Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Flanx het volgende:
Net klaar met seizoen 1 :p. Ik vind het erg leuk, alleen soms stoor ik me wel aan de Buy More scenes die tussen een leuke spionnenmissie zitten. En verder is Casey echt een baas!
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
Dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
En dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
Eensch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig was
quote:Carrie-Anne Moss (The Matrix) in laatste seizoen Chuck
Het laatste seizoen van Chuck krijgt versterking van een aantal grote actiehelden. Vorige week was daar Luke Skywalker, nu komt Trinity de gelederen versterken.
http://nosoap.nl/index.ph(...)oen-chuck&Itemid=105
Ook Craig Kilborn doet mee in S5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Dat vind ik een begrijpelijke en prima reden, want daarin hebben ze volledig gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Glenn0 het volgende:
Dat is het buurmeisje, potentieel love interest. Ze is de serie uitgeschreven voordat de pilot is opgenomen, maar is nog wel op de promotiefoto's verschenen. De reden dat ze eruit is geschreven, is omdat de makers 2 van zulke vrouwen die op Chuck vielen wat te overdreven vonden
Volgens mij speelt die chick komend seizoen in House.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Glenn0 het volgende:
Dat is het buurmeisje, potentieel love interest. Ze is de serie uitgeschreven voordat de pilot is opgenomen, maar is nog wel op de promotiefoto's verschenen. De reden dat ze eruit is geschreven, is omdat de makers 2 van zulke vrouwen die op Chuck vielen wat te overdreven vonden
Ik hoop toch wel dat Awesome's vader nog een keer terugkomt het laatste seizoen want "Tr0n" hoort toch wel in het laatste seizoen een rolletje te hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:50 schreef planethugo het volgende:
Trailer seizoen 5
ik heb hierdoor al meer vertrouwen in S5 dan in 4. Al zegt een trailer natuurlijk niet zo héél veel
Volgens mij speelt Odette Yustman volgend seizoen in House, niet zij.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij speelt die chick komend seizoen in House.
Overigens zag ik in de bioscoop een trailer van Killer Elite langskomen. Daar speelt Yvonne mee als Love interest van Jason Statham.
Is een paar weken terug bekend gemaakt dat de première naar 28 oktober is verplaatst, zodat ze Grimm met Halloween kunnen lanceren.quote:
quote:
Hier sluit ik me bij aan, al is mijn bezwaar meer dat Chuck (for now) geen intersect meer heeft. :p Niettemin een hoopgevende seizoensopener maar na het afgelopen seizoen was dat ook wel nodig.quote:
Weet ik ook niet goed meer, alleen dat feit zegt al genoeg over de interessantheid van hem als enemy.quote:
Dat was ook het allereerste wat mij opviel, maarja, je weet hoe vrouwen zijn, zo is het toch mooi??? Nee ik wil het anders!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ben net begonnen met kijken. Jammer van Sarah's haar.
Haha ik zie dat ook nooit hoor, ander kapsel, ander kleurtje ofzo, maar als het korter is, dat zie ik wel meteen, want daar heb ik iets tegen, vrouwen met kort haar. Dit is nog niet echt kort, maar hou van langggggggquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:55 schreef VacaLoca het volgende:
Eerste dat je opviel? Beetje gay![]()
Ik zie het echt vrijwel nooit als iemand een ander kapsel heeft. Anyway ik vind Sarah niet zo héél lekker, doe mij maar Carina (Mini Anden)
[ afbeelding ]
Ik vind dit leuker en afwisselender dan weer een seizoen te zien met de voorspelbare Chuck als Intersect.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef JDx het volgende:
Denk dat Chuck wel weer de intersect wordt, tenminste dat hoop ik.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Afgaande op de 1e ep ben ik blij dat dit het laatste seizoen is.
degene die het project chuck vorig seizoen afgesloten heeft namens de fbi/cia whatever. Is ook maar 1 of 2 afleveringen erin geweest als ik het goed herinnerquote:
Met Amerikanen vrees ik het wel. Hoewel voetbal daar ook steeds populairder worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef dapluiz het volgende:
Wesley Sneijder
Dat kan geen toeval zijn toch ?
In Last Man Standing zeiden ze ook al dat soccer the fastest growing sport in the USA is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Met Amerikanen vrees ik het wel. Hoewel voetbal daar ook steeds populairder worden.
Eh, nee. Dat is MMA, en dat is het al een tijdje. Zeker nu de UFC een deal met FOX heeft, is MMA een van de grootste sporten in de VS aan het worden.quote:Op zondag 6 november 2011 15:04 schreef JDx het volgende:
[..]
In Last Man Standing zeiden ze ook al dat soccer the fastest growing sport in the USA is.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb de eerste paar minuten gezien van de aflevering van deze week maar ik ga er geen tijd meer aan verspillen. Het was de eerste seizoenen echt een leuke serie maar het is nu steeds zo teleurstellend en voorspelbaar en met rare over-the-top dingen die nergens op slaan.
Niet verder over-the-top dan voorheen? En je kijkt 4 hele (!) seizoenen om bij de laatste 9 afleveringen af te haken....?quote:Op zondag 6 november 2011 19:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb de eerste paar minuten gezien van de aflevering van deze week maar ik ga er geen tijd meer aan verspillen. Het was de eerste seizoenen echt een leuke serie maar het is nu steeds zo teleurstellend en voorspelbaar en met rare over-the-top dingen die nergens op slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens voor de mensen die het niet meer weten: Becker was degene die team Bartowski uit moest schakelen omdat ze achter het geheim van Alexei Volkoff/Hartley Winterbottom waren gekomen aan het einde van seizoen vier.
Mjah, het is meer dat steeds die domme over-the-top-dingen blijven komen terwijl het in de eerdere seizoenen maar om de paar episodes was. Waarschijnlijk kijk ik ze nog wel een keer achter elkaar om de serie af te kijken ja, maar het is geen serie meer waar ik de aflevering snel van wil zien. Hetzelfde heb ik nu bij Modern Family, de eerste afleveringen hadden soms echt briljante grappen terwijl het nu steeds heel duidelijk zo'n rare-situatie-sitcom is. Ik denk dat ik te cynisch wordquote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
[..]
Niet verder over-the-top dan voorheen? En je kijkt 4 hele (!) seizoenen om bij de laatste 9 afleveringen af te haken....?
Het is niet zozeer dat hij kwaadaardig wordt door z'n krachten, maar dat de intersect een te grote invloed op hem heeft en zijn karakter verandert. Chuck heeft zoals altijd gezegd speciaal, omdat hij de intersect kan gebruiken als hulpmiddel i.p.v. er door geleid te worden zoals Morgan nu en de Greta's vorig jaar.quote:Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef Orbis het volgende:
Morgan gaat nu de Peter-Parker-in-Spider-Man 3-route. Zijn krachten maken hem kwaadaardig, emo en ronduit vervelend. Er was toch een reden dat niemand Spider-Man 3 kon waarderen?
Ik had even goede hoop toen Sarah aan Ellie vroeg waarom bij Morgan anders werkte, maar het lijkt wel alsof de schrijvers totaal hun eigen verhaal vergeten zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 01:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Dat gaan ze dus verder uitwerken in aflevering drie als ik de preview aan het einde van aflevering 2 goed begrijp. Dat het in Morgan niet goed werkt en daardoor nu shit the fan raakt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef krioro het volgende:
Morgan als intersect. Yeah, no, lijkt me is niet echt wat.
Wat? Waaromquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:36 schreef epicbeardman het volgende:
Helaas 9december pas terug met volgende aflevering.
Het was wel aardig inderdaad. Jeffquote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef planethugo het volgende:
ik vond het juist wel een vermakelijke aflevering. het ging wel snel met morgan maar een aflevering die mij geen moment verveelde, en dat is weleens anders geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |