Zet dat internet eens uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef progje het volgende:
Het is hier echt zo fantastisch mooi
Zo blij dat ik dit heb gekozen voor onze huwelijksreis
Oehhh!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)endo-controller.html
Wat fijn, geniet ervan!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef progje het volgende:
Het is hier echt zo fantastisch mooi
Zo blij dat ik dit heb gekozen voor onze huwelijksreis
Herkenbaar, ik heb mijn vriend gisteren ook duidelijk gemaakt dat ik de komende tijd waarschijnlijk niet veel tijd heb om samen dingen te doen. Halen we wel weer in als de ergste drukte voorbij is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doet mee met de gestressten.. Komende weken 17 uren per week lesgeven, eindverslag voor stage moet af (m'n tussenverslag bestond al uit ruim 50 pagina's
), scriptie-achtig afsluitend onderdeel van de opleiding moet af... Komend weekend hoef ik in ieder geval niet te werken bij m'n bijbaantje, maar ik ben bang dat Baardmans m'n 'zullen we iets leuks doen, uit eten of zo' iets te ruim heeft opgevat, te zien aan de kasteelovernachting waar 'ie gister mee kwam.
.
Zitten er nu bloedvlekken in de bekleding van de auto?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
thuis en supergaar
. De heenreis was leuker dan de terugreis, maar dat is altijd zo
.
Nee, wel andere vlekken van onbestemde herkomst, maar daar zouden XM en ik over zwijgenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zitten er nu bloedvlekken in de bekleding van de auto?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, wel andere vlekken van onbestemde herkomst, maar daar zouden XM en ik over zwijgen.
jouw baardmans is zo'n schatje!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doet mee met de gestressten.. Komende weken 17 uren per week lesgeven, eindverslag voor stage moet af (m'n tussenverslag bestond al uit ruim 50 pagina's
), scriptie-achtig afsluitend onderdeel van de opleiding moet af... Komend weekend hoef ik in ieder geval niet te werken bij m'n bijbaantje, maar ik ben bang dat Baardmans m'n 'zullen we iets leuks doen, uit eten of zo' iets te ruim heeft opgevat, te zien aan de kasteelovernachting waar 'ie gister mee kwam.
.
En jij hebt niet eens van 12:30 - 15:45 achter het stuur gezeten!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
thuis en supergaar
. De heenreis was leuker dan de terugreis, maar dat is altijd zo
.
omdat ik niet geloof dat t zomaar kan, met die promotie (bij geneeskunde doen ze dat, maar bij letteren nog neit van gehoord, vond die meneer een beetje makkelijk doen erover) en ik t een beetje overbodig vind, als ik toch van plan ben om voor de kerst t af te hebben (is ook zeker haalbaar). op medische gronden is de 4 jaar niet te beargumenteren en de 6 maanden wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef Ewelina het volgende:
@ kwak: waarom niet meteen die 4 jaar verlenging aanvragen? Als die regel er toch is kun je er net zo goed gebruik van maken.
Chocolade-ijs zeker...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, wel andere vlekken van onbestemde herkomst, maar daar zouden XM en ik over zwijgen.
Daarom juist, denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En jij hebt niet eens van 12:30 - 15:45 achter het stuur gezeten!
Nou, ik heb het ook wel gehad hoorquote:
Nee hoor. Gewoon de route die de tomtom/anwb/mijn logisch verstand ook aangeeft: Gouda - Utrecht - Den Bosch - Eindhoven - Maastricht en vice versa dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:02 schreef Mini. het volgende:
Aparte route rijden jullie dan.Hoewel, het scheelt waarschijnlijk niet zo heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |