Eerste buitenlander die voetballer van het jaar was in Belgiëquote:
En volgens mij in de WK-selectie 74quote:
Regel jij de reis en kaartje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef essentieel het volgende:
[..]
waarom niet? ga lekker naar t stadion.
Google maar op Bertus de Harderquote:
Ik ga ook niet naar PSV kijken. De ontknoping is veel spannender.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga niet eens PSV kijken.. Utrecht/AZ en Ajax/Twente is veel leuker
Het zou een goed item zijn om het volgende seizoen te schrappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
De eerste knudde waar ik een béétje van moest lachen.. das nog nooit voorgekomen
Wat ik ook kan doen is gewoon twee streampjes naast mekaar zetten en dan luisteren naar het commentaar van Ajax - Twente.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik zap ook heen en weer, maar denk dat de hoofdmoot EL1 zal zijn.
Doe er dan ook meteen sport1 bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Och en wat zou het geniaal zijn om EL bij Canal+ te trekken en één fatsoenlijk pakket te krijgen! Denk dat mijn vrouw daar anders over denkt
canal+quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Och en wat zou het geniaal zijn om EL bij Canal+ te trekken en één fatsoenlijk pakket te krijgen! Denk dat mijn vrouw daar anders over denkt
Boswandelingetje, kusje op de neus. Je kent het wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boswandelingetje, kusje op de neus. Je kent het wel.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp weer met z'n Messi Xavi en Iniesta...
Heb je haar lichaam gezien? Wanhopig ventjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |