Was niet mijn nieuws, ik las het een paar comments boven mijzelf. Maar goed nieuws is het zeker.quote:
Ik vond het laatste seizoen lang niet altijd even goed, maar 4.23 was wel weer van ouderwets niveau. Zit nu al te wachten op de volgende epi. Als ze dit niveau vast kunnen houden ben ik heel benieuwd naar seizoen 5. Zal alleen weer een nieuwe 'main enemy' moeten worden verzonnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Houniet het volgende:
Een nieuw seizoen had voor mij niet gehoeven, maargoed.
Vind ik leuk [ afbeelding ]
daar heb je idd gelijk in. Maar persoonlijk zou ik het leuker vinden als chuck weer gewoon in de buy more een soort van undercover gaat werken. Die missies van dit seizoen waarbij ze van hot naar her in een paar seconden vliegen hebben we nu ook wel weer gezien. Als het andere verhaaltje dan nog leuk zou zijn was dat niet zo erg maar dat is dit seizoen ook niet geweldig. imoquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Chuck (zowel als serie als het karakter) heeft zich zo ontwikkelt dat de verhaallijnen over the Buy More of Jeffster er eigenlijk niet meer toedoen. De enige manier waarop die er weer toe zouden gaan doen is als Chuck weer teruggaat naar the Buy More. Maar dat zie ik niet gebeuren, want het zou alle ontwikkeling van de serie en het karakter ongedaan maken.
Awesome kan wel makkelijker een grotere rol krijgen zonder daar afbreuk aan te doen. Maar dan wel de nieuwere onzelfverzekerdere Awesome, dan de echte captain awesome uit de eerste seizoenen.
Chuck vernieuwd voor 5de seizoen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Was niet mijn nieuws, ik las het een paar comments boven mijzelf. Maar goed nieuws is het zeker.
Hoe lang duurt zo'n stop voordat ze weer verder gaan met seizoen 5? Ben eigenlijk pas met veel series begonnen met kijken (en dus alles inhalen) in dit seizoen dus heb er geen idee van hoe lang zo'n zomerstop duurt.
Van mij ook niet,zelfs Timothy Dalton kon dit seizoen niet redden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Houniet het volgende:
quote:
Hoefde idd niet perse, maar het blijft toch vermakelijk. Waarschijnlijk is het niet al te duur om de serie te makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Houniet het volgende:
de buitenscene's filmen ze volgens mij toch steeds op dezelfde plaats. Of ze nu in engeland, zuid-amerika of in de tuin van volkov's dochter zijn: het ziet er hetzelfde uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoefde idd niet perse, maar het blijft toch vermakelijk. Waarschijnlijk is het niet al te duur om de serie te maken.
En de rest gaat met waarschijnlijk de meest belabberde CGI uit de industrie. Ik vind het een heerlijke serie, maar ze mogen wel wat meer werk steken in de achtergronden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
de buitenscene's filmen ze volgens mij toch steeds op dezelfde plaats. Of ze nu in engeland, zuid-amerika of in de tuin van volkov's dochter zijn: het ziet er hetzelfde uit
pas anderhalve dagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
NBC Confirms CHUCK's Fifth Season Will Be Its Last!
Of was dat al bekend?
Of je leest ff de reacties voor je.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
NBC Confirms CHUCK's Fifth Season Will Be Its Last!
Of was dat al bekend?
Andere seizoenen werden er ook eerst 13 gekocht waarna er nog eens 10 werden bij gekocht.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef Xepos het volgende:
Ah wel dat zijn maar 13 afleveringen valt reuze mee
Bron: http://www.tvline.com/201(...)ck-wonder-woman-svu/quote:TVLINE | Why did you decide to make Chuck‘s upcoming fifth season its last?
It seemed to be the way to end it appropriately for the fans who love it, and not get into a situation where it might end or might not end and then it ends and we haven’t concluded the storyline. It gives [producers] a chance to plan for it. I think that’s the best way to do it.
TVLINE | You only ordered 13 episodes of Chuck. Any chance you’ll increase that number?
I don’t think so. Unless suddenly we have 10 million viewers watching it on Friday night, then it would.
Oh, nouja toch nog 14 afleveringen om naar uit te kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: http://www.tvline.com/201(...)ck-wonder-woman-svu/
Wen maar vast aan het idee dat er echt geen nieuwe eps meer komen hierna...
Het is zeker een nette afsluiting maar we hebben dat niet te danken aan NBC, dat PR-politieke antwoord van de NBC-baas ten spijt.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef pberends het volgende:
Prima afsluiting toch? Wel netjes van NBC.
Waarom zijn er 91 afleveringen nodig? Is dat een verplicht getal dat nodig is voor syndication?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:49 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Het is zeker een nette afsluiting maar we hebben dat niet te danken aan NBC, dat PR-politieke antwoord van de NBC-baas ten spijt.
De echte reden is dat series-eigenaar Warner Brothers graag 90+ afleveringen wil om de serie daarna te kunnen verkopen aan kabel- en lokale tv stations over de gehele VS ("syndication" heet dat). NBC wilde Chuck eigenlijk cancellen maar WB did NBC an offer they couldn't refuse - NBC krijgt de 13 afleveringen van seizoen 5 voor een weggeefprijsje. Gunstig voor NBC, die schuift nu Chuck naar de vrijdagavond (de klassiek slechtste kijkdag op Amerikaanse TV, zeker onder jongeren) ipv de maandagavond en kan dan met goedkope commercialprijzen toch nog wat aan Chuck verdienen.
Bovenstaande is ook de reden dat er niet meer dan 13 komen. WB heeft aan 91 afleveringen genoeg en zal niet nog een keer Chuck in de uitverkoop doen. NBC zal echter ook niet terugwillen naar de normale prijs voor een aflevering. Alleen dus in het theoretische geval dat de amerikaanse kijkcijfers weer enorm oplopen zou het nog kunnen. Maar zoals de NBC-baas al zei dan moet Chuck 10 miljoen kijkers halen. En dat is in feite uitgesloten (ter vergelijk, tot aan 4.13 zat Chuck dit seizoen rond de 5 miljoen, echter de laatste afleveringen rond 4 a 4,5).
Formeel niet, in de praktijk wel. Anders zijn kopers niet of nauwelijks geinteresseerd. 100 is nog iets beter, maar voor 1-uur programma's (eigenlijk 40+ minuten, maar met commercials etc wordt dat een uur) is 90+ genoeg. Vermoedelijk heeft WB al enige deals gesloten.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom zijn er 91 afleveringen nodig? Is dat een verplicht getal dat nodig is voor syndication?
Het is netjes en leuk voor ons als kijker en NBC kan er leuke PR-sier mee maken, maar het boeit NBC (en ook WB) voor geen meter, het gaat gewoon om geld verdienen.quote:Ik vind het ook netjes dat de serie op deze manier goed wordt afgerond. Zodat het niet een afgeraffeld einde wordt en ook niet eindeloos gerekt wordt.
Dank je voor de uitleg.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Formeel niet, in de praktijk wel. Anders zijn kopers niet of nauwelijks geinteresseerd. 100 is nog iets beter, maar voor 1-uur programma's (eigenlijk 40+ minuten, maar met commercials etc wordt dat een uur) is 90+ genoeg. Vermoedelijk heeft WB al enige deals gesloten.
Als Chuck fan ben ik er idd blij mee. Dat NBC en/of WB er andere motieven achter hebben zitten kan me dan verder weinig schelen.quote:[..]
Het is netjes en leuk voor ons als kijker en NBC kan er leuke PR-sier mee maken, maar het boeit NBC (en ook WB) voor geen meter, het gaat gewoon om geld verdienen.
Als ze het echt zo belangrijk zouden vinden dan zouden ze The Event en vele andere series ook niet zomaar plots cancellen en een mooi einde gunnen. Chuck is door een hoop mazzel en hard werken van producers, schrijvers, cast, crew en ook de fans in het verleden (na het dreigende einde na S2 met name) een langer leven en fraaier uiteinde gegund dan de meeste series - zeker voor een serie met, laten we eerlijk zijn, zulke matige USA-kijkcijfers. Laten we er als Chuck fans alleen maar blij om zijn (althans ik ben dat wel).
Precies, mij ook. (en ik snap ze ook best, het is gewoon keiharde business - zeker in deze crisistijden die ook die tv stations daar hard voelen)quote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als Chuck fan ben ik er idd blij mee. Dat NBC en/of WB er andere motieven achter hebben zitten kan me dan verder weinig schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 04:28:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laatquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Prima einde van de hele reeks, ermee stoppen nu.
Jup. Het was nu niet eens een wettelijke of kerkelijke bruiloft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef tvfan42 het volgende:
Teleurstellend en veel te geforceerd en getruukt einde. Prima als het de series finale was geweest, maar als setup naar seizoen 5 zwaar ondermaats. Viel me erg tegen.
Het was een fantastische aflevering t/m Chuck's terugkeer in het ziekenhuis met de antidote, daarna ging het mis. Huwelijk was mooi hoor, maar met Morgan als "priester" (of whatever)? Puhlease. En daarna al die geforceerde happy end truuks die je ook in films vaak ziet waar ze ff snel een einde aan moeten breien (met name dat vele geld)?
Ik heb nu geen hoge verwachtingen meer van seizoen 5, ze moeten eerst alle troep op zien te ruimen die de makers in de laatste minuten van deze aflevering hebben gestopt. Las net echter een interview met Fedak die ingaat hoe de plannen zijn voor het vervolg, dat ze juist met Morgan als intersect door willen gaan. De eerste keer dat ik teleurgesteld ben over een interview met Fedak. Diepe zucht, gaan nu de bedenkers van het hele verhaal hun eigen creatie om zeep helpen?
Ik zal wel kijken hoor in september, maar er naar uitkijken doe ik nu niet meer. Een voordeeltje, het is iets makkelijker de zomermaanden doorkomen.
Het is misschien in het begin wel grappig. Maar denk inderdaad dat Morgan leuker is als gewoon Morgan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef krioro het volgende:
Morgan als intersect. Yeah, no, lijkt me niet echt wat.
2 nu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef monsterd. het volgende:
Ik hoop dat ze na 2 afleveringen van Seizoen 5 morgan eruit schrijven als de nieuwe intersect.![]()
Trouwens, hoeveel season finales zijn afgesloten met: "Guys, I know kung-fu"Jammer!
Was een drop'n'go-missie onder de radar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja en heel doordacht allemaal, Russen die zomaar over de USA mogen vliegen en op soeverein grondgebied kunnen landen... Nederland faalde zelf al in Libië bij een evacutiemissie
zo een dingen zijn idd belachelijk. Was het niet ooit de opzet dat men chuck moest beschermen omdat hij de énige was met zo een intersect en dat die info uniek was. Paar seizoenen later is met die stelling al zeker 10x de vloer aan geveegd. Sterker nog, men heeft blijkbaar gewoon een collectie brillen liggen met al die info 'erin'quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef VacaLoca het volgende:
En Morgan als intersect.... ik dacht dat er maar een paar mensen waren met een brein die zulke informatie kan opslaan zonder er gek van te worden. Nu kan ineens iedereen zon brilletje opzetten?
quote:I agree with the fans, totally. I think that’s another key to our show, Chuck has to have a unique nature that allows the Intersect to function the way that it has. We’ve established that in the mythology. I don’t think that when we come back in season 5 that we’re going to see Morgan as an Intersect that equals Chuck at all. I think it’ll be a Morgan version of what that does. I think it’s important, like the fans are suggesting, to distinguish that Chuck is special and that he’s the only one that can use the Intersect in the way that we’ve seen it succeed so well in the last four years.
Das gewoon een kwestie van een Amerikaanse passagiersvliegtuig gebruiken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja en heel doordacht allemaal, Russen die zomaar over de USA mogen vliegen en op soeverein grondgebied kunnen landen... Nederland faalde zelf al in Libië bij een evacutiemissie
Volgens mij kijk je met een iets te kritisch oog naar Chuck. Natuurlijk was season 4 niet al te best, maar de finale vond ik prima en een leuke twist in het verhaal voor een volgende halve laatste seizoen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef tvfan42 het volgende:
Teleurstellend en veel te geforceerd en getruukt einde. Prima als het de series finale was geweest, maar als setup naar seizoen 5 zwaar ondermaats. Viel me erg tegen.
Het was een fantastische aflevering t/m Chuck's terugkeer in het ziekenhuis met de antidote, daarna ging het mis. Huwelijk was mooi hoor, maar met Morgan als "priester" (of whatever)? Puhlease. En daarna al die geforceerde happy end truuks die je ook in films vaak ziet waar ze ff snel een einde aan moeten breien (met name dat vele geld)?
Ik heb nu geen hoge verwachtingen meer van seizoen 5, ze moeten eerst alle troep op zien te ruimen die de makers in de laatste minuten van deze aflevering hebben gestopt. Las net echter een interview met Fedak die ingaat hoe de plannen zijn voor het vervolg, dat ze juist met Morgan als intersect door willen gaan. De eerste keer dat ik teleurgesteld ben over een interview met Fedak. Diepe zucht, gaan nu de bedenkers van het hele verhaal hun eigen creatie om zeep helpen?
Ik zal wel kijken hoor in september, maar er naar uitkijken doe ik nu niet meer. Een voordeeltje, het is iets makkelijker de zomermaanden doorkomen.
De OP is dan ook mede gemaakt voor mensen die nog aan de serie moeten beginnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef shiznuts het volgende:
Die uit de OP van Chuck is ook verschrikkelijk.
Jaja, en er nog series als The A-Team en MacGyver waren en je nog daadwerkelijk tv keek zeker?quote:
Dat zijn van die series die echt enorm tegenvallen als je die nu nog bekijkt. Het is puur nostalgie, niet omdat de series anno 2011 nog goed zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jaja, en er nog series als The A-Team en MacGyver waren en je nog daadwerkelijk tv keek zeker?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die ouwe kapsels... alsof het 12 jaar geleden is.
quote:
Ik vind seizoen 4 prima (behalve dan het gedrocht vs CAT squad maar ik doe net alsof die aflevering niet bestaat..) alleen het laatste stuk van de finale, dus zeg maar vanaf dat C+S wegrijden bij de kerk is gewoon slecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef pberends het volgende:
Volgens mij kijk je met een iets te kritisch oog naar Chuck. Natuurlijk was season 4 niet al te best, maar de finale vond ik prima en een leuke twist in het verhaal voor een volgende halve laatste seizoen.
Daar zat ik ook over te denken. Want was het niet heel bijzonder dat Chuck niet spontaan doodging bij het zien van de Intersect? Juist daarom had Bryce de Intersect toch naar Chuck gestuurd?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
De Morgan-twist is tegen alles in wat ons verteld is door de makers in voorgaande seizoenen en ook die andere over-de-top zaken (dat vele onzin geld, en die voor-zichzelf-beginnerij) beloven weinig goeds.
Ik vond de twist dat die slechterik bekende dat alles tot nu toe, the Ring, The intersect, Volkoff, onderdeel was van een nog groter geheim meesterplan het ergste van alles. Ben benieuwd of de schrijvers weten welke druk ze hiermee op hunzelf afroepen en of ze dat aan kunnen. Het voelt heel onnatuurlijk. Terwijl imo de ontwikkelingen vanaf de Ring tot aan het einde van dit seizoen heel natuurlijk en logisch waren.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 4 prima (behalve dan het gedrocht vs CAT squad maar ik doe net alsof die aflevering niet bestaat..) alleen het laatste stuk van de finale, dus zeg maar vanaf dat C+S wegrijden bij de kerk is gewoon slecht.
De Morgan-twist is tegen alles in wat ons verteld is door de makers in voorgaande seizoenen en ook die andere over-de-top zaken (dat vele onzin geld, en die voor-zichzelf-beginnerij) beloven weinig goeds.
Het is niet te kritisch zijn maar de pest er in hebben dat de makers in de laatste minuten tegen de door henzelfde gemaakt regels van het verhaal ingaan - een doodzonde voor scenarioschrijvers in feite. Vraag me af of ze er zich uit gaan redden.
NB: de krtiek op de twist is enorm onder de internationale Chuck fans - er zijn zelfs al signalen uit het Chuck-producerskamp dat men daar wat van geschrokken is. Afwachten of dat gaat helpen, hopelijk wel.
Inderdaad, WTH MAN. Ze hadden ermee moeten kappen.quote:
Das waar inderdaad. Chuck heeft een soort fotografisch geheugen, waardoor hij zo'n beetje de enige was die dit soort dingen kon. Morgan is nou niet bepaald het type fotografisch geheugen...quote:Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
Daar zat ik ook over te denken. Want was het niet heel bijzonder dat Chuck niet spontaan doodging bij het zien van de Intersect? Juist daarom had Bryce de Intersect toch naar Chuck gestuurd?
Kan inderdaad zomaar nog een andere wending krijgen die niemand had voorzien.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef shiznuts het volgende:
Inception jongens... het was maar een droom.
Gelukkig gaan de ontwikkelingen in Chuck altijd heel snel en verwacht ik daarom dat Morgan al bij afl. 3 weer intersect af is.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Sowieso moeten ze nu in 13 episodes het verhaal afronden met Morgan als intersect.
En natuurlijk ook beetje lame dat Morgan de bril die Beckman aan Chuck heeft gegeven meteen opdoet, het was toch al wel duidelijk uit de eerdere episodes dat brillen vaak ook intersect-effecten hadden (inzetten, eruit halen).
Dat kan toch gewoon :p dat is niet heel raar hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:21 schreef JDx het volgende:
Sowieso dat Morgan ze ging trouwen? Waar sloeg dat op.
Ja, maar in Amerika zijn er zo veel verschillende kerken dat het nogal makkelijk is om een priester te wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:26 schreef JDx het volgende:
Moet dat niet een officieel persoon zijn of een priester ofzo?
http://usmarriagelaws.com(...)irements/index.shtmlquote:For example, California law permits anyone to apply for permission to become a Deputy Commissioner of Marriages -- the grant of authority is valid for one day -- and thus officiate at the wedding of family or friends on that one day.
Denk dat dat hofje in een studio is...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef JDx het volgende:
Ok lache, ik ga daar trouwens over 4 weken heen, misschien maar even langs Echo Park en Burbank, hoewel ik weet dat de Buymore een gebouw is van een andere winkelketen en geshopt is. Zou dat kleine hofje wel echt bestaan? Of is dat in een studio.
Daar ben ik ook 99% zeker van.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:49 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Denk dat dat hofje in een studio is...
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:08 schreef JDx het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Chuck speelde in de serie, maar in het echt met Sarah ging trouwen, en toen zei iemand, maar jullie zijn nog zo jong, ik zei, ja maar al die jaren in Hollywood maakt je wel volwassener en toen dacht ik huh, kan me eigenlijk niets herinneren van de sets enzo, oh nooo... dit is een droom
Zit al met m'n kop in the USA denk ik, lol.
59 days to go volgens tvcountdown.comquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef T_Fuff het volgende:
Weet iemand al wanneer seizoen 5 op tv komt in US?
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef JDx het volgende:
Haha, nice, in aflevering 8 van Love Bites (nieuwe serie) zit John Casey als hotel beveiliger, hij doet precies zo
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:14 schreef TheZapster het volgende:
Zit ik daar net Terminator 2 te kijken, zie ik opeens Big Mike voorbij komen
[ afbeelding ]
Hij was hier wel een kilootje of 50 lichter denk ik
quote:Mark Hamill zal in de eerste aflevering van het 5de en laatste seizoen een schurk spelen. De acteur die vooral faam maakte met zijn rol als Luke Skywalker in de eerste trilogie van Star Wars is vermoedelijk maar in één aflevering te zien.
Ook is er op de Comic Con een video gepresenteerd waarin Morgan zich moet bewijzen als nieuwe intersect.
http://nosoap.nl/index.ph(...)l-s5-info&Itemid=105
Oeh damn, nu pas bij seizoen 1, je gaat zooooooo verslaafd worden straks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Flanx het volgende:
Heb de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gezien. Wel een leuke serie, maar niet echt verslavend ofzo
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Flanx het volgende:
Net klaar met seizoen 1 :p. Ik vind het erg leuk, alleen soms stoor ik me wel aan de Buy More scenes die tussen een leuke spionnenmissie zitten. En verder is Casey echt een baas!
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
Dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
En dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
Eensch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig was
quote:Carrie-Anne Moss (The Matrix) in laatste seizoen Chuck
Het laatste seizoen van Chuck krijgt versterking van een aantal grote actiehelden. Vorige week was daar Luke Skywalker, nu komt Trinity de gelederen versterken.
http://nosoap.nl/index.ph(...)oen-chuck&Itemid=105
Ook Craig Kilborn doet mee in S5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Dat vind ik een begrijpelijke en prima reden, want daarin hebben ze volledig gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Glenn0 het volgende:
Dat is het buurmeisje, potentieel love interest. Ze is de serie uitgeschreven voordat de pilot is opgenomen, maar is nog wel op de promotiefoto's verschenen. De reden dat ze eruit is geschreven, is omdat de makers 2 van zulke vrouwen die op Chuck vielen wat te overdreven vonden
Volgens mij speelt die chick komend seizoen in House.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Glenn0 het volgende:
Dat is het buurmeisje, potentieel love interest. Ze is de serie uitgeschreven voordat de pilot is opgenomen, maar is nog wel op de promotiefoto's verschenen. De reden dat ze eruit is geschreven, is omdat de makers 2 van zulke vrouwen die op Chuck vielen wat te overdreven vonden
Ik hoop toch wel dat Awesome's vader nog een keer terugkomt het laatste seizoen want "Tr0n" hoort toch wel in het laatste seizoen een rolletje te hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:50 schreef planethugo het volgende:
Trailer seizoen 5
ik heb hierdoor al meer vertrouwen in S5 dan in 4. Al zegt een trailer natuurlijk niet zo héél veel
Volgens mij speelt Odette Yustman volgend seizoen in House, niet zij.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij speelt die chick komend seizoen in House.
Overigens zag ik in de bioscoop een trailer van Killer Elite langskomen. Daar speelt Yvonne mee als Love interest van Jason Statham.
Is een paar weken terug bekend gemaakt dat de première naar 28 oktober is verplaatst, zodat ze Grimm met Halloween kunnen lanceren.quote:
quote:
Hier sluit ik me bij aan, al is mijn bezwaar meer dat Chuck (for now) geen intersect meer heeft. :p Niettemin een hoopgevende seizoensopener maar na het afgelopen seizoen was dat ook wel nodig.quote:
Weet ik ook niet goed meer, alleen dat feit zegt al genoeg over de interessantheid van hem als enemy.quote:
Dat was ook het allereerste wat mij opviel, maarja, je weet hoe vrouwen zijn, zo is het toch mooi??? Nee ik wil het anders!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ben net begonnen met kijken. Jammer van Sarah's haar.
Haha ik zie dat ook nooit hoor, ander kapsel, ander kleurtje ofzo, maar als het korter is, dat zie ik wel meteen, want daar heb ik iets tegen, vrouwen met kort haar. Dit is nog niet echt kort, maar hou van langggggggquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:55 schreef VacaLoca het volgende:
Eerste dat je opviel? Beetje gay![]()
Ik zie het echt vrijwel nooit als iemand een ander kapsel heeft. Anyway ik vind Sarah niet zo héél lekker, doe mij maar Carina (Mini Anden)
[ afbeelding ]
Ik vind dit leuker en afwisselender dan weer een seizoen te zien met de voorspelbare Chuck als Intersect.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef JDx het volgende:
Denk dat Chuck wel weer de intersect wordt, tenminste dat hoop ik.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Afgaande op de 1e ep ben ik blij dat dit het laatste seizoen is.
degene die het project chuck vorig seizoen afgesloten heeft namens de fbi/cia whatever. Is ook maar 1 of 2 afleveringen erin geweest als ik het goed herinnerquote:
Met Amerikanen vrees ik het wel. Hoewel voetbal daar ook steeds populairder worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef dapluiz het volgende:
Wesley Sneijder
Dat kan geen toeval zijn toch ?
In Last Man Standing zeiden ze ook al dat soccer the fastest growing sport in the USA is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Met Amerikanen vrees ik het wel. Hoewel voetbal daar ook steeds populairder worden.
Eh, nee. Dat is MMA, en dat is het al een tijdje. Zeker nu de UFC een deal met FOX heeft, is MMA een van de grootste sporten in de VS aan het worden.quote:Op zondag 6 november 2011 15:04 schreef JDx het volgende:
[..]
In Last Man Standing zeiden ze ook al dat soccer the fastest growing sport in the USA is.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb de eerste paar minuten gezien van de aflevering van deze week maar ik ga er geen tijd meer aan verspillen. Het was de eerste seizoenen echt een leuke serie maar het is nu steeds zo teleurstellend en voorspelbaar en met rare over-the-top dingen die nergens op slaan.
Niet verder over-the-top dan voorheen? En je kijkt 4 hele (!) seizoenen om bij de laatste 9 afleveringen af te haken....?quote:Op zondag 6 november 2011 19:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb de eerste paar minuten gezien van de aflevering van deze week maar ik ga er geen tijd meer aan verspillen. Het was de eerste seizoenen echt een leuke serie maar het is nu steeds zo teleurstellend en voorspelbaar en met rare over-the-top dingen die nergens op slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens voor de mensen die het niet meer weten: Becker was degene die team Bartowski uit moest schakelen omdat ze achter het geheim van Alexei Volkoff/Hartley Winterbottom waren gekomen aan het einde van seizoen vier.
Mjah, het is meer dat steeds die domme over-the-top-dingen blijven komen terwijl het in de eerdere seizoenen maar om de paar episodes was. Waarschijnlijk kijk ik ze nog wel een keer achter elkaar om de serie af te kijken ja, maar het is geen serie meer waar ik de aflevering snel van wil zien. Hetzelfde heb ik nu bij Modern Family, de eerste afleveringen hadden soms echt briljante grappen terwijl het nu steeds heel duidelijk zo'n rare-situatie-sitcom is. Ik denk dat ik te cynisch wordquote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
[..]
Niet verder over-the-top dan voorheen? En je kijkt 4 hele (!) seizoenen om bij de laatste 9 afleveringen af te haken....?
Het is niet zozeer dat hij kwaadaardig wordt door z'n krachten, maar dat de intersect een te grote invloed op hem heeft en zijn karakter verandert. Chuck heeft zoals altijd gezegd speciaal, omdat hij de intersect kan gebruiken als hulpmiddel i.p.v. er door geleid te worden zoals Morgan nu en de Greta's vorig jaar.quote:Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef Orbis het volgende:
Morgan gaat nu de Peter-Parker-in-Spider-Man 3-route. Zijn krachten maken hem kwaadaardig, emo en ronduit vervelend. Er was toch een reden dat niemand Spider-Man 3 kon waarderen?
Ik had even goede hoop toen Sarah aan Ellie vroeg waarom bij Morgan anders werkte, maar het lijkt wel alsof de schrijvers totaal hun eigen verhaal vergeten zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 01:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Dat gaan ze dus verder uitwerken in aflevering drie als ik de preview aan het einde van aflevering 2 goed begrijp. Dat het in Morgan niet goed werkt en daardoor nu shit the fan raakt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef krioro het volgende:
Morgan als intersect. Yeah, no, lijkt me is niet echt wat.
Wat? Waaromquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:36 schreef epicbeardman het volgende:
Helaas 9december pas terug met volgende aflevering.
Het was wel aardig inderdaad. Jeffquote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef planethugo het volgende:
ik vond het juist wel een vermakelijke aflevering. het ging wel snel met morgan maar een aflevering die mij geen moment verveelde, en dat is weleens anders geweest
Hierbij is het niet zo raar, ik weet niet precies welke leeftijdsrating de serie krijgt maar dit is een makkelijke manier om niet voor 1 aflevering opeens gezeik te krijgen, en ik denk ook niet dat Zachary Levi en Yvonne Strahovski zo makkelijk voor een willekeurige aflevering "gratis" naakt gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Preutse Amerikanen weer..
[ afbeelding ]
Zo droogquote:
quote:
Als je dan toch Engelse termen gaat gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef JDx het volgende:
Haha dat Shirley er ook nog in zat behalve Abed. Lolll... geniaal!
En die FreddieW herkende ik ook meteen van z'n filmpjes haha, niceLY done!
jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
vanavond weer aflevering neem ik aan?
Het is vermakelijk, maar ik ben nu wel klaar met de serie eigenlijk. Dus ik vind het niet zo ergquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is
Dat zal je altijd zien natuurlijk; maar als de serie doorging was het seizoen misschien slechterquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is
Hmz wist ik nog niet. Jammer, want het werd idd net weer wat beter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef mybrawnie het volgende:
ik vond aflevering 5x5 echt heeeeeeeel slecht. Dat naakt erin hoefde echt niet en leidde alleen maar af, verder klopte er veel dingen van het plot niet..
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
Precies dat inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef JDx het volgende:
Het is nog wel vermaak, maar kijk er niet meer naar uit, het geeft me niet meer het vrolijke gevoel wat het me vroeger gaf.
Vaker zo bij series die langer draaien.
is dit tvfan met een andere login?quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:
[..]
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)
5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:
5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)
4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.
3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)
2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?
1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.
Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.
Dit klopt idd. Het leukste was of chuck sarah zou krijgen hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef JDx het volgende:
Wat ik dus net na Chuck heb gekeken haha. Idd, dat geeft me nog wel het echte gevoel wat die serie me gaf, mooie views van Miami, mooie auto's en vrouwen, vleugje humor met Sam.
Denk dat stiekem het leukste van Chuck was of hij Sarah zou krijgen!
Thanks voor je verdere uitleg. Moet zeggen dat ik het er niet helemaal mee eens ben, zie de quote. Daarnaast beschouw ik seizoen 3 en 4 juist als de zwakste seizoenen, zeker 4. 3 was qua plot totaal niet geloofwaardig meer, maar qua personages wel redelijk in-character. Tweede helft van seizoen 3 staat bij mij daarentegen wel erg hoog aangeschreven. Bij seizoen 4 heb ik meerdere malen het gevoel gehad dat de schrijvers de characters niet goed genoeg kenden (zeker bij afleveringen van Wootton).quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:
[..]
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)
5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:
5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)
Zulke dingen zijn natuurlijk altijd bij Chuck voorgekomen, gevangenissen worden niet heel serieus genomen (zie 4x12). Daarnaast heeft Lester een soort van poging tot moord gedaan.
4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.
Nogmaals, het is geen Law & Order o.i.d. Dit soort plot holes hebben er altijd ingezeten. Tevens ook niet heel storend, tenzij je er graag commentaar op wil hebben.
3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)
Juist voor de fun erin gestopt. Dat is juist de Chuck humor. Het absurde feit dat een tophackersfaciliteit geheim wordt gehouden door voor te doen als een soort van nudistensekte.
Een blaadje zou juist niet heel logisch zijn geweest, welke 'sekte' loopt er met een blaadje voor de edele delen rond?
2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?
13 afleveringen maar, er moet tempo in het verhaal komen. Daarnaast niet goed opgelet, Decker is ook maar onderdeel van een groter plan voor Chuck en Sarah.
1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.
Dit soort dingen zijn er altijd ingekomen, zie vorig jaar de onnodige cliffhanger van 4x03 met de ring die in Castle viel. Volgende aflevering al weer opgelost. Beiden twijfelen nu juist of het wel verstandig is om door te blijven gaan, of dat het te gevaarlijk is voor hun beiden. Ook was het juist bedoeld om de relatie van Verbanski en Casey af te spiegelen tegen die van Chuck en Sarah, die al verder zijn in het proces.
Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.
Of dat 'The baby' net zo'n codewoord is als 'The Omen'...quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Denk het niet. Ik vraag me overigens af of het echt een kind van Sarah is of dat ze die misschien op een missie heeft gered.
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Special Agent Burke bij de CIA, wie had dat gedacht...
dat huilen was idd best triest dat ze daarop reageerde. En Sarah legt ook uit: niemand weet van mijn moeder, of dat ze ooit bestaan heeft.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom.
En hoe kan het dat niemand überhaupt van Sarahs moeder afweet en ze veilig is, maar die gast daar gewoon eventjes met z'n team naartoe rijdt.
Het lijkt dom, maar je kunt er wel verklaringen voor vinden. Misschien dat Sarah getraumatiseerd is door babygehuil, en als dat hoort dat ze dan niet meer helder kan nadenken en daarom domme dingen doet. Ook zou het een andere baby geweest kunnen zijn die ze dan mogelijk moest redden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom.
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb het de eerste vier seizoenen trouw iedere week gevolgd, maar ik kan me maar niet aanzetten om dit seizoen te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Begin viel tegen, afleveringen zijn nu wel weer stuk beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb het de eerste vier seizoenen trouw iedere week gevolgd, maar ik kan me maar niet aanzetten om dit seizoen te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Dat ligt eraan, als je toch tijd genoeg hebt kan je het wel afkijken omdat de serie hierna toch afgelopen is, maar als je ook maar iets beters te doen hebt is het de moeite niet waard. Nog steeds allemaal onlogische dingen die vervolgens voor hele plotwendingen zorgen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe beter dan seizoen 3 en 4.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
"Listen to us, talking about kids, and a house, and a real family.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Vond inderdaad het mooist van de serie om te zien hoe de relatie opbouwde tussen Chuck en Sarah, vooral in bijvoorbeeld seizoen 2. Nu ze samen zijn vind ik de relatie 'meh', maar nogsteeds een top serie.
(Trouwens ook de reden dat ik bijvoorbeeld Psych zo leuk vind, door de opbouw in relatie tussen Shawn en Juliete)
Kan me dit nog wel herinneren van een aflevering met de oude Jeff:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Vaag gedoe tussen Sarah/Chuck en anderzijds ook tussen Casey/Verbanski... dat gedraai om de hete brei en wel/niet... maar Jeff en Lester waren wel awesome.Begrijp alleen niet wat Big Mike's rol nu was. Volgens mij alleen letterlijk frame-opvulling. Wel flauw dat Jeff nu opeens ronduit briljant is en alle puzzelstukjes zo makkelijk in elkaar legt... hij is toch zeker geen intersect... óf...
quote:Meanwhile Ellie's trying to find her dad's computer. Awesome tells her he took it to the Buymore and that the store lost it. (He's lying.) Ellie goes up there to the nerd herd and Jeff & Lester promise to find it after she lies that it has a home made sex video of her on it. Jeff apparently has extrasensory perception(ESP). So Lester has him clear his head and write on paper who has the computer.
"Cia? Who is Cia?" Lester wonders and gripes out Lester for wasting their time. Yes, Lester was writing CIA.
Who's Ciaquote:Op zondag 8 januari 2012 13:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kan me dit nog wel herinneren van een aflevering met de oude Jeff:
[..]
toch zonde dat deze serie niet op HBO of Showtime uitgezonden wordtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:36 schreef pberends het volgende:
[MU] Yvonne Strahovski - Black bikini - Chuck S05E09 - 720p
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=K92II82A
File size: 19 MB
Resolution: 1280x720
Duration: 19 sec
Format: .avi
het zal wel eindigen met 'Guys I Know Kong Fu..' Benieuwd wie het zegtquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
nog 4 afleveringen te gaan, zou leuk zijn als chuck nog een paar afleveringen de intersect terug krijgt
De babyquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef franklop het volgende:
[..]
het zal wel eindigen met 'Guys I Know Kong Fu..' Benieuwd wie het zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |