abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:16:28 #1
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_96702042

Introductie
De actie-drama-comedyserie Chuck wordt vanaf 2007 in de VS uitgezonden door NBC in HD1080. In Nederland wordt Chuck door Comedy Central uitgezonden.

Chuck
De serie dankt zijn naam Chuck aan de hoofdpersoon Chuck Bartowski. Chuck lijkt een gewone jongen cq nerd en leidt het saaie leven als een werknemer van de elektronicazaak Buy More. Hierbij maakt hij deel uit van de 'Nerd Herd', de servicedienst van de Buy More-keten. Chuck is ook een 'underperformer' en heeft door vermeende fraude bij zijn eindexamens nooit kunnen afstuderen op hoog niveau. Hij beschikt over een fotografisch geheugen.

Op een dag ontvangt Chuck een e-mail van een oude vriend die bij de CIA werkte. Deze e-mail bevat de database die alle geheime diensten in Amerika gebruiken, ook wel 'The Intersect' genoemd, die tegelijkertijd vernietigd wordt. Door het fotografische geheugen van Chuck zitten alle geheimen van de wereld nu in zijn brein verstopt. Hierdoor verandert Chucks leven op een drastische manier met alle gevolgen van dien...

Chuck-hoofdpersonen

Chuck Bartowski (aka Charles Carmichael)

Buy More-werknemer en (wannabe-)spion.

Sarah Walker

CIA-spion.

John Casey

NSA-agent.

Morgan Grimes

Buy More-werknemer en Chucks beste vriend.

Eleanor 'Ellie' Bartowski-Woodcomb

Arts en zus van Chuck.

Devon 'Captain Awesome' Woodcomb

Tevens arts en partner van Ellie.

Topics
http://forum.fok.nl/topicchain/343

Links
Officiële site: http://www.nbc.com/chuck/
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0934814/
TV.com: http://www.tv.com/chuck/show/68724/summary.html
List of Chuck episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Chuck_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chuck_(televisieserie)
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_(TV_series)

[ Bericht 8% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-05-2011 20:44:28 ]
pi_96702757
Goed nieuws had je laatste comment ;)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:50:37 #3
255848 InGebruik
pi_96703722
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:30 schreef epicbeardman het volgende:
Goed nieuws had je laatste comment ;)
Was niet mijn nieuws, ik las het een paar comments boven mijzelf. Maar goed nieuws is het zeker.

Hoe lang duurt zo'n stop voordat ze weer verder gaan met seizoen 5? Ben eigenlijk pas met veel series begonnen met kijken (en dus alles inhalen) in dit seizoen dus heb er geen idee van hoe lang zo'n zomerstop duurt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:16:47 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_96704774
Een nieuw seizoen had voor mij niet gehoeven, maargoed.
Vind ik leuk 14.gif
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:25:40 #5
255848 InGebruik
pi_96705127
quote:
99s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Houniet het volgende:
Vind ik leuk [ afbeelding ]
Ik vond het laatste seizoen lang niet altijd even goed, maar 4.23 was wel weer van ouderwets niveau. Zit nu al te wachten op de volgende epi. Als ze dit niveau vast kunnen houden ben ik heel benieuwd naar seizoen 5. Zal alleen weer een nieuwe 'main enemy' moeten worden verzonnen.
pi_96705550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Chuck (zowel als serie als het karakter) heeft zich zo ontwikkelt dat de verhaallijnen over the Buy More of Jeffster er eigenlijk niet meer toedoen. De enige manier waarop die er weer toe zouden gaan doen is als Chuck weer teruggaat naar the Buy More. Maar dat zie ik niet gebeuren, want het zou alle ontwikkeling van de serie en het karakter ongedaan maken.
Awesome kan wel makkelijker een grotere rol krijgen zonder daar afbreuk aan te doen. Maar dan wel de nieuwere onzelfverzekerdere Awesome, dan de echte captain awesome uit de eerste seizoenen.
daar heb je idd gelijk in. Maar persoonlijk zou ik het leuker vinden als chuck weer gewoon in de buy more een soort van undercover gaat werken. Die missies van dit seizoen waarbij ze van hot naar her in een paar seconden vliegen hebben we nu ook wel weer gezien. Als het andere verhaaltje dan nog leuk zou zijn was dat niet zo erg maar dat is dit seizoen ook niet geweldig. imo
pi_96705597
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Was niet mijn nieuws, ik las het een paar comments boven mijzelf. Maar goed nieuws is het zeker.

Hoe lang duurt zo'n stop voordat ze weer verder gaan met seizoen 5? Ben eigenlijk pas met veel series begonnen met kijken (en dus alles inhalen) in dit seizoen dus heb er geen idee van hoe lang zo'n zomerstop duurt.
Chuck vernieuwd voor 5de seizoen!

^O^
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:45:43 #8
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_96705842
quote:
Van mij ook niet,zelfs Timothy Dalton kon dit seizoen niet redden.
pi_96707374
Nieuw seizoen yay *O*

quote:
17s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:32 schreef Houniet het volgende:

O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Houniet op 12-05-2011 18:29:10 (;)) ]
full stops and exclamation marks
pi_96710940
quote:
Hoefde idd niet perse, maar het blijft toch vermakelijk. Waarschijnlijk is het niet al te duur om de serie te maken :').
pi_96712306
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoefde idd niet perse, maar het blijft toch vermakelijk. Waarschijnlijk is het niet al te duur om de serie te maken :').
de buitenscene's filmen ze volgens mij toch steeds op dezelfde plaats. Of ze nu in engeland, zuid-amerika of in de tuin van volkov's dochter zijn: het ziet er hetzelfde uit :)
pi_96728438
Hm. Opzich prima dat het vernieuwd is. Als budget maar niet verder gecut is want dan wordt het er sowieso niet beter op vrees ik.

Maar ik denk dat er nog wel iets te bedenken valt om er nog een goed seizoen van te maken. Ik denk dat ze de serie eigenlijk wat serieuzer moeten maken. Wel dat er elke aflevering een missie is en het zn grappige momenten heeft maar dat storylines met karakters wel wat dieper geschreven mogen worden.

Soort van House insteek.
pi_96739580
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

de buitenscene's filmen ze volgens mij toch steeds op dezelfde plaats. Of ze nu in engeland, zuid-amerika of in de tuin van volkov's dochter zijn: het ziet er hetzelfde uit :)
En de rest gaat met waarschijnlijk de meest belabberde CGI uit de industrie. Ik vind het een heerlijke serie, maar ze mogen wel wat meer werk steken in de achtergronden.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:41:54 #14
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96762846
NBC Confirms CHUCK's Fifth Season Will Be Its Last!

Of was dat al bekend?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:42:16 #15
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_96762859
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:

Of was dat al bekend?
pas anderhalve dag ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:42:42 #16
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96762882
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:

Of was dat al bekend?
Of je leest ff de reacties voor je. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96816983

Hij was toch weer leuk _O-. Casey & the Sunshine Band

Sarah :o.
pi_96866331
Dus er komt nog 1 aflevering dit seizoen?

Vond het al een apart einde.

Wel kut, nu moet ik seizoen 5 ook kijken :P
pi_96869936
Ah wel dat zijn maar 13 afleveringen valt reuze mee
  maandag 16 mei 2011 @ 10:38:17 #20
255848 InGebruik
pi_96877295
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef Xepos het volgende:
Ah wel dat zijn maar 13 afleveringen valt reuze mee
Andere seizoenen werden er ook eerst 13 gekocht waarna er nog eens 10 werden bij gekocht.
pi_96877447
quote:
TVLINE | Why did you decide to make Chuck‘s upcoming fifth season its last?
It seemed to be the way to end it appropriately for the fans who love it, and not get into a situation where it might end or might not end and then it ends and we haven’t concluded the storyline. It gives [producers] a chance to plan for it. I think that’s the best way to do it.

TVLINE | You only ordered 13 episodes of Chuck. Any chance you’ll increase that number?
I don’t think so. Unless suddenly we have 10 million viewers watching it on Friday night, then it would.
Bron: http://www.tvline.com/201(...)ck-wonder-woman-svu/

Wen maar vast aan het idee dat er echt geen nieuwe eps meer komen hierna...
pi_96878260
Prima afsluiting toch? Wel netjes van NBC.
pi_96878344
:Y .
  maandag 16 mei 2011 @ 12:37:30 #24
255848 InGebruik
pi_96881985
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Bron: http://www.tvline.com/201(...)ck-wonder-woman-svu/

Wen maar vast aan het idee dat er echt geen nieuwe eps meer komen hierna...
Oh, nouja toch nog 14 afleveringen om naar uit te kijken. :)
pi_96882389
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef pberends het volgende:
Prima afsluiting toch? Wel netjes van NBC.
Het is zeker een nette afsluiting maar we hebben dat niet te danken aan NBC, dat PR-politieke antwoord van de NBC-baas ten spijt.

De echte reden is dat series-eigenaar Warner Brothers graag 90+ afleveringen wil om de serie daarna te kunnen verkopen aan kabel- en lokale tv stations over de gehele VS ("syndication" heet dat). NBC wilde Chuck eigenlijk cancellen maar WB did NBC an offer they couldn't refuse - NBC krijgt de 13 afleveringen van seizoen 5 voor een weggeefprijsje. Gunstig voor NBC, die schuift nu Chuck naar de vrijdagavond (de klassiek slechtste kijkdag op Amerikaanse TV, zeker onder jongeren) ipv de maandagavond en kan dan met goedkope commercialprijzen toch nog wat aan Chuck verdienen.

Bovenstaande is ook de reden dat er niet meer dan 13 komen. WB heeft aan 91 afleveringen genoeg en zal niet nog een keer Chuck in de uitverkoop doen. NBC zal echter ook niet terugwillen naar de normale prijs voor een aflevering. Alleen dus in het theoretische geval dat de amerikaanse kijkcijfers weer enorm oplopen zou het nog kunnen. Maar zoals de NBC-baas al zei dan moet Chuck 10 miljoen kijkers halen. En dat is in feite uitgesloten (ter vergelijk, tot aan 4.13 zat Chuck dit seizoen rond de 5 miljoen, echter de laatste afleveringen rond 4 a 4,5).

[ Bericht 10% gewijzigd door tvfan42 op 16-05-2011 12:56:22 ]
  maandag 16 mei 2011 @ 13:42:49 #26
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_96884299
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:49 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

Het is zeker een nette afsluiting maar we hebben dat niet te danken aan NBC, dat PR-politieke antwoord van de NBC-baas ten spijt.

De echte reden is dat series-eigenaar Warner Brothers graag 90+ afleveringen wil om de serie daarna te kunnen verkopen aan kabel- en lokale tv stations over de gehele VS ("syndication" heet dat). NBC wilde Chuck eigenlijk cancellen maar WB did NBC an offer they couldn't refuse - NBC krijgt de 13 afleveringen van seizoen 5 voor een weggeefprijsje. Gunstig voor NBC, die schuift nu Chuck naar de vrijdagavond (de klassiek slechtste kijkdag op Amerikaanse TV, zeker onder jongeren) ipv de maandagavond en kan dan met goedkope commercialprijzen toch nog wat aan Chuck verdienen.

Bovenstaande is ook de reden dat er niet meer dan 13 komen. WB heeft aan 91 afleveringen genoeg en zal niet nog een keer Chuck in de uitverkoop doen. NBC zal echter ook niet terugwillen naar de normale prijs voor een aflevering. Alleen dus in het theoretische geval dat de amerikaanse kijkcijfers weer enorm oplopen zou het nog kunnen. Maar zoals de NBC-baas al zei dan moet Chuck 10 miljoen kijkers halen. En dat is in feite uitgesloten (ter vergelijk, tot aan 4.13 zat Chuck dit seizoen rond de 5 miljoen, echter de laatste afleveringen rond 4 a 4,5).
Waarom zijn er 91 afleveringen nodig? Is dat een verplicht getal dat nodig is voor syndication?

Ik vind het ook netjes dat de serie op deze manier goed wordt afgerond. Zodat het niet een afgeraffeld einde wordt en ook niet eindeloos gerekt wordt.
pi_96884795
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom zijn er 91 afleveringen nodig? Is dat een verplicht getal dat nodig is voor syndication?
Formeel niet, in de praktijk wel. Anders zijn kopers niet of nauwelijks geinteresseerd. 100 is nog iets beter, maar voor 1-uur programma's (eigenlijk 40+ minuten, maar met commercials etc wordt dat een uur) is 90+ genoeg. Vermoedelijk heeft WB al enige deals gesloten.

quote:
Ik vind het ook netjes dat de serie op deze manier goed wordt afgerond. Zodat het niet een afgeraffeld einde wordt en ook niet eindeloos gerekt wordt.
Het is netjes en leuk voor ons als kijker en NBC kan er leuke PR-sier mee maken, maar het boeit NBC (en ook WB) voor geen meter, het gaat gewoon om geld verdienen.

Als ze het echt zo belangrijk zouden vinden dan zouden ze The Event en vele andere series ook niet zomaar plots cancellen en een mooi einde gunnen. Chuck is door een hoop mazzel en hard werken van producers, schrijvers, cast, crew en ook de fans in het verleden (na het dreigende einde na S2 met name) een langer leven en fraaier uiteinde gegund dan de meeste series - zeker voor een serie met, laten we eerlijk zijn, zulke matige USA-kijkcijfers. Laten we er als Chuck fans alleen maar blij om zijn (althans ik ben dat wel).
  maandag 16 mei 2011 @ 14:00:46 #28
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_96884945
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

Formeel niet, in de praktijk wel. Anders zijn kopers niet of nauwelijks geinteresseerd. 100 is nog iets beter, maar voor 1-uur programma's (eigenlijk 40+ minuten, maar met commercials etc wordt dat een uur) is 90+ genoeg. Vermoedelijk heeft WB al enige deals gesloten.
Dank je voor de uitleg.
quote:
[..]

Het is netjes en leuk voor ons als kijker en NBC kan er leuke PR-sier mee maken, maar het boeit NBC (en ook WB) voor geen meter, het gaat gewoon om geld verdienen.

Als ze het echt zo belangrijk zouden vinden dan zouden ze The Event en vele andere series ook niet zomaar plots cancellen en een mooi einde gunnen. Chuck is door een hoop mazzel en hard werken van producers, schrijvers, cast, crew en ook de fans in het verleden (na het dreigende einde na S2 met name) een langer leven en fraaier uiteinde gegund dan de meeste series - zeker voor een serie met, laten we eerlijk zijn, zulke matige USA-kijkcijfers. Laten we er als Chuck fans alleen maar blij om zijn (althans ik ben dat wel).
Als Chuck fan ben ik er idd blij mee. Dat NBC en/of WB er andere motieven achter hebben zitten kan me dan verder weinig schelen.
pi_96885014
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als Chuck fan ben ik er idd blij mee. Dat NBC en/of WB er andere motieven achter hebben zitten kan me dan verder weinig schelen.
Precies, mij ook. (en ik snap ze ook best, het is gewoon keiharde business - zeker in deze crisistijden die ook die tv stations daar hard voelen)
pi_96890007
Idd mooi dat we nog een vijfde seizoen krijgen, nu kan ik met een gerust hart de grote cliffhanger vanavond kijken :-)
pi_96926026
Awesome Awesome Awesome Awesome Awesome Awesome aflevering *O* *O*
Zeer vette season finale :Y , nu alweer zin in het nieuwe seizoen ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 04:28:06 ]
pi_96926054
Echt awesome inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96932585
Teleurstellend en veel te geforceerd en getruukt einde. Prima als het de series finale was geweest, maar als setup naar seizoen 5 zwaar ondermaats. Viel me erg tegen.

Het was een fantastische aflevering t/m Chuck's terugkeer in het ziekenhuis met de antidote, daarna ging het mis. Huwelijk was mooi hoor, maar met Morgan als "priester" (of whatever)? Puhlease. En daarna al die geforceerde happy end truuks die je ook in films vaak ziet waar ze ff snel een einde aan moeten breien (met name dat vele geld)?

Ik heb nu geen hoge verwachtingen meer van seizoen 5, ze moeten eerst alle troep op zien te ruimen die de makers in de laatste minuten van deze aflevering hebben gestopt. Las net echter een interview met Fedak die ingaat hoe de plannen zijn voor het vervolg, dat ze juist met Morgan als intersect door willen gaan. De eerste keer dat ik teleurgesteld ben over een interview met Fedak. Diepe zucht, gaan nu de bedenkers van het hele verhaal hun eigen creatie om zeep helpen?

Ik zal wel kijken hoor in september, maar er naar uitkijken doe ik nu niet meer. Een voordeeltje, het is iets makkelijker de zomermaanden doorkomen.
  Redactie Games dinsdag 17 mei 2011 @ 15:31:07 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_96942184
Morgan really? :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_96944321
Eens met tvfan. Hoewel het mij ook niet zou verbazen als ik Chuck gewoon vergeten ben aanstaande september.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:31:38 #36
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_96991884
Prima einde van de hele reeks, ermee stoppen nu.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:23:20 #37
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_96998013
Ik dacht dat de aflevering hiervoor juist de season finale was en je als cliffhanger had dat Sarah dood was door die Norsman-device, maar het komt uiteraard weer helemaal goed omdat de villain heel aardig is door een antidote te geven voor iets wat iedereen op de hele wereld kan vermoorden a.d.h.v. het DNA, blablabla. Happy end, klaar.
Fuck deze serie.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_97009759
Morgan als intersect :'). Yeah, no, lijkt me niet echt wat.
pi_97011615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Prima einde van de hele reeks, ermee stoppen nu.
Te laat
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:00:00 #40
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97012428
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef tvfan42 het volgende:
Teleurstellend en veel te geforceerd en getruukt einde. Prima als het de series finale was geweest, maar als setup naar seizoen 5 zwaar ondermaats. Viel me erg tegen.

Het was een fantastische aflevering t/m Chuck's terugkeer in het ziekenhuis met de antidote, daarna ging het mis. Huwelijk was mooi hoor, maar met Morgan als "priester" (of whatever)? Puhlease. En daarna al die geforceerde happy end truuks die je ook in films vaak ziet waar ze ff snel een einde aan moeten breien (met name dat vele geld)?

Ik heb nu geen hoge verwachtingen meer van seizoen 5, ze moeten eerst alle troep op zien te ruimen die de makers in de laatste minuten van deze aflevering hebben gestopt. Las net echter een interview met Fedak die ingaat hoe de plannen zijn voor het vervolg, dat ze juist met Morgan als intersect door willen gaan. De eerste keer dat ik teleurgesteld ben over een interview met Fedak. Diepe zucht, gaan nu de bedenkers van het hele verhaal hun eigen creatie om zeep helpen?

Ik zal wel kijken hoor in september, maar er naar uitkijken doe ik nu niet meer. Een voordeeltje, het is iets makkelijker de zomermaanden doorkomen.
Jup. Het was nu niet eens een wettelijke of kerkelijke bruiloft. :') De zegen van het intergalactische blabla. Verder ging alles natuurlijk veel te makkelijk, maar ach. Ik zal het gewoon gaan kijken. Misschien nul verwachtingen en op de periode ervoor ingaan kan het nog leuk worden om te kijken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:45:08 #41
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_97020441
Straks maar eens de aflevering bekijken, is gewoon aardig tijdverdrijf de laatste afleveringen :)
pi_97023524
vond de finale ook verre van boeiend. Net zo warrig als dit hele seizoen. Dat hele 'red sarah' gedoe was zelfs tenenkrommend
pi_97025239
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef krioro het volgende:
Morgan als intersect :'). Yeah, no, lijkt me niet echt wat.
Het is misschien in het begin wel grappig. Maar denk inderdaad dat Morgan leuker is als gewoon Morgan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:58:24 #44
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_97039395
Ik hoop dat ze na 2 afleveringen van Seizoen 5 morgan eruit schrijven als de nieuwe intersect. :')

Trouwens, hoeveel season finales zijn afgesloten met: "Guys, I know kung-fu" |:( Jammer!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_97040559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef monsterd. het volgende:
Ik hoop dat ze na 2 afleveringen van Seizoen 5 morgan eruit schrijven als de nieuwe intersect. :')

Trouwens, hoeveel season finales zijn afgesloten met: "Guys, I know kung-fu" |:( Jammer!
2 nu.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:01:00 #46
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97055695
Ik vond het wel een goede afsluiter.

En met de snelheid waarin dingen gaan in Chuck, zal Morgan waarschijnlijk niet langer dan een paar afleveringen intersect blijven. Genoeg voor Chuck om zichzelf extra als spy te bewijzen zonder intersect.
pi_97059101
Was redelijk, de finale, maar dat geblaat dat alles wat er in de afgelopen jaren gebeurd is zogenaamd allemaal gestaged was voor een of ander masterplan van de CIA gaat me weer te ver op de bullshitometer.

En Morgan als intersect.... ik dacht dat er maar een paar mensen waren met een brein die zulke informatie kan opslaan zonder er gek van te worden. Nu kan ineens iedereen zon brilletje opzetten?
pi_97059544
Ja en heel doordacht allemaal, Russen die zomaar over de USA mogen vliegen en op soeverein grondgebied kunnen landen... Nederland faalde zelf al in Libië bij een evacutiemissie :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:50:57 #49
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97060317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja en heel doordacht allemaal, Russen die zomaar over de USA mogen vliegen en op soeverein grondgebied kunnen landen... Nederland faalde zelf al in Libië bij een evacutiemissie :')
Was een drop'n'go-missie onder de radar. ;(
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:18:28 #50
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97065406
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef VacaLoca het volgende:

En Morgan als intersect.... ik dacht dat er maar een paar mensen waren met een brein die zulke informatie kan opslaan zonder er gek van te worden. Nu kan ineens iedereen zon brilletje opzetten?
zo een dingen zijn idd belachelijk. Was het niet ooit de opzet dat men chuck moest beschermen omdat hij de énige was met zo een intersect en dat die info uniek was. Paar seizoenen later is met die stelling al zeker 10x de vloer aan geveegd. Sterker nog, men heeft blijkbaar gewoon een collectie brillen liggen met al die info 'erin'
pi_97072003
Robert Duncan McNeill (exec. producer en regisseur van de season finale) over het intersecten van Morgan:

quote:
I agree with the fans, totally. I think that’s another key to our show, Chuck has to have a unique nature that allows the Intersect to function the way that it has. We’ve established that in the mythology. I don’t think that when we come back in season 5 that we’re going to see Morgan as an Intersect that equals Chuck at all. I think it’ll be a Morgan version of what that does. I think it’s important, like the fans are suggesting, to distinguish that Chuck is special and that he’s the only one that can use the Intersect in the way that we’ve seen it succeed so well in the last four years.
pi_97088469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Das gewoon een kwestie van een Amerikaanse passagiersvliegtuig gebruiken.
pi_97088599
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef tvfan42 het volgende:

Volgens mij kijk je met een iets te kritisch oog naar Chuck. Natuurlijk was season 4 niet al te best, maar de finale vond ik prima en een leuke twist in het verhaal voor een volgende halve laatste seizoen.
pi_97088626

Die ouwe kapsels... alsof het 12 jaar geleden is.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:54:42 #55
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97088917
Ja, echt ook hè. Viel mij ook op.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:15:11 #57
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97090085
Die uit de OP van Chuck is ook verschrikkelijk. ;(
pi_97090340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef shiznuts het volgende:
Die uit de OP van Chuck is ook verschrikkelijk. ;(
De OP is dan ook mede gemaakt voor mensen die nog aan de serie moeten beginnen.
pi_97093358
Vroeger, toen de serie nog tof was _O_
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:13:42 #60
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97093591
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef Piles het volgende:
Vroeger, toen de serie nog tof was _O_
Jaja, en er nog series als The A-Team en MacGyver waren en je nog daadwerkelijk tv keek zeker? :P
pi_97097608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jaja, en er nog series als The A-Team en MacGyver waren en je nog daadwerkelijk tv keek zeker? :P
Dat zijn van die series die echt enorm tegenvallen als je die nu nog bekijkt. Het is puur nostalgie, niet omdat de series anno 2011 nog goed zijn.
pi_97107001
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Die ouwe kapsels... alsof het 12 jaar geleden is.
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:54 schreef shiznuts het volgende:
Ja, echt ook hè. Viel mij ook op.
pi_97192870
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef pberends het volgende:
Volgens mij kijk je met een iets te kritisch oog naar Chuck. Natuurlijk was season 4 niet al te best, maar de finale vond ik prima en een leuke twist in het verhaal voor een volgende halve laatste seizoen.
Ik vind seizoen 4 prima (behalve dan het gedrocht vs CAT squad maar ik doe net alsof die aflevering niet bestaat..) alleen het laatste stuk van de finale, dus zeg maar vanaf dat C+S wegrijden bij de kerk is gewoon slecht.

De Morgan-twist is tegen alles in wat ons verteld is door de makers in voorgaande seizoenen en ook die andere over-de-top zaken (dat vele onzin geld, en die voor-zichzelf-beginnerij) beloven weinig goeds.

Het is niet te kritisch zijn maar de pest er in hebben dat de makers in de laatste minuten tegen de door henzelfde gemaakt regels van het verhaal ingaan - een doodzonde voor scenarioschrijvers in feite. Vraag me af of ze er zich uit gaan redden.

NB: de krtiek op de twist is enorm onder de internationale Chuck fans - er zijn zelfs al signalen uit het Chuck-producerskamp dat men daar wat van geschrokken is. Afwachten of dat gaat helpen, hopelijk wel.
pi_97192991
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

De Morgan-twist is tegen alles in wat ons verteld is door de makers in voorgaande seizoenen en ook die andere over-de-top zaken (dat vele onzin geld, en die voor-zichzelf-beginnerij) beloven weinig goeds.

Daar zat ik ook over te denken. Want was het niet heel bijzonder dat Chuck niet spontaan doodging bij het zien van de Intersect? Juist daarom had Bryce de Intersect toch naar Chuck gestuurd?
pi_97193850
Ja, sommige mensen werden een kasplantje bij het zien van de Intersect geloof ik. Maar het was geloof ik niet zo bijzonder dat Chuck de enige was.

[ Bericht 26% gewijzigd door Johnny Blaze op 23-05-2011 12:52:05 ]
  maandag 23 mei 2011 @ 12:14:03 #66
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97193903
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

Ik vind seizoen 4 prima (behalve dan het gedrocht vs CAT squad maar ik doe net alsof die aflevering niet bestaat..) alleen het laatste stuk van de finale, dus zeg maar vanaf dat C+S wegrijden bij de kerk is gewoon slecht.

Het is niet te kritisch zijn maar de pest er in hebben dat de makers in de laatste minuten tegen de door henzelfde gemaakt regels van het verhaal ingaan - een doodzonde voor scenarioschrijvers in feite. Vraag me af of ze er zich uit gaan redden.

NB: de krtiek op de twist is enorm onder de internationale Chuck fans - er zijn zelfs al signalen uit het Chuck-producerskamp dat men daar wat van geschrokken is. Afwachten of dat gaat helpen, hopelijk wel.
Ik vond de twist dat die slechterik bekende dat alles tot nu toe, the Ring, The intersect, Volkoff, onderdeel was van een nog groter geheim meesterplan het ergste van alles. Ben benieuwd of de schrijvers weten welke druk ze hiermee op hunzelf afroepen en of ze dat aan kunnen. Het voelt heel onnatuurlijk. Terwijl imo de ontwikkelingen vanaf de Ring tot aan het einde van dit seizoen heel natuurlijk en logisch waren.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:59:27 #67
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97198357
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgan really? :')
Inderdaad, WTH MAN. Ze hadden ermee moeten kappen.

Of Awesome als the intersect!
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 23 mei 2011 @ 14:00:19 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97198395
Nu krijgen we 'Human Target' taferelen, alleen zonder intersect.
pi_97202339
Denk dat het intersecten van Morgan een prima einde was geweest om de serie met een lach af te sluiten, maar nu moeten ze zich er uit zien te redden.
Daarnaast zijn er ook andere intersects geweest natuurlijk: Orion, Shaw, de Greta's en Bryce zou hem krijgen. Het feit dat Chuck speciaal is zit hem volgens mij niet in het feit dat hij hem kan uploaden, maar dat hij er juist mee om kan gaan (de Greta's werden er killing machines van die meteen reageerden op flashes). Ook heeft Ellie aanpassingen aangebracht aan de intersect, waardoor deze waarschijnlijk beter te verdragen is!
Zie ook het interview met Robert Duncan McNeill dat ik heb gepost.

SPOILER
  maandag 23 mei 2011 @ 15:38:48 #70
60385 pberends
pi_97202433
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef Orbis het volgende:

[..]

Daar zat ik ook over te denken. Want was het niet heel bijzonder dat Chuck niet spontaan doodging bij het zien van de Intersect? Juist daarom had Bryce de Intersect toch naar Chuck gestuurd?
Das waar inderdaad. Chuck heeft een soort fotografisch geheugen, waardoor hij zo'n beetje de enige was die dit soort dingen kon. Morgan is nou niet bepaald het type fotografisch geheugen...
Surf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 23 mei 2011 @ 15:43:01 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_97202629
Sowieso moeten ze nu in 13 episodes het verhaal afronden met Morgan als intersect :').
En natuurlijk ook beetje lame dat Morgan de bril die Beckman aan Chuck heeft gegeven meteen opdoet, het was toch al wel duidelijk uit de eerdere episodes dat brillen vaak ook intersect-effecten hadden (inzetten, eruit halen).
  maandag 23 mei 2011 @ 15:48:40 #72
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97202931
Inception jongens... het was maar een droom.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:55:17 #73
255848 InGebruik
pi_97203211
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef shiznuts het volgende:
Inception jongens... het was maar een droom.
Kan inderdaad zomaar nog een andere wending krijgen die niemand had voorzien.
  maandag 23 mei 2011 @ 16:17:37 #74
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97204257
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Sowieso moeten ze nu in 13 episodes het verhaal afronden met Morgan als intersect :').
En natuurlijk ook beetje lame dat Morgan de bril die Beckman aan Chuck heeft gegeven meteen opdoet, het was toch al wel duidelijk uit de eerdere episodes dat brillen vaak ook intersect-effecten hadden (inzetten, eruit halen).
Gelukkig gaan de ontwikkelingen in Chuck altijd heel snel en verwacht ik daarom dat Morgan al bij afl. 3 weer intersect af is. ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 16:21:59 #75
189538 JDx
pi_97204495
Sowieso dat Morgan ze ging trouwen? Waar sloeg dat op.

SE05E01 wordt Chuck wakker en zegt dat ie droomde dat Morgan hun ging trouwen :P
  maandag 23 mei 2011 @ 18:19:05 #76
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_97210442
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:21 schreef JDx het volgende:
Sowieso dat Morgan ze ging trouwen? Waar sloeg dat op.
Dat kan toch gewoon :p dat is niet heel raar hoor.
  maandag 23 mei 2011 @ 18:26:27 #77
189538 JDx
pi_97210783
Moet dat niet een officieel persoon zijn of een priester ofzo? :P
  maandag 23 mei 2011 @ 18:31:06 #78
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_97210987
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:26 schreef JDx het volgende:
Moet dat niet een officieel persoon zijn of een priester ofzo? :P
Ja, maar in Amerika zijn er zo veel verschillende kerken dat het nogal makkelijk is om een priester te worden :P. Het gebeurt wel vaker in series en films dat een vriend of bekende de plechtigheid leidt. In Friends heeft Joey ook al eens priester gespeeld bijvoorbeeld. Ik neem aan dat dat niet alleen een leuke gimmick is en ook in het echt geregeld voorkomt :)

Sterker nog:
quote:
For example, California law permits anyone to apply for permission to become a Deputy Commissioner of Marriages -- the grant of authority is valid for one day -- and thus officiate at the wedding of family or friends on that one day.
http://usmarriagelaws.com(...)irements/index.shtml

In Californië (waar Burbank ligt) is er dus zelfs een speciale voorziening gemaakt zodat vrienden de bruiloft kunnen leiden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 23 mei 2011 @ 19:44:48 #79
189538 JDx
pi_97214724
Ok lache, ik ga daar trouwens over 4 weken heen, misschien maar even langs Echo Park en Burbank, hoewel ik weet dat de Buymore een gebouw is van een andere winkelketen en geshopt is. Zou dat kleine hofje wel echt bestaan? Of is dat in een studio.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:49:23 #80
213516 larry_flynt
pi_97215044
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef JDx het volgende:
Ok lache, ik ga daar trouwens over 4 weken heen, misschien maar even langs Echo Park en Burbank, hoewel ik weet dat de Buymore een gebouw is van een andere winkelketen en geshopt is. Zou dat kleine hofje wel echt bestaan? Of is dat in een studio.
Denk dat dat hofje in een studio is...
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoCyberghost VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 23 mei 2011 @ 21:47:58 #81
155103 Reanimation
Golden State!
pi_97223192
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:49 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Denk dat dat hofje in een studio is...
Daar ben ik ook 99% zeker van.

Edit:

After the series was picked up, the apartment and the building's courtyard were re-created on a Warner Bros. soundstage.

The exterior shots of the Burbank Buy More where Chuck and Morgan work are of a former Mervyn's store in the Fallbrook Mall in Canoga Park

(Source: Wiki)
  maandag 6 juni 2011 @ 09:08:10 #82
189538 JDx
pi_97775688
Ik droomde vannacht dat ik Chuck speelde in de serie, maar in het echt met Sarah ging trouwen, en toen zei iemand, maar jullie zijn nog zo jong, ik zei, ja maar al die jaren in Hollywood maakt je wel volwassener en toen dacht ik huh, kan me eigenlijk niets herinneren van de sets enzo, oh nooo... dit is een droom :')

Zit al met m'n kop in the USA denk ik, lol.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:14:07 #83
182560 krioro
no span
pi_97775800
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 09:08 schreef JDx het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Chuck speelde in de serie, maar in het echt met Sarah ging trouwen, en toen zei iemand, maar jullie zijn nog zo jong, ik zei, ja maar al die jaren in Hollywood maakt je wel volwassener en toen dacht ik huh, kan me eigenlijk niets herinneren van de sets enzo, oh nooo... dit is een droom :')

Zit al met m'n kop in the USA denk ik, lol.
_O- :')
  maandag 6 juni 2011 @ 10:43:38 #84
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97777612
HAHAHAH jonge!!!!!!!!!!!111
  maandag 6 juni 2011 @ 12:56:19 #85
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97781933
(^^,)
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:42:35 #86
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98199451
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:36:51 #87
163318 T_Fuff
-----
pi_98873313
Had nog 3 afleveringen op de plank (ja niet dus, in mijn downloadsmap) liggen en gekeken. Wat een tof einde haha. Heb heel veel zin in seizoen 5, wist niet dat het op deze manier zou eindigen :D

Weet iemand al wanneer seizoen 5 op tv komt in US?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 3 juli 2011 @ 20:41:06 #88
165610 Trystar
pi_98995567
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef T_Fuff het volgende:
Weet iemand al wanneer seizoen 5 op tv komt in US?
59 days to go volgens tvcountdown.com
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:28:27 #89
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99147622
quote:
Vrijdag, October 21
8:00-9:00 p.m. Chuck

bron
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:44:23 #90
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99356711
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:41 schreef Trystar het volgende:

[..]

59 days to go volgens tvcountdown.com
Ik tel 101 days...
censuur :O
VyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en GeekgearZenmate VPN
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:26:19 #91
165610 Trystar
pi_99361579
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:44 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik tel 101 days...
Het is inderdaad aangepast, op dat moment stond er 56.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:12:22 #92
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_99367951
Nou ik zit er echt op te wachten!!!!!!!!
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:47:05 #93
189538 JDx
pi_99766105
Woehoe, USA was fucking great, kwam nog langs dat bedrijf die ze gebruiken als de buitenkant voor de Buymore en heb het bedrijf gezien waar de Buymore op gebaseerd is (Best Buy), en zag dit nog rijden ;)

Hierop is de Nerd Herd gebaseerd, the GEEK SQUAD!
  zondag 24 juli 2011 @ 20:44:41 #94
189538 JDx
pi_99892589
Haha, nice, in aflevering 8 van Love Bites (nieuwe serie) zit John Casey als hotel beveiliger, hij doet precies zo _O-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:48:09 #95
91474 Piles
pi_99892838
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef JDx het volgende:
Haha, nice, in aflevering 8 van Love Bites (nieuwe serie) zit John Casey als hotel beveiliger, hij doet precies zo _O-
:D
  maandag 25 juli 2011 @ 18:14:25 #96
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_99928931
Zit ik daar net Terminator 2 te kijken, zie ik opeens Big Mike voorbij komen :D

Hij was hier wel een kilootje of 50 lichter denk ik :P
  maandag 25 juli 2011 @ 18:53:12 #97
182560 krioro
no span
pi_99930110
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:14 schreef TheZapster het volgende:
Zit ik daar net Terminator 2 te kijken, zie ik opeens Big Mike voorbij komen :D

[ afbeelding ]

Hij was hier wel een kilootje of 50 lichter denk ik :P
:o!
  maandag 25 juli 2011 @ 19:07:31 #98
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99930640
quote:
Mark Hamill zal in de eerste aflevering van het 5de en laatste seizoen een schurk spelen. De acteur die vooral faam maakte met zijn rol als Luke Skywalker in de eerste trilogie van Star Wars is vermoedelijk maar in één aflevering te zien.

Ook is er op de Comic Con een video gepresenteerd waarin Morgan zich moet bewijzen als nieuwe intersect.

http://nosoap.nl/index.ph(...)l-s5-info&Itemid=105
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:28:31 #99
270716 Flanx
pi_99987210
Heb de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gezien. Wel een leuke serie, maar niet echt verslavend ofzo
  woensdag 27 juli 2011 @ 07:43:48 #100
2667 Johnny Blaze
...
pi_99992097
Dat komt nog wel :P
Cyberghost VPNDe snelste VPN - FastestVPNCyberghost VPN
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:05:17 #101
189538 JDx
pi_99994013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Flanx het volgende:
Heb de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gezien. Wel een leuke serie, maar niet echt verslavend ofzo
Oeh damn, nu pas bij seizoen 1, je gaat zooooooo verslaafd worden straks.
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:09:55 #102
270716 Flanx
pi_100048764
Net klaar met seizoen 1 :p. Ik vind het erg leuk, alleen soms stoor ik me wel aan de Buy More scenes die tussen een leuke spionnenmissie zitten. En verder is Casey echt een baas!
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:20:19 #103
60385 pberends
pi_100049158
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Flanx het volgende:
Net klaar met seizoen 1 :p. Ik vind het erg leuk, alleen soms stoor ik me wel aan de Buy More scenes die tussen een leuke spionnenmissie zitten. En verder is Casey echt een baas!
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:24:40 #104
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_100049337
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:

[..]

En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:29:02 #105
91474 Piles
pi_100054595
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
Dat.
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
En dat.
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:42:27 #106
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_100059256
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig was

ook dat filmpje van de comic con, ook weer met jeffster. Hilarisch zeg... not
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:29:09 #107
182560 krioro
no span
pi_100098273
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig was
Eensch.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:35:42 #108
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_100313671
quote:
Carrie-Anne Moss (The Matrix) in laatste seizoen Chuck

Het laatste seizoen van Chuck krijgt versterking van een aantal grote actiehelden. Vorige week was daar Luke Skywalker, nu komt Trinity de gelederen versterken.

http://nosoap.nl/index.ph(...)oen-chuck&Itemid=105
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:41:32 #109
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_100313869
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:45:08 #110
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_100314001
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoCyberghost VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:53:46 #111
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_100314294
Mekenna Melvin
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:54:18 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_100314312

:9~ *; .
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:02:25 #113
270716 Flanx
pi_100314617
Geweldige serie!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:04:36 #114
-1 #ANONIEM
pi_100314696
Trinity _O_

:9~
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:54:57 #115
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_100316754
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ook Craig Kilborn doet mee in S5.

Over Morgan en de intersect wordt het volgende gezegd:
SPOILER
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 07:10:28 #116
182560 krioro
no span
pi_100342907
quote:
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

:9~ *; .
fapfapfap.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:11:40 #117
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_100406216
Leukste guilty pleasure serie van dit moment :P
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:50:41 #118
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_102431830
Trailer seizoen 5

ik heb hierdoor al meer vertrouwen in S5 dan in 4. Al zegt een trailer natuurlijk niet zo héél veel
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:53:51 #119
270716 Flanx
pi_102431933
sarah's haar ziet er verneukt uit...
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:03:58 #120
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_102432226
Hopelijk is dat niet permanent...
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piekAnoniem en veilig met ProtonVPN
  woensdag 28 september 2011 @ 15:58:42 #121
60385 pberends
pi_102479868
Yvonne Strahovski - Chuck - Season 1 (2007) Promos - x25 (HQ)

Dat kapsel van Morgan en Chuck vroeger blijft hilarisch :').
  woensdag 28 september 2011 @ 16:11:18 #122
189538 JDx
pi_102480268
Wie is die chick op de 4 en 5 na laatste foto? Alternatief voor zijn zus?

En ik mis Awesome!!! :P
  woensdag 28 september 2011 @ 16:17:28 #123
268046 Glenn0
pi_102480448
Dat is het buurmeisje, potentieel love interest. Ze is de serie uitgeschreven voordat de pilot is opgenomen, maar is nog wel op de promotiefoto's verschenen. De reden dat ze eruit is geschreven, is omdat de makers 2 van zulke vrouwen die op Chuck vielen wat te overdreven vonden :s)
  donderdag 29 september 2011 @ 18:41:56 #124
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102521310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Glenn0 het volgende:
Dat is het buurmeisje, potentieel love interest. Ze is de serie uitgeschreven voordat de pilot is opgenomen, maar is nog wel op de promotiefoto's verschenen. De reden dat ze eruit is geschreven, is omdat de makers 2 van zulke vrouwen die op Chuck vielen wat te overdreven vonden :s)
Dat vind ik een begrijpelijke en prima reden, want daarin hebben ze volledig gelijk.
  Redactie Games donderdag 29 september 2011 @ 20:54:35 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_102526861
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Glenn0 het volgende:
Volgens mij speelt die chick komend seizoen in House.

Overigens zag ik in de bioscoop een trailer van Killer Elite langskomen. Daar speelt Yvonne mee als Love interest van Jason Statham.
  zondag 2 oktober 2011 @ 00:43:43 #126
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_102599165
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:50 schreef planethugo het volgende:
Trailer seizoen 5

ik heb hierdoor al meer vertrouwen in S5 dan in 4. Al zegt een trailer natuurlijk niet zo héél veel
Ik hoop toch wel dat Awesome's vader nog een keer terugkomt het laatste seizoen want "Tr0n" hoort toch wel in het laatste seizoen een rolletje te hebben.
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:06:40 #127
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_102601478
Heb de hele serie paar weken geleden in zijn geheel terug gekeken en dit blijft toch mijn favoriete scene.

PATS,BOEM! Kogel tussen de ogen van Emmett op de muziek van fucking Wilson Philips :')

Briljant uit de serie geschreven _O-
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:00:55 #128
153390 Orbis
Ergo?
pi_102604055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Volgens mij speelt die chick komend seizoen in House.

Overigens zag ik in de bioscoop een trailer van Killer Elite langskomen. Daar speelt Yvonne mee als Love interest van Jason Statham.
Volgens mij speelt Odette Yustman volgend seizoen in House, niet zij.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:14:24 #129
17133 dapluiz
pi_102786956
Vorige week in LA op de set van Chuck geweest :D
Het was de set van het hofje zegmaar en we konden alle appartementen in kijken, mochten er niet in omdat ze het nog voor filmen nodig hadden mochten helaas ook geen foto's maken :(
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:28:33 #130
189538 JDx
pi_103209645
Holy shit, het begint gewoon bijna weer, soms had ik het gevoel dat deze serie afgelopen was, maar als ik 1 aflevering zie, krijg ik alweer heimwee en het moet nog komen! :D
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf prive met PureVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:45:06 #131
293892 LWD-Godius
pi_103243738
Dat lied in de intro doet het altijd goed, ik zet het geluid van mijn luidsprekers er altijd net even wat harder voor.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:00:26 #132
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_103278154
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:41:50 #133
189538 JDx
pi_103280020
0:59-1:02 :P

Waar het verder op slaat, geen idee!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:42:51 #134
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_103320863
wtf :D
dat slaat idd nergens op, maar die gast krijgt toch flink wat klappen, ook op z'n kop :)

raaarrrrrrrr
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:32:29 #135
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_103330683
Yeah Chuck!Kan niet wachten.
Trotse Belg.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:35:36 #136
189538 JDx
pi_103411979
Geen Chuck?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:50:56 #137
268046 Glenn0
pi_103415870
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef JDx het volgende:
Geen Chuck?
Is een paar weken terug bekend gemaakt dat de première naar 28 oktober is verplaatst, zodat ze Grimm met Halloween kunnen lanceren.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:56:00 #138
349877 Devv
pi_103415989
Het is bijna weer zover.
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:28:54 #139
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_103480834
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:35:22 #140
270716 Flanx
pi_103481147
ABED! ;D
Zenmate VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 24 oktober 2011 @ 08:36:45 #141
64399 bietelboer
pi_103486745
Ik heb er weer zin in als ik die trailer zo zie! :D
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:35:04 #142
192671 LadiesMan217
#Item 21153
pi_103497167
Gheh, die Mark Hamill heeft me toch een papzakhoofd gekregen zeg.. ik herkende hem in de eerste instantie niet eens.. :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:43:39 #143
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_103538264
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:26:29 #144
236046 NotYou
tigerblood
pi_103548443
En, wil het een beetje lukken: views genereren via Fok? Je bent er al zo lang mee bezig.. Welk deel van je bezoekers heeft eigenlijk forum.fok.nl als referrer?

Blijft tenminste een deel ervan vervolgens nou ook hangen of checken ze puur wat ieder ander gewoon hier in zijn post zou plaatsen? :') :W
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:12:16 #145
273057 Nelson90
pi_103588741
Sneak Peek ziet er goed uit! Toch wel weer zin in het komende (laatste) seizoen.
Al blijven de eerste 2 seizoenen het best vind ik met als hoogtepunt de eerste aflevering. Gruwelijk, die eerste ontmoeting, het omkleden van Sarah en de eerste date!

Moest trouwens wel lachen om dat laatste stukje met Morgan bij de Sneak Peek.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:48:06 #146
227481 BasvB
pi_103684358
Sara met een raar accent :{

Ik heb best zin in de nieuwe aflevering morgen. Vooral na het zien van de trailer.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:20:20 #147
91474 Piles
pi_103706077
Goeie aflevering weer _O_ Wordt een topseizoen :Y
  Redactie Games zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:34:19 #148
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_103706480
Morgan met de intersect... Meh.. :{
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:30:09 #149
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103708188
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:12:28 #150
236046 NotYou
tigerblood
pi_103709667
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hier sluit ik me bij aan, al is mijn bezwaar meer dat Chuck (for now) geen intersect meer heeft. :p Niettemin een hoopgevende seizoensopener maar na het afgelopen seizoen was dat ook wel nodig.
Je suis Charlie Sheen
Zavvi - Fandom en GeekgearZenmate VPNSurf prive met PureVPN
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:44:28 #151
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_103713967
TT maar veranderen naar Morgan nu?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:53:08 #152
189538 JDx
pi_103718458
Denk dat Chuck wel weer de intersect wordt, tenminste dat hoop ik.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:00:35 #153
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_103718761
Afgaande op de 1e ep ben ik blij dat dit het laatste seizoen is.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:01:43 #154
165610 Trystar
pi_103718798
Helemaal vergeten dat er weer een nieuwe Chuck is, downloading! :)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:01:45 #155
60385 pberends
pi_103718804

[ Bericht 53% gewijzigd door pberends op 29-10-2011 21:08:27 ]
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:02:15 #156
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_103718825
O+ haar ga ik wel missen!!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:05:33 #157
60385 pberends
pi_103718942
Yvonne Strahovski | Chuck S05E01 | 720p | Legs/Sexy

File Size: 23 MB
Resolution: 1280x720
Duration: 0min 57sec
Format: AVI
http://www.filesonic.com/(...)i_Chuck_S05E01_2.avi

Yvonne Strahovski | Chuck S05E01 | 720p | Lingerie/Sexy

File Size: 15 MB
Duration: 1min 9sec
Format: AVI
http://www.filesonic.com/(...)ski_Chuck_S05E01.avi
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:08:01 #158
60385 pberends
pi_103719027

"He stole $2 million from Rush Limbaugh."

"Tell me everything you know about this animal."

_O- :').

Maar het was niet superhoogdravend natuurlijk, maar wel weer leuk. Morgan is wel even grappig als The Intersect.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:26:09 #159
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_103719673
Mwa... eerder dat Chuck niet zo'n fuck up als Morgan is zonder The Intersect. :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:26:55 #160
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103719690
Prima begin weer van het laatste seizoen
Anoniem en veilig met ProtonVPNSurf volledig anoniem met NordVPNZenmate VPN
  zondag 30 oktober 2011 @ 02:28:31 #161
325746 VacaLoca
pi_103731359
Ja, alleen blijft het duf dat ze afgestapt zijn van het hele principe dat alleen mensen met bepaald brein de intersect can handelen. Dat maakte Chuck toen juist speciaal. Hebben ze hele afleveringen aan gewijd en vervolgens schrappen ze het zomaar.

En in dat geval plus dat Chuck nu de interesect niet meer heeft; waarom is hij dan nog zo interessant voor die Becker (die ik sowieso niet echt een interessante enemy vind).
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:22:18 #162
153390 Orbis
Ergo?
pi_103733666
Wie was Becker überhaupt ook alweer?
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:35:48 #163
325746 VacaLoca
pi_103734797
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:22 schreef Orbis het volgende:
Weet ik ook niet goed meer, alleen dat feit zegt al genoeg over de interessantheid van hem als enemy.
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:47:37 #164
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_103735086
Ik ken Becker alleen als Karl uit Desperate Housewives goed :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:17:20 #165
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_103751209
Vond het echt een kut episode.
Hoop dat de rest van het seizoen beter word.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:06:26 #166
167545 Tegan
pi_103760049
Ben net begonnen met kijken. Jammer van Sarah's haar ;( .
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:45:41 #167
189538 JDx
pi_103775336
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ben net begonnen met kijken. Jammer van Sarah's haar ;( .
Dat was ook het allereerste wat mij opviel, maarja, je weet hoe vrouwen zijn, zo is het toch mooi??? Nee ik wil het anders!!!
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:49:16 #168
167545 Tegan
pi_103775380
Niet allemaal hoor :P.

Maar goed, ik heb het na de eerste tien minuten afgezet, ik kijk het een andere keer wel opnieuw want ik kon me er niet helemaal bij concentreren gisteren.
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:55:24 #169
325746 VacaLoca
pi_103775463
Eerste dat je opviel? Beetje gay :P

Ik zie het echt vrijwel nooit als iemand een ander kapsel heeft. Anyway ik vind Sarah niet zo héél lekker, doe mij maar Carina (Mini Anden)

:9
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:15:41 #170
189538 JDx
pi_103775832
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:55 schreef VacaLoca het volgende:
Eerste dat je opviel? Beetje gay :P

Ik zie het echt vrijwel nooit als iemand een ander kapsel heeft. Anyway ik vind Sarah niet zo héél lekker, doe mij maar Carina (Mini Anden)

[ afbeelding ]

:9
Haha ik zie dat ook nooit hoor, ander kapsel, ander kleurtje ofzo, maar als het korter is, dat zie ik wel meteen, want daar heb ik iets tegen, vrouwen met kort haar. Dit is nog niet echt kort, maar hou van langgggggg :P
Surf prive met PureVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe snelste VPN - FastestVPN
  maandag 31 oktober 2011 @ 13:52:17 #171
293892 LWD-Godius
pi_103784236
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef JDx het volgende:
Denk dat Chuck wel weer de intersect wordt, tenminste dat hoop ik.
Ik vind dit leuker en afwisselender dan weer een seizoen te zien met de voorspelbare Chuck als Intersect.
Van mij mag Morgan de Intersect blijven.

Hij (acteur die Morgan speelt) kan trouwens beter acteren dan Chuck (acteur) heb ik opgemerkt.
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:09:51 #172
157472 Tim86
pi_103784845
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Afgaande op de 1e ep ben ik blij dat dit het laatste seizoen is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:06:44 #173
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_103823960
ach vond t wel vermakelijk en nog niet zo slechts als het grootste deel van vorig seizoen. Alleen jammer dat er weer van die dingen inzitten dat chuck uit een raam springt van (minstens 3/4 hoog), op de bus landt en geen schrammetje heeft. Volgens mij zaten zulke dingen in de eerste seizoenen toch minder

oh ja en dat dansen.... te slecht

quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:22 schreef Orbis het volgende:
degene die het project chuck vorig seizoen afgesloten heeft namens de fbi/cia whatever. Is ook maar 1 of 2 afleveringen erin geweest als ik het goed herinner
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:13:50 #174
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_103829783
Ik vond het niet zo'n sterke seizoenspremière als van S1 of S3, maar vond het wel weer een leuke eps.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  zaterdag 5 november 2011 @ 01:10:37 #175
292180 epicbeardman
pi_103985615
Nou hopen dat de volgende leuker is (10minuten geleden aired in amerika)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:53:17 #176
17133 dapluiz
pi_104007013
Wesley Sneijder :D
Dat kan geen toeval zijn toch ? :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:20:37 #177
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104008300
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef dapluiz het volgende:
Wesley Sneijder :D
Dat kan geen toeval zijn toch ? :)
Met Amerikanen vrees ik het wel. Hoewel voetbal daar ook steeds populairder worden.
  zondag 6 november 2011 @ 15:04:08 #178
189538 JDx
pi_104033874
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Met Amerikanen vrees ik het wel. Hoewel voetbal daar ook steeds populairder worden.
In Last Man Standing zeiden ze ook al dat soccer the fastest growing sport in the USA is.

Wel toevallig dat Wesley Sneijder :P

Ze zeiken trouwens wel in films en series altijd over, nou nou dat was spannend... 0-0... :')
  zondag 6 november 2011 @ 16:12:34 #179
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_104036940
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:04 schreef JDx het volgende:

[..]

In Last Man Standing zeiden ze ook al dat soccer the fastest growing sport in the USA is.
Eh, nee. Dat is MMA, en dat is het al een tijdje. Zeker nu de UFC een deal met FOX heeft, is MMA een van de grootste sporten in de VS aan het worden.

Ik vond de tweede aflevering een stuk leuker dan de seizoenspremiere. Er zaten meer van de elementen in die Chuck zo leuk maakten.
  zondag 6 november 2011 @ 17:47:48 #180
185469 RichardRichard
Walk Away
pi_104040888
In een week alle seizoenen gekeken van Chuck en ben nu dus bij. Laatste seizoen was wat minder. Beetje over de top, eerste 2 afleveringen van seizoen 5 vind ik beetje tegenvallen. Wel jammer dat ik nu weer een week moet wachten op een nieuwe aflevering.
Zavvi - Fandom en GeekgearPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  zondag 6 november 2011 @ 19:32:58 #181
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104044809
Ik heb de eerste paar minuten gezien van de aflevering van deze week maar ik ga er geen tijd meer aan verspillen. Het was de eerste seizoenen echt een leuke serie maar het is nu steeds zo teleurstellend en voorspelbaar en met rare over-the-top dingen die nergens op slaan.
  maandag 7 november 2011 @ 00:36:39 #182
277580 Waaghals2010
pi_104061692
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb de eerste paar minuten gezien van de aflevering van deze week maar ik ga er geen tijd meer aan verspillen. Het was de eerste seizoenen echt een leuke serie maar het is nu steeds zo teleurstellend en voorspelbaar en met rare over-the-top dingen die nergens op slaan.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:32 schreef MacorgaZ het volgende:

Niet verder over-the-top dan voorheen? En je kijkt 4 hele (!) seizoenen om bij de laatste 9 afleveringen af te haken....?
  maandag 7 november 2011 @ 01:39:39 #183
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_104063136
SPOILER
SPOILER
Tevens voor de mensen die het niet meer weten: Becker was degene die team Bartowski uit moest schakelen omdat ze achter het geheim van Alexei Volkoff/Hartley Winterbottom waren gekomen aan het einde van seizoen vier.
  maandag 7 november 2011 @ 02:23:20 #184
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104063487
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef Waaghals2010 het volgende:

[..]

[..]

Niet verder over-the-top dan voorheen? En je kijkt 4 hele (!) seizoenen om bij de laatste 9 afleveringen af te haken....?
Mjah, het is meer dat steeds die domme over-the-top-dingen blijven komen terwijl het in de eerdere seizoenen maar om de paar episodes was. Waarschijnlijk kijk ik ze nog wel een keer achter elkaar om de serie af te kijken ja, maar het is geen serie meer waar ik de aflevering snel van wil zien. Hetzelfde heb ik nu bij Modern Family, de eerste afleveringen hadden soms echt briljante grappen terwijl het nu steeds heel duidelijk zo'n rare-situatie-sitcom is. Ik denk dat ik te cynisch word ;(

Edit: Ik heb de aflevering toch maar gekeken en op zich lijkt het me wel een interessante verhaallijn nu, bij nader inzien ga ik elke aflevering toch maar wel kijken, ik bedenk me ook net pas dat het maar 9 afleveringen zijn ipv de normale ~20 :+

[ Bericht 13% gewijzigd door MacorgaZ op 07-11-2011 03:07:54 ]
  maandag 7 november 2011 @ 09:30:54 #185
153390 Orbis
Ergo?
pi_104065614
Morgan gaat nu de Peter-Parker-in-Spider-Man 3-route. Zijn krachten maken hem kwaadaardig, emo en ronduit vervelend. Er was toch een reden dat niemand Spider-Man 3 kon waarderen?
  maandag 7 november 2011 @ 17:07:12 #186
268046 Glenn0
pi_104081030
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef Orbis het volgende:
Morgan gaat nu de Peter-Parker-in-Spider-Man 3-route. Zijn krachten maken hem kwaadaardig, emo en ronduit vervelend. Er was toch een reden dat niemand Spider-Man 3 kon waarderen?
Het is niet zozeer dat hij kwaadaardig wordt door z'n krachten, maar dat de intersect een te grote invloed op hem heeft en zijn karakter verandert. Chuck heeft zoals altijd gezegd speciaal, omdat hij de intersect kan gebruiken als hulpmiddel i.p.v. er door geleid te worden zoals Morgan nu en de Greta's vorig jaar.
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:31:14 #187
227481 BasvB
pi_104286757
Haha Jeff :)
  zondag 13 november 2011 @ 00:04:01 #188
263078 n0ir
blanc
pi_104303655
Echt geen reet meer aan.
Hopelijk ontploft Morgan als ie de auto in stapt. :( :P
  zondag 13 november 2011 @ 01:10:23 #189
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104306040
_O- Ja. :P 't Is wel allemaal een beetje... raar. Spoileralertofzo:

Dus zo 1-2-3 is Morgan weer helemaal de oude? :') Yeah right.
We hebben net gezegd dat het niet de druk van de intersect was maar dat de intersect zelf ontworpen is om je persoonlijkheid aan te tasten. Als mijn computer een virus krijgt en opeens kut begint te werken helpt het niet als ik zeg 'weet je nog, die tijden dat ik virusvrij was', daar gaat m'n computer niet opeens beter van lopen, want die schade is al aangebracht. Dan moet je 'em de-intersecten (virusscannen).
  zondag 13 november 2011 @ 12:20:44 #190
325746 VacaLoca
pi_104312519
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 01:39 schreef Verbodsbord het volgende:

Dat gaan ze dus verder uitwerken in aflevering drie als ik de preview aan het einde van aflevering 2 goed begrijp. Dat het in Morgan niet goed werkt en daardoor nu shit the fan raakt.

Ik had even goede hoop toen Sarah aan Ellie vroeg waarom bij Morgan anders werkte, maar het lijkt wel alsof de schrijvers totaal hun eigen verhaal vergeten zijn.
VyprVPN - de snelle VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Redactie Games zondag 13 november 2011 @ 12:28:34 #191
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_104312716
Morgan, met z'n Matrixmove... :')
  zondag 13 november 2011 @ 13:04:10 #192
194695 franklop
Fran knock
pi_104313679
En opeens is hij weer normaal... haddenz e wel wat langer over mogen doen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 13 november 2011 @ 16:33:19 #193
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104320109
Jep, het werd net een interessante verhaallijn met Morgan misschien als double-agent, wordt dat meteen al onmogelijk gemaakt door een spycam, en dan in de rest van de aflevering maar even meteen de 'corruptie' van Morgan weer verhelpen :W
  zondag 13 november 2011 @ 16:35:48 #194
194695 franklop
Fran knock
pi_104320206
Dus toch een seizoen te lang :(
  zondag 13 november 2011 @ 16:39:29 #195
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_104320352
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:35 schreef franklop het volgende:
Dus toch een seizoen te lang :(
Ik vrees er ook voor.
Trotse Belg.
  zondag 13 november 2011 @ 22:23:40 #196
17061 mvt
blame Canada
pi_104335445
mwah, kan nogsteeds mis gaan, hij heeft nu wel een wake-up call gekregen, maar de kwade software zit er nog steeds in. Dus wie weet wat er nog kan gebeuren met Morgan
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 14 november 2011 @ 02:13:06 #197
182560 krioro
no span
pi_104341530
Zo, eerste epi van het nieuwe seizoen gekeken.

quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef krioro het volgende:
Morgan als intersect :'). Yeah, no, lijkt me is niet echt wat.
  maandag 14 november 2011 @ 10:05:45 #198
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_104344439
ik vond het juist wel een vermakelijke aflevering. het ging wel snel met morgan maar een aflevering die mij geen moment verveelde, en dat is weleens anders geweest
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:36:49 #199
292180 epicbeardman
pi_104556656
Leuke episode, Casey O+

Decker -O-

Helaas 9december pas terug met volgende aflevering.
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:39:13 #200
91474 Piles
pi_104556747
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:36 schreef epicbeardman het volgende:
Helaas 9december pas terug met volgende aflevering.
Wat? Waarom :(
VyprVPN - de snelle VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  zaterdag 19 november 2011 @ 18:32:09 #201
268046 Glenn0
pi_104558643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef Piles het volgende:

[..]

Wat? Waarom :(
Thanksgiving.
  zaterdag 19 november 2011 @ 18:33:05 #202
60385 pberends
pi_104558680
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef planethugo het volgende:
ik vond het juist wel een vermakelijke aflevering. het ging wel snel met morgan maar een aflevering die mij geen moment verveelde, en dat is weleens anders geweest
Het was wel aardig inderdaad. Jeff :') _O-.
  zondag 20 november 2011 @ 18:18:08 #203
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_104595412
De eerste goede aflevering van het seizoen.
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  dinsdag 22 november 2011 @ 01:14:46 #204
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104663065
Het was wel erg makkelijk allemaal, de cliffhanger met Morgan's auto is in de eerste minuut klaar, de bom in Sarah's auto is ook net op tijd om het schieten van Viper te voorkomen, die barman was al meteen duidelijk een raar type waardoor je moest denken dat hij de Viper was terwijl de echte Viper ook wel snel te herkennen was, etc :')
Wel mooi dat in ieder geval die hele "Kill everyone"-verhaallijn met Viper werd afgekapt, leek alweer een hele makkelijke episode te worden :').
De beste momenten waren eigenlijk dat Casey zegt dat Star War: A Phantom Menace Morgan's favoriet was en later dat er niks na Indiana Jones 3 is _O_
  dinsdag 22 november 2011 @ 07:23:06 #205
194695 franklop
Fran knock
pi_104664349
Was wel goede aflevering ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 november 2011 @ 20:09:28 #206
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_104688887
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 23 november 2011 @ 10:50:08 #207
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_104711007
goede aflevering, alweer!

die star wars humor kon ik ook wel waarderen, en Casey op het eind even boem boem boem iedereen neerschieten was ook aardig. Kortom, weinig aan te merken voor een keer :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 11:43:53 #208
-1 #ANONIEM
pi_105409821
Laatste aflevering was tof! Eindelijk weer wat verbetering tov de laatste paar afleveringen.
Zat ook een geniale spoof in de episode :D
Eerst zie je Verbanski, 2sec later de Matrix op een scherm _O- (De actrice die Verbanski speelt, was Trinity in The Matrix ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 11:44:35 ]
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:02:55 #209
2667 Johnny Blaze
...
pi_105413985
Freddie Wong in Chuck *O*
  Redactie Games zaterdag 10 december 2011 @ 16:32:46 #210
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_105418299
FreddieW
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef Johnny Blaze het volgende:
Freddie Wong in Chuck *O*
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvDe snelste VPN - FastestVPNZenmate VPN
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:13:13 #211
227481 BasvB
pi_105419442
Decker had de bom/usb eigenlijk nog wel kunnen weggooien tbh
Maar wel een leuke ep
  Redactie Games zaterdag 10 december 2011 @ 17:14:51 #212
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_105419494
Preutse Amerikanen weer.. :')
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:18:56 #213
337541 Hahren
pi_105419616
Goed nummer ook!
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:31:06 #214
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105424359
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Preutse Amerikanen weer.. :')
[ afbeelding ]
Hierbij is het niet zo raar, ik weet niet precies welke leeftijdsrating de serie krijgt maar dit is een makkelijke manier om niet voor 1 aflevering opeens gezeik te krijgen, en ik denk ook niet dat Zachary Levi en Yvonne Strahovski zo makkelijk voor een willekeurige aflevering "gratis" naakt gaan.

Het blurren van doorschijnende setjes bij de Victoria's Secret Fashion Show is pas fucking triest :')
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:32:58 #215
13250 Lod
Sapere aude!
pi_105426950
Maar waarom dan kiezen voor een nudistensekte. Alleen maar voor een paar goedkope grappen?

Maar pluspunten voor de cameo's van de Community-cast ^O^
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:20:51 #216
60385 pberends
pi_105429001
Beste aflevering in tijden _O_.

Lester in prison _O-.

Verbanski _O_.

Decker :W.
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:21:52 #217
60385 pberends
pi_105429057
quote:
Zo droog _O-.
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:22:35 #218
60385 pberends
pi_105429091
  zondag 11 december 2011 @ 14:25:58 #219
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_105452074
Eindelijk weer eens een redelijke aflevering.

Lester in de gevangenis :')
  zondag 11 december 2011 @ 17:49:56 #220
236046 NotYou
tigerblood
pi_105460487
Stukken beter dan ik verwacht had. *O* Waande me bijna weer even in het eerste seizoen. :@ Die community cameo's ook. :D _O_
Je suis Charlie Sheen
De snelste VPN - FastestVPNDe snelste VPN - FastestVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zondag 11 december 2011 @ 22:14:04 #221
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105473355
Abed's "pew pew" ook _O_, alleen jammer dat hij geen "Cool. Cool cool cool." zei toen hij wegliep met die iPad :P
En FreddieW ook echt als hacker _O_
Dit was best wel een leuke aflevering, een van de beteren van de laatste seizoenen _O_
  maandag 12 december 2011 @ 00:09:01 #222
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_105478738
So much fun missed, ik ga me inkijken! :o

Community! _O_ freddiew (ben benieuwd naar VGHS). :7
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:31:12 #223
325746 VacaLoca
pi_105549116
Goede aflevering idd.
Community nooit wat van gezien, maar dat FreddieW daar zat was wel geinig.

Heftig einde wel, benieuwd of serie ook echt op die voet verder zal gaan of dat het al snel weer luchtig wordt.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:45:59 #224
189538 JDx
pi_105585028
Haha dat Shirley er ook nog in zat behalve Abed. Lolll... geniaal! :D

En die FreddieW herkende ik ook meteen van z'n filmpjes haha, nice done!
  woensdag 14 december 2011 @ 18:47:49 #225
157472 Tim86
pi_105585096
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef JDx het volgende:
Haha dat Shirley er ook nog in zat behalve Abed. Lolll... geniaal! :D

En die FreddieW herkende ik ook meteen van z'n filmpjes haha, niceLY done!
Als je dan toch Engelse termen gaat gebruiken :+

Abed en Shirley _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 14 december 2011 @ 20:44:37 #226
189538 JDx
pi_105591291
Ohw haha, ach, was dialect, goed doan ;)
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:55:32 #227
194695 franklop
Fran knock
pi_105674044
vanavond weer aflevering neem ik aan?
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:58:14 #228
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_105674219
Neen. Ik moet ook al afleveringen van o.a. How I met your mother missen. :(
- Oh wacht, ik kijk bij de verkeerde EZTV link - :@
Dan wel ja. :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:58:38 #229
157472 Tim86
pi_105674240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
vanavond weer aflevering neem ik aan?
ja

Chuck Versus The Curse
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:34:23 #230
194695 franklop
Fran knock
pi_105687769
Awesome en Ellie _O_
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekZenmate VPNVyprVPN - de snelle VPN
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:48:07 #231
363277 Rick_Castle
pi_105694415
Hij was goed, lijkt erop dat ze het seizoen toch nog een beetje op gang komt. Eerste 3 afleveringen waren zwaar onder de maat maar de stijgende lijn zit er gelukkig in.
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:57:57 #232
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105694688
Ik vind het tot nu toe een aardig seizoen, beter dan het vorige. Dit was de beste aflevering tot nu toe, eindelijk weer eens op het niveau van seizoen 1/2
  zaterdag 17 december 2011 @ 16:00:59 #233
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_105694767
die van gister nog niet gezien maar vond die van vorige week ook goed te pruimen.
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:05:05 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105700317
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is _O-
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:22:59 #235
91474 Piles
pi_105700846
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is _O-
Het is vermakelijk, maar ik ben nu wel klaar met de serie eigenlijk. Dus ik vind het niet zo erg :P
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:41:09 #236
60385 pberends
pi_105703805
quote:
Dat zal je altijd zien natuurlijk; maar als de serie doorging was het seizoen misschien slechter :P.
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:41:51 #237
60385 pberends
pi_105703831

_O- :').
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:43:16 #238
60385 pberends
pi_105703884
Chuck: "Don't worry. I'm fine, too. Really."

Chuck: "I love you... so much."

:') _O-.
  maandag 19 december 2011 @ 15:43:01 #239
363498 mybrawnie
pi_105773500
ik vond aflevering 5x5 echt heeeeeeeel slecht. Dat naakt erin hoefde echt niet en leidde alleen maar af, verder klopte er veel dingen van het plot niet.. Ik was echt bang dat de serie in zijn langverwachte dal terecht zou komen. Gelukkig werd dit verholpen door aflevering 5x6. heb daar veel genoten en gelachen.
Btw, ik heb een filmpje gemaakt over chuck en hoe hij een echte superspion is geworden.
Weet niet of ik het hier mag posten? anders moet het maar weggehaald worden. Ik hoop dat jullie een reactie kunnen geven, het is namelijk mijn eerste montage:

Ik ga de serie echt missen.. nog 1 1/2 maand genieten van mijn favoriete ''007 ²''
  maandag 19 december 2011 @ 16:38:55 #240
325746 VacaLoca
pi_105776031
quote:
Hmz wist ik nog niet. Jammer, want het werd idd net weer wat beter.
Echt speciaal is het dan niet meer, maar prima 40 minuten vermaak.
Zenmate VPNVyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPN
  maandag 19 december 2011 @ 17:53:22 #241
268046 Glenn0
pi_105779279
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef mybrawnie het volgende:
ik vond aflevering 5x5 echt heeeeeeeel slecht. Dat naakt erin hoefde echt niet en leidde alleen maar af, verder klopte er veel dingen van het plot niet..
Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
  maandag 19 december 2011 @ 22:50:22 #242
363498 mybrawnie
pi_105797040
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Glenn0 het volgende:

[..]

Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)

5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:

5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)

4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.

3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)

2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?

1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.

Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door mybrawnie op 19-12-2011 23:06:15 ]
  maandag 19 december 2011 @ 23:19:36 #243
189538 JDx
pi_105798758
Het is nog wel vermaak, maar kijk er niet meer naar uit, het geeft me niet meer het vrolijke gevoel wat het me vroeger gaf.

Vaker zo bij series die langer draaien.
  maandag 19 december 2011 @ 23:23:42 #244
91474 Piles
pi_105798980
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef JDx het volgende:
Het is nog wel vermaak, maar kijk er niet meer naar uit, het geeft me niet meer het vrolijke gevoel wat het me vroeger gaf.

Vaker zo bij series die langer draaien.
Precies dat inderdaad :)
Iets wat Burn Notice nog wel heeft.
  dinsdag 20 december 2011 @ 00:01:13 #245
189538 JDx
pi_105800987
Wat ik dus net na Chuck heb gekeken haha. Idd, dat geeft me nog wel het echte gevoel wat die serie me gaf, mooie views van Miami, mooie auto's en vrouwen, vleugje humor met Sam.

Denk dat stiekem het leukste van Chuck was of hij Sarah zou krijgen! :D
  dinsdag 20 december 2011 @ 00:05:53 #246
91474 Piles
pi_105801207
Chuck was inderdaad de klungelige nerd met een veel te mooie handler er naast. Nu is hij beroepsspion die alles voor elkaar heeft. Weinig over van de oude Chuck dus :)
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:40:18 #247
189538 JDx
pi_105809823
Toch hebben Chuck en The Big Bang eraan bijgedragen dat Nerd tegenwoordig niet echt een scheldwoord meer is :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:03:12 #248
46830 LintuxCx
pi_105810399
'k Moet binnenkort maar 'es beginnen met kijken. *O*

Heb een hekel aan cliffhangers dus ik wacht tot een seizoen redelijk compleet is voor ik begin met kijken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:29:18 #249
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_105810992
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:

[..]

Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)

Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:

5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)

4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.

3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)

2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?

1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.

Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.
is dit tvfan met een andere login? :P

met die blokjes van dat nudistenkamp vond ik juist wel geinig gedaan en jij stoort je meer eraan dat lester en casey in dezelfde gevangenis zitten maar dat iedereen in en uitbreekt in diezelfde bajes vind je normaal... En Chuck en sarah hebben álles al 20x beleefd, daarom stopt de serie ook :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:26:24 #250
363498 mybrawnie
pi_105812551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef JDx het volgende:
Wat ik dus net na Chuck heb gekeken haha. Idd, dat geeft me nog wel het echte gevoel wat die serie me gaf, mooie views van Miami, mooie auto's en vrouwen, vleugje humor met Sam.

Denk dat stiekem het leukste van Chuck was of hij Sarah zou krijgen! :D
Dit klopt idd. Het leukste was of chuck sarah zou krijgen haha :P, maar ook hoe hun relatie zich nog steeds ontwikkelt en dat speelt de show nog steeds goed voor mekaar. (ik kijk dus nog steeds super erg uit naar die zaterdag waarop ik weer chuck kan kijken)
Alleen ik vond 5.05 echt raar.. Opeens wordt iets nieuws geintroduceerd wat al behandelt is in hun relatie en dan wordt het ook binnen 10minuten weer opgelost.. Alsof ze gewoon interactie tussen de twee wilden zonder gevolgen. Dat miste ik echt in die aflevering. Oorzaak gevolg.. "t zat er niet goed in deze keer..
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:34:51 #251
268046 Glenn0
pi_105821888
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:

[..]

Zulke dingen zijn natuurlijk altijd bij Chuck voorgekomen, gevangenissen worden niet heel serieus genomen (zie 4x12). Daarnaast heeft Lester een soort van poging tot moord gedaan.

Nogmaals, het is geen Law & Order o.i.d. Dit soort plot holes hebben er altijd ingezeten. Tevens ook niet heel storend, tenzij je er graag commentaar op wil hebben.

Juist voor de fun erin gestopt. Dat is juist de Chuck humor. Het absurde feit dat een tophackersfaciliteit geheim wordt gehouden door voor te doen als een soort van nudistensekte.
Een blaadje zou juist niet heel logisch zijn geweest, welke 'sekte' loopt er met een blaadje voor de edele delen rond?

13 afleveringen maar, er moet tempo in het verhaal komen. Daarnaast niet goed opgelet, Decker is ook maar onderdeel van een groter plan voor Chuck en Sarah.

Dit soort dingen zijn er altijd ingekomen, zie vorig jaar de onnodige cliffhanger van 4x03 met de ring die in Castle viel. Volgende aflevering al weer opgelost. Beiden twijfelen nu juist of het wel verstandig is om door te blijven gaan, of dat het te gevaarlijk is voor hun beiden. Ook was het juist bedoeld om de relatie van Verbanski en Casey af te spiegelen tegen die van Chuck en Sarah, die al verder zijn in het proces.

Thanks voor je verdere uitleg. Moet zeggen dat ik het er niet helemaal mee eens ben, zie de quote. Daarnaast beschouw ik seizoen 3 en 4 juist als de zwakste seizoenen, zeker 4. 3 was qua plot totaal niet geloofwaardig meer, maar qua personages wel redelijk in-character. Tweede helft van seizoen 3 staat bij mij daarentegen wel erg hoog aangeschreven. Bij seizoen 4 heb ik meerdere malen het gevoel gehad dat de schrijvers de characters niet goed genoeg kenden (zeker bij afleveringen van Wootton).

Heb je filmpje even bekeken. Tof initiatief, maar het is meer een montage van toffe dingen i.p.v. de echte overgang naar het spion worden.
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:24:06 #252
261715 Pranjicc
pi_105998602
Does Chuck know about the baby?
  zaterdag 24 december 2011 @ 18:18:48 #253
2667 Johnny Blaze
...
pi_106008569
Denk het niet. Ik vraag me overigens af of het echt een kind van Sarah is of dat ze die misschien op een missie heeft gered.
  zondag 25 december 2011 @ 00:05:18 #254
60385 pberends
pi_106021421

Bazenactie van Shaw >:) _O-.
  zondag 25 december 2011 @ 00:05:32 #255
60385 pberends
pi_106021423

:') _O-.
  zondag 25 december 2011 @ 00:56:47 #256
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_106022896
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Denk het niet. Ik vraag me overigens af of het echt een kind van Sarah is of dat ze die misschien op een missie heeft gered.
Of dat 'The baby' net zo'n codewoord is als 'The Omen'... ;)
  zondag 25 december 2011 @ 01:47:46 #257
17061 mvt
blame Canada
pi_106024071
Dan nog, zat ie neit 2 jaar in de cel? Als ze suggereren dat zij nu zwanger is van hem heeft hij wel heel sterk zaad
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 25 december 2011 @ 02:13:17 #258
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_106024488
Lol. Whut? Hij heeft het over Hongarije (Budapest?), een missie van jaren geleden...
(Of een romance waarin de baby verwekt of ter wereld gekomen zou zijn)
  Redactie Games zondag 25 december 2011 @ 03:01:39 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_106025131
Nee, man. Jullie zitten er allemaal naast. Shaw heeft eerst Sarah bezwangert en vervolgens haar een abortus gegeven middels een Falcon Punch, nadat ie erachter kwam dat Sarah z'n vrouw had vermoord..
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:06:14 #260
194695 franklop
Fran knock
pi_106239347
een feel good aflevering om het jaar mee af te sluiten
VyprVPN - de snelle VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetVyprVPN - de snelle VPN
  Redactie Games zaterdag 31 december 2011 @ 12:51:00 #261
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_106242803
Special Agent Burke bij de CIA, wie had dat gedacht...

Overigens lijkt die Hongarije-scène ontzettend op een scène uit The Crow..
  zaterdag 31 december 2011 @ 15:15:12 #262
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_106249061
Hij was weer erg goed *O*
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:02:22 #263
189538 JDx
pi_106251130
Was idd weer leuk, leuk ook dat ze geen korte break hebben, ff ouderwets dagje Chuck kijken! :D
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:09:45 #264
91474 Piles
pi_106256913
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Special Agent Burke bij de CIA, wie had dat gedacht...
Idd :D

Doen ze wel slim, nu White Collar weer bijna begint :P
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:03:51 #265
60385 pberends
pi_106262812

Ellie en Awesome :') _O-.
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:04:30 #266
60385 pberends
pi_106262832

Wat een prachtige aflevering :'( _O_. Tot in 2012 :W ^O^.
  zondag 1 januari 2012 @ 18:18:26 #267
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_106281885
;( Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom. :P En hoe kan het dat niemand überhaupt van Sarahs moeder afweet en ze veilig is, maar die gast daar gewoon eventjes met z'n team naartoe rijdt.

Maar Gucci. Wat nu dan? Die moeder en Molly blijven bij Chuck 'n Sarah wonen ofzo? En als ze Beckmans aanbod afslaan omdat ze een normaal leven willen leiden... houdt Carmichael Industries dan ook op en gaan ze verder in de ITbizz? ;( Zal wel niet hè. :P
  maandag 2 januari 2012 @ 01:01:58 #268
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_106297998
Ellie & Awesome zijn wel echt Awesome zeg, wat een mooi koppel :o
  maandag 2 januari 2012 @ 02:48:59 #269
325746 VacaLoca
pi_106300554
Eigenlijk was dit wel een prima einde van de serie geweest. Zo voelde het ook aan. Maar er komen nog 4 afleveringen zie ik.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:30:56 #270
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_106303511
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
;( Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom. :P En hoe kan het dat niemand überhaupt van Sarahs moeder afweet en ze veilig is, maar die gast daar gewoon eventjes met z'n team naartoe rijdt.

dat huilen was idd best triest dat ze daarop reageerde. En Sarah legt ook uit: niemand weet van mijn moeder, of dat ze ooit bestaan heeft. :')

Ik denk dat we wel kunnen gokken dat ook Sarah een moeder heeft, daar hoef je geen spion voor te zijn... maar verder weer een aardige aflevering. Nog 4? Dat wordt aftellen dan
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 2 januari 2012 @ 14:32:22 #271
60385 pberends
pi_106311152
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
;( Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom. :P
Het lijkt dom, maar je kunt er wel verklaringen voor vinden. Misschien dat Sarah getraumatiseerd is door babygehuil, en als dat hoort dat ze dan niet meer helder kan nadenken en daarom domme dingen doet. Ook zou het een andere baby geweest kunnen zijn die ze dan mogelijk moest redden.
  Redactie Games maandag 2 januari 2012 @ 14:50:40 #272
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_106311871
Damn, Sarah krijgt de laatste paar afleveringen wel een stevige portie whoop-ass van diverse bad guys. Let me guess, Sarah die in de laatste 2 afleveringen zwanger is en nog steeds whoop-ass krijgt.. ;(
  maandag 2 januari 2012 @ 14:55:21 #273
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_106312031
de serie zal idd wel eindigen dat Sarah zwanger is en Chuck & Sarah uit de business stappen omdat ze voor hun kids niet hetzelfde willen...
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:49:38 #274
167545 Tegan
pi_106393814
Hi. Ik heb het de eerste vier seizoenen trouw iedere week gevolgd, maar ik kan me maar niet aanzetten om dit seizoen te gaan kijken. Is het de moeite waard?
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:56:28 #275
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_106394082
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb het de eerste vier seizoenen trouw iedere week gevolgd, maar ik kan me maar niet aanzetten om dit seizoen te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Nee.

Ik ben zelf afgehaakt na aflevering 5 van dit seizoen.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:57:30 #276
194695 franklop
Fran knock
pi_106394127
quote:
Begin viel tegen, afleveringen zijn nu wel weer stuk beter
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:51:24 #277
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_106396292
Het is nog steeds prima te doen. Zeker omdat je weet dat ze nu naar een einde toe werken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:55:13 #278
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106402081
quote:
Dat ligt eraan, als je toch tijd genoeg hebt kan je het wel afkijken omdat de serie hierna toch afgelopen is, maar als je ook maar iets beters te doen hebt is het de moeite niet waard. Nog steeds allemaal onlogische dingen die vervolgens voor hele plotwendingen zorgen.

Yvonne Strahovski licht nsfw-photoshoot:
http://egotastic.com/phot(...)-strahovski-sobe-04/

[ Bericht 12% gewijzigd door MacorgaZ op 05-01-2012 12:45:19 ]
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:32:53 #279
292180 epicbeardman
pi_106525777
Awesome _O_
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:53:41 #280
236046 NotYou
tigerblood
pi_106530008
Jeff :D _O_

Matige episode met een awesome einde. Of nouja de gehele verhaallijn met Jeff en Lester was awesome, de rest daarentegen ronduit vervelend.
Je suis Charlie Sheen
Cyberghost VPNVyprVPN - de snelle VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:35:18 #281
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_106533676
Vaag gedoe tussen Sarah/Chuck en anderzijds ook tussen Casey/Verbanski... dat gedraai om de hete brei en wel/niet... maar Jeff en Lester waren wel awesome. :P Begrijp alleen niet wat Big Mike's rol nu was. Volgens mij alleen letterlijk frame-opvulling. Wel flauw dat Jeff nu opeens ronduit briljant is en alle puzzelstukjes zo makkelijk in elkaar legt... hij is toch zeker geen intersect... óf... :o
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:36:37 #282
60385 pberends
pi_106533725
[MU] Yvonne Strahovski - Black bikini - Chuck S05E09 - 720p

http://www.megaupload.com/?d=K92II82A
File size: 19 MB
Duration: 19 sec
Format: .avi
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:37:14 #283
60385 pberends
pi_106533744
Amusante aflevering weer... Casey :').

Lester _O-.

De U-238 :').
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:38:43 #284
60385 pberends
pi_106533792
quote:
Seizoen 5 is tot nu toe beter dan seizoen 3 en 4.
  zondag 8 januari 2012 @ 02:42:51 #285
363277 Rick_Castle
pi_106549446
Seizoen 5 is inderdaad een goed seizoen. Het word naar een mooi einde gebracht en dat doen ze leuk. Ik dacht eerst dat ik het lastig zou vinden en de serie erg ging missen. Dat gaat wel meevallen, ik heb erg veel plezier gehad van de serie maar het is wel goed geweest zo. Nog wel benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren.
  zondag 8 januari 2012 @ 02:58:00 #286
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_106549636
Vond inderdaad het mooist van de serie om te zien hoe de relatie opbouwde tussen Chuck en Sarah, vooral in bijvoorbeeld seizoen 2. Nu ze samen zijn vind ik de relatie 'meh', maar nogsteeds een top serie.

(Trouwens ook de reden dat ik bijvoorbeeld Psych zo leuk vind, door de opbouw in relatie tussen Shawn en Juliete)
  zondag 8 januari 2012 @ 12:32:09 #287
60385 pberends
pi_106554939
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 02:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Vond inderdaad het mooist van de serie om te zien hoe de relatie opbouwde tussen Chuck en Sarah, vooral in bijvoorbeeld seizoen 2. Nu ze samen zijn vind ik de relatie 'meh', maar nogsteeds een top serie.

(Trouwens ook de reden dat ik bijvoorbeeld Psych zo leuk vind, door de opbouw in relatie tussen Shawn en Juliete)
"Listen to us, talking about kids, and a house, and a real family.
Did you think we'd ever be talking about stuff like this?"

"Nope. Especially not with such a huge nerd."

"Ah ha ha..."

_O_.
  zondag 8 januari 2012 @ 13:17:53 #288
325746 VacaLoca
pi_106556313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Vaag gedoe tussen Sarah/Chuck en anderzijds ook tussen Casey/Verbanski... dat gedraai om de hete brei en wel/niet... maar Jeff en Lester waren wel awesome. :P Begrijp alleen niet wat Big Mike's rol nu was. Volgens mij alleen letterlijk frame-opvulling. Wel flauw dat Jeff nu opeens ronduit briljant is en alle puzzelstukjes zo makkelijk in elkaar legt... hij is toch zeker geen intersect... óf... :o
Kan me dit nog wel herinneren van een aflevering met de oude Jeff:

quote:
Meanwhile Ellie's trying to find her dad's computer. Awesome tells her he took it to the Buymore and that the store lost it. (He's lying.) Ellie goes up there to the nerd herd and Jeff & Lester promise to find it after she lies that it has a home made sex video of her on it. Jeff apparently has extrasensory perception(ESP). So Lester has him clear his head and write on paper who has the computer.

"Cia? Who is Cia?" Lester wonders and gripes out Lester for wasting their time. Yes, Lester was writing CIA.
:P
  maandag 9 januari 2012 @ 14:09:55 #289
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106600247
Vet einde _O_
  maandag 9 januari 2012 @ 16:25:50 #290
60385 pberends
pi_106604815
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:17 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Kan me dit nog wel herinneren van een aflevering met de oude Jeff:

[..]

:P
Who's Cia _O_.
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurf prive met PureVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 9 januari 2012 @ 23:12:42 #291
363277 Rick_Castle
pi_106624575
Deze laatste afleveringen doen me ook weer denken aan de oude Chuck. En Jeff die ineens slim en helder is, had nooit verwacht dat dat zou werken maar ze maken er echt wat moois van :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:41:09 #292
189538 JDx
pi_106663690
Haha, is wel grappig allemaal zo, maar wel tijd om er een einde aan te breien (wat ze ook doen) nu de grootste problemen Jeff en Lester zijn, de wel of geen baby voor Chuck en Sarah en de verliefdheid van Casey :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:58:15 #293
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_106714818
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:36 schreef pberends het volgende:
[MU] Yvonne Strahovski - Black bikini - Chuck S05E09 - 720p

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

http://www.megaupload.com/?d=K92II82A
File size: 19 MB
Duration: 19 sec
Format: .avi
toch zonde dat deze serie niet op HBO of Showtime uitgezonden wordt :9

nog 4 afleveringen te gaan, zou leuk zijn als chuck nog een paar afleveringen de intersect terug krijgt
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:44:53 #294
363277 Rick_Castle
pi_106721227
Dat zou leuk zijn inderdaad, zie het niet gebeuren though :N
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:45:58 #295
194695 franklop
Fran knock
pi_106721255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:58 schreef planethugo het volgende:

[..]

nog 4 afleveringen te gaan, zou leuk zijn als chuck nog een paar afleveringen de intersect terug krijgt
het zal wel eindigen met 'Guys I Know Kong Fu..' Benieuwd wie het zegt :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:47:10 #296
157472 Tim86
pi_106721285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef franklop het volgende:

[..]

het zal wel eindigen met 'Guys I Know Kong Fu..' Benieuwd wie het zegt :P
De baby :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:47:17 #297
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_106721288
Iedereen wordt intersect. Het wordt per ongeluk uitgezonden op de wereldwijde televisiezenders. ;(
Zou wel een onverwacht einde zijn in ieder geval.
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:49:45 #298
194695 franklop
Fran knock
pi_106721357
'Guys, i know King Kong' zal het dan wel niet zijn :'(
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:27:07 #299
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_106722572
Ik denk dat Chuck de intersect al in zijn hoofd heeft gedubbeld. Er werd vanaf het begin gezegd dat hij een bijzonder brein had, daar moeten ze echt iets mee.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:41:39 #300
194695 franklop
Fran knock
pi_106798053
Met Bo Derek !
Cyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNSurf prive met PureVPN
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:01:23 #301
194695 franklop
Fran knock