Matige Nederlandse zangers die op Elvis willen lijken qua stem zijn gewoon insane. Dergelijke pogingen neem ik niet eens serieus. Een Tukker kan wel proberen om qua kapsel te lijken op Elvis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Vind ik ook reuze meevallen hoor, da's gewoon een drol op zijn kop, volgens mij wil die het niet eens ergens op laten lijken. Danny Vera overduidelijk wel.
Vandaar ook mijn eerdere reactiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Matige Nederlandse zangers die op Elvis willen lijken qua stem zijn gewoon insane. Dergelijke pogingen neem ik niet eens serieus.
Sowieso lijkt het er amper op, de enige reden dat we ze überhaupt met elkaar associëren is omdat het op een zeer oppervlakkig niveau een beetje op elkaar lijkt en je het niet al te veel tegenkomt op straat.quote:Een Tukker kan wel proberen om qua kapsel te lijken op Elvis.
Je snapt er werkelijk geen kloten van hé.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerdere reactie
[..]
Sowieso lijkt het er amper op, de enige reden dat we ze überhaupt met elkaar associëren is omdat het op een zeer oppervlakkig niveau een beetje op elkaar lijkt en je het niet al te veel tegenkomt op straat.
Dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat Wilfred Genee met zijn haar op Conway Twitty probeert te lijken.
Nee, wat danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk geen kloten van hé.
Onder jouw naam staat AFC Ajax en jij hebt het over 'een mislukte Elvis'. Denk je nou werkelijk dat ik mijn 1e reactie postte omdat ik dacht dat je het over Erik Dijkstra had?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef Absurditeit het volgende:
Denk je nou werkelijk dat ik mijn 1e reactie postte omdat ik dacht dat je het over Erik Dijkstra had?
Jaquote:
Zo zal het wel ongeveer gaan als 2 autisten in een instelling eens gek doen en een dolletje willen maken.quote:
*geeft klap*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Specularium het volgende:
Is er al een Boskamp-bingokaart met onleesbare woorden?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zo zal het wel ongeveer gaan als 2 autisten in een instelling eens gek doen en een dolletje willen maken.
Een Turk denk ik anders scoor je nooit een nummer 1 hit daar als Nederlander lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef essentieel het volgende:
Die Danny Vera is trouwens een zigeuner, toch?
Klopt, maar de meeste mensen snappen dan wel dat iemand doet alsof hij denkt dat je op die Tukker doelde. Zeker na afgelopen weekend + de opmerking die erover werd gemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef msnk het volgende:
[..]ja jij misschien, maar ik zit hier gewoon te zeggen dat die Elvis (Danny dus) moet oprotten
!
Begin jij ineens over een jakhalsKen ik tog niks aan doen vrent
Ik ben van mening dat ze allebei wel op mogen rotten, maar aangezien de jakhals er alleen af en toe is, ga ik toch voor het snel verwijderen van die andere 'elvis.'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef msnk het volgende:
[..]ja jij misschien, maar ik zit hier gewoon te zeggen dat die Elvis (Danny dus) moet oprotten
!
Begin jij ineens over een jakhalsKen ik tog niks aan doen vrent
Dat kreeg ik door toen je zei dat hij "het altijd over Twente heeft". Toen dacht ik huh, die kerel praat toch nooitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Klopt, maar de meeste mensen snappen dan wel dat iemand doet alsof hij denkt dat je op die Tukker doelde. Zeker na afgelopen weekend + de opmerking die erover werd gemaakt.
Danny Polfliet (Middelburg).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Turk denk ik anders scoor je nooit een nummer 1 hit daar als Nederlander lijkt mij.
Zigeuner dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Danny Polfliet (Middelburg).
EEGgggTuh TURK BOYZZZZ
Alsof iedere zigeuner een typische zigeunernaam heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Polfliet is wel een zigeuner naam?
Respect my authoritah! en niet zo denigrerend doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
Lijkt wel een beetje op een Turk ja, weet Klein Nijntje meteen waarom hij een hit scoorde daar
Alsof iedereen met een Turkse afkomst een Turkse naam heeft? Al kan je best gelijk hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef essentieel het volgende:
[..]
Alsof iedere zigeuner een typische zigeunernaam heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |