Nijntjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Respect my authoritah! en niet zo denigrerend doen
Het moet wel heeeeeeeeeeel gek lopen wil een boy van Turkse komaf geboren worden als Zeeuw in de jaren 70' en dan ook nog 's 'nationale faam' vergarenquote:Alsof iedereen met een Turkse afkomst een Turkse naam heeft? Al kan je best gelijk hebben.
Nederlander op #1 in Turkse hitparade
Wat een superster is hij in Turkije, zelfs 2 nummer 1 hits.
Turken hebben turkennamen, ja. Zigeuners hebben een heel scala aan namen, verbonden met het gebied waar hun voorouders hebben gewoond... Hij ziet er overigens niet turks uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Respect my authoritah! en niet zo denigrerend doen
[..]
Alsof iedereen met een Turkse afkomst een Turkse naam heeft? Al kan je best gelijk hebben.
Er moet toch wel iets anders te vinden zijn. 't is VI man!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar een held als Jimmy LaFave laat zich ook niet iedere week overvliegen uit Dixieland.
Die ken ik niet, maar Johan's muzieksmaak vind ik niet zo relevant. Dat leeft ie maar lekker uit bij 'Radio Rijnmond,' met z'n saaie kutprogramma daar. Die band bij VI is daar voor het publiek.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar een held als Jimmy LaFave laat zich ook niet iedere week overvliegen uit Dixieland.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:30 schreef essentieel het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar Johan's muzieksmaak vind ik niet zo relevant. Dat leeft ie maar lekker uit bij 'Radio Rijnmond,' met z'n saaie kutprogramma daar. Die band bij VI is daar voor het publiek.
Doe ik niet echt (uiteindelijk is de muzikale invulling van het programma maar nihil), maar ik zou het fijn vinden als die persoon (niet eens noodzakelijk z'n band) eens een keer ophoepelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zap weg, zet je geluid uit of kijk helemaal niet, maar waarom maak je je hier druk om?
Die drummer is echt lijp helemaal loesoequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef essentieel het volgende:
maar ik zou het fijn vinden als die persoon (niet eens noodzakelijk z'n band) eens een keer ophoepelt.
ik vind die drummer ook wel goed jaquote:
Of Bjorn van der Doelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Misschien Kleine Viezerik eens op laten treden.
Nu je het zegt, ben wel benieuwd wat Johan van de 3J's en het songfestival in het algemeen vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Absurditeit het volgende:
Maandag als blijk van waardering moeten ze maar een avondje los gaan met de 3J's. Die jongens hebben Nederland toch op de kaart gezet.
Ja, echt heel trollend om iemand uit te lachen om z'n debiele taalgebruik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef bascross het volgende:
[..]
Weer een troll in het vi-topic.
Is toch heerlijk man? Niets mis mee.
Inderdaad, een troll. Iemand die niets toevoegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef essentieel het volgende:
[..]
Ja, echt heel trollend om iemand uit te lachen om z'n debiele taalgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |