Ja precies.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die te gehandicapt zijn om op 'open nieuw deel' te klikken nadat ze een topic gesloten hebben.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Specularium het volgende:
Is er al een Boskamp-bingokaart met onleesbare woorden?
AH JOH DONDERSTRAAL TOCH OP MAN!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Specularium het volgende:
Nounounou.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef msnk het volgende:
Topshow
Zoals dat bijna iedere week wel is eigenlijk
Alleen moet die mislukte Elvis 's een keertje opK-en
Ik zag zijn tweeling broer gister bij DWDD zitten, alleen boeide het item me zo weinig dat ik er niet achter gekomen ben wat zijn naam wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef msnk het volgende:
Topshow
Zoals dat bijna iedere week wel is eigenlijk
Haten op een Tukker omdat je afgelopen weekend een draai om je oren hebt gekregen in De Kuip.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef msnk het volgende:
Ik dacht dat hij een Zeeuw wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Haten op een Tukker omdat je afgelopen weekend een draai om je oren hebt gekregen in De Kuip.
We hebben het kennelijk over twee verschillende personenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een Zeeuw die het altijd over Fc Twente heeft met een oosters accent?
Tja, Jackhals Erik lijkt me de enige 'mislukte Elvis'. Danny Vera is gewoon een matige zanger uit de Polder.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef msnk het volgende:
[..]
We hebben het kennelijk over twee verschillende personen
Hoezo is die jakhals een mislukte Elvis dan? Zingt hij ook Americana muziek met een Elvis wannabe stem?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Tja, Jackhals Erik lijkt me de enige 'mislukte Elvis'. Danny Vera is gewoon een matige zanger uit de Polder.
Nouja, het gaat natuurlijk vooral om de mislukte kuif. Die zang was voor Elvis ook maar bijzaak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo is die jakhals een mislukte Elvis dan? Zingt hij ook Americana muziek met een Elvis wannabe stem?
denk vanwege zn kapselquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo is die jakhals een mislukte Elvis dan? Zingt hij ook Americana muziek met een Elvis wannabe stem?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, het gaat natuurlijk vooral om de mislukte kuif. Die zang was voor Elvis ook maar bijzaak.
Vind ik ook reuze meevallen hoor, da's gewoon een drol op zijn kop, volgens mij wil die het niet eens ergens op laten lijken. Danny Vera overduidelijk wel.quote:
Matige Nederlandse zangers die op Elvis willen lijken qua stem zijn gewoon insane. Dergelijke pogingen neem ik niet eens serieus. Een Tukker kan wel proberen om qua kapsel te lijken op Elvis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Vind ik ook reuze meevallen hoor, da's gewoon een drol op zijn kop, volgens mij wil die het niet eens ergens op laten lijken. Danny Vera overduidelijk wel.
Vandaar ook mijn eerdere reactiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Matige Nederlandse zangers die op Elvis willen lijken qua stem zijn gewoon insane. Dergelijke pogingen neem ik niet eens serieus.
Sowieso lijkt het er amper op, de enige reden dat we ze überhaupt met elkaar associëren is omdat het op een zeer oppervlakkig niveau een beetje op elkaar lijkt en je het niet al te veel tegenkomt op straat.quote:Een Tukker kan wel proberen om qua kapsel te lijken op Elvis.
Je snapt er werkelijk geen kloten van hé.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerdere reactie
[..]
Sowieso lijkt het er amper op, de enige reden dat we ze überhaupt met elkaar associëren is omdat het op een zeer oppervlakkig niveau een beetje op elkaar lijkt en je het niet al te veel tegenkomt op straat.
Dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat Wilfred Genee met zijn haar op Conway Twitty probeert te lijken.
Nee, wat danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk geen kloten van hé.
Onder jouw naam staat AFC Ajax en jij hebt het over 'een mislukte Elvis'. Denk je nou werkelijk dat ik mijn 1e reactie postte omdat ik dacht dat je het over Erik Dijkstra had?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef Absurditeit het volgende:
Denk je nou werkelijk dat ik mijn 1e reactie postte omdat ik dacht dat je het over Erik Dijkstra had?
Jaquote:
Zo zal het wel ongeveer gaan als 2 autisten in een instelling eens gek doen en een dolletje willen maken.quote:
*geeft klap*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Specularium het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zo zal het wel ongeveer gaan als 2 autisten in een instelling eens gek doen en een dolletje willen maken.
Een Turk denk ik anders scoor je nooit een nummer 1 hit daar als Nederlander lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef essentieel het volgende:
Die Danny Vera is trouwens een zigeuner, toch?
Klopt, maar de meeste mensen snappen dan wel dat iemand doet alsof hij denkt dat je op die Tukker doelde. Zeker na afgelopen weekend + de opmerking die erover werd gemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef msnk het volgende:
[..]ja jij misschien, maar ik zit hier gewoon te zeggen dat die Elvis (Danny dus) moet oprotten
!
Begin jij ineens over een jakhalsKen ik tog niks aan doen vrent
Ik ben van mening dat ze allebei wel op mogen rotten, maar aangezien de jakhals er alleen af en toe is, ga ik toch voor het snel verwijderen van die andere 'elvis.'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef msnk het volgende:
[..]ja jij misschien, maar ik zit hier gewoon te zeggen dat die Elvis (Danny dus) moet oprotten
!
Begin jij ineens over een jakhalsKen ik tog niks aan doen vrent
Dat kreeg ik door toen je zei dat hij "het altijd over Twente heeft". Toen dacht ik huh, die kerel praat toch nooitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Klopt, maar de meeste mensen snappen dan wel dat iemand doet alsof hij denkt dat je op die Tukker doelde. Zeker na afgelopen weekend + de opmerking die erover werd gemaakt.
Danny Polfliet (Middelburg).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Turk denk ik anders scoor je nooit een nummer 1 hit daar als Nederlander lijkt mij.
Zigeuner dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Danny Polfliet (Middelburg).
EEGgggTuh TURK BOYZZZZ
Alsof iedere zigeuner een typische zigeunernaam heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Polfliet is wel een zigeuner naam?
Respect my authoritah! en niet zo denigrerend doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
Lijkt wel een beetje op een Turk ja, weet Klein Nijntje meteen waarom hij een hit scoorde daar
Alsof iedereen met een Turkse afkomst een Turkse naam heeft? Al kan je best gelijk hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef essentieel het volgende:
[..]
Alsof iedere zigeuner een typische zigeunernaam heeft.
Nijntjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Respect my authoritah! en niet zo denigrerend doen
Het moet wel heeeeeeeeeeel gek lopen wil een boy van Turkse komaf geboren worden als Zeeuw in de jaren 70' en dan ook nog 's 'nationale faam' vergarenquote:Alsof iedereen met een Turkse afkomst een Turkse naam heeft? Al kan je best gelijk hebben.
Nederlander op #1 in Turkse hitparade
Wat een superster is hij in Turkije, zelfs 2 nummer 1 hits.
Turken hebben turkennamen, ja. Zigeuners hebben een heel scala aan namen, verbonden met het gebied waar hun voorouders hebben gewoond... Hij ziet er overigens niet turks uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Respect my authoritah! en niet zo denigrerend doen
[..]
Alsof iedereen met een Turkse afkomst een Turkse naam heeft? Al kan je best gelijk hebben.
Er moet toch wel iets anders te vinden zijn. 't is VI man!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar een held als Jimmy LaFave laat zich ook niet iedere week overvliegen uit Dixieland.
Die ken ik niet, maar Johan's muzieksmaak vind ik niet zo relevant. Dat leeft ie maar lekker uit bij 'Radio Rijnmond,' met z'n saaie kutprogramma daar. Die band bij VI is daar voor het publiek.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar een held als Jimmy LaFave laat zich ook niet iedere week overvliegen uit Dixieland.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:30 schreef essentieel het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar Johan's muzieksmaak vind ik niet zo relevant. Dat leeft ie maar lekker uit bij 'Radio Rijnmond,' met z'n saaie kutprogramma daar. Die band bij VI is daar voor het publiek.
Doe ik niet echt (uiteindelijk is de muzikale invulling van het programma maar nihil), maar ik zou het fijn vinden als die persoon (niet eens noodzakelijk z'n band) eens een keer ophoepelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zap weg, zet je geluid uit of kijk helemaal niet, maar waarom maak je je hier druk om?
Die drummer is echt lijp helemaal loesoequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef essentieel het volgende:
maar ik zou het fijn vinden als die persoon (niet eens noodzakelijk z'n band) eens een keer ophoepelt.
ik vind die drummer ook wel goed jaquote:
Of Bjorn van der Doelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Misschien Kleine Viezerik eens op laten treden.
Nu je het zegt, ben wel benieuwd wat Johan van de 3J's en het songfestival in het algemeen vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Absurditeit het volgende:
Maandag als blijk van waardering moeten ze maar een avondje los gaan met de 3J's. Die jongens hebben Nederland toch op de kaart gezet.
Ja, echt heel trollend om iemand uit te lachen om z'n debiele taalgebruik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef bascross het volgende:
[..]
Weer een troll in het vi-topic.
Is toch heerlijk man? Niets mis mee.
Inderdaad, een troll. Iemand die niets toevoegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef essentieel het volgende:
[..]
Ja, echt heel trollend om iemand uit te lachen om z'n debiele taalgebruik.
ik heb al genoeg toegevoegd in dit topic. jij niks. kneus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Inderdaad, een troll. Iemand die niets toevoegt.
Oke.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef essentieel het volgende:
[..]
ik heb al genoeg toegevoegd in dit topic. jij niks. kneus.
Laat gaan joh :-)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef essentieel het volgende:
[..]
ik heb al genoeg toegevoegd in dit topic. jij niks. kneus.
Gast kan de woorden "orange" en "glow" niet eens correct uitsprekenquote:
Krijg weer helemaal zin in nog zo'n zomerquote:
Eerste buitenlander die voetballer van het jaar was in Belgiëquote:
En volgens mij in de WK-selectie 74quote:
Regel jij de reis en kaartje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef essentieel het volgende:
[..]
waarom niet? ga lekker naar t stadion.
Google maar op Bertus de Harderquote:
Ik ga ook niet naar PSV kijken. De ontknoping is veel spannender.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga niet eens PSV kijken.. Utrecht/AZ en Ajax/Twente is veel leuker
Het zou een goed item zijn om het volgende seizoen te schrappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
De eerste knudde waar ik een béétje van moest lachen.. das nog nooit voorgekomen
Wat ik ook kan doen is gewoon twee streampjes naast mekaar zetten en dan luisteren naar het commentaar van Ajax - Twente.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik zap ook heen en weer, maar denk dat de hoofdmoot EL1 zal zijn.
Doe er dan ook meteen sport1 bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Och en wat zou het geniaal zijn om EL bij Canal+ te trekken en één fatsoenlijk pakket te krijgen! Denk dat mijn vrouw daar anders over denkt
canal+quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Och en wat zou het geniaal zijn om EL bij Canal+ te trekken en één fatsoenlijk pakket te krijgen! Denk dat mijn vrouw daar anders over denkt
Boswandelingetje, kusje op de neus. Je kent het wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boswandelingetje, kusje op de neus. Je kent het wel.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp weer met z'n Messi Xavi en Iniesta...
Heb je haar lichaam gezien? Wanhopig ventjequote:
Nog niet, zal er eens op letten!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef densha het volgende:
[..]
Heb je haar lichaam gezien? Wanhopig ventje
Hoe kan je haar dan lekker noemen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nog niet, zal er eens op letten!
Altijd PSV boven allesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar PSV kijken. De ontknoping is veel spannender.
Volgens mij wel. Mja lastig oordelen he. Vol geplamuurd zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Dat blondje aan de rechterkant (op je beeld) ?
heyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Mja lastig oordelen he. Vol geplamuurd zeker.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Pics van jouw plamuurkop ontvangen we ook graag hoor
Absoluut.. maar hij maakt ook veel fouten, en die moeten er snel uit..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind dat ze Vermeer onderschatten. Met wat meer wedstrijdritme is het gewoon een van de beste keepers van Nederland.
Carleeiijjlllquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef frensje het volgende:
dat engels van Derksen wordt er niet beter op
Precies, maar ik heb het gevoel dat die fouten ook vooral komen door het missen van ritme en misschien ook prestatiedrang i.v.m zijn blessuregevoelige carriere tot nu toe..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Absoluut.. maar hij maakt ook veel fouten, en die moeten er snel uit..
Het zal er wel mee te maken hebben, maar sommige zijn ook gewoon inschattingsfouten. Het is misschien wat te makkelijk om te gebruiken maar die 3-2 van Janko lag hij bijna op de grond.. dat is echt een grote fout.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb het gevoel dat die fouten ook vooral komen door het missen van ritme en misschien ook prestatiedrang i.v.m zijn blessuregevoelige carriere tot nu toe..
nopequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Is er al iets gezegd over die transfer van Sneijder?
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Niks nieuws over bekend toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Dacht dat ie al over was voor 40 miljoen.. Hmm dan ben ik verkeerd ingelicht.quote:
Is hij persoonlijk al wel rond met De Graafschap dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Als die wil trapt hij die vent in elkaar hoor.. die gast spoort niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha vol er in gaan en dan zo`n laf tikkie geven hahaha
Ze zijn er erg van overtuigd dat FCT wintquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef Toad het volgende:
Wel jammer dat ze niets zinnigers wisten te zeggen over de wedstrijd van as. zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |