het een prima lijstje toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd dan! Ik vond de Griekse ook erg lekker, idd fijn dat het niet vlezig gemaakt wordt. De spinazie-kaasrondo heb ik volgens mij nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik vind die Toscaanse één van de lekkerste.Fijn dat ze niet proberen om vlees na te maken.
Wij hadden gisteren de spinazie-kaasrondo, die was ook wel lekker. Hoe is die Griekse?
[/AH-vegadingen]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat lullig idd. Maar ik moet ook meteen denken aan wat hij tegen jou zei vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is idd sneu! En ik betwijfel of het beter wordt als je door dit soort ervaringen zo onzeker gemaakt wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marmar,voor je man! Hoewel de situaties absoluut niet te vergelijken zijn, weet ik hoe lastig het is om tegenover je ouders grenzen te stellen.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ja het is een idioot op dat gebied.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat lullig idd. Maar ik moet ook meteen denken aan wat hij tegen jou zei vorige week
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Manlief is wel een beetje sad, maar ook opgelucht. Voelt zich sterk doordat hij eindelijk de waarheid eens gezegd heeft en de grens getrokken heeft. Erkent nu eindelijk ook voor zichzelf dat het niet heel makkelijk was als kind to say the least. Dingen waar hij zich verantwoordelijk voor voelde van kinds af aan, dat valt nu van hem af.
Ik ben reuze trots op hem, sowieso dat hij als zo'n mooi mens uit zo'n jeugd gekomen is en dat hij nu zijn grens durft en kan stellen.
Nu hopen dat er vanavond bij de finish van de avondvierdaagse geen drama komt met een bezopen opa.. maar genoeg mensen ingeschakeld die hem dan wel even op afstand kunnen houden, de kinderen gaan er in elk geval geen last van krijgen, daar zorgen we wel voor.Ik zie hetzelfde wel een beetje bij mijn vriend (wel andere problemen), het is niet makkelijk om met de problemen van je ouders om te gaan. Je blijft proberen om goed met ze om te gaan, alleen al voor hun, maar sommige ouders maken dat wel heel moeilijk. Nog afgezien van het feit dat je voor jezelf ook alles mist dat andere mensen wel bij hun ouders vinden (steun, een luisterend oor, wijze raad). Jammer dat afkappen de enige optie is, maar hij verdient het om ook aan zichzelf te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad een wonder dat er soms toch nog zulke leuke mensen uit slechte ouders komen. Fijn dat jij dat in elk geval inziet, zeg dat maar vaak tegen hem.
Know that while you sleep
Everything has changed
Met de motor hetzelfde rondje rijden en je dagteller vertrouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hardloop - mapmyrun - Googlemaps vraagje:
Google Maps zegt: 3km
MapmyRun, maakt gebruik van Google Maps zegt: veel minder dan 3km..wat moet ik nou geloven
Maten schmatenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waar slaag je vervolgens, bij de WE. Een broek maat 40, een tuniekje maat S en een colbert maat 38
. Maar voor de rest heb geen raar figuur hoor!
.
Valt wel mee?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waar slaag je vervolgens, bij de WE. Een broek maat 40, een tuniekje maat S en een colbert maat 38
. Maar voor de rest heb geen raar figuur hoor!
.
Da's wel waar ja, je moet iemand eerst de kans geven om zich te verbeteren, daar is een stage toch voor... Ik vind het sowieso wel erg hard om iemand te ontslaan van een stage.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja het is een idioot op dat gebied.
Maar het is dus de tweede keer en ze moeten wel goed om te tafel zitten en een plan maken als iets niet goed gaat vind ik.
En ze zijn al bezig met uitvinden wat voor steekje er precies los zit bij hem.
Mooi gezin zijn we zo bij elkaar
Dat vind ik meestal echt helemaal niksquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maten schmatenZijn jullie niet bij de Ladysting geweest?
Als je normaal niet aan sport deed, jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Novem het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O - 250ml volle bio yoghurt, 40 gram VolVezel cruesli, halve banaan
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees, tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
T - 12 ongezouten cashews
S - 20 minuten yoga en daarna 25 minuten aerobics
D - halve grote stronk broccolli en wortels, gestoomde makreel met tomaten, beetje zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd met hv melk en 1 tl suiker
Leuk winkelen in Maastricht! Ik ben geboren en getogen Amsterdamse, maar ik vind steden zoals Maastricht en Den Haag eigenlijk veel leuker/mooier/schoner dan Amsterdam!
Het afvallen gaat best langzaam overigens...Ik ben al een jaar bezig met gezonder te eten, maar de snacks bleven er maar tussendoor kruipen en ik deed niet aan sport.
Bijna drie weken geleden heb ik de knop goed omgezet en eet ik dus zoals nu en sport ik, maar er gaat maar een halve kilo per week af...Ik weet dat dat gezond is, maar met een lagere calorieinname en van 0 sport naar 3 tot 4 uur per week sport had ik wel wat meer verwacht.
Misschien spieropbouw, maar gaat dat wel zo snel?
Ach het maakt ook niet uit, het bevalt me goed zo!
Ik heb 'm pas ontdekt, vandaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal echt helemaal niks.
Het is MBO. Die moeten toch wel kunnen inspelen op probleemgedrag lijkt me.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, je moet iemand eerst de kans geven om zich te verbeteren, daar is een stage toch voor... Ik vind het sowieso wel erg hard om iemand te ontslaan van een stage.
Maar ja, als er echt meer aan de hand is dan is een stage misschien ook niet de juiste plek om er iets aan te doen.
Als je zoveel meer bent gaan sporten kan het best dat je van de spieren juist aankomt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Novem het volgende:
Lijstje voor vandaag:
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees, tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
D - halve grote stronk broccolli en wortels, gestoomde makreel met tomaten, beetje zilvervliesrijst
Leuk winkelen in Maastricht! Ik ben geboren en getogen Amsterdamse, maar ik vind steden zoals Maastricht en Den Haag eigenlijk veel leuker/mooier/schoner dan Amsterdam!
Het afvallen gaat best langzaam overigens...Ik ben al een jaar bezig met gezonder te eten, maar de snacks bleven er maar tussendoor kruipen en ik deed niet aan sport.
Bijna drie weken geleden heb ik de knop goed omgezet en eet ik dus zoals nu en sport ik, maar er gaat maar een halve kilo per week af...Ik weet dat dat gezond is, maar met een lagere calorieinname en van 0 sport naar 3 tot 4 uur per week sport had ik wel wat meer verwacht.
Nee ik bedoel, je hebt juist wel tiet, anders zou je wel ook small hebben van colbert (34 of 36)quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik nou helemaal blij word van het label 'platte vrouw'.
Ik zie goede dingen op je lijst!!! Alleen doe jezelf een lol en ga die noten niet tellenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Novem het volgende:
Lijstje voor vandaag:
T - appel
T - 125 ml volle yoghurt
Hoe snel spieropbouw gaat hangt af van je aanleg en ook van voeding. Eet je bewust eiwitten voor sport, dan groeien je spieren merkbaar sneller dan als je dat niet doet. Hou sport vast voor in de toekomst, niet alleen nu om af te vallen. Verander je levensstijl zodat je gezonder oud wordt.quote:Leuk winkelen in Maastricht! Ik ben geboren en getogen Amsterdamse, maar ik vind steden zoals Maastricht en Den Haag eigenlijk veel leuker/mooier/schoner dan Amsterdam!
Misschien ook nog proberen bij afstandmeten.nl?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hardloop - mapmyrun - Googlemaps vraagje:
Google Maps zegt: 3km
MapmyRun, maakt gebruik van Google Maps zegt: veel minder dan 3km..wat moet ik nou geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |