quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij en Vik zijn ook naar het strand geweest?
Dat wil ik dus ook weten! Of niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wat is die vrouw op die foto eigs aan t doen.
Hoe kom je in godsnaam aan dat plaatje dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook weten! Of niet eigenlijk.
nu.nlquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan dat plaatje dan?.
Sorry!quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Zat ik ineens in het John Mayertopic. Als ik de naam van een Slankie ergens bovenaan zie staan in MyAT, dan denk ik meteen dat het Slank is
.
oeh, nieuwe nummers? *hopt naar JM topic*quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:59 schreef Mini. het volgende:
[..]
Sorry!
Maar als je er toch zit moet je die nieuwe nummers eens luisteren, relaxte muziek.
Jeej, deel 1 van mijn sollicitatie-presentatie is af.Acht slides, dat moet wel in een kwartier lukken toch?
Bij topchef hadden ze een masterclass met gnocci.. maandag of dinsdag?? Leek makkelijk, lijkt mij niet niet zo bijzonder.,.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:04 schreef Viking84 het volgende:
Wij eten njokkie. Ze moeten dat alleen eens in een zak gaan verkopen, want de huidige verpakking werkt niet.
Ik heb hem ook gezien! Moest meteen aan dit topic denkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij topchef hadden ze een masterclass met gnocci.. maandag of dinsdag?? Leek makkelijk, lijkt mij niet niet zo bijzonder.,.
Masterclassen kan je terugkijken op rtlgemist
die fout maak ik ook wel eensquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Zat ik ineens in het John Mayertopic. Als ik de naam van een Slankie ergens bovenaan zie staan in MyAT, dan denk ik meteen dat het Slank is
.
Wow, goed bezig!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
zo, en verder ben ik klaar voor vandaag. alles nagekeken en nog zeker 4 uur aan mn proefschrift gezeten. nu heb ik honger en ga ik naar huis. *telt af tot vriendje belt hoe laat ie thuis komt*
Dat iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wow, goed bezig!
Zie je je vriend vanavond alweer? Veel plezier!
Ja was heel leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien! Moest meteen aan dit topic denken.
Ik vond de street food-opdracht leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |