Nope maar hij heeft wel zo'n toffe wolven t-shirtquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik post ook ff een lijstje.
Gisteren:
O: half bakje Danio limoenkokoskwark
L: baquette oude kaas, verse jus
T: glas cola, Kriek (voor het eerst, lekkerrr!!)
D: entrecôte met frietjes en mayo, vanille-ijs met aardbeien, basilicum, merengue en nog iets wat ik vergeten ben toe![]()
![]()
T: thee, Kriek
Vandaag:
O/L: croissantje, hard bolletje oude kaas, hard bolletje ham, schaaltje fruit, melk
T: glas cola
T: 500 ml fruitsap banaan/sinaasappel
D: weet ik nog niet
Oh, wat bagger, vooral die van vandaag.
Mental image van de buurman: ongeschoren, oorbel, bril, wellicht een bierbuikje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope maar hij heeft wel zo'n toffe wolven t-shirt
Is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef loveli het volgende:
Oi, vanaf nu wordt rosebier vervangen door Kriek?
Sigme snoeptomaatjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgende keer uniek meenemen, die verzorgt zichzelf en anderen altijd goed! Geeft je snoeptomaatjes en mandarijntjes enzo...
Mja, ik zal wel niks gewend zijn danquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ontbijtbuffet was waardeloos. En zeker voor een viersterrenhotel. Alleen maar naturel kwark, ipv meerdere kwarksoorten, qua jam alleen de 'keuze' uit abrikozenjam en smerige koffie.
Oja, dat was Sigme! Nou, werd in ieder geval goed verwendquote:
O ja, die ben ik vergeten iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:18 schreef Mini. het volgende:
Las ik gisteren niet iets over bitterballen? Of heeft XM die in haar eentje op?
Misschien wist 'ie niet dat je zat te wachten tot je whatsapptequote:Op donderdag 19 mei 2011 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Irri: ik zit op M te wachten, whatsappt 'ie (ook nog pas nadat ik whatsappte) doodleuk dat 'ie nog op het werk zit en dat het nog wel ff kan duren. Zeg dat ff eerder ofzo.
Wat ik me kan voorstellen, want ik had zelf ook niet verwacht zo vroeg terug te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien wist 'ie niet dat je zat te wachten tot je whatsappte
Nou ja, hij komt altijd rond deze tijd thuis, dus dan kun je toch verwachten dat ik dan ga denken: hmm, waar blijft 'ie nou?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien wist 'ie niet dat je zat te wachten tot je whatsappte
Nee want man.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, hij komt altijd rond deze tijd thuis, dus dan kun je toch verwachten dat ik dan ga denken: hmm, waar blijft 'ie nou?
Ik wou net zeggen, hij kan er ook niks aan doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |