Jaaaa de rozemarijncrackers! Ik ben ook fan, heeeeerrrrlijk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja co, ik verspreid nu ook het evangelie van de rozemarijncrackers! Iedereen die ik ze voorschotel is er meteen verzot op. Nadeel is wel dat er inmiddels een pakje per dag doorheen gaat nu de meneer en de atelierdames ze ook hebben ontdekt.En ik moet speciaal naar de Jumbo of de AHXL om ze te kopen. Het lekkerst vind ik ze met ossenworst, of humus met plakjes komkommer, peper en (toch nog) zout!
Ik hou m in gedachten. Maar ik hoop voor je dat je m voor die tijd al kwijt bent!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hier nog iemand geïnteresseerd in een goedkoop autootje?
Die van ons gaat dus binnenkort weg![]()
Het is een Daihatsu Charade uit 1994 geloof ik
Is in januari door de APK gekomen met advies op de bandjes: moeten dus alleen nieuwe bandjes onder eigenlijk, wellicht nieuwe remblokjes.
Weet nog niet zo snel wat we er voor zullen vragen, maar 't is een lekker autootjesnelweg alles is er prima mee te doen, al is hij natuurlijk niet echt stil ofzo
Staat je adblocker aan ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Meh, woordje 'geschikt' vergeten in mijn post en ik kan niet editten.
Nja maar dat probeer ik te voorkomenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Opruimen is toch juist heel voor studie ontwijkend gedrag?
(de reden dat ik nu maar in de UB zit)
Kennelijk!quote:
Awwwwquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef progje het volgende:
Het is hier echt zo fantastisch mooi
Zo blij dat ik dit heb gekozen voor onze huwelijksreis
quote:
Thanks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hibernation, ik ben voor!
Go Miiiiini, go Miiiiini
| Forum Opties | |
|---|---|