Met de motor hetzelfde rondje rijden en je dagteller vertrouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hardloop - mapmyrun - Googlemaps vraagje:
Google Maps zegt: 3km
MapmyRun, maakt gebruik van Google Maps zegt: veel minder dan 3km..wat moet ik nou geloven
Maten schmatenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waar slaag je vervolgens, bij de WE. Een broek maat 40, een tuniekje maat S en een colbert maat 38
. Maar voor de rest heb geen raar figuur hoor!
.
Valt wel mee?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waar slaag je vervolgens, bij de WE. Een broek maat 40, een tuniekje maat S en een colbert maat 38
. Maar voor de rest heb geen raar figuur hoor!
.
Da's wel waar ja, je moet iemand eerst de kans geven om zich te verbeteren, daar is een stage toch voor... Ik vind het sowieso wel erg hard om iemand te ontslaan van een stage.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja het is een idioot op dat gebied.
Maar het is dus de tweede keer en ze moeten wel goed om te tafel zitten en een plan maken als iets niet goed gaat vind ik.
En ze zijn al bezig met uitvinden wat voor steekje er precies los zit bij hem.
Mooi gezin zijn we zo bij elkaar
Dat vind ik meestal echt helemaal niksquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maten schmatenZijn jullie niet bij de Ladysting geweest?
Als je normaal niet aan sport deed, jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Novem het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O - 250ml volle bio yoghurt, 40 gram VolVezel cruesli, halve banaan
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees, tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
T - 12 ongezouten cashews
S - 20 minuten yoga en daarna 25 minuten aerobics
D - halve grote stronk broccolli en wortels, gestoomde makreel met tomaten, beetje zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd met hv melk en 1 tl suiker
Leuk winkelen in Maastricht! Ik ben geboren en getogen Amsterdamse, maar ik vind steden zoals Maastricht en Den Haag eigenlijk veel leuker/mooier/schoner dan Amsterdam!
Het afvallen gaat best langzaam overigens...Ik ben al een jaar bezig met gezonder te eten, maar de snacks bleven er maar tussendoor kruipen en ik deed niet aan sport.
Bijna drie weken geleden heb ik de knop goed omgezet en eet ik dus zoals nu en sport ik, maar er gaat maar een halve kilo per week af...Ik weet dat dat gezond is, maar met een lagere calorieinname en van 0 sport naar 3 tot 4 uur per week sport had ik wel wat meer verwacht.
Misschien spieropbouw, maar gaat dat wel zo snel?
Ach het maakt ook niet uit, het bevalt me goed zo!
Ik heb 'm pas ontdekt, vandaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal echt helemaal niks.
Het is MBO. Die moeten toch wel kunnen inspelen op probleemgedrag lijkt me.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, je moet iemand eerst de kans geven om zich te verbeteren, daar is een stage toch voor... Ik vind het sowieso wel erg hard om iemand te ontslaan van een stage.
Maar ja, als er echt meer aan de hand is dan is een stage misschien ook niet de juiste plek om er iets aan te doen.
Als je zoveel meer bent gaan sporten kan het best dat je van de spieren juist aankomt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Novem het volgende:
Lijstje voor vandaag:
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met vlees, tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
D - halve grote stronk broccolli en wortels, gestoomde makreel met tomaten, beetje zilvervliesrijst
Leuk winkelen in Maastricht! Ik ben geboren en getogen Amsterdamse, maar ik vind steden zoals Maastricht en Den Haag eigenlijk veel leuker/mooier/schoner dan Amsterdam!
Het afvallen gaat best langzaam overigens...Ik ben al een jaar bezig met gezonder te eten, maar de snacks bleven er maar tussendoor kruipen en ik deed niet aan sport.
Bijna drie weken geleden heb ik de knop goed omgezet en eet ik dus zoals nu en sport ik, maar er gaat maar een halve kilo per week af...Ik weet dat dat gezond is, maar met een lagere calorieinname en van 0 sport naar 3 tot 4 uur per week sport had ik wel wat meer verwacht.
Nee ik bedoel, je hebt juist wel tiet, anders zou je wel ook small hebben van colbert (34 of 36)quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik nou helemaal blij word van het label 'platte vrouw'.
Ik zie goede dingen op je lijst!!! Alleen doe jezelf een lol en ga die noten niet tellenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Novem het volgende:
Lijstje voor vandaag:
T - appel
T - 125 ml volle yoghurt
Hoe snel spieropbouw gaat hangt af van je aanleg en ook van voeding. Eet je bewust eiwitten voor sport, dan groeien je spieren merkbaar sneller dan als je dat niet doet. Hou sport vast voor in de toekomst, niet alleen nu om af te vallen. Verander je levensstijl zodat je gezonder oud wordt.quote:Leuk winkelen in Maastricht! Ik ben geboren en getogen Amsterdamse, maar ik vind steden zoals Maastricht en Den Haag eigenlijk veel leuker/mooier/schoner dan Amsterdam!
Misschien ook nog proberen bij afstandmeten.nl?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hardloop - mapmyrun - Googlemaps vraagje:
Google Maps zegt: 3km
MapmyRun, maakt gebruik van Google Maps zegt: veel minder dan 3km..wat moet ik nou geloven
Op zich wel ja, maar een stagebegeleider heeft waarschijnlijk vooral verstand van zijn vak, en niet van lesgeven/pedagogiek oid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is MBO. Die moeten toch wel kunnen inspelen op probleemgedrag lijkt me.
Nee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
en colberts zijn volgens mij gemaakt op platte vrouwen.
Nee, ik meet mezelf niet, maar dat is misschien wel een goed idee, misschien zie ik dan meer verschil dan alleen in de kilo's.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:13 schreef Mini. het volgende:
[..]
Als je zoveel meer bent gaan sporten kan het best dat je van de spieren juist aankomt.
Dan wordt de vorm van je lichaam wel mooier, da's nog veel belangrijker dan gewicht. Meet je jezelf ook? Want daar zou je het misschien wel aan kunnen zien.
hm, die zegt ook 3kmquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien ook nog proberen bij afstandmeten.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |