Lekker onderweg?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het doen als ik niet in de auto zat
Gaat goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
yep bijna bij den bosch, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILER: wegens late lunchtijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn geval misschien maar goed ook, want scriptie-stress-dingen werken veelal aanstekelijkquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER: wegens late lunchtijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hibernation, ik ben voor!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Mini. het volgende:
Boh, het schiet echt niet op hier. Morgen waarschijnlijk mijn laatste tentamen ooit, en natuurlijk de sollicitatie en de scriptie, maar er komt echt niks nuttigs uit mijn handen. Kan iemand de tijd even stilzetten zodat ik eerst een week kan gaan slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |