Nog niet, zal er eens op letten!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef densha het volgende:
[..]
Heb je haar lichaam gezien? Wanhopig ventje
Hoe kan je haar dan lekker noemen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nog niet, zal er eens op letten!
Altijd PSV boven allesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar PSV kijken. De ontknoping is veel spannender.
Volgens mij wel. Mja lastig oordelen he. Vol geplamuurd zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Dat blondje aan de rechterkant (op je beeld) ?
heyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Mja lastig oordelen he. Vol geplamuurd zeker.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Pics van jouw plamuurkop ontvangen we ook graag hoor
Absoluut.. maar hij maakt ook veel fouten, en die moeten er snel uit..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind dat ze Vermeer onderschatten. Met wat meer wedstrijdritme is het gewoon een van de beste keepers van Nederland.
Carleeiijjlllquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef frensje het volgende:
dat engels van Derksen wordt er niet beter op
Precies, maar ik heb het gevoel dat die fouten ook vooral komen door het missen van ritme en misschien ook prestatiedrang i.v.m zijn blessuregevoelige carriere tot nu toe..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Absoluut.. maar hij maakt ook veel fouten, en die moeten er snel uit..
Het zal er wel mee te maken hebben, maar sommige zijn ook gewoon inschattingsfouten. Het is misschien wat te makkelijk om te gebruiken maar die 3-2 van Janko lag hij bijna op de grond.. dat is echt een grote fout.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb het gevoel dat die fouten ook vooral komen door het missen van ritme en misschien ook prestatiedrang i.v.m zijn blessuregevoelige carriere tot nu toe..
nopequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Is er al iets gezegd over die transfer van Sneijder?
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Niks nieuws over bekend toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Dacht dat ie al over was voor 40 miljoen.. Hmm dan ben ik verkeerd ingelicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |